|
|
| Pagina 83 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 81 82 83 84 85 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Scholier
Bericht Re: Eerste klasse
Eendracht aalst-couillet spreekt natuurlijk meer tot de verbeelding
![]() |
| 01 Jun 2008, 18:19 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
sjneer_fcd schreef: Eendracht aalst-couillet spreekt natuurlijk meer tot de verbeelding ![]() Ga maar terug slapen_________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 01 Jun 2008, 18:21 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
sjneer_fcd schreef: Eendracht aalst-couillet spreekt natuurlijk meer tot de verbeelding ![]() ze zijn daar ze...'de grote lichten'. Lul op je eigen forum, stuk stront ![]() _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 01 Jun 2008, 18:22 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
witzwet schreef: sjneer_fcd schreef: Eendracht aalst-couillet spreekt natuurlijk meer tot de verbeelding ![]() ze zijn daar ze...'de grote lichten'. Lul op je eigen forum, stuk stront ![]() Laat die kerel toch gewoon doen. 't Zal nog wel eens passen ... _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 01 Jun 2008, 18:24 |
|
|
Scholier
Tzit diep e jonges
Ma tis goed, kzal ulle wel laten. |
| 01 Jun 2008, 18:39 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
De eerste klasse seizoen 94/95, de in het vet gemarkeerde clubs zijn ondertussen allemaal gedegradeerd of opgegaan in een fusie.
RSC Anderlecht Standard Luik Club Brugge Eendracht Aalst Lierse Germinal Ekeren Lommel Sint-Truiden Seraing Beveren KV Mechelen RWDM Charleroi AA Gent Cercle Brugge Antwerp KV Oostende Club Liégeois |
| 01 Jun 2008, 18:42 |
|
|
Zienaa schreef: De eerste klasse seizoen 94/95, de in het vet gemarkeerde clubs zijn ondertussen allemaal gedegradeerd of opgegaan in een fusie. RSC Anderlecht Standard Luik Club Brugge Eendracht Aalst Lierse Germinal Ekeren Lommel Sint-Truiden Seraing Beveren KV Mechelen RWDM Charleroi AA Gent Cercle Brugge Antwerp KV Oostende Club Liégeois En die in blauw zijn tussendoor al eens gezakt. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 01 Jun 2008, 18:57 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
Feitelijk wel triestig als ge het zo bekijkt e...
_________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 01 Jun 2008, 18:58 |
|
|
IendrachterForLife schreef: Feitelijk wel triestig als ge het zo bekijkt e... Zeer zeker, als ik tegenwoordig moet kiezen (zeker na de nieuwe promovendus te kennen) tussen eerste of tweede klasse, geef mij dan maar tweede! Veel teveel kutmatchen in eerste klasse en in de toppers een pak geld betalen en een vak vol successupporters of zelfs aanhanger van die topclubs. Doe mij maar tweede klasse ! _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 01 Jun 2008, 19:02 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Het ziet er goed uit in eerste... ploegen zoals Tubize, Dender, Roeselare, ... en daarbovenop nog eens prachtige playoffs.
|
| 01 Jun 2008, 20:55 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
sjneer_fcd schreef: Eendracht aalst-couillet spreekt natuurlijk meer tot de verbeelding ![]() Awel, alles wat begint met Eendracht Aalst, ja, ik vind van wel... ![]() |
| 01 Jun 2008, 20:56 |
|
|
Dit is de eerste klasse voor volgend seizoen ;
1 Standard 2 Anderlecht 3 Club Brugge 4 Cercle Brugge 5 G. Beerschot 6 AA Gent 7 Zulte Waregem 8 Charleroi 9 Westerlo 10 Racing Genk 11 Moeskroen 12 Lokeren 13 KV Mechelen 14 Roeselare 15 Dender 16 Bergen 17 Kortrijk 18 Tubeke Dit zou mijn 'favoriete eerste klasse' zijn ; 1 Standard 2 Anderlecht 3 Club Brugge 4 Cercle Brugge 5 G. Beerschot 6 AA Gent 7 Eendracht Aalst 8 Charleroi 9 Antwerp 10 Racing Genk 11 Lierse 12 Racing Mechelen 13 KV Mechelen 14 Beveren 15 Club Luik 16 United 17 Kortrijk 18 Lokeren _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 01 Jun 2008, 21:17 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Tweede klasse is een mooiere reeks dan eerste. Spijtig dat wij de promotie gemist hebben. Met ons erbij was tweede een fantastische reeks.
|
| 01 Jun 2008, 23:57 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Smetje schreef: Tweede klasse is een mooiere reeks dan eerste. Spijtig dat wij de promotie gemist hebben. Met ons erbij was tweede een fantastische reeks. Alleen ligt er -spijtig genoeg- niemand wakker van 2de of lager. Tweede klasse ziet er volgend seizoen schitterend uit qua "namen", maar qua niveau zou ik me er niet te veel bij voorstellen en qua (media)belangstelling nog véél minder. Kleinere clubs naar 1ste klasse, tis misschien de wereld op z'n kop, maar al die "vergane gloriën" moeten zich dan maar es de vraag stellen hoe het komt dat zij in 2de blijven aanmodderen, ondanks het feit dat ze x maal zoveel potentieel hebben dan die kleinere clubs. |
| 02 Jun 2008, 11:08 |
|
|
Nationale Ploeg
nonkel marcel schreef: Smetje schreef: Tweede klasse is een mooiere reeks dan eerste. Spijtig dat wij de promotie gemist hebben. Met ons erbij was tweede een fantastische reeks. Alleen ligt er -spijtig genoeg- niemand wakker van 2de of lager. Tweede klasse ziet er volgend seizoen schitterend uit qua "namen", maar qua niveau zou ik me er niet te veel bij voorstellen en qua (media)belangstelling nog véél minder. Kleinere clubs naar 1ste klasse, tis misschien de wereld op z'n kop, maar al die "vergane gloriën" moeten zich dan maar es de vraag stellen hoe het komt dat zij in 2de blijven aanmodderen, ondanks het feit dat ze x maal zoveel potentieel hebben dan die kleinere clubs. Het potentieel misschien, maar niet langer het kapitaal. Als ge de "kleine" ploegen bekijkt die naar eerste gaan die hebben allemaal een redelijk kapitaalkrachtig bestuur (of zelfs gewoon een man). Wat die mensen er in zien om geld te pompen in kleine clubs ik weet het niet, maar het is zo. Als er dan toch nog eens zo een "traditieclub" erin slaagt om te promoveren is het op de kap van een andere ploeg (gewoon opslorpen eigenlijk). En nee ik heb niet op Dender, maar eerder op GBA en Zulte-Waregem. De grote clubs die nu in der lagere afdelingen zitten hebben bijna allemaal een enorme schuldenlast (Antwerp, Beveren, Lierse tot voor kort,...). Het is dus niet simpel om met zo een schuldenlast een goede ploeg voor eerste op poten te zetten. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 02 Jun 2008, 11:52 |
|
| Pagina 83 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 81 82 83 84 85 … 500 Volgende |