|
|
| Pagina 90 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 88 89 90 91 92 … 161 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: Champions League
Bartos schreef: josken schreef: 2-2 een groot buitenspelgeurtje als je het mij vraagt Die staat drie meter buitenspel en dat dan nog op een stilliggende bal. Hoe kan die lijnrechter dat in godsnaam niet zien? en hands. Allé, we kunnen al gaan raden hoe het op Arsenal gaat zijn, daar zalt tegen 13 zijn ofzo ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 16 Sep 2009, 22:40 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
Bram schreef: Bartos schreef: josken schreef: 2-2 een groot buitenspelgeurtje als je het mij vraagt Die staat drie meter buitenspel en dat dan nog op een stilliggende bal. Hoe kan die lijnrechter dat in godsnaam niet zien? en hands. Allé, we kunnen al gaan raden hoe het op Arsenal gaat zijn, daar zalt tegen 13 zijn ofzo ![]() Valt die goal niet gaat Standard volgens mij met de 3 punten lopen denk ik. Toch Chapeau voor Standard _________________ Iendracht till i die!! |
| 16 Sep 2009, 22:42 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bram schreef: Bartos schreef: josken schreef: 2-2 een groot buitenspelgeurtje als je het mij vraagt Die staat drie meter buitenspel en dat dan nog op een stilliggende bal. Hoe kan die lijnrechter dat in godsnaam niet zien? en hands. onbegrijpelijk. Daar kan ik dus echt iets van krijgen. zeker 3 meter offside, en duidelijk hands. Een arbiter en een lijnrechter. En die zien dat niet. Die scheids fluit een prachtige match, maar gaat verschrikkelijk zwaar in de fout bij de goal. |
| 16 Sep 2009, 23:00 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Stijn schreef: Bram schreef: Bartos schreef: Die staat drie meter buitenspel en dat dan nog op een stilliggende bal. Hoe kan die lijnrechter dat in godsnaam niet zien? en hands. onbegrijpelijk. Daar kan ik dus echt iets van krijgen. zeker 3 meter offside, en duidelijk hands. Een arbiter en een lijnrechter. En die zien dat niet. Die scheids fluit een prachtige match, maar gaat verschrikkelijk zwaar in de fout bij de goal. Die handsbal ok, maar als de bal vertrekt staat dien kerel toch geen buitenspel? En dat doorkoppen was toch van een Standard speler? Soit, normaal ben ik voor alle Europees spelende ploegen uit België maar vanavond kon ik dat echt niet opbrengen... _________________
|
| 17 Sep 2009, 0:50 |
|
|
forumlegende
Haha Standard, tegen de reserven van Arsenal nog verliezen als je met twee-nul kan beginnen.
Het is altijd net niet, 't verschil tussen een enthousiaste ploeg en een goede ploeg... |
| 17 Sep 2009, 7:28 |
|
|
Ancien
De Rouches hadden op zijn minst een gelijkspel verdiend, maar je voelde een tegendoelpunt aankomen.
Ze hebben de tweede speelhelft toch de slag op het middenveld verloren, inderdaad bij het tweede doelpunt van Arsenal hangt er toch een serieus buitenspelgeurtje aan. Ondanks de goede prestatie blijf je toch puntenloos achter. Enfin, het was toch een aangename wedstrijd om volgen. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 17 Sep 2009, 8:22 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Jean schreef: Haha Standard, tegen de reserven van Arsenal nog verliezen als je met twee-nul kan beginnen. Het is altijd net niet, 't verschil tussen een enthousiaste ploeg en een goede ploeg... Arsenal was 70 minuten baas in deze wedstrijd, verdiende overwinning dus voor The Gunners ! ![]() |
| 17 Sep 2009, 8:42 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Sven KSK Opwijk schreef: Die handsbal ok, maar als de bal vertrekt staat dien kerel toch geen buitenspel? En dat doorkoppen was toch van een Standard speler? Ik dacht echt wel dat hij nog door een speler van Arsenal doorgekopt werd. |
| 17 Sep 2009, 8:47 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Buitenspel zeker.
