|
|
| Pagina 78 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 76 77 78 79 80 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: Rode Duivels
Tsja, van de namen die hij daar op noemt verschiet ik eerlijk gezegd niet echt.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 18 Sep 2009, 20:31 |
|
|
forumlegende
Hugo schreef: Pocognoli haalt hard uit naar Vlaamse Duivels donderdag 17 september 2009 Sébastien Pocognoli haalt in Foot Magazine zwaar uit naar enkele Vlaamse Rode Duivels. Wellicht verwijst de verdediger vooral naar Stijnen, Sonck en Simons. "Wat me vooral stoort is dat enkele spelers overbeschermd worden door de Vlaamse pers. Ze hebben veel caps achter hun naam staan en denken zich alles te kunnen permitteren", aldus de linksachter van AZ. Voor Armenië hadden we een groepsgesprek waar ze hun mond niet durfden opendoen", legt Pocognoli uit. "Ik was een van de weinigen die zei wat hem op de lever lag. Blijkbaar kan men dat in Vlaanderen niet appreciëren." "Natuurlijk is er vanalles loos bij de Rode Duivels. Ik zou een boek kunnen schrijven over de drie selecties die ik meemaakte." Dat zijn de rotte appels, zolang één van die drie meedoet kijk ik nooit meer naar de rode duivels. Ik moet gewoon kotsen van die drie boeren! |
| 19 Sep 2009, 9:54 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Jean schreef: Hugo schreef: Pocognoli haalt hard uit naar Vlaamse Duivels donderdag 17 september 2009 Sébastien Pocognoli haalt in Foot Magazine zwaar uit naar enkele Vlaamse Rode Duivels. Wellicht verwijst de verdediger vooral naar Stijnen, Sonck en Simons. "Wat me vooral stoort is dat enkele spelers overbeschermd worden door de Vlaamse pers. Ze hebben veel caps achter hun naam staan en denken zich alles te kunnen permitteren", aldus de linksachter van AZ. Voor Armenië hadden we een groepsgesprek waar ze hun mond niet durfden opendoen", legt Pocognoli uit. "Ik was een van de weinigen die zei wat hem op de lever lag. Blijkbaar kan men dat in Vlaanderen niet appreciëren." "Natuurlijk is er vanalles loos bij de Rode Duivels. Ik zou een boek kunnen schrijven over de drie selecties die ik meemaakte." Dat zijn de rotte appels, zolang één van die drie meedoet kijk ik nooit meer naar de rode duivels. Ik moet gewoon kotsen van die drie boeren! En waarom zou die Pocognoli de waarheid spreken volgens u? Allez ik wil maar zeggen je hebt daar ook clans, dus ècht zeker weten wie de rotte appels zijn gaan we nooit weten. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 19 Sep 2009, 10:12 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
DavidSeal schreef: Jean schreef: Hugo schreef: Pocognoli haalt hard uit naar Vlaamse Duivels donderdag 17 september 2009 Sébastien Pocognoli haalt in Foot Magazine zwaar uit naar enkele Vlaamse Rode Duivels. Wellicht verwijst de verdediger vooral naar Stijnen, Sonck en Simons. "Wat me vooral stoort is dat enkele spelers overbeschermd worden door de Vlaamse pers. Ze hebben veel caps achter hun naam staan en denken zich alles te kunnen permitteren", aldus de linksachter van AZ. Voor Armenië hadden we een groepsgesprek waar ze hun mond niet durfden opendoen", legt Pocognoli uit. "Ik was een van de weinigen die zei wat hem op de lever lag. Blijkbaar kan men dat in Vlaanderen niet appreciëren." "Natuurlijk is er vanalles loos bij de Rode Duivels. Ik zou een boek kunnen schrijven over de drie selecties die ik meemaakte." Dat zijn de rotte appels, zolang één van die drie meedoet kijk ik nooit meer naar de rode duivels. Ik moet gewoon kotsen van die drie boeren! En waarom zou die Pocognoli de waarheid spreken volgens u? Allez ik wil maar zeggen je hebt daar ook clans, dus ècht zeker weten wie de rotte appels zijn gaan we nooit weten. Het zijn wel de enige drie die constant verhalen naar buiten brengen en klagen over vanalles en nog wat. _________________
|
| 19 Sep 2009, 16:24 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Advocaat heeft het zonder de naam te noemen direct over Dries Mertens in zijn persconferentie. Hij zegt dat hij vorige zondag live de ster van Utrecht gezien heeft.
