|
|
| Pagina 84 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 82 83 84 85 86 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Rode Duivels
Als de Rode Duivels zich herpakken zal Den Iendracht dat ook doen zeker ?
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 11 Okt 2009, 0:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Aangenaam matchke om te bekijken. Zeker als ge weet wat we hiervoor steeds te zien kregen.
Er zijn daar mannen die zoveel gelopen hebben als al hun vorige interlands samen. Wat opviel was dat elk duidelijk zijn plaats kende + in balbezit niet gelijk nen nest blinde vinken naar die goal stormen. Tzat goed ineen. Woensdag de bevestiging? _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 11 Okt 2009, 8:04 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
BVW schreef: Aangenaam matchke om te bekijken. Zeker als ge weet wat we hiervoor steeds te zien kregen. Er zijn daar mannen die zoveel gelopen hebben als al hun vorige interlands samen. Wat opviel was dat elk duidelijk zijn plaats kende + in balbezit niet gelijk nen nest blinde vinken naar die goal stormen. Tzat goed ineen. Woensdag de bevestiging? Mirallas kwam zowaar mee verdedigen... |
| 11 Okt 2009, 9:22 |
|
|
Nationale Ploeg
Jan schreef: BVW schreef: Aangenaam matchke om te bekijken. Zeker als ge weet wat we hiervoor steeds te zien kregen. Er zijn daar mannen die zoveel gelopen hebben als al hun vorige interlands samen. Wat opviel was dat elk duidelijk zijn plaats kende + in balbezit niet gelijk nen nest blinde vinken naar die goal stormen. Tzat goed ineen. Woensdag de bevestiging? Mirallas kwam zowaar mee verdedigen... En hoe! Ook Lamah vond ik een verademing. Al was het maar omdat hij duidelijk heeft getoond dat er met hem rekening moet gehouden worden. Dat zal een paar van onze flankjongens hopelijk scherp houden (en ik denk dan aan Defour en Witsel...). De enige die wat tegenviel was voor mij Dembele. En ik blijf toch denken dat je Lombaerts en Vermaelen misschien zou moeten switchen van plaats. Al moet je wel zien dat je iemand complementair naast Van Buyten kan zetten. |
| 11 Okt 2009, 10:51 |
|
|
Freak
ik vond swerts de minste.
|
| 11 Okt 2009, 13:51 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Onderkroiper schreef: Als de Rode Duivels zich herpakken zal Den Iendracht dat ook doen zeker ? ![]() Maar de Duivels hebben daarvoor wel van trainer moeten veranderen ![]() _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 11 Okt 2009, 17:16 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
waly 2 schreef: ik vond swerts de minste. Ja de rechtsbak blijft een probleem, momenteel is er niemand goed genoeg op deze positie _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 11 Okt 2009, 17:22 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
zo slecht vond ik Swerts nu toch ook nie
wie moeje der anders zetten? _________________ www.be-cycle.com |
| 11 Okt 2009, 18:40 |
|
|
acrid schreef: zo slecht vond ik Swerts nu toch ook nie wie moeje der anders zetten? Da bedoel ik juist, er is geen optie op deze positie Van Den Borre veel te onregelmatig en Gillet te plat en verder schiet me nu ni direct iemand te binnen dat daar zou kunnen spelen _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 11 Okt 2009, 21:09 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
De_steve schreef: acrid schreef: zo slecht vond ik Swerts nu toch ook nie wie moeje der anders zetten? Da bedoel ik juist, er is geen optie op deze positie Van Den Borre veel te onregelmatig en Gillet te plat en verder schiet me nu ni direct iemand te binnen dat daar zou kunnen spelen Hoefkens misschien. |
| 12 Okt 2009, 18:57 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Stijn schreef: De_steve schreef: acrid schreef: zo slecht vond ik Swerts nu toch ook nie wie moeje der anders zetten? Da bedoel ik juist, er is geen optie op deze positie Van Den Borre veel te onregelmatig en Gillet te plat en verder schiet me nu ni direct iemand te binnen dat daar zou kunnen spelen Hoefkens misschien. Die vind ik zeker te plat om bij de Rode Duivels te spelen (onder Advocaat bedoel ik dan hé |
| 12 Okt 2009, 19:05 |
|
|
Junior Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:21 Berichten: 186 |
Als je ziet hoe Mirallas nu komt verdedigen zou ik Vanden Borre toch ook eens willen zien onder Advocaat, hoor..
|
| 12 Okt 2009, 19:54 |
|
|
Nationale Ploeg
voetbalkrant schreef: Kompany en Robinho mogelijk naar Barcelona Volgens Engelse media werken Barcelona en Manchester City aan een ruiloperatie waarbij Vincent Kompany zou betrokken zijn. De kans bestaat dat de Rode Duivel na Nieuwjaar naar de Champions Leaguewinnaar trekt. Barcelona heeft al een tijdje zijn oog laten vallen op Vincent Kompany, maar nu lijkt er een doorbraak in dat dossier te komen. De Catalanen zouden na Nieuwjaar graag onze landgenoot en zijn ploegmakker Robinho op hun loonlijst zetten. In ruil daarvoor bieden ze Manchester City de diensten aan van Carles Puyol en Yaya Touré, weet The Daily Mirror. Mark Hughes toonde zich aanvankelijk niet opgezet met de eventuele overgang van Kompany en Ronbinho naar Barcelona, maar nu hij er Puyol en Touré voor in de plaats krijgt, lijkt de Citymanager te willen meewerken aan een transfer. ![]() |
| 12 Okt 2009, 20:37 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Onze Turkse vrienden hebben zich ook nog eens van hun beste kant laten zien afgelopen zaterdag.
http://www.youtube.com/watch?v=D2XC7t-Cchs |
| 12 Okt 2009, 21:33 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
op 3 minuten 43
![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 12 Okt 2009, 21:57 |
|
| Pagina 84 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 82 83 84 85 86 … 242 Volgende |