Derde Klasse B - Pagina 80 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1535 berichten ]  Ga naar pagina 1 78 79 80 81 82 103
 Derde Klasse B 
Auteur Bericht
Rendac-supporter

Stijn schreef:
piwi from FCD schreef:
hansken schreef:
Een historisch moment in het Waasland woensdagavond. Dirk Poppe en Guido Van Lijsebetten, respectievelijk voorzitters van RS Waasland en FCN Sint-Niklaas zaten voor het eerst rond de tafel. Gespreksonderwerp was een mogelijke fusie tot één grote Wase club.

“Laten we stoppen om elkaar stokken in de wielen te blijven steken”, opent Dirk Poppe. “Laten we kijken hoe we in de toekomst samen kunnen werken. Naargelang het gesprek zich ontwikkelde viel ook het woord fusie, en eens dat woord gevallen is zijn we er dieper op ingegaan. We hebben goed gepraat. Maar zoiets kan niet plaatsvinden zonder de nodige financiële steun van de stad. Op het gebied van accomodiatie is er nog een hele weg af te leggen, alleen al om hier in tweede nationale te blijven, en dan hebben we het niet eens over de ambities om naar eerste klasse door te stoten.”

Burgemeester Freddy Willockx is alvast in de wolken met de mogelijke fusie tussen beide clubs. “Laten we niet te hard van stapel lopen, een eerste etappe is het uitbouwen van een solide en sterke jeugdwerking. En ik hoop uit de grond van mijn hart dat ik die tweede etappe ook kan meemaken. Wat dat financiële betreft, ik zou als supporter en burger nooit aanvaarden dat gelden rechtsreeks naar de clubkas vloeien, investeren in accommodatie en veiligheid kan dan wel. In zomaar elk avontuur stappen daar doen we niet aan mee.”

Maandag staat een onderhoud op het programma tussen beide voorzitters en de burgemeester.

Naar hetgeen ik gehoord heb gaat dit niet doorgaan. al weet je natuurlijk nooit.

Jullie zijn het snelste op de hoogte e van die fusies, ze proberen altijd eerst eens bij fc dender, ma die fusioneren slechts met een club die minimum 100 supporters hebben :grijns:

Dit is natuurlijk wel de moment waar jullie op gewacht hebben voor fc dender eh-waasland-sint niklaas te worden...de grootste club in Oost-Vlaanderen :p

kwist da die reactie van jou ging komen he :-))
en al bekomen stijn? want de maandag klonk je nog niet al te goed.(mor ge hebt gelijk hoor , als je kampioen speelt moet je een feestje bouwen he)

26 Apr 2007, 17:22
Nationale Ploeg

Website: http://www.darkultras.com
WLM: [email protected]
piwi from FCD schreef:

en al bekomen stijn? want de maandag klonk je nog niet al te goed.(mor ge hebt gelijk hoor , als je kampioen speelt moet je een feestje bouwen he)

En zeker als da meer als 30 jaar geleden is :dans:

Ja wa wilde, klag 4 of 5uurkes in mijn bed en tijn krijgde telefoon van nen denjer supporter...ge zijt al misselijk en dan da nog es :fluit:

26 Apr 2007, 17:35
Nationale Ploeg

piwi from FCD schreef:

Ja wa wilde, klag 4 of 5uurkes in mijn bed en tijn krijgde telefoon van nen denjer supporter...ge zijt al misselijk en dan da nog es :fluit:

Nationale Ploeg

dubbelpost,mijn excuses...

Rendac-supporter

Stijn schreef:
piwi from FCD schreef:

sorry he motje. kzal je daarvoor is ne duvel betalen. :zat:

26 Apr 2007, 17:58
forumlegende

Leeftijd: 45
GiofromJeiren schreef:
acrid schreef:
als Geel alsnog overgaat denk ik dat we met de volgende ploegen moeten rekening houden:

Oudenaarde:D'hondt en Leleu gekocht,veel ambitie
Cappellen:elk jaar ambitie
Turnhout:idem Cappellen
FCN Sint Niklaas: het zal er toch 1 keer uitkomen
Wetteren:eens klootzakken,altijd klootzakken
Ronse:stadion onlangs vernieuwt
Hamme,Waasland of United:indien 1 van deze zakt uit 2de

:shock:

het hangd mijn kloten hier uit dat ik bij elk klein dt-foutje gecorrigeert wort :boks: :boks: :boks:

26 Apr 2007, 22:19
Nationale Ploeg

Leeftijd: 46
acrid schreef:
GiofromJeiren schreef:
acrid schreef:
als Geel alsnog overgaat denk ik dat we met de volgende ploegen moeten rekening houden:

Oudenaarde:D'hondt en Leleu gekocht,veel ambitie
Cappellen:elk jaar ambitie
Turnhout:idem Cappellen
FCN Sint Niklaas: het zal er toch 1 keer uitkomen
Wetteren:eens klootzakken,altijd klootzakken
Ronse:stadion onlangs vernieuwt
Hamme,Waasland of United:indien 1 van deze zakt uit 2de

:shock:

het hangd mijn kloten hier uit dat ik bij elk klein dt-foutje gecorrigeert wort :boks: :boks: :boks:

Sorry, kon het ni laten :grijns: Het is (misschien opzettelijk) in uw reactie opnieuw vandadde :fluit: :mrgreen:

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!

