|
|
| Pagina 84 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 82 83 84 85 86 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Bericht Re: Eerste klasse
nonkel marcel schreef: Smetje schreef: Tweede klasse is een mooiere reeks dan eerste. Spijtig dat wij de promotie gemist hebben. Met ons erbij was tweede een fantastische reeks. Alleen ligt er -spijtig genoeg- niemand wakker van 2de of lager. Tweede klasse ziet er volgend seizoen schitterend uit qua "namen", maar qua niveau zou ik me er niet te veel bij voorstellen en qua (media)belangstelling nog véél minder. Kleinere clubs naar 1ste klasse, tis misschien de wereld op z'n kop, maar al die "vergane gloriën" moeten zich dan maar es de vraag stellen hoe het komt dat zij in 2de blijven aanmodderen, ondanks het feit dat ze x maal zoveel potentieel hebben dan die kleinere clubs. Maggek er a isj oan herinneren da ge verleden joar just et tegenoevergesteljde oan't verkondigen woart Tein wast zoeveel beter in twiejde omda ge zelf schrik ad da Lieje et nie lank zou oitzingen in iérste. Soit ik trekket moi nie oan zelle, ast oever lieje goat vallek toch miéstal in sloap. _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 03 Jun 2008, 17:02 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Tja, wist ik toen veel dat het verschil tussen 1ste en 2de op alle vlakken zo groot ging zijn. Wij zijn nog altijd geen club voor 1ste (en zullen dat ook nooit zijn), maar als ge van eerste geproefd hebt, is het verdomd moeilijk om een stap terug te zetten. Tweede klasse is een mooie reeks, maar daar ligt gewoonweg niemand wakker van. Hoe jammer ook.
|
| 03 Jun 2008, 17:06 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
nonkel marcel schreef: Tja, wist ik toen veel dat het verschil tussen 1ste en 2de op alle vlakken zo groot ging zijn. Wij zijn nog altijd geen club voor 1ste (en zullen dat ook nooit zijn), maar als ge van eerste geproefd hebt, is het verdomd moeilijk om een stap terug te zetten. Tweede klasse is een mooie reeks, maar daar ligt gewoonweg niemand wakker van. Hoe jammer ook. Was het ook jij niet dat zei dat het er vooral op aan komt dat ge u zelf amuseert ? Tot hiertoe amuseer ik mij nog elke week enorm goed op den Eendracht, volgend jaar zal het wel eventjes pikken in de eerste competitiematchen tegen die boerendorpjes maar bon... Langs nen kant is dat misschien nog beter dan als het vernepelingske van 1ste klasse uitgelachen te worden. _________________ If you never try, you'll never know |
| 03 Jun 2008, 17:19 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Tuurlijk, op zich maakt de reeks niet veel uit, zolang je je maar goed amuseert.
Maar ge weet ook wel dat een verplaatsing naar pakweg Standard nog net dat tikkeltje meer heeft dan één naar pakweg Hamme, Wetteren of Peruwelz he. |
| 03 Jun 2008, 17:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
nonkel marcel schreef: Tuurlijk, op zich maakt de reeks niet veel uit, zolang je je maar goed amuseert. Maar ge weet ook wel dat een verplaatsing naar pakweg Standard nog net dat tikkeltje meer heeft dan één naar pakweg Hamme, Wetteren of Peruwelz he. Die zou ik toch met enkele 2de klassers willen inruilen. Maar inderdaad, de "magie" van zo een verplaatsing naar Standard dat is er niet bij. Misschien volgend jaar terug in de beker hé ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 03 Jun 2008, 17:25 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
nonkel marcel schreef: Tuurlijk, op zich maakt de reeks niet veel uit, zolang je je maar goed amuseert. Maar ge weet ook wel dat een verplaatsing naar pakweg Standard nog net dat tikkeltje meer heeft dan één naar pakweg Hamme, Wetteren of Peruwelz he. Voila mor as weir da zegden tein woaren we dikke nekken hé. De wereld kan toch ska capriolen moaken zenne. _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 03 Jun 2008, 17:26 |
|
|
Dirk schreef: Voila mor as weir da zegden tein woaren we dikke nekken hé. De wereld kan toch ska capriolen moaken zenne. Ik moet zeggen dat ik nu beter begrijp waarom sups van ex-eersteklassers zo hunkeren om terug hun plaats in te nemen in 1ste. |
| 03 Jun 2008, 17:30 |
|
|
nonkel marcel schreef: Dirk schreef: Voila mor as weir da zegden tein woaren we dikke nekken hé. De wereld kan toch ska capriolen moaken zenne. Ik moet zeggen dat ik nu beter begrijp waarom sups van ex-eersteklassers zo hunkeren om terug hun plaats in te nemen in 1ste. Messchien kejje da isj op eir forum oitleggen oeik, tein kan diene zjiever messchien vér iéns en vér altoid stoppen. _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 03 Jun 2008, 17:35 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Eerste speeldag:
RC Genk - Germinal Beerschot Zulte Waregem - Lokeren Cercle Brugge - Anderlecht AA Gent - Bergen Dender - Standard Roeselare - KV Kortrijk Tubeke - Moeskroen Westerlo - Charleroi KV Mechelen - Club Brugge Dit is volgens hln de eerste speeldag. Morgen komt de kalender officieel uit. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 16 Jun 2008, 11:56 |
|
|
Direct al een harde dobber.
