|
|
| Pagina 87 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 85 86 87 88 89 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Bericht Re: Eerste klasse
Sven KSK Opwijk schreef: Onderkroiper schreef: Sven KSK Opwijk schreef: salvador schreef: Bwa, Liverpool heeft in de jaren '90 ook eens tegen de degradatie moeten vechten. Pas op, als Anderlecht zou zakken dan moeten ze niet meer naar Tubize en Dender, dat zijn toch al twee "kleine" verplaatsingen minder... En als wij stijgen dan hebben ze in tweede Antwerp en Aalst in de plaats. Allez, Sven, zij nu eens eerlijk: als ge moogt kiezen , wa kiesde dan? Mij kan het niet schelen waar ze spelen, ik blijf toch gaan kijken. das pas nen echten supporter ![]() Anderlecht zit in mijn hart en daarom dat het nu zo pijn doet om ze zo bezig te zien. Maar die ploeg blijf ik, net zoals Opwijk, ALTIJD steunen. Zit het anderlecht gevoel niet meer in de nek dan in het hart aleja dienen indruk krijg ik toch altijd van die anderlecht supporters ![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 11 Aug 2008, 9:47 |
|
|
forumlegende
Denk niet dat Anderlecht zich een 'kwakkelseizoen' kan veroorloven. Vorig seizoen nog 40 miljoen euro...volgens mij zijn er dan heel veel mensen ontevreden als je verliest tegen BATE
![]() |
| 11 Aug 2008, 10:15 |
|
|
forumlegende
40 miljoen euro als budget wilde ik zeggen!
|
| 11 Aug 2008, 10:16 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Gaskonijn schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Onderkroiper schreef: Sven KSK Opwijk schreef: salvador schreef: Bwa, Liverpool heeft in de jaren '90 ook eens tegen de degradatie moeten vechten. Pas op, als Anderlecht zou zakken dan moeten ze niet meer naar Tubize en Dender, dat zijn toch al twee "kleine" verplaatsingen minder... En als wij stijgen dan hebben ze in tweede Antwerp en Aalst in de plaats. Allez, Sven, zij nu eens eerlijk: als ge moogt kiezen , wa kiesde dan? Mij kan het niet schelen waar ze spelen, ik blijf toch gaan kijken. das pas nen echten supporter ![]() Anderlecht zit in mijn hart en daarom dat het nu zo pijn doet om ze zo bezig te zien. Maar die ploeg blijf ik, net zoals Opwijk, ALTIJD steunen. Zit het anderlecht gevoel niet meer in de nek dan in het hart aleja dienen indruk krijg ik toch altijd van die anderlecht supporters ![]() In elke competitie zitten wel ploegen waarvan ze zeggen dat ze dikkenekken zijn. Is gewoon de club met het meeste aanzien... _________________
|
| 11 Aug 2008, 10:21 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Ik dacht dat Standard dit seizoen ewa minder ging zijn, maar integendeel...wat een machine. Niet bepaald ne cadeau voor ons om tegen hen nu zaterdag de competitie te openen.
|
| 14 Aug 2008, 9:56 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
nonkel marcel schreef: Ik dacht dat Standard dit seizoen ewa minder ging zijn, maar integendeel...wat een machine. Niet bepaald ne cadeau voor ons om tegen hen nu zaterdag de competitie te openen. Inderdaad niet makkelijk als opener, langs de ene kant, dan ben je er wel al vanaf. Niet iedereen heeft het geluk van Cercle om nu al tegen een ploeg op de dool te beginnen. Dender is trouwens in verregaande onderhandelingen met RSCA over Lamah en Iakovenko. Ik hoop dat die gasten naar daar gaan, onder Boskamp zie ik dat echt wel goed komen... _________________
|
| 14 Aug 2008, 10:53 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Klopt, ik hoop dat ze naar ons komen, ook al zijn het spelers wiens intrinsieke mogelijkheden véél verder reiken dan Denderleeuw.
