|
|
| Pagina 91 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 89 90 91 92 93 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer
Bericht Re: Eerste klasse
Daar zat maar ne man of 6000 ze denk ik (die hoofdtribune is immers klein) in die bekermatch. Met die tribune aan de overkant zullen ze wel aan de 10.000 geraken, maar dat zal (voor de licentievoorwaarden) wel een zittribune worden, zeker ?
Toen wij op Kortrijk speelden was er trouwens maar een 1500 man (als't zoveel zal zijn). Elke club hun bezoekersaantal verdubbelt met 3 als ze naar eerste gaan precies. Wat gaat dat zijn als wij daar ooit nog is geraken . |
| 24 Aug 2008, 12:19 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
s@té schreef: Bij Kortrijk was er ook een hele lege tribune, maar -ik vermoed achter het doel- was er dan wel behoorlijk wat volk te zien op de beelden. Lokeren is inderdaad triestig, ik hoorde het op Sporta: 'Lokeren is aan de winnende hand en dan nog is het een sfeerloos Daknam'. mijne baas belde mij gisteren met de vraag of ik eens "echte voetbal" wou zien hij had nog een kaart over voor Lokeren,en ook al was het met gratis eten en drinken da zegt mij dus geen ballen,geen sfeer,geen ploeg ben naar A'lecht Gent geweest maar de sfeer langs A'lecht kant was toch ook gene vetten |
| 24 Aug 2008, 19:22 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
acrid schreef: s@té schreef: Bij Kortrijk was er ook een hele lege tribune, maar -ik vermoed achter het doel- was er dan wel behoorlijk wat volk te zien op de beelden. Lokeren is inderdaad triestig, ik hoorde het op Sporta: 'Lokeren is aan de winnende hand en dan nog is het een sfeerloos Daknam'. mijne baas belde mij gisteren met de vraag of ik eens "echte voetbal" wou zien hij had nog een kaart over voor Lokeren,en ook al was het met gratis eten en drinken da zegt mij dus geen ballen,geen sfeer,geen ploeg ben naar A'lecht Gent geweest maar de sfeer langs A'lecht kant was toch ook gene vetten Dat kon ik u al zeggen voor ge vertrok ze :-D Soit, Anderlecht speelt een zeer sterk eerste halfuur, Legear mist een reuzekans en in plaats van 3-0 wordt het 2-1 en uiteindelijk 2-2. Iakovenko moet dan onze laatste fitte centrumspits vervangen na een blessure van Vlcek en doet het echt niet slecht, maar bewijst duidelijk dat hij een flankspeler is... _________________
|
| 25 Aug 2008, 8:56 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
hij had wel verkeerde schoenen aan precies want kon hem nie rechthouden
|
| 25 Aug 2008, 20:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
ze hebben bij Dender uiteindelijk ingezien dat die Vanderbiest veel te plat is voor 1ste klasse.
Dju, weer een ander slachtoffer zoeken ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 29 Aug 2008, 11:42 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Sven KSK Opwijk schreef: acrid schreef: s@té schreef: Bij Kortrijk was er ook een hele lege tribune, maar -ik vermoed achter het doel- was er dan wel behoorlijk wat volk te zien op de beelden. Lokeren is inderdaad triestig, ik hoorde het op Sporta: 'Lokeren is aan de winnende hand en dan nog is het een sfeerloos Daknam'. mijne baas belde mij gisteren met de vraag of ik eens "echte voetbal" wou zien hij had nog een kaart over voor Lokeren,en ook al was het met gratis eten en drinken da zegt mij dus geen ballen,geen sfeer,geen ploeg ben naar A'lecht Gent geweest maar de sfeer langs A'lecht kant was toch ook gene vetten Dat kon ik u al zeggen voor ge vertrok ze :-D Soit, Anderlecht speelt een zeer sterk eerste halfuur, Legear mist een reuzekans en in plaats van 3-0 wordt het 2-1 en uiteindelijk 2-2. Iakovenko moet dan onze laatste fitte centrumspits vervangen na een blessure van Vlcek en doet het echt niet slecht, maar bewijst duidelijk dat hij een flankspeler is... Wel leuk van de supporters van Gent dat ze riepen: WIJ GAAN EUROPA IN ![]() |
| 29 Aug 2008, 11:55 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Vrancken naar KVM : haha vorige jaar bijna naar Anderlecht
