|
|
| Pagina 9 van 103 |
[ 1535 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 103 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Bartos schreef: tympanum2 schreef: Vanuit de KU Leuven wordt zowaar een onderzoek gevoerd naar de meningen van de supporters over de fusieclub Dender!! (NB) Die mensjen weten dor echt ni wa doen... Ik dacht dat het toch al lang was dat 2 meisjes bezig waren daar nen thesis of toch een onderzoek of zo naar te doen. Die twee waren liever lui dan moe en gaan ervan uit dat ze nu niet teveel telwerk zullen hebben... :grijns: :grijns: |
| 04 Okt 2005, 16:07 |
|
|
|
Bartos schreef: tympanum2 schreef: Vanuit de KU Leuven wordt zowaar een onderzoek gevoerd naar de meningen van de supporters over de fusieclub Dender!! (NB) Die mensjen weten dor echt ni wa doen... Ik dacht dat het toch al lang was dat 2 meisjes bezig waren daar nen thesis of toch een onderzoek of zo naar te doen. Dat klopt, ben benieuwd naar de wellicht "zeer uiteenlopende" resultaten. Niet getreurd, trapezium, binnenkort doen ze een onderzoek naar de "verplaatsingsangst" van Eendracht Aalst. Het belooft een kanjer van 600 pagina's te worden. :grijns: |
| 04 Okt 2005, 16:09 |
|
|
|
Oilsjt Vaneigest schreef: Die twee waren liever lui dan moe en gaan ervan uit dat ze nu niet teveel telwerk zullen hebben... ![]() Ze zouden wellicht meer werk gehad hebben met het tellen van de lege vakken in jullie stadion bij een thuismatch of bij het zoeken naar wat decibels. En dan heb het niet over de maag van Bartos die keert na z'n 15de pint. :kwijl: |
| 04 Okt 2005, 16:11 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:14 Berichten: 1736 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst Website: http://www.iendracht.be WLM: [email protected] |
poipeplekker schreef: Bartos schreef: tympanum2 schreef: Vanuit de KU Leuven wordt zowaar een onderzoek gevoerd naar de meningen van de supporters over de fusieclub Dender!! (NB) Die mensjen weten dor echt ni wa doen... Ik dacht dat het toch al lang was dat 2 meisjes bezig waren daar nen thesis of toch een onderzoek of zo naar te doen. Dat klopt, ben benieuwd naar de wellicht "zeer uiteenlopende" resultaten. Niet getreurd, trapezium, binnenkort doen ze een onderzoek naar de "verplaatsingsangst" van Eendracht Aalst. Het belooft een kanjer van 600 pagina's te worden. ![]() Sorry zenne maar met 600 pagina's gaan ze wel nie toe komen hoor :no: _________________ IENDRACHT 4-EVER |
| 04 Okt 2005, 16:26 |
|
|
|
Ah, ik dacht dat ge ging zeggen dat zelfs de inleiding nog niet zou opgevuld geraken met het lijstje van jullie uitoverwinningen van de laatste 3 jaar.
![]() |
| 04 Okt 2005, 16:29 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:14 Berichten: 1736 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst Website: http://www.iendracht.be WLM: [email protected] |
poipeplekker schreef: Ah, ik dacht dat ge ging zeggen dat zelfs de inleiding nog niet zou opgevuld geraken met het lijstje van jullie uitoverwinningen van de laatste 3 jaar. ![]() Neen daar staat ons Europees avontuur é!! Kort samengevat wel!! Daar kunnen sommige ploegen wel niet van mee spreken é :kwijl: :kwijl: _________________ IENDRACHT 4-EVER |
| 04 Okt 2005, 16:34 |
|
|
|
Engeland schreef: Neen daar staat ons Europees avontuur é!! Kort samengevat wel!! Daar kunnen sommige ploegen wel niet van mee spreken é ![]() Da's just, maar doorgaans eindigt zo'n boek met een blik op de toekomst. In dat van jullie staat er zeker daarover niet te veel in? :dans: :kwijl: |
| 04 Okt 2005, 16:36 |
|
|
poipeplekker schreef: Engeland schreef: Neen daar staat ons Europees avontuur é!! Kort samengevat wel!! Daar kunnen sommige ploegen wel niet van mee spreken é ![]() Da's just, maar doorgaans eindigt zo'n boek met een blik op de toekomst. In dat van jullie staat er zeker daarover niet te veel in? ![]() ooh jawel, daar staat in dat eendracht aalst zich express laat uitzakken tot de kelder van het klassement en dan spectaculair naar omhoog schiet en dender uitschakeld in de eindronde :grijns: _________________ IENDRACHT 4-EVER |
| 04 Okt 2005, 16:41 |
|
|
|
ga ik dat nog mogen meemaken, de eerste en enige uitzege van Aalst dit seizoen notabene op ons veld waardoor we geen kampioen worden?
... En toen werd Engeland wakker ![]() |
| 04 Okt 2005, 17:44 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
poipeplekker schreef: ga ik dat nog mogen meemaken, de eerste en enige uitzege van Aalst dit seizoen notabene op ons veld waardoor we geen kampioen worden? ... En toen werd Engeland wakker ![]() da wou nog de mop van het jaar zeg.Van gans het seizoen geen uitoverwinning en enkel op dender gaan winnen.Jullie geen kampioen daardoor;Da zou pas afrontelijk zijn voor jullie ![]() _________________
|
| 04 Okt 2005, 18:15 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
dan is mijn seizoen direkt geslaagd (op voorwaarde dat wij op dat moment ni op degraderen staan)
|
| 04 Okt 2005, 18:16 |
|
|
|
Een kinderkont is blijkbaar gauw gevuld. :kwijl: :grijns:
|
| 04 Okt 2005, 18:20 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 39 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
poipeplekker schreef: Een kinderkont is blijkbaar gauw gevuld. :kwijl: :grijns: Ja da kunde gij wel weten... _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 04 Okt 2005, 18:33 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
poipeplekker schreef: Een kinderkont is blijkbaar gauw gevuld. ![]() :grijns: |
| 04 Okt 2005, 18:55 |
|
|
|
Placietjen schreef: poipeplekker schreef: Een kinderkont is blijkbaar gauw gevuld. ![]() ![]() wa moenekik tein zeggen? :dans: :lachen: :dans: @vergaskonijn: de moin is wel al aver as 18 zenne... ![]() |
| 04 Okt 2005, 19:32 |
|
| Pagina 9 van 103 |
[ 1535 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 103 Volgende |