|
|
| Pagina 84 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 82 83 84 85 86 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
t is omdat ze met het stamnummer van denderhoutem spelen dat ik dat een prestatie vind.
|
| 17 Mei 2007, 10:41 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Zoals verwacht vertrekt Persoons naar KV Mechelen.
En nu KVM niet overgaan naar 1ste zie... |
| 17 Mei 2007, 14:22 |
|
|
Freak
die strandjanet zal niet misstaan bij de kakkers
|
| 17 Mei 2007, 14:37 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
marcel schreef: Zoals verwacht vertrekt Persoons naar KV Mechelen. En nu KVM niet overgaan naar 1ste zie... Mooie Avatar Marcel,alleen jammer dat ge er zijne Jeneverneus niet zo goed op ziet. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 17 Mei 2007, 15:16 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bakkie schreef: marcel schreef: Zoals verwacht vertrekt Persoons naar KV Mechelen. En nu KVM niet overgaan naar 1ste zie... Mooie Avatar Marcel,alleen jammer dat ge er zijne Jeneverneus niet zo goed op ziet. ![]() |
| 17 Mei 2007, 15:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Henri Munyaneza (22) keert na een wisselvallig jaar bij Sint-Truiden wellicht naar FC Dender terug. De Rwandese aanvaller heeft al een akkoord met de promovendus daaromtrent, maar de twee clubs zijn nu nog aan het onderhandelen. Dender hoopt de transfer vandaag nog af te ronden.
Bron voetbalkrant. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 17 Mei 2007, 15:19 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
Mmm,'k heb mijn bedenkingen bij Henri.Goed als invaller in eerste misschien maar als vaste basispion heb ik er mijn twijfels bij of hij voldoet voor eerste.
Op voetbalkrant smijt er daar zelfs ene op(denk ne supporter van KVM)dat Thiebaut ook naar mechelen zou trekken.Het zou al een week of 6 in orde zijn en diene gast zegt dat hem sedert dan al droog staat. Zou da kloppen marcel?? _________________
|
| 17 Mei 2007, 16:26 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
die geruchten gaan al langer ivm Thiebaut.
ivm Muyaneza, dat kan goed uitkomen voor Dender en dat kan even goed slecht uitvallen. Als je het mij vraagt een goede keuze, een speler waarvan ze bij Dender weten wat ze er aan hebben, geen onbekende nu gaan halen uit het buitenland wat altijd een risico in houdt. En bovendien als je terug zou zakken heb je er nog altijd een spits bij die voor 2de klasse top is. Wat Persoons betreft: wel bestetj ver dienen ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 17 Mei 2007, 17:36 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
De JP is 'zijn betere versie van Biglia' al kwijt
Als Thiebaut ook nog vertrekt zou het vet wel eens rap van de soep kunnen zijn. |
| 17 Mei 2007, 18:02 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Gunni schreef: Mmm,'k heb mijn bedenkingen bij Henri.Goed als invaller in eerste misschien maar als vaste basispion heb ik er mijn twijfels bij of hij voldoet voor eerste. Op voetbalkrant smijt er daar zelfs ene op(denk ne supporter van KVM)dat Thiebaut ook naar mechelen zou trekken.Het zou al een week of 6 in orde zijn en diene gast zegt dat hem sedert dan al droog staat. Zou da kloppen marcel?? Zou goed kunnen, maar ja: Thiebaut werd oa al gelinkt aan KVM, Antwerp, Oudenaarde,...hoewel hij dat altijd ontkend heeft. Nu ja, Thiebaut en een woord, 't enige dattem interesseert is geld. Thiebaut is nog steeds eigendom van SVZW, dus geïnteresseerde ploegen zullen langs de Gaverbeek moeten passeren. Het klopt dat hij al weken droog staat. Laat ons serieus blijven, kan Thiebaut mee in 1ste? Volgens mij niet. Enfin, JP geeft er soms patatten op, maar hij had overschot van gelijk door te stellen dat Antwerp en Mechelen aan onze spelers zaten (zitten) te trekken. Ze moeten zich daar niet heiliger voordoen dan de paus. Bij Mechelen verhullen ze zich achter het excuus dat ze toestemming gevraagd hebben aan ons bestuur: precies alsof ze die spelers niet zouden contacteren, mocht ons bestuur njet gezegd hebben. De enige inkomende transfers die zeker zijn, zijn: Sylla (Ronse), Van Steenberghe (Anderlecht) en Mvemba (Tubize, en dat is een superaanwinst). Henri, heb er ook mijn bedenkingen bij, maar die jongen kan volledig openbloeien in een vertrouwde omgeving. |
| 17 Mei 2007, 19:44 |
|
|
Freak
ge zed a weir on t indekken ein marcel
|
| 17 Mei 2007, 20:30 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Het hangt er allemaal vanaf wat er in de plaats komt, hé. Persoons is in eerste in ieder geval van op voorhand al zeker van een rode kaart of drie à vier, als ge daarmee speelt. In een reeks waarin hij er niet bovenuit zal steken en met zijn manier van spelen (en karakter) ...
Thiebaut is bruikbaar in eerste, maar dat is in ieder geval geen spits die uw aanval kan dragen in die reeks. Daar moet zeker iemand naast ... |
| 17 Mei 2007, 21:44 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Ze zullen alleszins nog fameus mogen kopen, want met aankopen als Sylla en Mvenmba......kan goed zijn dat dat superaanwinsten zijn, maar hebben nog nooit in eerste gespeeld dus dat wordt toch afwachten...
_________________ es da ier e fistjen... |
| 17 Mei 2007, 21:51 |
|
|
Nationale Ploeg
boris clitoris schreef: Ze zullen alleszins nog fameus mogen kopen, want met aankopen als Sylla en Mvenmba......kan goed zijn dat dat superaanwinsten zijn, maar hebben nog nooit in eerste gespeeld dus dat wordt toch afwachten... Moet ge natuurlijk mee oppassen. Ik vond de aankopen van Dender vorig dit seizoen ook niet al te bijzonder. Tot het seizoen begon... _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 17 Mei 2007, 22:54 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Titus schreef: boris clitoris schreef: Ze zullen alleszins nog fameus mogen kopen, want met aankopen als Sylla en Mvenmba......kan goed zijn dat dat superaanwinsten zijn, maar hebben nog nooit in eerste gespeeld dus dat wordt toch afwachten... Moet ge natuurlijk mee oppassen. Ik vond de aankopen van Dender vorig dit seizoen ook niet al te bijzonder. Tot het seizoen begon... Volledig akkoord, maar dit is wel eerste klasse hoor. Natuurlijk, als je een trainer hebt die op z'n Louis Van Gaals alle spelers beter maakt, waarom zou je dan goeie spelers moeten kopen... _________________ es da ier e fistjen... |
| 18 Mei 2007, 9:26 |
|
| Pagina 84 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 82 83 84 85 86 … 711 Volgende |