kwestie van een overrated player op te noemen: dit is er één ! Bij KVM zit hij op niveau.... Persoons mag zijn borst al nat maken ! Steppe naar Heerenveen. GBA gaat op zoek naar nieuwe keeper en heeft Proto op het oog (nog zo eene dit overrated is). Den "bucht" gaat er bij de "topclubs" van tussen, de vraag is natuurlijk maar of ze geen andere bucht in de plaats gaan halen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 29 Aug 2008, 17:06 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bram schreef: Vrancken naar KVM : haha vorige jaar bijna naar Anderlecht kwestie van een overrated player op te noemen: dit is er één ! Bij KVM zit hij op niveau.... Persoons mag zijn borst al nat maken ! Steppe naar Heerenveen. GBA gaat op zoek naar nieuwe keeper en heeft Proto op het oog (nog zo eene dit overrated is). Den "bucht" gaat er bij de "topclubs" van tussen, de vraag is natuurlijk maar of ze geen andere bucht in de plaats gaan halen. Persoons zal nooit uit de ploeg gaan voor Vrancken hoor. Daarvoor is Vrancken veel te beperkt. Proto is heel goed, maar hij kan de druk niet aan van een topclub denk ik. _________________
|
| 29 Aug 2008, 17:41 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Hoe zit het eigenlijk met Schollen? Had die ook eens niet te kennen gegeven dat hij weg wou of toch tenminste een basisplaats?
|
| 29 Aug 2008, 17:43 |
|
|
Zienaa schreef: Hoe zit het eigenlijk met Schollen? Had die ook eens niet te kennen gegeven dat hij weg wou of toch tenminste een basisplaats? Wou minstens tweede keeper zijn. Als Proto weg gaat is hij dat ook... _________________
|
| 29 Aug 2008, 17:43 |
|
|
Zopas is bekend geraakt dat Anderlecht verschillende boden op het laatste nippertje heeft afgewezen. Polak verkast dus niet naar Borussia Dortmund, Vlcek niet naar WBA en Suarez niet naar Benfica.
Borusia Dortmund had maar liefst 7.5 miljoen € over om de Tsjechische international Jan Polak binnen te halen, maar Anderlecht weigerde. Volgens Duitse bronnen was Dortmund nog altijd op zoek naar een controlerende middenvelder en kwam al snel terecht bij Anderlecht. West Bromwich, de ploeg van Carl Hoefkens, bracht een bod van 2.5 miljoen € binnen op Stani Vlcek, maar ook hij mocht niet weg bij Anderlecht. De Engelsen wouden tot het uiterste gaan en polsten ook naar Standard-spits De Camargo. Benfica daarentegen had 5 miljoen over om alsnog een spits binnen te halen, en kwam daarbij terecht bij Anderlecht-spits Matias Suarez. De Argentijn is pas bij Anderlecht, en is in eigen land een geweldig talent. Anderlecht had op 1 avond dus maar liefst 15 miljoen € kunne verdienen. _________________
|
| 01 Sep 2008, 20:22 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Ik stel mij zelf toch ook wel vragen wat daar allemaal van waar is ook.
|
| 01 Sep 2008, 20:25 |
|
|
Stijn schreef: Ik stel mij zelf toch ook wel vragen wat daar allemaal van waar is ook. Polak kunt ge nog geloven. De rest, daar heb ik op zijn minst mijn bedenkingen bij ![]() _________________
|
| 01 Sep 2008, 20:29 |
|
|
Stijn schreef: Ik stel mij zelf toch ook wel vragen wat daar allemaal van waar is ook. 't zal. Ik geloof er allemaal geen bal van. Pareja als je objectief bent eigenlijk de speler op de belgische velden die het meest gegeerd was ging voor 4-5 miljoen weg. En dan hoor je dat ploegen daar aanbiedingen weigeren van 7,5 miljoen euro... right ! ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 01 Sep 2008, 20:30 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Stijn schreef: Ik stel mij zelf toch ook wel vragen wat daar allemaal van waar is ook. Tis da, die ploegen bieden op de laatsten dag voor den deadline misschien op tien spelers om vervolgens te kijken welke boden geaccepteerd zijn en met welke spelers ze rond de tafel willen zitten. |
| 01 Sep 2008, 23:14 |
|
| Pagina 91 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 89 90 91 92 93 … 500 Volgende |