Rode Duivels - Pagina 91 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 89 90 91 92 93 242
 Rode Duivels 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Rode Duivels
Jeroen schreef:
bij Dembélé ben ik dan wel meer akkoord, die speelt al 4 seizoenen bij AZ, als je je dan zo blijft vastlopen zoals woensdag, dan wordt het triestig :-)

Bij Dembele is het probleem vooral dat die niet stagneert, maar er zelfs op achteruit gaat, want enkele seizoenen geleden speelde die als gast van een jaar of 20 wel dikwijls de pannen van het dak, zowel bij AZ als bij de nationale ploeg. Maar nu lukt het dus absoluut niet meer. Al blijf ik erbij dat die de capaciteiten heeft om het te maken en hij is nog altijd maar 22 jaar, hopelijk komt het er binnenkort toch eindelijk eens uit ook.

05 Mar 2010, 15:37
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 44
Bartos schreef:
Jeroen schreef:
bij Dembélé ben ik dan wel meer akkoord, die speelt al 4 seizoenen bij AZ, als je je dan zo blijft vastlopen zoals woensdag, dan wordt het triestig :-)

Bij Dembele is het probleem vooral dat die niet stagneert, maar er zelfs op achteruit gaat, want enkele seizoenen geleden speelde die als gast van een jaar of 20 wel dikwijls de pannen van het dak, zowel bij AZ als bij de nationale ploeg. Maar nu lukt het dus absoluut niet meer. Al blijf ik erbij dat die de capaciteiten heeft om het te maken en hij is nog altijd maar 22 jaar, hopelijk komt het er binnenkort toch eindelijk eens uit ook.

Dan moet het toch een mentaal probleem zijn denk ik.

05 Mar 2010, 15:38
Iendracht.be - beheer

nonkel marcel schreef:
Bartos schreef:
Vergeet niet dat Eden Hazard toch nog altijd maar 19 jaar is en zelfs Dembele is nog relatief jong. Bijvoorbeeld een Cristiano Ronaldo was in het begin bij Manchester United ook vooral een speler die veel onnodige show gaf en weinig rendement haalde. Maar na enkele jaren hebben ze er (om het licht uit te drukken) toch ook rendement uitgehaald hé. Ik denk dat dat bij Hazard met de jaren wel nog kan komen hoor. Hij heeft, net als Dembele trouwens, toch al de actie in de benen, mits een goeie begeleiding zal dat rendement er vroeg of laat wel uitkomen.

Laat ons hopen he.
Alleen jammer dat er zoveel EK/WK's aan onze neus voorbijgegaan zijn, deze generatie heeft toch veel tijd nodig om talent in resultaten om te zetten.

Mja, veel tijd, als ge ziet hoeveel jonger dan alle andere ploegen deze ploeg is, vind ik niet dat het uitzonderlijk lang duurt. Lukaku, Hazard, Kompany, Vermaelen, Fellaini, Defour, Dembele, van enkelen zou ge al vergeten dat dat eigenlijk ook nog jonge gasten zijn hé. Als die gasten zich blijven ontwikkelen, dan moeten we binnen een jaar of drie toch wel een schone ploeg hebben. Maar ja, op dienen tijd kan er weeral een tornooi aan uwe neus voorbij gegaan zijn en komt ge misschien bij de volgende loting weeral in ne zwaardere groep terecht.
Ik zou het alleszins graag nog eens meemaken, zo een groot tornooi, want tis toch altijd plezant als onze nationale ploeg derbij is, qua beleving en zo. Misschien moeten we wel rekenen dat we het WK in 2018 zelf mogen organiseren om er nog eens bij te zijn :D .
Ondertussen heb ik wel nog de chance dat sinds Spanje zowat mijnen tweeden thuis is die mannen werkelijk buitenaards voetbal spelen :D . Ik kan tenminste toch nog supporteren voor een nationale ploeg die niet teleur stelt :D .

05 Mar 2010, 15:42
Rode kaart
Rode kaart

successo :D

05 Mar 2010, 16:13
Iendracht.be - beheer

nonkel marcel schreef:
successo :D

Ik supporter voor Eendracht Aalst en Newcastle. Ge moet er de resultaten van beide van vorig jaar eens bijhalen ... zeg dan nog eens dat ik ne successo ben :D (al is het tij voor beide wel gekeerd dit seizoen). En ik heb dan nog een goeie reden om voor Spanje te supporteren ook hé :D . Nog een chance dat ik regelmatig ginder zit, zo zie ik nog eens wa voetbal op tv ook.