|
| 22 Sep 2009, 15:25 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Dick Advocaat vernoemt Dries Mertens in zijn persconferentie als ze hem vroegen heeft u oog voor nieuw talent, gaan we u in de stadions zien... Ik denk dat niemand van die journalisten dat daar zaten hem kon ( vraag kwam van Filip Joos)
|
| 22 Sep 2009, 15:26 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Jeroen schreef: Dick Advocaat vernoemt Dries Mertens in zijn persconferentie als ze hem vroegen heeft u oog voor nieuw talent, gaan we u in de stadions zien... Ik denk dat niemand van die journalisten dat daar zaten hem kon ( vraag kwam van Filip Joos) Staat deze week in Voetbalmagazine een interview met Dries. |
| 22 Sep 2009, 15:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Zou terecht zijn hé als hij zijn kans krijgt, heeft veel talent en staat buiten als wat voorgaand is gebeurd
_________________ www.spionkoplede.com |
| 22 Sep 2009, 15:46 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
Deef schreef: Jeroen schreef: Dick Advocaat vernoemt Dries Mertens in zijn persconferentie als ze hem vroegen heeft u oog voor nieuw talent, gaan we u in de stadions zien... Ik denk dat niemand van die journalisten dat daar zaten hem kon ( vraag kwam van Filip Joos) Staat deze week in Voetbalmagazine een interview met Dries. zou je dat eens kunnen inscannen? |
| 22 Sep 2009, 16:25 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
lot schreef: Deef schreef: Jeroen schreef: Dick Advocaat vernoemt Dries Mertens in zijn persconferentie als ze hem vroegen heeft u oog voor nieuw talent, gaan we u in de stadions zien... Ik denk dat niemand van die journalisten dat daar zaten hem kon ( vraag kwam van Filip Joos) Staat deze week in Voetbalmagazine een interview met Dries. zou je dat eens kunnen inscannen? Sorry, maar heb gene scanner en op het werk ook niet. Kort samengevat wat ons een beetje aanbelangt... Hij vindt het ambetant dat hij beschreven wordt als een jeugdproduct van Gent, terwijl dit eigenlijk niet zo is en dat er gelukkig mensen als De Wispelaere bestaan die hem (met De Ridder, Lootens, Buyssens,...) wel kansen gaven bij Aalst. Gent doet volgens Dries niks met talenten uit de jeugd. Hij zegt ook dat we zeker van Steve De Ridder nog gaan horen. |
| 22 Sep 2009, 16:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Deef schreef: lot schreef: Deef schreef: Staat deze week in Voetbalmagazine een interview met Dries. zou je dat eens kunnen inscannen? Sorry, maar heb gene scanner en op het werk ook niet. Kort samengevat wat ons een beetje aanbelangt... Hij vindt het ambetant dat hij beschreven wordt als een jeugdproduct van Gent, terwijl dit eigenlijk niet zo is en dat er gelukkig mensen als De Wispelaere bestaan die hem (met De Ridder, Lootens, Buyssens,...) wel kansen gaven bij Aalst. Gent doet volgens Dries niks met talenten uit de jeugd. Hij zegt ook dat we zeker van Steve De Ridder nog gaan horen. zit die nog altijd in 2e? of waar hangt die nu uit? edit: blijkbaar bij de graafschap... _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 22 Sep 2009, 16:39 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
hansken schreef: Deef schreef: lot schreef: zou je dat eens kunnen inscannen? Sorry, maar heb gene scanner en op het werk ook niet. Kort samengevat wat ons een beetje aanbelangt... Hij vindt het ambetant dat hij beschreven wordt als een jeugdproduct van Gent, terwijl dit eigenlijk niet zo is en dat er gelukkig mensen als De Wispelaere bestaan die hem (met De Ridder, Lootens, Buyssens,...) wel kansen gaven bij Aalst. Gent doet volgens Dries niks met talenten uit de jeugd. Hij zegt ook dat we zeker van Steve De Ridder nog gaan horen. zit die nog altijd in 2e? of waar hangt die nu uit? edit: blijkbaar bij de graafschap... idd, heeft vorig seizoen in de heenronde een aantal wedstrijden gespeeld, maar dan hedden ze dienen Ben Sahar van chelsea gehuurd en zat em meer op de bank of hij moest op de rechtsmidden depaneren, tees seizoen eeft hem al 3 keer meegedaan en 1 keer gescoord. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 22 Sep 2009, 17:50 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Jean-Marie Philips is ook weer goed bezig: Monsieur Dirk Advocaat zei hij
![]() |
| 22 Sep 2009, 18:12 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
Deef schreef: lot schreef: Deef schreef: Staat deze week in Voetbalmagazine een interview met Dries. zou je dat eens kunnen inscannen? Sorry, maar heb gene scanner en op het werk ook niet. Kort samengevat wat ons een beetje aanbelangt... Hij vindt het ambetant dat hij beschreven wordt als een jeugdproduct van Gent, terwijl dit eigenlijk niet zo is en dat er gelukkig mensen als De Wispelaere bestaan die hem (met De Ridder, Lootens, Buyssens,...) wel kansen gaven bij Aalst. Gent doet volgens Dries niks met talenten uit de jeugd. Hij zegt ook dat we zeker van Steve De Ridder nog gaan horen. voor de geïnteresseerden, heb het artikel ingescand doorgestuurd gekregen van suppersossis en ben het op de fotosite aan het zetten edit: het zal nog even duren eer het op de site raakt, het lukt mij blijkbaar nie ![]() |
| 22 Sep 2009, 18:31 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
lot schreef: Deef schreef: lot schreef: zou je dat eens kunnen inscannen? Sorry, maar heb gene scanner en op het werk ook niet. Kort samengevat wat ons een beetje aanbelangt... Hij vindt het ambetant dat hij beschreven wordt als een jeugdproduct van Gent, terwijl dit eigenlijk niet zo is en dat er gelukkig mensen als De Wispelaere bestaan die hem (met De Ridder, Lootens, Buyssens,...) wel kansen gaven bij Aalst. Gent doet volgens Dries niks met talenten uit de jeugd. Hij zegt ook dat we zeker van Steve De Ridder nog gaan horen. voor de geïnteresseerden, heb het artikel ingescand doorgestuurd gekregen van suppersossis en ben het op de fotosite aan het zetten edit: het zal nog even duren eer het op de site raakt, het lukt mij blijkbaar nie ![]() @lot en @suppersossis, stuur dit naar mij, want heb wel ervaring om zoiets te posten graag je mail sturen naar [email protected] _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 22 Sep 2009, 19:51 |
|
| Pagina 78 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 76 77 78 79 80 … 242 Volgende |