Al vind ik dat je over die penalty ook kan discutteren. Niemand gaat dit zeggen omdat de omroeper (terecht) voor Standard supporterde, maar was hij binnen het strafschopgebied? En volgens mij sleert Jovanovic gewoon uit. |
| 17 Sep 2009, 8:48 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Deef schreef: Buitenspel zeker. Al vind ik dat je over die penalty ook kan discutteren. Niemand gaat dit zeggen omdat de omroeper (terecht) voor Standard supporterde, maar was hij binnen het strafschopgebied? En volgens mij sleert Jovanovic gewoon uit. Hij schopt zijn steunbeen omver, dat ziet toch iedereen ? Standard verdiende gewoon te winnen en heeft zich weeral is europees laten zien . Arsenal kon tot de 2-2 geen enkele kans versieren, Standard liet ze (logisch) komen maar buiten wat schoten van buiten de zestien konden ze niets forceren. Vanaf Jovanovic eruitmoest voor Nicaise moet je serieus inboeten aan kwaliteit en dat voel je dan natuurlijk. Maar dan nog, genekt door een buitenspelgoal en hands... typisch. En wie lacht met de reserven van Arsenal, na het vertrek van toppers al Adebayor en Toure is er daar meer een nivellering gekomen. Maar wie die een b-ploeg noemt heeft geen ****** verstand van voetbal, of denk je dat ze daar keer op keer top 4 halen in engeland met 11 spelers ? |
| 17 Sep 2009, 13:44 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Jeroen schreef: Deef schreef: Buitenspel zeker. Al vind ik dat je over die penalty ook kan discutteren. Niemand gaat dit zeggen omdat de omroeper (terecht) voor Standard supporterde, maar was hij binnen het strafschopgebied? En volgens mij sleert Jovanovic gewoon uit. Hij schopt zijn steunbeen omver, dat ziet toch iedereen ? Standard verdiende gewoon te winnen en heeft zich weeral is europees laten zien . Arsenal kon tot de 2-2 geen enkele kans versieren, Standard liet ze (logisch) komen maar buiten wat schoten van buiten de zestien konden ze niets forceren. Vanaf Jovanovic eruitmoest voor Nicaise moet je serieus inboeten aan kwaliteit en dat voel je dan natuurlijk. Maar dan nog, genekt door een buitenspelgoal en hands... typisch. En wie lacht met de reserven van Arsenal, na het vertrek van toppers al Adebayor en Toure is er daar meer een nivellering gekomen. Maar wie die een b-ploeg noemt heeft geen ****** verstand van voetbal, of denk je dat ze daar keer op keer top 4 halen in engeland met 11 spelers ? Ik bedoel gewoon dat je daarover ook kan discutteren. Dat is nu eenmaal voetbal he. Elke fase wordt later op tv geanalyseerd en dan is er dikwijls nog twijfel. Zelfs op de tv beelden is nog niet duidelijk of de fout binnen of buiten het strafschopgebied valt. Er is iets van contact, maar als jij zeker bent Jeroen dat zijn steunbeen onderuit gehaald wordt, geloof ik u zeker. Wilmots zei dat Jova valt binnen het strafschopgebied. Dat is nu het enige waar we wel vrij zeker van zijn Standard heeft weer eens laten zien dat ze spel kunnen maken gewoon op enthousiasme. Iets wat ik bij Anderlecht bv ontbreek de laatste jaren. |
| 17 Sep 2009, 14:00 |
|
|
anderlecht ondertusse 0-1 voor, goal van bernardez, vrije trap vanop 30meter! wel chance da de muur sprong en den bal eronder door ging!
nu ist daar aant gieten en ist beeld uitgevalle... _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 17 Sep 2009, 20:35 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
hansken schreef: anderlecht ondertusse 0-1 voor, goal van bernardez, vrije trap vanop 30meter! wel chance da de muur sprong en den bal eronder door ging! nu ist daar aant gieten en ist beeld uitgevalle... Nog 5 minuten hopelijk houden ze het. Tzou deugd doen voor het Belgische voetbal allesinds:) _________________ Iendracht till i die!! |
| 17 Sep 2009, 20:45 |
|
|
josken schreef: hansken schreef: anderlecht ondertusse 0-1 voor, goal van bernardez, vrije trap vanop 30meter! wel chance da de muur sprong en den bal eronder door ging! nu ist daar aant gieten en ist beeld uitgevalle... Nog 5 minuten hopelijk houden ze het. Tzou deugd doen voor het Belgische voetbal allesinds:) 0-2 gewonnen. Legear nog gescoord _________________ Iendracht till i die!! |
| 17 Sep 2009, 20:55 |
|
|
josken schreef: josken schreef: hansken schreef: anderlecht ondertusse 0-1 voor, goal van bernardez, vrije trap vanop 30meter! wel chance da de muur sprong en den bal eronder door ging! nu ist daar aant gieten en ist beeld uitgevalle... Nog 5 minuten hopelijk houden ze het. Tzou deugd doen voor het Belgische voetbal allesinds:) 0-2 gewonnen. Legear nog gescoord voorafgaand door een enorm sterke actie van lukaku! _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 17 Sep 2009, 20:59 |
|
| Pagina 90 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 88 89 90 91 92 … 161 Volgende |