|
|
| Pagina 79 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 77 78 79 80 81 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Bericht Re: Rode Duivels
Ik wens Advocaat veel succes, hij zal het nodig hebben van een stel amateurs met sterallures een ploeg te maken
![]() _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 22 Sep 2009, 20:04 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Thanks aan Suppersossis & Lot.
Zie fotosite ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 22 Sep 2009, 20:26 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
link?
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 22 Sep 2009, 22:19 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 04 Nov 2008, 23:55 Berichten: 156 Leeftijd: 36 Locatie: Aaigem |
|
| 22 Sep 2009, 22:29 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19 Berichten: 582 Locatie: hoboken |
Dick Advocaat zei gisteren zonder diens naam te noemen dat hij een leuke speler had gezien bij FC Utrecht die het erg goed deed. Dat kan niemand anders zijn dan Dries Mertens. Het jeugdproduct van AA Gent rijpte enkele seizoenen in de Nederlandse tweedeklasse bij AGOVV Apeldoorn. Daar werd hij weggehaald door FC Utrecht.
Dick Advocaat volgde Mertens al in de Eredivisie. Hij zat in de tribune bij ADO Den Haag waar FC Utrecht met 0-1 ging winnen dankzij een doelpunt van onze jonge landgenoot. Mertens, 1 meter 69 groot, hoopt nu dat er een selectie zit aan te komen voor het nationale elftal. "Een trainer die ik nog ken van bij Eendracht Aalst belde me op om te zeggen dat ik moest kijken naar het filmpje van de persconferentie van Advocaat. Ik deed dat samen met mijn vriendin en ze begon te gillen toen ze hoorde dat Advocaat over mij bezig was. Ze dacht al dat ik geselecteerd was. Het is natuurlijk nog zover niet, maar ik hoop dat het wel eens zal gebeuren. Ik ga er in ieder geval van uit dat ik er voor de volgende wedstrijd nog niet bij zal zijn, maar zijn woorden waren wel super", aldus Mertens in HNB. |
| 23 Sep 2009, 16:04 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
ajaxboy schreef: Dick Advocaat zei gisteren zonder diens naam te noemen dat hij een leuke speler had gezien bij FC Utrecht die het erg goed deed. Dat kan niemand anders zijn dan Dries Mertens. Het jeugdproduct van AA Gent rijpte enkele seizoenen in de Nederlandse tweedeklasse bij AGOVV Apeldoorn. Daar werd hij weggehaald door FC Utrecht. Dick Advocaat volgde Mertens al in de Eredivisie. Hij zat in de tribune bij ADO Den Haag waar FC Utrecht met 0-1 ging winnen dankzij een doelpunt van onze jonge landgenoot. Mertens, 1 meter 69 groot, hoopt nu dat er een selectie zit aan te komen voor het nationale elftal. "Een trainer die ik nog ken van bij Eendracht Aalst belde me op om te zeggen dat ik moest kijken naar het filmpje van de persconferentie van Advocaat. Ik deed dat samen met mijn vriendin en ze begon te gillen toen ze hoorde dat Advocaat over mij bezig was. Ze dacht al dat ik geselecteerd was. Het is natuurlijk nog zover niet, maar ik hoop dat het wel eens zal gebeuren. Ik ga er in ieder geval van uit dat ik er voor de volgende wedstrijd nog niet bij zal zijn, maar zijn woorden waren wel super", aldus Mertens in HNB. schitterend, man man man, en diejen eeft toen bijna bij ons een contract getekend e. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 23 Sep 2009, 17:20 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
davy1919 schreef: ajaxboy schreef: Dick Advocaat zei gisteren zonder diens naam te noemen dat hij een leuke speler had gezien bij FC Utrecht die het erg goed deed. Dat kan niemand anders zijn dan Dries Mertens. Het jeugdproduct van AA Gent rijpte enkele seizoenen in de Nederlandse tweedeklasse bij AGOVV Apeldoorn. Daar werd hij weggehaald door FC Utrecht. Dick Advocaat volgde Mertens al in de Eredivisie. Hij zat in de tribune bij ADO Den Haag waar FC Utrecht met 0-1 ging winnen dankzij een doelpunt van onze jonge landgenoot. Mertens, 1 meter 69 groot, hoopt nu dat er een selectie zit aan te komen voor het nationale elftal. "Een trainer die ik nog ken van bij Eendracht Aalst belde me op om te zeggen dat ik moest kijken naar het filmpje van de persconferentie van Advocaat. Ik deed dat samen met mijn vriendin en ze begon te gillen toen ze hoorde dat Advocaat over mij bezig was. Ze dacht al dat ik geselecteerd was. Het is natuurlijk nog zover niet, maar ik hoop dat het wel eens zal gebeuren. Ik ga er in ieder geval van uit dat ik er voor de volgende wedstrijd nog niet bij zal zijn, maar zijn woorden waren wel super", aldus Mertens in HNB. schitterend, man