26 Apr 2007, 22:31
forumlegende

Leeftijd: 45
tuurlijk was da express,zo dom ben ik nu ook nie :fluit:

27 Apr 2007, 9:05
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Er lijkt maar geen maat te staan op de ambitieze transfers van derdeklasser FCN Sint-Niklaas. De club wist deze keer middenvelder Rory Hegelmeers te strikken, deze middenvelder komt over van reeksgenoot Verbroedering Geel.

De 24-jarige Hegelmeers doorzwom al heel wat sportieve watertjes en voetbalde met KV Mechelen en Sint-Truiden op het hoogste niveau. Naast deze twee clubs kwam hij ook in actie bij Willebroek, Waasland en Geel.

Hoe dat die mannen het doen ik weet het niet, maar das toch weer ne straffen transfer ze.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

28 Apr 2007, 9:32
Rode kaart
Rode kaart

Mja, FCN doet elk seizoen "straffe" transfers en speelt altijd een knappe voorbereiding, tot het seizoen begint en ze keer op keer door de mand vallen. Schockaert wil trouwens terug naar Wetteren.

28 Apr 2007, 10:22
Nationale Ploeg

marcel schreef:
Mja, FCN doet elk seizoen "straffe" transfers en speelt altijd een knappe voorbereiding, tot het seizoen begint en ze keer op keer door de mand vallen. Schockaert wil trouwens terug naar Wetteren.

't is niet meer van willen, hij gaat gewoon terug naar Wetteren... De transfer is reeds rond.

28 Apr 2007, 11:36
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Titus schreef:
Hoe dat die mannen het doen ik weet het niet, maar das toch weer ne straffen transfer ze.

Ik vraag me vooral af hoe die mannen erin slagen elk seizoen met al hun toptransfers maar de middenmoot te spelen.

28 Apr 2007, 12:33
Nationale Ploeg

Leeftijd: 46
Nu Zottegem kampioen is nog ne naam bij voor derde klasse A, zo krijgt de nieuwe reeks stilaan een beetje vorm :D

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!

30 Apr 2007, 14:07
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Het ziet er naar uit dat we geen schrik moeten hebben van Geel als ze niet promoveren. De meeste spelers zijn er einde contract en ze kunnen ze gewoon niet houden door de financieele problemen die ze hebben en door de interesse van hoger geklasseerde teams. Indien ze niet promoveren wordt er gespeeld met een jeugdig elftal en een paar ervaren spelers.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

04 Mei 2007, 14:12
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Trouwens, om al een heel vaag beeld te krijgen, dit is de voorlopige lijst van de ploegen die met 100% zekerheid volgend seizoen in derde klasse spelen:

Citeer:
Peruwelz
Wetteren
FCN Sint-Niklaas
Torhout
Oudenaarde
Londerzeel
Racing Mechelen
Willebroek-Meerhof
Tongeren
Bocholt
Verviers
Visé
Francs Borains
RFC de Liège
SV Sottegem
Eendracht Aalst
Mol-Wezel
Hamoir
Ronse

En dit is de nog enorm uitgebreide lijst van alle ploegen die mogelijk volgend seizoen in derde spelen, maar om diverse redenen daar nog niet zeker van zijn (mogelijke zakkers uit tweede, stijgers uit vierde en blijvers in derde):

Citeer:
Diegem
Doornik
Geel
Cappellen
Turnhout
SW Harelbeke
Meerhout
UR Namur
Sprimont
Seraing
La Calamine
WS Woluwe
Couillet
La Louvière
Hasselt
Wielsebeke
RC Gent Zeehaven
Temse
Rupel Boom
Veldwezelt
Bleid
VG Oostende
URS du Centre
Sint-Eloois-Winkel
Opstal
Bornem
Lyra
SK Heist
Leopoldsburg
Hoogstraten
Turkania Faymonville
Bertrigeoise
Hannutois
Racing Waregem
Dessel
KVSK United
Red Star Waasland
KV Oostende
VW Hamme
Union
Virton

Tis maar dat jullie het weten hé :grijns: .

04 Mei 2007, 16:00
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1535 berichten ]  Ga naar pagina 1 78 79 80 81 82 103