|
| 14 Aug 2008, 11:11 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Zoals ik in de andere topic al aanhaalde, met deze fysiek zo vroeg op het seizoen al gaat Standard in de 1ste matchen wellicht verschroeiend uithalen.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 14 Aug 2008, 11:58 |
|
|
Bram schreef: Zoals ik in de andere topic al aanhaalde, met deze fysiek zo vroeg op het seizoen al gaat Standard in de 1ste matchen wellicht verschroeiend uithalen. Gaan ze het kunnen volhouden? _________________
|
| 14 Aug 2008, 12:00 |
|
|
nonkel marcel schreef: Klopt, ik hoop dat ze naar ons komen, ook al zijn het spelers wiens intrinsieke mogelijkheden véél verder reiken dan Denderleeuw. Zou dit dan jullie ploeg kunnen zijn? ----------------Lamah------------------ --Smajic-----De Storme-----Iakovenko- -----------Irribaren-De Petter---------- -Filipovic------x--------x-----Deflandre- --------------Berthelin----------------- Ik ken jullie centrale verdedigers noch het systeem dus ik weet het niet goed, maar dat ziet er toch heel goed uit hoor... _________________
|
| 14 Aug 2008, 12:05 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Sven KSK Opwijk schreef: Bram schreef: Zoals ik in de andere topic al aanhaalde, met deze fysiek zo vroeg op het seizoen al gaat Standard in de 1ste matchen wellicht verschroeiend uithalen. Gaan ze het kunnen volhouden? Op een gegeven moment gaan ze wel een terugslag krijgen natuurlijk. Dan is het afhankelijk van hun plaats in het klassement om te zien hoe ver ze nog gaan komen. Maar die trainer lijkt er mij in ieder geval bewust voor gekozen te hebben om Standard vooral fysiek sterker te maken. Eindelijk eens iemand die het in ziet dat we vooral daar europees te kort schieten en dat daar nochtans heel makkelijk aan te werken valt. _________________ If you never try, you'll never know |
| 14 Aug 2008, 12:07 |
|
|
Sven KSK Opwijk schreef: nonkel marcel schreef: Klopt, ik hoop dat ze naar ons komen, ook al zijn het spelers wiens intrinsieke mogelijkheden véél verder reiken dan Denderleeuw. Zou dit dan jullie ploeg kunnen zijn? ----------------Lamah------------------ --Smajic-----De Storme-----Iakovenko- -----------Irribaren-De Petter---------- -Filipovic------x--------x-----Deflandre- --------------Berthelin----------------- Ik ken jullie centrale verdedigers noch het systeem dus ik weet het niet goed, maar dat ziet er toch heel goed uit hoor... Zijn ze met geen nieuwe keeper bezig ? Ook Deflandre lijkt mij nen zwakke schakel. _________________ If you never try, you'll never know |
| 14 Aug 2008, 12:08 |
|
|
Sven KSK Opwijk schreef: nonkel marcel schreef: Klopt, ik hoop dat ze naar ons komen, ook al zijn het spelers wiens intrinsieke mogelijkheden véél verder reiken dan Denderleeuw. Zou dit dan jullie ploeg kunnen zijn? ----------------Lamah------------------ --Smajic-----De Storme-----Iakovenko- -----------Irribaren-De Petter---------- -Filipovic------x--------x-----Deflandre- --------------Berthelin----------------- Ik ken jullie centrale verdedigers noch het systeem dus ik weet het niet goed, maar dat ziet er toch heel goed uit hoor... Eerder zoiets...Lamah én Iakovenko zie ik niet beiden komen. Al mag het, maar dan zal het systeem moeten veranderen. We zitten vooral met een leemte op links. Naar ik vernomen heb, zou Iakovenko ook op links kunnen spelen? ---------------Vandeneede--------- -----------------De Storme------ Iakovenko/Lamah------------Smajic --------------Karroubi--De Petter---- Filipovic----Fred----Neva----Deflandre/Wiggers --------------Martinovic-------- |
| 14 Aug 2008, 12:14 |
|
|
Bram schreef: Sven KSK Opwijk schreef: nonkel marcel schreef: Klopt, ik hoop dat ze naar ons komen, ook al zijn het spelers wiens intrinsieke mogelijkheden véél verder reiken dan Denderleeuw. Zou dit dan jullie ploeg kunnen zijn? ----------------Lamah------------------ --Smajic-----De Storme-----Iakovenko- -----------Irribaren-De Petter---------- -Filipovic------x--------x-----Deflandre- --------------Berthelin----------------- Ik ken jullie centrale verdedigers noch het systeem dus ik weet het niet goed, maar dat ziet er toch heel goed uit hoor... Zijn ze met geen nieuwe keeper bezig ? Ook Deflandre lijkt mij nen zwakke schakel. Ja, maar deze ploeg ziet er mij, OP PAPIER, toch geen ploeg uit om te zakken hé. _________________
|
| 14 Aug 2008, 12:14 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
nonkel marcel schreef: Sven KSK Opwijk schreef: nonkel marcel schreef: Klopt, ik hoop dat ze naar ons komen, ook al zijn het spelers wiens intrinsieke mogelijkheden véél verder reiken dan Denderleeuw. Zou dit dan jullie ploeg kunnen zijn? ----------------Lamah------------------ --Smajic-----De Storme-----Iakovenko- -----------Irribaren-De Petter---------- -Filipovic------x--------x-----Deflandre- --------------Berthelin----------------- Ik ken jullie centrale verdedigers noch het systeem dus ik weet het niet goed, maar dat ziet er toch heel goed uit hoor... Eerder zoiets...Lamah én Iakovenko zie ik niet beiden komen. Al mag het, maar dan zal het systeem moeten veranderen. We zitten vooral met een leemte op links. Naar ik vernomen heb, zou Iakovenko ook op links kunnen spelen? ---------------Vandeneede--------- -----------------De Storme------ Iakovenko/Lamah------------Smajic --------------Karroubi--De Petter---- Filipovic----Fred----Neva----Deflandre/Wiggers --------------Martinovic-------- Staat dienen Siebe Blondelle ni in de basisploeg? |
| 14 Aug 2008, 13:01 |
|
| Pagina 87 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 85 86 87 88 89 … 500 Volgende |