ander nieuws - Pagina 86 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1889 berichten ]  Ga naar pagina 1 84 85 86 87 88 126
 ander nieuws 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bartos schreef:
placietjen schreef:
het zal wel den andere zijn dan. Welke van de 2 kwam van bij Genk (en Atom ?)

Dat was Rogerio de Oliveira. Van waar kwam dat bericht? Het zou alleszins ne ferme kemel zijn van de verkeerde de Oliveira te vernoemen. Het zou wel logischer zijn dat het Rogerio is, die was ook spelverdeler zoals in dat bericht gezegd wordt, terwijl Alexandre de Oliveira veeleer ne flankspeler/aanvaller was.
't komt van mijn "bronnen" ;)

maar het zal dan wel over Rogerio gaan, hij zal zich wel vergist hebben qua voornaam. Ik had het trouwens over Rogerio ook toen ik zei dat ik dat een geweldig spelerke vond. Diene van wie het bericht kwam zei ook al dat hij nog bij Genk speelde, 't zal dus wel Rogerio zijn.... diene had trouwens de capaciteiten om veel meer uit zijn carrière te halen. Spijtig genoeg heeft Genk ook wel een groot deel van zijn carrière verkloot door transfersommen te vragen waar je van achterover viel.

31 Mei 2007, 10:55
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Smetje schreef:
K herinner me Rogerio als ne hele goeien. K vond da spijtig dat die vertrok. Maar is die ni eerder verdedigende middenvelder?

K herinner me niet meer juist wie Alexandre was. Was dat diene flankspeler die altijd inviel samen met Lambo en die dan altijd nog nen assist gaf waarop Lambo scoorde? K dacht da diene Dos Santos ofzo noemde, dus da is waarschijnlijk nog nen anderen. En k herinner me dan nog Diaz en Dani ofzo. En k dacht da Alexandre dan ook centraal speelde, maar als flankspeler herinner ik me hem ni echt.

Mja, Rogerio werd door ons ook maar geleend van Racing Genk. Da was inderdaad eerder ne verdedigende middenvelder, maar wel ene die aanvallend serieus zijn steentje bijdroeg en over een meer dan gemiddelde dosis techniek beschikte. Dat seizoen vormden Rogerio en Reigel het centrale middenveld en eigenlijk zijn beide niet echt verdedigende en niet echt aanvallende middenvelders, eerder iets tussenin.

Alexandre speelde wel degelijk dikwijls op de flank. Die viel inderdaad dikwijls in en zorgde regelmatig zo eens voor assists en doelpunten. Riva Dos Santos speelde ook nog bij ons (inderdaad op de flank), maar die kwam toch niet zo dikwijls aan de bak en ging erna in tweede klasse spelen. Ook Diaz en Dani speelden ooit nog bij ons inderdaad. Xavier Diaz was een Colombiaanse centrale middenvelder en een serieus talent, vorig seizoen trainde hij nog even met ons mee, maar das echt wel lang geleden dat die voor ons speelde. Ook Dani was een serieus talent, hij was ne Spanjaard die in het kader van een samenwerking met Valencia (ook Alexandre kwam zo bij ons terecht) een seizoen voor ons kwam spelen. Bij de reserven maakte die een massa doelpunten, maar in de eerste ploeg kreeg hij nauwelijks een kans en hij kwam niet verder dan enkele invalbeurten in het ene seizoen dat hij voor ons speelde. Als ge der zo eens over nadenkt, hebben der toch al we exotische typen bij ons gezeten hé :grijns: .

31 Mei 2007, 10:56
Iendracht.be - beheer

Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
placietjen schreef:
maar het zal dan wel over Rogerio gaan, hij zal zich wel vergist hebben qua voornaam. Ik had het trouwens over Rogerio ook toen ik zei dat ik dat een geweldig spelerke vond. Diene van wie het bericht kwam zei ook al dat hij nog bij Genk speelde, 't zal dus wel Rogerio zijn.... diene had trouwens de capaciteiten om veel meer uit zijn carrière te halen. Spijtig genoeg heeft Genk ook wel een groot deel van zijn carrière verkloot door transfersommen te vragen waar je van achterover viel.

Ik weet nog hoe Genk een seizoen na Rogerio ook Fabio Pereira kwam wegplukken bij Denderhoutem, Aimé Anthuenis had toen een abonnement op Atom peis ek :grijns: . Die Fabio Pereira was trouwens een sublieme spits, maar zo zot als een achterdeur. Als ge die als verdediger wa zot maakte, kreeg die bijna zeker een rode kaart. Later maakte hij nog het mooie weer bij Tienen en na een jaar gestopt te zijn het vorige seizoen speelde hij het voorbije seizoen bij Ninove in tweede provinciale.

31 Mei 2007, 10:59
Rode kaart
Rode kaart

Hij heeft bij Ninove heel weinig gespeeld en is er inmiddels ook al een tijdje met de noorderzon verdwenen.

