de Dendertopic - Pagina 78 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 76 77 78 79 80 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Freak

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_46 ... =homeArt20

13 Mei 2007, 19:14
Freak

Leeftijd: 45
cheerio cheerio

op verbroedering dender eendracht hekelgem denderhoutem zingen ze zo...

pfff.. da bekt toch nie echt vinnek. :shock:

13 Mei 2007, 20:01
Freak

Leeftijd: 42
Casual1919 schreef:
Hoe zit het eigenlijk met hun licentie ?

Die hebben ze idd, hun stadion is verre van in orde voor 1ste maar daar hebben ze tijd voor gekregen. Er zijn daar al plannen genoeg om alles 1ste klasse waardig te maken, maar het gaat heel veel geld kosten en of dat er zal zijn...

maar zeker proficiat aan Dender, knap als ge direct van 3de doorstoot naar 1ste! Respect voor hun sportieve prestatie, over de rest gaak zwijgen ;)

13 Mei 2007, 20:43
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 40
WLM: [email protected]
Verdiend zekers. Kgaan ulle wel hier geen proficiat meer wensen :p eene keer is al meer als genoeg :mrgreen:

13 Mei 2007, 21:15
Ancien

Ik denk dat de nek al dik genoeg zal zijn... onze felicitaties zullen ze nu efkes nie nodig hebben...

13 Mei 2007, 21:18
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Proficiat mé den titel, mor in mén binnenste lachek toch gralék zelle. Oit hiél goei bron ( Spa Reine) weetek da ze et financiél nie te lank goan oitzingen in iérste, oeik al komt De Nul als hoeifdsponsor.
Kém dorjust op een commienefiést gezeten mé iénen van et bestier ( wa zitj dienen doar te doen as zoin ploeg kampioen kan spelen, terwoil et mor ne kozoin zoine zoon es da zoin commiene doet) van Lieje, lotj ze nog mor een betjen lachen da weir in vereffening gegoan zoin. :D
Wie lest lacht, best lacht.

13 Mei 2007, 21:27
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
Wie was da misschien?

* De Nul als hoofdsponsor, waarom zouden die dat doen...
* Als De Nul komt, zouden ze het juist financieel wel breed hebben.
* op een communiefeest als de ploeg kan kampioen worden waarin hij in het bestuur zou zitten...

Dat lijkt mij eerder ne verdwaalde zatlap naast wie ge zat.

13 Mei 2007, 21:31
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
I don't think so Stijntje.

Wait and see

13 Mei 2007, 21:32
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
rivelinho schreef:

Dat kan nie, want diene zatlap zat op de bank als trainer van Dender vandaag ;-) .

13 Mei 2007, 21:32
Ancien

rivelinho schreef:

De JP? :huh:

edit: Bartos is me voor. Broers denken meteen 't zelfde hé :grijns:

13 Mei 2007, 21:33
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
boris clitoris schreef:
rivelinho schreef:

De JP? :huh:

edit: Bartos is me voor. Broers denken meteen 't zelfde hé :grijns:

Great minds think alike :coolen: .

13 Mei 2007, 21:34
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Dirk schreef:
Proficiat mé den titel, mor in mén binnenste lachek toch gralék zelle. Oit hiél goei bron ( Spa Reine) weetek da ze et financiél nie te lank goan oitzingen in iérste, oeik al komt De Nul als hoeifdsponsor.
Kém dorjust op een commienefiést gezeten mé iénen van et bestier ( wa zitj dienen doar te doen as zoin ploeg kampioen kan spelen, terwoil et mor ne kozoin zoine zoon es da zoin commiene doet) van Lieje, lotj ze nog mor een betjen lachen da weir in vereffening gegoan zoin. :D

Fillie, gij gaat zwijgen hé kameraad. Mocht ge er aan denken, je doet het NIET. Ik zal immers nooit...nooit..., maar dan ook nooit...:-D

13 Mei 2007, 21:54
Rode kaart
Rode kaart

Het Belgisch voetbal kan mijn reet roesten, wij gaan verdiend naar 1ste klasse!

Kampioeneuh! :dans: :dans: :dans:

14 Mei 2007, 4:55
Nationale Ploeg

wheel's armée schreef:
Dirk schreef:

Fillie, gij gaat zwijgen hé kameraad. Mocht ge er aan denken, je doet het NIET. Ik zal immers nooit...nooit..., maar dan ook nooit...:-D

:coolen:

14 Mei 2007, 7:41
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Verbechio schreef:
Casual1919 schreef:
Hoe zit het eigenlijk met hun licentie ?

Die hebben ze idd, hun stadion is verre van in orde voor 1ste maar daar hebben ze tijd voor gekregen. Er zijn daar al plannen genoeg om alles 1ste klasse waardig te maken, maar het gaat heel veel geld kosten en of dat er zal zijn...

Euh, die hebben ze, en dit komt wel uit KBVB-bron, nog niet, net omwille van hun stadion. Ze zullen die wellicht wel krijgen, als andere ploegen à là KV Mechelen niet al te veel protesteren.
Puur volgens het reglement moet uw stadion in orde zijn met de voorschriften bij de start van de competitie in eerste. Da's niet zoals voor een licentie voor tweede: daar hebt ge een jaar tijd om alles in orde te brengen, zoals Racing Waregem bv. Die laatsten zagen echter vrij snel dat ze het sportief wellicht niet zouden halen en hebben uiteindelijk hun werken niet uitgevoerd. Resultaat: geen licentie voor tweede voor volgend jaar en sowieso degradatie.
Voor Dender wil men nu eventueel een mouw passen aan het reglement, maar daar zal dus wel nog een woordje over gepraat worden, indien andere tweedeklassers zich geroepen zouden voelen om zich daar mee te moeien.
Proficiat ga ik hen niet wensen. 'k Ga hier niet de hypocriet uithangen. Het is nu aan hen om maar is te bewijzen dat ze het zoveel beter kunnen, dan die "maffia-dikkenekken die jaren boven hun stand leefden en uiteindelijk kregen wat ze verdienden." Gisteren werden grote woorden over volgend seizoen alvast niet geschuwd, zoals dat elk jaar gaat bij de ploeg die naar eerste promoveert. Ik denk en ik hoop dat het wel eens een week feesten voor een jaar miserie zou kunnen zijn, eenmaal ze hun rekeningen een keer maken.

14 Mei 2007, 8:35
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 76 77 78 79 80 711