man man, en diejen eeft toen bijna bij ons een contract getekend e. En als ik mij niet vergis heeft meneer Garré dan geregeld dat oa hij niet meer mocht meespelen bij Aalst. _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 24 Sep 2009, 8:45 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Bart Van den Neste schreef: davy1919 schreef: ajaxboy schreef: Dick Advocaat zei gisteren zonder diens naam te noemen dat hij een leuke speler had gezien bij FC Utrecht die het erg goed deed. Dat kan niemand anders zijn dan Dries Mertens. Het jeugdproduct van AA Gent rijpte enkele seizoenen in de Nederlandse tweedeklasse bij AGOVV Apeldoorn. Daar werd hij weggehaald door FC Utrecht. Dick Advocaat volgde Mertens al in de Eredivisie. Hij zat in de tribune bij ADO Den Haag waar FC Utrecht met 0-1 ging winnen dankzij een doelpunt van onze jonge landgenoot. Mertens, 1 meter 69 groot, hoopt nu dat er een selectie zit aan te komen voor het nationale elftal. "Een trainer die ik nog ken van bij Eendracht Aalst belde me op om te zeggen dat ik moest kijken naar het filmpje van de persconferentie van Advocaat. Ik deed dat samen met mijn vriendin en ze begon te gillen toen ze hoorde dat Advocaat over mij bezig was. Ze dacht al dat ik geselecteerd was. Het is natuurlijk nog zover niet, maar ik hoop dat het wel eens zal gebeuren. Ik ga er in ieder geval van uit dat ik er voor de volgende wedstrijd nog niet bij zal zijn, maar zijn woorden waren wel super", aldus Mertens in HNB. schitterend, man man man, en diejen eeft toen bijna bij ons een contract getekend e. En als ik mij niet vergis heeft meneer Garré dan geregeld dat oa hij niet meer mocht meespelen bij Aalst. Samen met de bejubelde 'meneer' De Witte. |
| 24 Sep 2009, 9:03 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Eerder Louwagie.
Dat zaakje stonk in ieder geval enorm hard. Ik denk wel dat onze degradatie naar 4de er ook veel mee te maken had. 600.000 euro en een dikke speler die daar door onze neus geboord werden. _________________ If you never try, you'll never know |
| 24 Sep 2009, 9:54 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 10 Sep 2006, 11:10 Berichten: 507 Leeftijd: 50 Locatie: Apeldoorn WLM: [email protected] |
met alle respect maar als dries bij aalst was gebleven was het nu denk ik nog steeds een modale voetballer geweest die ergens in de marge zou spelen
_________________ clubloos.... |
| 24 Sep 2009, 18:03 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Bomber schreef: De buurman schreef: met alle respect maar als dries bij aalst was gebleven was het nu denk ik nog steeds een modale voetballer geweest die ergens in de marge zou spelen Hoe kom je daar bij? Dat weet ik toch nog zo niet ze buurman. Talent komt sowieso bovendrijven en wordt na verloop van tijd opgemerkt ze.... |
| 24 Sep 2009, 18:36 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Kmoet toch ook zeggen dat Dries sneller dan dak gedacht had zo ver staat. Eigenlijk overtreft hij nu al mijn verwachtingen.
_________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 24 Sep 2009, 18:46 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Is de opleiding bij AGOVV zo superieur misschien ? En het niveau van dat Nederlandse tweede klasse, dat is m.i. zeker niet om naar huis te schrijven.
Ik denk dat hij pas nu bij Utrecht (toch wel een club zoals er weinig zijn in Belgie) echt progressie kan maken. |
| 24 Sep 2009, 18:58 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Nederlandse 2e klasse of Belgische 4e klasse is wel nog een groot verschil hoor.
|
| 24 Sep 2009, 19:10 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ik betwijfel het of hij zonder Aalst (allé, zonder De Wispelaere eigenlijk) ooit zelfs nog maar in beeld had gekomen bij Apeldoorn.
Zonder Apeldoorn had hij dan weer nooit bij Utrecht terecht gekomen. En zonder Utrecht had Dick Advocaat nooit de naam Dries Mertens over zijn lippen laten rollen..... laat ons wel wezen. De nodige dosis geluk en lef hebben hun rol gespeeld. Wie wilt er nu ook in 3de klasse gaan voetballen als ge bij de beloften van een eerste klasser speelt ? De huidige generatie Louis-Vittonkes zuller er in ieder geval voor passen Ik denk trouwens dat Dries 90% van zijn carrière zichzelf vooral gevormd heeft.... met hier en daar eens een invloed van de club waar hij bij was. Als je het leest welke zaken hij allemaal heeft moeten laten voor zijn droom waar te maken... _________________ If you never try, you'll never know |
| 24 Sep 2009, 19:50 |
|
| Pagina 79 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 77 78 79 80 81 … 242 Volgende |