31 Mei 2007, 11:13
Ancien

Minder goed nieuws voor ex-speler Godwin Okpara. Hij werd veroordeeld tot 13 jaar effectieve celstraf voor jarenlange misbruik en mishandeling van zijn stiefdochter. Ook zijn vrouw en schoonmoeder moeten de cel in. Zie VRT teletekst p.589-590.

Jawadde???

01 Jun 2007, 21:41
Ancien

Leeftijd: 45
Kroket seg! :shock:

01 Jun 2007, 22:44

ex speler of niet, als ge dat verhaal leest dan mogen ze die van mijn part levenslang geven in het meest gay prison dat er bestaat

02 Jun 2007, 0:52
Ancien

't moet er inderdaad jarenlang redelijk 'freaky' aan toe gegaan zijn ten huize Okpara...

02 Jun 2007, 2:29
Freak

Leeftijd: 42
Morgen speelt de nationale ploeg -21 in Groningen hun 1ste match op het EK tegen Portugal. (op 13/6 nog tegen Israel en op 16/06 tegen Holland). Ne keer benieuwd of ze de goeie resultaten in de kwalificaties kunnen doortrekken. De match is live op canvas om 20u45 (alternatief als ge het verkiezingsnieuws beu zijt ;))

De groepen:

Groep A:

Nederland
België
Israël
Portugal

Groep B:

Italië
Tsjechië
Engeland
Servië

Dit zou de Belgische selectie moeten zijn:

Doel: Logan Bailly (KRC Genk), Frank Boeckx (STVV), Michaël Cordier (FCM Brussels)

Verdediging: Laurent Ciman (Sp. Charleroi), Steve Colpaert (FCM Brussels), Sepp De Roover (Sparta Rotterdam), Guillaume Gillet (KAA Gent), Nicolas Lombaerts (KAA Gent), Landry Mulemo (STVV), Sébastien Pocognoli (KRC Genk), Thomas Vermaelen (Ajax Amsterdam), Jan Vertonghen (RKC Waalwijk/Ajax Amsterdam)

Middenveld: Jonathan Blondel (Club Brugge KV), Marouane Fellaini (R Standard CL), Faris Haroun (KRC Genk), Maarten Martens (AZ Alkmaar), Killian Overmeire (Sp. Lokeren Oost-Vl.), Anthony Vanden Borre (RSC Anderlecht), Axel Witsel (R Standard CL)

Aanval: Tom De Sutter (Cercle Brugge), Tom De Mul (Ajax Amsterdam), Stijn De Smet (Cercle Brugge), Kevin Mirallas (Lille OSC)

Steve Colpaert valt af met een dubbele scheen-en kuitbeenbreuk

09 Jun 2007, 13:53
forumlegende

waar staat dienen van Inter, Maroufi of zoiets

09 Jun 2007, 17:20
Nationale Ploeg

acrid schreef:

Niet opgeroepen denk ek

09 Jun 2007, 17:34

roeckie schreef:
acrid schreef:

Niet opgeroepen denk ek
inderdaad, behoorde wel tot de voorselectie.

zou nog wat te licht wegen voor het grote werk, mocht bij inter enkel opdraven voor bekerwedstrijden ook trouwens. (nogal logisch) moet zich nog serieus gaan bewijzen bij de reserven daar. De Sart vond de tijd ook nog niet rijp en hij zou bovendien wat vermoeid zijn.

09 Jun 2007, 18:47
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

placietjen schreef:
roeckie schreef:
acrid schreef:

Niet opgeroepen denk ek
inderdaad, behoorde wel tot de voorselectie.

zou nog wat te licht wegen voor het grote werk, mocht bij inter enkel opdraven voor bekerwedstrijden ook trouwens. (nogal logisch) moet zich nog serieus gaan bewijzen bij de reserven daar. De Sart vond de tijd ook nog niet rijp en hij zou bovendien wat vermoeid zijn.

Hij wou vakantie ofzo en Inter wou dat hij speelde maar hij had inderdaad nog niet de juiste 'carruur' voor een EK voor beloften. Hij deed ver alle matchen mee bij de Primavera van Internazionale en was daar 2 op de 3 gevallen uitblinker.

09 Jun 2007, 20:39
Freak

Leeftijd: 42
De Rode Duivels zijn naar de 71ste plaats op de FIFA ranking gezakt (komen van 62). Hoe kan het anders: een nieuw diepterecord :p we zijn bijna ingehaald door landen als Armenië. :fluit:

13 Jun 2007, 12:58
Reserve

Leeftijd: 39
en ge moet dan ne keer zien welke voetbalgrootheden er voor ons staan in die ranking: angola, oezbekistan, honduras, panama, Iran, ... :shock:

volgende maand de kaapverdische eilanden over ons en het is compleet :mrgreen:

13 Jun 2007, 14:10
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1889 berichten ]  Ga naar pagina 1 84 85 86 87 88 126