|
|
| Pagina 77 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 75 76 77 78 79 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Eerste klasse
Is da geen degradatie naar 3e bij omkoping?
|
| 07 Mei 2008, 9:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Zienaa schreef: Is da geen degradatie naar 3e bij omkoping? lierse hing dat ook boven het hoofd maar is ondertussen daarvan vrijgesproken, ondanks dat recent Paul Put toegegeven heeft 2 matchen te hebben vervalst. diene voetbalbond is dikke maffia _________________ www.spionkoplede.com |
| 07 Mei 2008, 9:37 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Zienaa schreef: Is da geen degradatie naar 3e bij omkoping? Als ge al in tweede speelt wel ja. Omkoping is degradatie van één reeks. |
| 07 Mei 2008, 9:42 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Dus moest Sint-Truiden schuldig bevonden worden zakken ze naar 3e, ik denk niet dat ze zoiets zouden durven riskeren want de weg terug naar boven is lang...
|
| 07 Mei 2008, 9:47 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Man man man, da gaat weer iets worden. En dan die lezersbrieven in HLN. Gefrustreerde Bruggesupporters die nu ineens bezig zitten "dat ze het altijd al wisten dat Anderlecht nog omkocht". Als er één partij niet aan zou kunnen doen is het toch Anderlecht? Alleen de refs en STVV kunnen hier iets aan doen. En dan nog, STVV gaat toch nooit zo lang wachten om vier doelpunten binnen te krijgen. En ik ben nu geen gokexpert, maar RSCA stond die match in Azië op 1.90. Is dat niet belachelijk veel als "ploeg in vorm" tegen de tweedelaatste van belgië? Ik vind dat men toch maar beter op zeker speelt en Anderlecht naar tweede klasse stuurt hoor .het zou zo mooi zijn :-) |
| 07 Mei 2008, 17:44 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Stijn schreef: Bartos schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Man man man, da gaat weer iets worden. En dan die lezersbrieven in HLN. Gefrustreerde Bruggesupporters die nu ineens bezig zitten "dat ze het altijd al wisten dat Anderlecht nog omkocht". Als er één partij niet aan zou kunnen doen is het toch Anderlecht? Alleen de refs en STVV kunnen hier iets aan doen. En dan nog, STVV gaat toch nooit zo lang wachten om vier doelpunten binnen te krijgen. En ik ben nu geen gokexpert, maar RSCA stond die match in Azië op 1.90. Is dat niet belachelijk veel als "ploeg in vorm" tegen de tweedelaatste van belgië? Ik vind dat men toch maar beter op zeker speelt en Anderlecht naar tweede klasse stuurt hoor .het zou zo mooi zijn :-) Mja, ik blijf toch gaan kijken. Dan zullen tenminste alleen de echte supporters overblijven... _________________
|
| 07 Mei 2008, 20:33 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 06 Mei 2006, 22:46 Berichten: 320 Leeftijd: 39 Locatie: Ninove |
Sven KSK Opwijk schreef: Stijn schreef: Bartos schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Man man man, da gaat weer iets worden. En dan die lezersbrieven in HLN. Gefrustreerde Bruggesupporters die nu ineens bezig zitten "dat ze het altijd al wisten dat Anderlecht nog omkocht". Als er één partij niet aan zou kunnen doen is het toch Anderlecht? Alleen de refs en STVV kunnen hier iets aan doen. En dan nog, STVV gaat toch nooit zo lang wachten om vier doelpunten binnen te krijgen. En ik ben nu geen gokexpert, maar RSCA stond die match in Azië op 1.90. Is dat niet belachelijk veel als "ploeg in vorm" tegen de tweedelaatste van belgië? Ik vind dat men toch maar beter op zeker speelt en Anderlecht naar tweede klasse stuurt hoor .het zou zo mooi zijn :-) Mja, ik blijf toch gaan kijken. Dan zullen tenminste alleen de echte supporters overblijven... is de uitbreiding van het stadion direkt nie meer nodig, nog e probleem van de baan ![]() |
| 07 Mei 2008, 20:41 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Pieter schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Stijn schreef: het zou zo mooi zijn :-) Mja, ik blijf toch gaan kijken. Dan zullen tenminste alleen de echte supporters overblijven... is de uitbreiding van het stadion direkt nie meer nodig, nog e probleem van de baan ![]() Mja, kweet ni, dan gaan de prijzen verlagen en gaat er sowieso meer volk komen zien ze. Mensen die het nu te duur vinden enzo ![]() _________________
|
| 07 Mei 2008, 20:56 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19 Berichten: 582 Locatie: hoboken |
STERCHELE KOMT OM HET LEVEN NA ONGELUK
François Sterchele is woensdagnacht om het leven gekomen bij een auto-ongeluk in Vrasene, bij Beveren. Hij raakte van de weg met zijn Porsche en was op slag dood. De Club Brugge-aanvaller was 26. Het ongeluk gebeurde op de N49 tussen Antwerpen en Knokke. Sterchele verloor de controle over het stuur, botste te- gen een boom en belandde in een maïs- veld. De spits was alleen in zijn auto. François Sterchele was aan zijn eerste seizoen bezig bij Club. Daarvoor speel- de hij bij Charleroi en Germinal Beer- schot. Vorig jaar werd hij topschutter. Hij speelde 4 keer met de Rode Duivels. Veel sterkte aan familie en vrienden. RIP _________________ |
| 08 Mei 2008, 6:57 |
|
|
Vaste Waarde
Wreed he zeg
![]() _________________ Broer van ja |
| 08 Mei 2008, 7:43 |
|
|
Amai, tees is echt erg. Dit overtreft ook maar elke vorm van rivaliteit...
| 08 Mei 2008, 8:05 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Ja, ik was er ook niet goed van toen ik het op de radio hoorde.
26 jaar, dat is even oud als ik. Dit stemt mij tot nadenken. Veel sterkte aan de familie, de club en de supporters. _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 08 Mei 2008, 8:32 |
|
|
Nationale Ploeg
afschuwelijk nieuws.
|
| 08 Mei 2008, 8:37 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
was ik toch ook efkes serieus van verschoten; wat een talent
_________________ www.spionkoplede.com |
| 08 Mei 2008, 8:56 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 770 Locatie: Stad van mijn dromen |
Serieus verschieten !!!
Sterkte aan familie en vrienden. |
| 08 Mei 2008, 9:05 |
|
| Pagina 77 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 75 76 77 78 79 … 500 Volgende |