|
|
| Pagina 80 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 78 79 80 81 82 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Sven KSK Opwijk schreef: Ik heb ze op RSCA zien spelen en als ze enkele gerichte aankopen doen, zie ik ze niet zakken. Ze voetballen vrank en vrij en het is denk ik de enige Belgische ploeg die op RSCA probeerde te voetballen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 14 Mei 2007, 15:46 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Sven KSK Opwijk schreef: Ik heb ze op RSCA zien spelen en als ze enkele gerichte aankopen doen, zie ik ze niet zakken. Ze voetballen vrank en vrij en het is denk ik de enige Belgische ploeg die op RSCA probeerde te voetballen. Dat is één bekermatch, hé, waarin ge nota bene niks te verliezen hebt. Dat is wel wat anders dan over 34 matchen op het niveau van eerste mee te draaien en de punten te halen tegen de ploegen waartegen je ze moet halen. Het is niet omdat ge in een bekermatch op Anderlecht kunt gaan goed voetbal spelen en verliezen, dat ge in Sint-Truiden in een match op leven of dood een draw kunt gaan spelen in plaats van daar een barslechte match en een droge 1-0 op uw talloor te krijgen, zenne. Elke ploeg die in tweede kampioen speelt heeft de sportieve basis om zich te kunnen redden in eerste op voorwaarde dat ze een aantal gerichte aankopen doen, anders wordt ge nu eenmaal geen kampioen. De vraag zal vooral zijn welke middelen voor deze nodige gerichte aankopen nog overblijven, nadat ze de kosten aan hun stadion hebben gedaan. |
| 14 Mei 2007, 15:58 |
|
|
Rendac-supporter
Iendracht02 schreef: suppo schreef: Ze vergelijken zich steeds met Roeselare en Westerlo, maar eerlijk gezegd zijn dit soort ploegen geen aanwinst voor eerste. Waarom willen ze minder ploegen in eerste? Roeselare en Westerlo speelden thuis wel voor 10000 toeschouwers in de matchen waarin ze de promotie (konden) binnen halen. In Denderleeuw was verleden week volgens de TV iets meer dan 3000 man en daarvoor moesten ze dan nog alle vrouwen gratis binnen laten. Ik denk trouwens dat Westerlo wel nog van een iets ander kaliber dan Roeselare. Westel won al een beker en staat inmiddels in die vele jaren Eerste Klasse wel quasi elk seizoen in de eerste helft van de rangschikking. Roeselare speelde een mooi eerste seizoen, maar dit jaar was het ook al een stukje minder en als ze het volgend seizoen aanvatten zoals ze dit jaar aan het eindigen zijn, kunnen ze wel eens de voornaamste concurrent van Dender worden. Ge kunt U een dag na het kampioenschap natuurlijk moeilijk gaan vergelijken met de (vele) ploegen die het ooit al geprobeerd hebben en die in één jaar glansloos ten onder zijn gegaan in Eerste. Dat is ook maar een logische reactie ... kleine nuance: het jaar dat roeselare promoveerde van 2 de naar 1ste hadden ze een gemiddeld aantal toeschouwers ergens tss de 800 en de 1000. Informeer je eerst is goed he |
| 14 Mei 2007, 16:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
piwi from FCD schreef: Iendracht02 schreef: suppo schreef: Ze vergelijken zich steeds met Roeselare en Westerlo, maar eerlijk gezegd zijn dit soort ploegen geen aanwinst voor eerste. Waarom willen ze minder ploegen in eerste? Roeselare en Westerlo speelden thuis wel voor 10000 toeschouwers in de matchen waarin ze de promotie (konden) binnen halen. In Denderleeuw was verleden week volgens de TV iets meer dan 3000 man en daarvoor moesten ze dan nog alle vrouwen gratis binnen laten. Ik denk trouwens dat Westerlo wel nog van een iets ander kaliber dan Roeselare. Westel won al een beker en staat inmiddels in die vele jaren Eerste Klasse wel quasi elk seizoen in de eerste helft van de rangschikking. Roeselare speelde een mooi eerste seizoen, maar dit jaar was het ook al een stukje minder en als ze