|
| 16 Jun 2008, 11:58 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
nonkel marcel schreef: Direct al een harde dobber. 't Zal wel zijn. Dan zie ik de andere 'degradatiekandidaten' toch meer kans hebben om punten te pakken. Anderzijds heeft/had Dender toch de reputatie van 'giantkiller'. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 16 Jun 2008, 12:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Casual1919 schreef: nonkel marcel schreef: Direct al een harde dobber. 't Zal wel zijn. Dan zie ik de andere 'degradatiekandidaten' toch meer kans hebben om punten te pakken. Anderzijds heeft/had Dender toch de reputatie van 'giantkiller'. Giant. Een warm rond broodje met een dubbele portie 100% puur rundsvlees,gesmolten chesterkaas,uitjes en krokante sla en de onovertrefbare Giantsaus.Dit is de beroemdste burger bij Quick. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 16 Jun 2008, 13:48 |
|
|
forumlegende
De Ridder op weg naar De Graafschap!! Is er echt geen enkele Belgische ploeg die ziet dat die jongen ongelooflijk goed kan voetballen? Alweer een talent naar Nederland en hier loopt het vol tweederangsbuitenlanders!
|
| 27 Jun 2008, 8:05 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Jean schreef: De Ridder op weg naar De Graafschap!! Is er echt geen enkele Belgische ploeg die ziet dat die jongen ongelooflijk goed kan voetballen? Alweer een talent naar Nederland en hier loopt het vol tweederangsbuitenlanders! Ja, dit snap ik toch ook niet goed. Met Preudhomme dacht ik wel dat hij een kans zou maken op speelgelegenheid bij Gent... Anderzijds zullen er wel wat eersteklassers geïnteresseerd zijn in De Ridder maar dat zullen er dan wel zijn die we in de rechterkolom zullen moeten gaan zoeken volgend jaar. Als je dan naar De Graafschap kan, waar je als "Superboer" ook ondersteund wordt door een gekke menigte en je komt in een competitie terecht waar er als aanvaller net dat tikkeltje meer ruimte is, kan ik er dus best inkomen dat hij daar zou willen gaan spelen. Blijft wel jammer, een ploeg zoals KV Mechelen zou hem toch goed moeten liggen nochtans. |
| 27 Jun 2008, 8:51 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 01 Jun 2008, 21:59 Berichten: 56 |
Jean schreef: De Ridder op weg naar De Graafschap!! Is er echt geen enkele Belgische ploeg die ziet dat die jongen ongelooflijk goed kan voetballen? Alweer een talent naar Nederland en hier loopt het vol tweederangsbuitenlanders! Das de kracht van Nederland zeker, al onze jeugdtalenten komen ze halen... Niet tegenstaande zal hij er misschien wel beter van worden daar ik denk dat de Nederlandse compititie toch nog iets beter is dan de onze, buiten den iejndracht gerekend natierlek |
| 27 Jun 2008, 19:27 |
|
| Pagina 84 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 82 83 84 85 86 … 500 Volgende |