|
|
| Pagina 85 van 126 |
[ 1889 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 83 84 85 86 87 … 126 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Jep, vorig jaar hebben we de troosting tegen Luik gespeeld. Luik is uiteindelijk toen over gegaan.
| 28 Mei 2007, 20:41 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
De kogel is door de kerk, Rivaldo verruilt Olympiakos Piraeus voor niemand minder dan aartsrivaal AEK Athene. Een financieel dispuut met het bestuur van Olympiakos ligt aan de basis van de opmerkelijke overgang.
Vorige week waren er reeds geruchten over een nakende transfer van de Braziliaan, nadat deze in Athene was gespot met AEK-voorzitter Nikolaidis en trainer Ferrer. Nu bevestigde de 35-jarige technicus zelf het nieuws op de Griekse televisie. Rivaldo zal bij AEK een contract van twee jaar ondertekenen. Ondanks zijn leeftijd is de Zuid-Amerikaan nog steeds tot heel wat in staat. Getuige hiervan de 17 doelpunten die hij afgelopen seizoen scoorde. Het was Rivaldo's beste productie sinds 2000/2001, toen de aanvaller/spelmaker er 23 nette voor Barcelona. Mede door Rivaldo's sterke spel wist Olympiakos de laatste drie jaren telkens beslag te leggen op de Griekse landstitel. Bij rivaal AEK hopen ze nu dat de rancuneuze speler dit kunstje bij hen zal herhalen. Bron: Voetbal International Dat zal hij ook niet voor niets hebben gedaan, de Griekse rellen indachtig. |
| 29 Mei 2007, 20:57 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
de voormalige nummer 10 van Eendracht Aalst, Alexandre De Oliveira zou volgend seizoen aan de slag gaan bij Racing Mechelen.
dikke speler indertijd ! _________________ If you never try, you'll never know |
| 30 Mei 2007, 12:28 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
placietjen schreef: de voormalige nummer 10 van Eendracht Aalst, Alexandre De Oliveira zou volgend seizoen aan de slag gaan bij Racing Mechelen. dikke speler indertijd ! idd, was een rap manneke ![]() |
| 30 Mei 2007, 12:32 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 06 Mei 2006, 22:46 Berichten: 320 Leeftijd: 39 Locatie: Ninove |
waar heeft die de laatste jaren gespeeld???
|
| 30 Mei 2007, 13:36 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Pieter schreef: waar heeft die de laatste jaren gespeeld??? Diene heeft een jaar of twee geleden bij ons nog eens komen testen denk ik. En is toen doorgestuurd. |
| 30 Mei 2007, 14:12 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
placietjen schreef: de voormalige nummer 10 van Eendracht Aalst, Alexandre De Oliveira zou volgend seizoen aan de slag gaan bij Racing Mechelen. dikke speler indertijd ! ik dacht al dat het dieje was toen ik die naam in de krant las. Hopelijk komen we hem komend seizoen dan tegen... |
| 30 Mei 2007, 20:39 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 09 Jun 2005, 22:34 Berichten: 153 Leeftijd: 47 Locatie: Ninof |
rivelinho schreef: placietjen schreef: de voormalige nummer 10 van Eendracht Aalst, Alexandre De Oliveira zou volgend seizoen aan de slag gaan bij Racing Mechelen. dikke speler indertijd ! ik dacht al dat het dieje was toen ik die naam in de krant las. Hopelijk komen we hem komend seizoen dan tegen... Diene gast was in da seizoen dat hij bij ons gespeeld heeft ook één van mijn favoriete spelers, schitterende voetballer. |
| 30 Mei 2007, 20:58 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Kijk eens mannen juist van voetbalkrant gehaald
