|
|
| Pagina 83 van 126 |
[ 1889 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 81 82 83 84 85 … 126 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
Bartos schreef: Spees schreef: Bartos schreef: Spees schreef: ge kunt ook gewoon den tv op eurosport zetten voor de gemakkelijkheid ![]() k heb trouwens nog steeds nachtmerries aan da stadion brr Als ge uw rekeningen zelf moet betalen en dus genen digitalen tv hebt, kunt ge da nie .wij hebben da op gewone kabel ook dacht ik Ik denk niet dat da kan toch, volgens mij is Eurosport enkel op digitalen tv. Nu in de laatste match goal van de Belgen afgekeurd, op het eerste zicht onterecht. En als het wel terecht is enorm dom, want zo een kans zeg. was off-side |
| 10 Mei 2007, 19:39 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Dienen Eden Hazard van de Belgen is wel een enorm talent zenne, ik denk dat we daar nog gaan van horen.
|
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Spees schreef: was off-side Heel dom dan, want diene die eerst trapt, had gewoon direct moeten scoren. |
|
|
Reserve Lid geworden op: 06 Mei 2006, 22:46 Berichten: 320 Leeftijd: 39 Locatie: Ninove |
Bartos schreef: Spees schreef: Bartos schreef: Spees schreef: ge kunt ook gewoon den tv op eurosport zetten voor de gemakkelijkheid ![]() k heb trouwens nog steeds nachtmerries aan da stadion brr Als ge uw rekeningen zelf moet betalen en dus genen digitalen tv hebt, kunt ge da nie .wij hebben da op gewone kabel ook dacht ik Ik denk niet dat da kan toch, volgens mij is Eurosport enkel op digitalen tv. Nu in de laatste match goal van de Belgen afgekeurd, op het eerste zicht onterecht. En als het wel terecht is enorm dom, want zo een kans zeg. in asse wel: in vlaams-brabant kunnen ze eurosport wel pakken |
| 10 Mei 2007, 19:43 |
|
|
Pieter schreef: in asse wel: in vlaams-brabant kunnen ze eurosport wel pakken Amai, dan hebben die wel chance. Ondertussen mist Spanje eerste penalty. |
| 10 Mei 2007, 19:45 |
|
|
De Belgen knallen de penalty voor de finale een huis over, gelijk nu.
|
| 10 Mei 2007, 19:52 |
|
|
Na elk 8 strafschoppen Spanje dus naar de finale.
|
| 10 Mei 2007, 19:56 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
typisch ... jongens jongens
alst er op aan komt ist toch altijd: net niet hé _________________ If you never try, you'll never know |
| 10 Mei 2007, 20:00 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
placietjen schreef: typisch ... jongens jongens alst er op aan komt ist toch altijd: net niet hé was het bij de 'grote' *kuch* rode duivels maar "net niet" |
| 10 Mei 2007, 20:02 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Pieter schreef: Bartos schreef: Spees schreef: Bartos schreef: Spees schreef: ge kunt ook gewoon den tv op eurosport zetten voor de gemakkelijkheid ![]() k heb trouwens nog steeds nachtmerries aan da stadion brr Als ge uw rekeningen zelf moet betalen en dus genen digitalen tv hebt, kunt ge da nie .wij hebben da op gewone kabel ook dacht ik Ik denk niet dat da kan toch, volgens mij is Eurosport enkel op digitalen tv. Nu in de laatste match goal van de Belgen afgekeurd, op het eerste zicht onterecht. En als het wel terecht is enorm dom, want zo een kans zeg. in asse wel: in vlaams-brabant kunnen ze eurosport wel pakken Nope, wij moeten ook naar Eurosport kijken via Prime. Eden Hazard heeft een betere indruk op mij na gelaten als Bosjan Krkic (of hoe hij ook noemt) Ik hoop dat ze niet te nijg op Acquino bezig zitten. Als Nill De Pauw hem 1 minuut voor het einde van de verlengingen goed binnen schiet is het gedaan. Penalty's is altijd een loterij. _________________
|
| 11 Mei 2007, 3:04 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 06 Mei 2006, 22:46 Berichten: 320 Leeftijd: 39 Locatie: Ninove |