het volgend seizoen aanvatten zoals ze dit jaar aan het eindigen zijn, kunnen ze wel eens de voornaamste concurrent van Dender worden. Ge kunt U een dag na het kampioenschap natuurlijk moeilijk gaan vergelijken met de (vele) ploegen die het ooit al geprobeerd hebben en die in één jaar glansloos ten onder zijn gegaan in Eerste. Dat is ook maar een logische reactie ... kleine nuance: het jaar dat roeselare promoveerde van 2 de naar 1ste hadden ze een gemiddeld aantal toeschouwers ergens tss de 800 en de 1000. Informeer je eerst is goed he ik kan toch ook moeilijk geloven dat Roeselare zoveel volk kreeg, hebde geen nulleken teveel getypt? _________________ www.spionkoplede.com |
| 14 Mei 2007, 16:30 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
piwi from FCD schreef: kleine nuance: het jaar dat roeselare promoveerde van 2 de naar 1ste hadden ze een gemiddeld aantal toeschouwers ergens tss de 800 en de 1000. Informeer je eerst is goed he Piwi'ke, leest gij eerst eens goed, hé. Na iets meer dan 20 jaar supporterschap en (live) voetbalinteresse ben ik wel al wat geïnformeerd ... Ik schreef: "In de matchen waarin ze de promotie (KONDEN) AFDWINGEN speelden ze voor 10000 toeschouwers ..." en dat is enkel en alleen de waarheid, want dat heb ik namelijk met mijn eigen ogen in Roeselare gezien. In de vorige thuismatch van FC Dender, waarin ze de kampioenstitel konden binnen halen, waren er, en dat zijn geen Aalsterse maar wel Sporza-bronnen, "iets meer dan 3000 mensen" en alle vrouwen die in staat zijn om een bon van Internet af te drukken, mochten dan nog gratis binnen. Ik geef het niet graag toe, maar we kunnen er nu eenmaal al een tweetal jaar absoluut niet meer om heen: op sportief vlak zijn jullie op dit moment veruit onze meerdere. Op vlak van grootte van supportersschare blijft Dender echter maar een povere club. Daar kan je ook moeilijk om heen. Nu zondag, nu alles volledig gespeeld is, zal er in Dender misschien eindelijk eens volk zijn ... |
| 14 Mei 2007, 16:51 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Allez, Roeselare zou voor 10.000 man gespeeld hebben, terwijl er in hun stadion nu -na alle verbouwings -en uitbreidingswerken- 9.036 plaatsen zijn. Het jaar dat het promoveerde, speelde het gemiddeld voor 1229 man. In de eindronde speelde het voor +/- 5500 man, mooi aantal, maar zeker geen 10.000, zoals sommigen ons hier willen laten geloven. Maar goed, dat komt dan van gasten die voor de start van dit seizoen al onze transfers bestempelden als stuk voor stuk miskopen.
Mons haalde er vorig seizoen gemiddeld 2300 (zoals wij). Over hun toeschouwersaantallen werd er nooit gepiept, maar ja, dat was dan weer maffia uit de Walen. Als supportersaantallen en sportieve meerwaarde de criteria zouden zijn om in 1ste te mogen spelen, dan zouden in 1ste Anderlecht, Standard, Genk en Brugge zitten en mocht de rest opdoeken. Volgens sommigen moet ge thuis voor 40.000 man spelen, op verplaatsing 12.000 man meepakken en onmiddellijk meedoen voor de titel, om naar 1ste te mogen promoveren. |
| 14 Mei 2007, 17:28 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Sven KSK Opwijk schreef: Ik heb ze op RSCA zien spelen en als ze enkele gerichte aankopen doen, zie ik ze niet zakken. Ze voetballen vrank en vrij en het is denk ik de enige Belgische ploeg die op RSCA probeerde te voetballen. Ik zie ons volgend seizoen niet echt op dezelfde manier komen spelen als in de beker, maar ge zult ook wel gemerkt hebben dat er heel wat voetballend vermogen in onze kern zit en dat we mits een aantal gerichte aankopen zeker niet moeten onderdoen voor de rechterkolom van 1ste. Al kan het volgend seizoen weer een ander verhaal zijn. |
| 14 Mei 2007, 17:31 |
|
|
Freak
volgens hln was er 2000 man op dessel.er waren zelfs meer dan 10 bussen.