Na een klacht van een Ecolo-raadslid zijn er verschillende huiszoekingen gebeurd om de financiering van FC Doornik te onderzoeken. Er werd onder andere onderzoek gedaan naar de financiering voor de bouw van het stadion. Ook in de kantoren van Eddy Moulin, raadsman van burgemeester en clubvoorzitter Christian Massy, werden er huiszoekingen doorgevoerd. Er is nu een dossier geopend wegens vervalsing, corruptie, misbruik van sociale goederen en fraude. Er werd wel al aangegeven dat er geen enkele overtreding in het dossier staat en dat er niemand in staat van beschuldiging wordt gesteld. Niet zo lang geleden had Doornik nog z'n licentie voor tweede klasse gekregen. Doornik speelde het afgelopen seizoen nog kampioen in derde klasse A. Ondertussen gaat Doornik gewoon verder met de voorbereiding op volgend seizoen. Er werd inmiddels een akkoord bereikt met Pascal Michel. Die is dus ook volgend seizoen hulptrainer in Doornik. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 30 Mei 2007, 21:04 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Steven schreef: rivelinho schreef: placietjen schreef: de voormalige nummer 10 van Eendracht Aalst, Alexandre De Oliveira zou volgend seizoen aan de slag gaan bij Racing Mechelen. dikke speler indertijd ! ik dacht al dat het dieje was toen ik die naam in de krant las. Hopelijk komen we hem komend seizoen dan tegen... Diene gast was in da seizoen dat hij bij ons gespeeld heeft ook één van mijn favoriete spelers, schitterende voetballer. Alexandre de Oliveira speelde 2 seizoenen bij ons. Was een fantastische dribbelkont, hij kwam dikwijls in en zette den boel meteen op stelten met zijn razendsnelle en vinnige dribbels. Hij was wel niet altijd de lieveling van Hulshoff, misschien omdat hij soms wel redelijk persoonlijk speelde. Let wel dat er een verschil is tussen Alexandre de Oliveira en Rogerio de Oliveira, die een seizoen centraal op ons middenveld speelde en erna naar La Louvière ging. Ik hoop nu wel dat ze zich in dat bericht niet van de Oliveira vergist hebben. Alexandre de Oliveira speelde na zijn periode bij ons alleszins nog in Kroatië, ik denk bij Dinamo Zagreb zelfs, geen idee wat er erna met hem gebeurd is. |
| 31 Mei 2007, 8:36 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Het volgende vind ik ervan terug:
Van 2000 tot 2002 speelde hij bij ons, ging dan een jaarke bij Dinamo Zagreb spelen en verhuisde daarna tot afgelopen seizoen naar Ciudad Murcia y Lorca. _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 31 Mei 2007, 8:48 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Verbechio schreef: Het volgende vind ik ervan terug: Van 2000 tot 2002 speelde hij bij ons, ging dan een jaarke bij Dinamo Zagreb spelen en verhuisde daarna tot afgelopen seizoen naar Ciudad Murcia y Lorca. Ola, dan heeft Dender achter het net gevist . |
| 31 Mei 2007, 9:14 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
het zal wel den andere zijn dan. Welke van de 2 kwam van bij Genk (en Atom ?)
_________________ If you never try, you'll never know |
| 31 Mei 2007, 10:00 |
|
|
placietjen schreef: het zal wel den andere zijn dan. Welke van de 2 kwam van bij Genk (en Atom ?) Dat was Rogerio de Oliveira. Van waar kwam dat bericht? Het zou alleszins ne ferme kemel zijn van de verkeerde de Oliveira te vernoemen. Het zou wel logischer zijn dat het Rogerio is, die was ook spelverdeler zoals in dat bericht gezegd wordt, terwijl Alexandre de Oliveira veeleer ne flankspeler/aanvaller was. |
| 31 Mei 2007, 10:04 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bartos schreef: placietjen schreef: het zal wel den andere zijn dan. Welke van de 2 kwam van bij Genk (en Atom ?) Dat was Rogerio de Oliveira. Van waar kwam dat bericht? Het zou alleszins ne ferme kemel zijn van de verkeerde de Oliveira te vernoemen. Het zou wel logischer zijn dat het Rogerio is, die was ook spelverdeler zoals in dat bericht gezegd wordt, terwijl Alexandre de Oliveira veeleer ne flankspeler/aanvaller was. K herinner me Rogerio als ne hele goeien. K vond da spijtig dat die vertrok. Maar is die ni eerder verdedigende middenvelder? K herinner me niet meer juist wie Alexandre was. Was dat diene flankspeler die altijd inviel samen met Lambo en die dan altijd nog nen assist gaf waarop Lambo scoorde? K dacht da diene Dos Santos ofzo noemde, dus da is waarschijnlijk nog nen anderen. En k herinner me dan nog Diaz en Dani ofzo. En k dacht da Alexandre dan ook centraal speelde, maar als flankspeler herinner ik me hem ni echt. |
| 31 Mei 2007, 10:41 |
|
| Pagina 85 van 126 |
[ 1889 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 83 84 85 86 87 … 126 Volgende |