Sven KSK Opwijk schreef: Pieter schreef: Bartos schreef: Spees schreef: Bartos schreef: Spees schreef: ge kunt ook gewoon den tv op eurosport zetten voor de gemakkelijkheid ![]() k heb trouwens nog steeds nachtmerries aan da stadion brr Als ge uw rekeningen zelf moet betalen en dus genen digitalen tv hebt, kunt ge da nie .wij hebben da op gewone kabel ook dacht ik Ik denk niet dat da kan toch, volgens mij is Eurosport enkel op digitalen tv. Nu in de laatste match goal van de Belgen afgekeurd, op het eerste zicht onterecht. En als het wel terecht is enorm dom, want zo een kans zeg. in asse wel: in vlaams-brabant kunnen ze eurosport wel pakken Nope, wij moeten ook naar Eurosport kijken via Prime. Eden Hazard heeft een betere indruk op mij na gelaten als Bosjan Krkic (of hoe hij ook noemt) Ik hoop dat ze niet te nijg op Acquino bezig zitten. Als Nill De Pauw hem 1 minuut voor het einde van de verlengingen goed binnen schiet is het gedaan. Penalty's is altijd een loterij. is da dan weer verandert? maat van mij in vollezele kon eurosport pakken, en paar km verder in winnik konden ze het niet pakken afhankelijk van de kabelmaatschappij? |
| 11 Mei 2007, 8:55 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Pieter schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Pieter schreef: Bartos schreef: Spees schreef: Bartos schreef: Spees schreef: ge kunt ook gewoon den tv op eurosport zetten voor de gemakkelijkheid ![]() k heb trouwens nog steeds nachtmerries aan da stadion brr Als ge uw rekeningen zelf moet betalen en dus genen digitalen tv hebt, kunt ge da nie .wij hebben da op gewone kabel ook dacht ik Ik denk niet dat da kan toch, volgens mij is Eurosport enkel op digitalen tv. Nu in de laatste match goal van de Belgen afgekeurd, op het eerste zicht onterecht. En als het wel terecht is enorm dom, want zo een kans zeg. in asse wel: in vlaams-brabant kunnen ze eurosport wel pakken Nope, wij moeten ook naar Eurosport kijken via Prime. Eden Hazard heeft een betere indruk op mij na gelaten als Bosjan Krkic (of hoe hij ook noemt) Ik hoop dat ze niet te nijg op Acquino bezig zitten. Als Nill De Pauw hem 1 minuut voor het einde van de verlengingen goed binnen schiet is het gedaan. Penalty's is altijd een loterij. is da dan weer verandert? maat van mij in vollezele kon eurosport pakken, en paar km verder in winnik konden ze het niet pakken afhankelijk van de kabelmaatschappij? Inderdaad _________________
|
| 11 Mei 2007, 16:57 |
|
|
Pieter schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Pieter schreef: Bartos schreef: Spees schreef: Bartos schreef: Spees schreef: ge kunt ook gewoon den tv op eurosport zetten voor de gemakkelijkheid ![]() k heb trouwens nog steeds nachtmerries aan da stadion brr Als ge uw rekeningen zelf moet betalen en dus genen digitalen tv hebt, kunt ge da nie .wij hebben da op gewone kabel ook dacht ik Ik denk niet dat da kan toch, volgens mij is Eurosport enkel op digitalen tv. Nu in de laatste match goal van de Belgen afgekeurd, op het eerste zicht onterecht. En als het wel terecht is enorm dom, want zo een kans zeg. in asse wel: in vlaams-brabant kunnen ze eurosport wel pakken Nope, wij moeten ook naar Eurosport kijken via Prime. Eden Hazard heeft een betere indruk op mij na gelaten als Bosjan Krkic (of hoe hij ook noemt) Ik hoop dat ze niet te nijg op Acquino bezig zitten. Als Nill De Pauw hem 1 minuut voor het einde van de verlengingen goed binnen schiet is het gedaan. Penalty's is altijd een loterij. is da dan weer verandert? maat van mij in vollezele kon eurosport pakken, en paar km verder in winnik konden ze het niet pakken afhankelijk van de kabelmaatschappij? Inderdaad _________________
|
| 11 Mei 2007, 16:57 |
|
|
Dubbel post
Laatst gewijzigd door Sven KSK Opwijk op 12 Mei 2007, 13:16, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 12 Mei 2007, 13:15 |
|
|
Kompany op beloften-EK?