|
| 14 Mei 2007, 17:31 |
|
|
Scholier
waly 2 schreef: volgens hln was er 2000 man op dessel.er waren zelfs meer dan 10 bussen. waarvan 500 van dessel. |
| 14 Mei 2007, 17:40 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
marcel schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Ik heb ze op RSCA zien spelen en als ze enkele gerichte aankopen doen, zie ik ze niet zakken. Ze voetballen vrank en vrij en het is denk ik de enige Belgische ploeg die op RSCA probeerde te voetballen. Ik zie ons volgend seizoen niet echt op dezelfde manier komen spelen als in de beker, maar ge zult ook wel gemerkt hebben dat er heel wat voetballend vermogen in onze kern zit en dat we mits een aantal gerichte aankopen zeker niet moeten onderdoen voor de rechterkolom van 1ste. Al kan het volgend seizoen weer een ander verhaal zijn. Nee natuurlijk niet. Zoals al gezegd: het was een alles of niets match. De Storme, De Petter, Persoons, stuk voor stuk goeie voetballers. Had Coppens niet geblunderd zie ik het zo vlot niet lukken... _________________
|
| 14 Mei 2007, 17:41 |
|
|
Vaste Waarde
marcel schreef: Allez, Roeselare zou voor 10.000 man gespeeld hebben, terwijl er in hun stadion nu -na alle verbouwings -en uitbreidingswerken- 9.036 plaatsen zijn. Het jaar dat het promoveerde, speelde het gemiddeld voor 1229 man. In de eindronde speelde het voor +/- 5500 man, mooi aantal, maar zeker geen 10.000, zoals sommigen ons hier willen laten geloven. Maar goed, dat komt dan van gasten die voor de start van dit seizoen al onze transfers bestempelden als stuk voor stuk miskopen. Allée goed, omdat ge zo blijft zagen: het jaar dat ze er in Roeselare net naast pakten, waren er in Resleare voor de beslissende match 7000. Dat is nog altijd meer dan het dubbele van in Dender vorige week. Dat ik in het begin van het seizoen mijn twijfels had bij de ploeg van Dender, omwille van het feit dat ze Munyaneza lieten vertrekken, er op dat moment nog geen sprake was van Thiebaut en niet kunnen scoren een hele dodelijke ziekte is, klopt. Ik had niet gedacht dat de aankopen van Dender zo zouden meevallen, maar dat hadden ze bij Dender zelf ook niet gedacht. Ik heb hier echter nooit het woord "miskopen" (of iets wat daar tegen aan leunt) in de mond genomen. Ik heb hier trouwens nergens gezegd dat supportersaantal een criterium moet zijn om in eerste te spelen. Ik heb alleen gezegd dat het in Dender qua supportersaantallen nog altijd pover blijft, ondanks het feit dat jullie dit jaar, van speeldag 1 tot speeldag 34 aan de kop staan (en voor Nieuwjaar met héél ruime voorsprong). Heel uw uitleg is bijgevolg wel een beetje overbodig en bovendien nogal ongenuanceerd. Goed, we zullen wel zien volgend jaar. |
| 14 Mei 2007, 18:01 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Man bijt hond slaagt er toch altijd in het meest marginale uit de mens naar boven te halen hé... al kan dat in de laatste reportage hier niet moeilijk geweest zijn
![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 14 Mei 2007, 19:50 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 21:23 Berichten: 534 Leeftijd: 38 Locatie: denderleeuw WLM: [email protected] |
Eerst en vooral proficiat aan dender voor den titel die wel verdiend was;
maar de licentie is nog belange nog niet zeker, want twas ier just opt laat avond nieuws op de vrt van dender, en de aanpassingen die nodig zijn aan hun stadion, en dat morgen de licentie commisie voorkomt voor hun licentie. voorzitter hoopt daze hun genoeg gaan kunnen verdedigen maar durfde het wel niet met zekerheid te zeggen omdat de tribune van de verplaatsingsploeg nu, pas kan afgebroken worden begin augustus, dus bij de start van de competitie zal er nog niets veranderd zijn. de linkse en rechtste kant van de overdekte staantribune komen 2 nieuwe tribunes met onderaan staantribune en bovenaan dan een zittribune. en voor het begin van seizoen 2008-2009 komt er aan de kant waar nu het scorebord is een niewe triubune waar ook nieuwe kleedkamers zullen gebouwd worden. de kosten zullen grotendeels betaald worden door de gemeente. alé kzal tegen men ouders zeggen daze al een spaarpotje houden, want de belastingen zullen ier weer ferm de lucht in gaan. _________________
|
| 14 Mei 2007, 23:11 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
michael0473 schreef: Eerst en vooral proficiat aan dender voor den titel die wel verdiend was; maar de licentie is nog belange nog niet zeker, want twas ier just opt laat avond nieuws op de vrt van dender, en de aanpassingen die nodig zijn aan hun stadion, en dat morgen de licentie commisie voorkomt voor hun licentie. voorzitter hoopt daze hun genoeg gaan kunnen verdedigen maar durfde het wel niet met zekerheid te zeggen omdat de tribune van de verplaatsingsploeg nu, pas kan afgebroken worden begin augustus, dus bij de start van de competitie zal er nog niets veranderd zijn. de linkse en rechtste kant van de overdekte staantribune komen 2 nieuwe tribunes met onderaan staantribune en bovenaan dan een zittribune. en voor het begin van seizoen 2008-2009 komt er aan de kant waar nu het scorebord is een niewe triubune waar ook nieuwe kleedkamers zullen gebouwd worden. de kosten zullen grotendeels betaald worden door de gemeente. alé kzal tegen men ouders zeggen daze al een spaarpotje houden, want de belastingen zullen ier weer ferm de lucht in gaan. ![]() |
| 14 Mei 2007, 23:50 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Ja lap, 't begint al! Ze zijn nog maar pas kampioen en de JP maakt zich al fantastisch belachelijk in de gazet!
