|
|
| Pagina 78 van 95 |
[ 1414 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 76 77 78 79 80 … 95 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Vierde Klasse
salvador schreef: Gruunwit schreef: Stef DV schreef: ssssssst, begin niet he Ik zou daar ook niet graag mee beginnen om ze individueel te gaan beoordelen. Racing staat er vandaag vooral omdat het collectief belang primeert. De bankzitters zijn minstens zo belangrijk als de spelers van de basiself. Amaai, zo een verstandig antwoord! Wil jij geen supporter van Eendracht Aalst worden? Wie zou mij dan de tussenstand per SMS sturen als de Racing speelt. @Gruunwit ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 16 Jan 2011, 21:38 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Laatste match in 4de B is Opwijk-Racing Mechelen. Ik heb gehoord dat deze niet mag doorgaan in Opwijk. Er zou normaal worden uitgeweken naar Meldert maar die spelen op hetzelfde ogenblik thuis. Hierdoor zou deze match doorgaan in... Aalst. Het is maar een gerucht maar kom, ik wou het maar meedelen.
| 17 Jan 2011, 2:48 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Sven KSK Opwijk schreef: Laatste match in 4de B is Opwijk-Racing Mechelen. Ik heb gehoord dat deze niet mag doorgaan in Opwijk. Er zou normaal worden uitgeweken naar Meldert maar die spelen op hetzelfde ogenblik thuis. Hierdoor zou deze match doorgaan in... Aalst. Het is maar een gerucht maar kom, ik wou het maar meedelen. Wij spelen dan de laatste match in Hoogstraten, maar ik denk wel dat als we kampioen zijn dat er na die match nog het één en ander zal gepland zijn in ons stadion. Allé ja, misschien kunnen we een gezamenlijk titelfeest met de Racing organiseren . |
| 17 Jan 2011, 10:23 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bartos schreef: Allé ja, misschien kunnen we een gezamenlijk titelfeest met de Racing organiseren .Dat gaat gezellig worden. ![]() |
| 17 Jan 2011, 11:20 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bartos schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Laatste match in 4de B is Opwijk-Racing Mechelen. Ik heb gehoord dat deze niet mag doorgaan in Opwijk. Er zou normaal worden uitgeweken naar Meldert maar die spelen op hetzelfde ogenblik thuis. Hierdoor zou deze match doorgaan in... Aalst. Het is maar een gerucht maar kom, ik wou het maar meedelen. Wij spelen dan de laatste match in Hoogstraten, maar ik denk wel dat als we kampioen zijn dat er na die match nog het één en ander zal gepland zijn in ons stadion. Allé ja, misschien kunnen we een gezamenlijk titelfeest met de Racing organiseren .Ideaal, dan blijf ik nog wa langer hangen ![]() _________________
|
| 17 Jan 2011, 12:10 |
|
|
Nationale Ploeg
Vorig seizoen hebben we het dikwijls mogen horen, maar nu weten we het wel zeker.
"In 4de is 't ook plezant" http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l ... leeft-weer _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 20 Jan 2011, 0:58 |
|
|
forumlegende
Gruunwit schreef: Vorig seizoen hebben we het dikwijls mogen horen, maar nu weten we het wel zeker. "In 4de is 't ook plezant" http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l ... leeft-weer Mooi, nog een aanhang zoals de onze! Zo zijn er weinig! Kom maar rap naar tweede klasse! |
| 20 Jan 2011, 8:27 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Jean schreef: Gruunwit schreef: Vorig seizoen hebben we het dikwijls mogen horen, maar nu weten we het wel zeker. "In 4de is 't ook plezant" http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l ... leeft-weer Mooi, nog een aanhang zoals de onze! Zo zijn er weinig! Kom maar rap naar tweede klasse! Doet terugdenken aan ons seizoen in vierde, heb ik toch ook van genoten (zo voor één keer en als wipplank naar hoger...). En als we kampioen werden: "Reus verlaat het dwergendorp..." |
| 20 Jan 2011, 22:52 |
|
|
Freak
wie zegt er daar na 4 seconden"en naa nog oilsjt"?
|
| 21 Jan 2011, 9:41 |
|
|
Reserve
waly 2 schreef: wie zegt er daar na 4 seconden"en naa nog oilsjt"? ik hoor "en naa mijn vlagske" |
| 21 Jan 2011, 13:08 |
|
|
Freak
tes just.seminck is dat precies al gewoon.
![]() |
| 21 Jan 2011, 14:59 |
|
|
Nationale Ploeg
Vanavond Racing Mechelen - Eendracht ... Zele, een tegenstander die we best niet onderschatten. Het zal wel zonder Seminck zijn, die licht geblesseerd aan de kant blijft.
_________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 22 Jan 2011, 14:07 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Gruunwit schreef: Vanavond Racing Mechelen - Eendracht ... Zele, een tegenstander die we best niet onderschatten. Het zal wel zonder Seminck zijn, die licht geblesseerd aan de kant blijft. Veel succes toegewenst ! |
| 22 Jan 2011, 14:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
eendrachter'80 schreef: Gruunwit schreef: Vanavond Racing Mechelen - Eendracht ... Zele, een tegenstander die we best niet onderschatten. Het zal wel zonder Seminck zijn, die licht geblesseerd aan de kant blijft. Veel succes toegewenst ! De Racing wint met 1 - 0 en neemt ook stilaan optie op de titel _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 23 Jan 2011, 0:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Onderkroiper schreef: eendrachter'80 schreef: Gruunwit schreef: Vanavond Racing Mechelen - Eendracht ... Zele, een tegenstander die we best niet onderschatten. Het zal wel zonder Seminck zijn, die licht geblesseerd aan de kant blijft. Veel succes toegewenst ! De Racing wint met 1 - 0 en neemt ook stilaan optie op de titel Racing speelde niet zijn beste wedstrijd, maar won wel van een sterk georganiseerd Zele. De wedstrijd was vrij gelijkopgaand, zonder echte kansen in de eerste helft. Zele kwam een aantal keer gevaarlijk opzetten maar na de laatste pass stokte elke aanval. Racing stelde daar maar even weinig tegenover, al waren de pogingen wel iets doelgerichter. Ibukun was echter te onbesuisd om tot scoren te komen. Nochtans legt Racing wel geregeld een aardige combinatie op de mat. Links staat Weydisch alweer een sterke partij te spelen, en het is dan ook Weydisch die de opening creëert voor Troch, die dan op heerlijke wijze het spel naar de overkant verlegt waar Spreutels aan de tweede paal moederziel alleen opduikt. Kevin bewijst waarom hij Racing topschutter is, zeer koelbloedig legt hij de bal in het mandje, 1-0 vlak voor rust. Na de rust hetzelfde spelbeeld. Een wedstrijd die zich vooral op het middenveld afspeelt, waar Racing wel licht de bovenhand kan nemen. De beste pogingen van de wedstrijd waren nog voor Weydisch en Troch, die eerste besluit hoog over doel en Troch trapte van aan de penaltypunt naast de bal. Diezelfde Troch krijgt in de 90ste minuut nog dé mogelijkheid om de score te verdubbelen. Spreutels steekt door, Troch alleen op de doelman af maar hij vergeet het af te werken. Zo wint Racing voor de tweede wedstrijd op rij met het kleinste verschil, genoeg om de tweede periode binnen te halen! Zondag verloor Londerzeel immers punten op Dilbeek, waardoor Londerzeel niet langer in staat is Racing in te halen! _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 24 Jan 2011, 17:25 |
|
| Pagina 78 van 95 |
[ 1414 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 76 77 78 79 80 … 95 Volgende |