Bondscoach Jean-François De Sart roept sterkst mogelijke voorselectie op De voorselectie van de Belgische beloftenploeg voor het komende EK telt alle sterkste spelers die ervoor in aanmerking komen. Ook Rode Duivels zoals Kompany, Defour en Vanden Borre gaan mogelijk mee naar Nederland. Uit de lijst van dertig namen die gisteren werd bekend gemaakt, worden er op 25 mei 23 uitgekozen die volgende maand om de Europese titel strijden in Nederland. De Jonge Duivels spelen er op 10 juni in Groningen tegen Portugal, op 13 juni in Heerenveen tegen Israël en op 16 juni in Heerenveen tegen Nederland. Alle spelers geboren na 1 januari 1984 komen in aanmerking. In de lijst toch opvallende namen. Dat Martens, Dembele, Bailly, Fellaini en Lombaerts (intussen allemaal A-spelers) erbij zouden zijn, was geweten. Maar ook Vermaelen, Defour, Vanden Borre en vooral Kompany zitten in de voorselectie, hoewel ze al een tijd geleden de stap naar de A-ploeg maakten. Kompany speelde sinds 1 november door een blessure aan de achillespees geen wedstrijd meer. Binnenkort hervat hij met de invallers van Hamburg. 'Hij heeft laten weten op dit moment nog geen matchen in de Bundesliga aan te kunnen, maar er is nog een maand tijd. Als hij fit is, wil hij mee', zegt assistent-bondscoach Jean-François Remy. Op 21 mei verzamelen de dertig een eerste keer. Twee dagen later vertrekken ze voor vier dagen op stage naar Marokko. Maar veel spelers kunnen allicht niet mee. Dat geldt voor de spelers die met Club Brugge of Standard de bekerfinale spelen, zij die nog in de Nederlandse play-offs aantreden en voor degene die woensdag door bondscoach Vandereycken worden opgeroepen voor de EK-kwalificatiematchen thuis tegen Portugal (2 juni) en in Finland (6 juni). Wellicht vervoegen bijvoorbeeld Martens en Vermaelen pas daarna de beloften, die op 8 juni naar hun trainingsoord in Drachten afreizen. Bondscoaches De Sart van de beloften en Vandereycken van de A-ploeg houden daarover voortdurend contact. Peking 'Onze jeugdploegen doen het goed', verwees bondsvoorzitter De Keersmaecker gisteren ook naar de halve finale op het EK van de min-17. 'Bij de Rode Duivels waren de laatste matchen de spelers die nog in aanmerking komen voor de beloften telkens de betere. Geen toeval, maar het gevolg van onze goede jeugdpolitiek.' Op het beloften-EK hangt aan een plaats in de halve finale ook een ticket voor de Olympische Spelen van 2008 in Peking vast. Daarom worden de beloften financieel gesteund door het BOIC. 'Die halve finale is onze ambitie', zegt Remy. 'Maar je mag niet vergeten dat Nederland en Portugal favoriet zijn in onze groep. Maar we gaan er alles aan doen.' Van de beloften die in de voorgaande matchen meededen, ontbreken Messoudi (geblesseerd), Vandelannoite, Derijck en Vanaudenaerde in de voorselectie. Gunther De Vos / hnb _________________
|
| 12 Mei 2007, 13:16 |
|
| Pagina 83 van 126 |
[ 1889 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 81 82 83 84 85 … 126 Volgende |