Het artikel in Het Nieuwsblad begint al goed met de reporter die schrijft 'Een dag na de kampioenenviering in tweede klasse heeft JP VDVelde tegen 's middags twee flessen champagne ontkurkt.' Zoals we hem kennen dus... Enkele van z'n uitspraken in het Nieuwsblad: Citeer: Het is jammer dat we continu vergeleken worden met Westerlo, Roeselare en Zulte Waregem, want Dender is iets speciaal. Citeer: Ik wil dat Dender een hel wordt waar we alle ploegen punten kunnen afnemen. Maar met een goed plein, het best afgereden gras in België en een trainer die vooruit wil, moet dat kunnen. Het best afgereden gras in België...... Het bestuur moet al geen spelers meer kopen want de grasmat gaat hun kampioen maken? Citeer: Waarom zet je een tribune achter een doel? Niemand kijkt graag naar het voetbal vanachter het doel. Heb ik nu vandaag De Doncker niet horen zeggen in het Nieuws dat ze de bezoekerstribune achter het doel gaan afbreken, en er een nieuwe grote tribune gaan zetten? Citeer: Ik ben gemaakt om trainer te worden. Nog bescheiden ook... En dan het neusje van de zalm, qua uitspraken: Citeer: Ik heb geen schrik voor eerste klasse. Technisch, tactisch: ik heb van geen enkele trainer iets te leren. Citeer: Niemand is belangrijk, de bal is de belangrijkste factor. En de grasmat dan? En de zon? (tegen RC Waregem) Citeer: Ik houd niet van vergelijkingen. Mourinho: te arrogant. Adriaanse: idem. Vercauteren: oké. Met Louis van Gaal vereenzelvig ik me: die maakt spelers ook beter. WOEHAHAHAHA... SCHITTEREND!!! Citeer: Vande Walle heeft als trainer nog niks bewezen, maar is toch interimtrainer van Charleroi. Glen De Boeck, 2,5j assistent bij Anderlecht, wordt coach van Cercle. Ik vraag me af op welke basis clubs dat beslissen. Volgens mij zijn ze verkeerd bezig. Hij zal zich meteen eens populair maken bij z'n collega's sie... Citeer: Ik ga nog naar Spanje (Murcia) om de best mogelijke appels voor Dender weg te plukken In Murcia gaan ze waarschijnlijk hun sterspelers weggeven om den overschot van Dender in de plaats te krijgen Citeer: Persoons, onze draaischijf, onze Biglia, behoort tot de vijf beste middenvelders van België. Oké, een goeie speler, maar JP, probeer alles toch een beetje in zijn context te zien... Kort samengevat: het beste plein van België, de Belgische Louis Van Gaal die spelers beter maakt en van niemand iets te leren heeft, de beste appels van Murcia spelen er volgend seizoen en ze hebben de Denderleeuwse Biglia... Wat een club!
't zal wel aan die 2 flessen champagne gelegen hebben zeker
Dat wordt echt lachen komend seizoen. Ik kijk al uit naar de interviews in Studio 1. _________________ es da ier e fistjen... |
| 15 Mei 2007, 3:43 |
|
| Pagina 80 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 78 79 80 81 82 … 711 Volgende |