05 Mar 2010, 16:18
forumlegende

Leeftijd: 45
we hebben blijkbaar de jongste nationale ploeg(in Europa)
A'lecht de jongste ploeg in de Europa League
en Standard had de jongste ploeg in de groepsfase vd Champions League
dus nog efkes afwachten en we spelen misschien ooit nog eens op een EK/WK

06 Mar 2010, 6:19
Ancien

Leeftijd: 46
Bartos schreef:
Mja, veel tijd, als ge ziet hoeveel jonger dan alle andere ploegen deze ploeg is, vind ik niet dat het uitzonderlijk lang duurt. Lukaku, Hazard, Kompany, Vermaelen, Fellaini, Defour, Dembele, van enkelen zou ge al vergeten dat dat eigenlijk ook nog jonge gasten zijn hé. Als die gasten zich blijven ontwikkelen, dan moeten we binnen een jaar of drie toch wel een schone ploeg hebben. Maar ja, op dienen tijd kan er weeral een tornooi aan uwe neus voorbij gegaan zijn en komt ge misschien bij de volgende loting weeral in ne zwaardere groep terecht.
Ik zou het alleszins graag nog eens meemaken, zo een groot tornooi, want tis toch altijd plezant als onze nationale ploeg derbij is, qua beleving en zo. Misschien moeten we wel rekenen dat we het WK in 2018 zelf mogen organiseren om er nog eens bij te zijn :D .
Ondertussen heb ik wel nog de chance dat sinds Spanje zowat mijnen tweeden thuis is die mannen werkelijk buitenaards voetbal spelen :D . Ik kan tenminste toch nog supporteren voor een nationale ploeg die niet teleur stelt :D .

Ja, maar dat hebben we in het verleden nogal gehoord - hetzelfde zegden ze van Kompany, Buffel en Daerden... Daarvoor waren het de Lierse-youngsters die de wereld aan hun voeten gingen liggen hebben met Hoefkens, Somers en Cavens toen ze als jonge gasten onder Gerets uitblonken... dan was er weer de gouden driehoek Buffel-Sonck-Emile Mpenza... Ik wil maar zeggen - de spelers spelen individueel wel steeds bij grotere en betere ploegen maar als groep gaat het steeds meer en meer de verkeerde kant op... En tegenover diegene die de overstap maken naar grotere clubs zijn er evenzeer die weer moeten zakken naar een lager niveau zoals Buffel, Hoefkens, Pocognoli, Van Damme, enz. Het is stilaan tijd dat die "gouden" generaties het ook eens op de mat brengen en zich kwalificeren voor een groot tornooi... Het WK van 2002 is het laatste grootste tornooi waaraan we hebben meegedaan hé, dat is 8 jaar geleden ondertussen...En als ge al schrik hebt van ploegen als Kazachstan, ja dan blijf je beter thuis hé...

08 Mar 2010, 10:44
forumlegende

We hebben geen echte leider op het veld, een type Marc Wilmots waar je altijd kunt op rekenen en die ook altijd hetzelfde (hoge) niveau haalt. OK, misschien een slecht voorbeeld want hij was in 't begin ook niet meteen echt succesvol bij de nationale ploeg.

Mannen zoals een Mirallas, Dembele, Hazard, ... spelen is één goede wedstrijd voor de nationale ploeg en de volgende keer dat ze mogen meedoen zijn ze oftewel gekwetst oftewel uit vorm oftewel in een mindere periode. Het is wel altijd iets...

Als ploeg stellen we heel weinig voor .. en op de cruciale posities (spelmaker en scorende spits) vallen we uit de toon met ons elevendertig centrale verdedigers.

08 Mar 2010, 21:27
Nationale Ploeg

Dani schreef:
We hebben geen echte leider op het veld, een type Marc Wilmots waar je altijd kunt op rekenen en die ook altijd hetzelfde (hoge) niveau haalt. OK, misschien een slecht voorbeeld want hij was in 't begin ook niet meteen echt succesvol bij de nationale ploeg.

Mannen zoals een Mirallas, Dembele, Hazard, ... spelen is één goede wedstrijd voor de nationale ploeg en de volgende keer dat ze mogen meedoen zijn ze oftewel gekwetst oftewel uit vorm oftewel in een mindere periode. Het is wel altijd iets...

Als ploeg stellen we heel weinig voor .. en op de cruciale posities (spelmaker en scorende spits) vallen we uit de toon met ons elevendertig centrale verdedigers.

Fellaini, Defour, da zijn toch types die er het vuur moeten inkrijgen?
Het is die excuus-cultuur die eruit moet, en ik denk dat Advocaat dat wel kan verwezenlijken.

08 Mar 2010, 21:34
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Dani schreef:
En iedereen maar vol lof over Eden Hazard....hoeveel keer heeft hij de bal niet verloren ? Vele acties maken maar 75% van de acties mislukken. Het doelpunt komt er na balverlies van ... Hazard.

Geef mij dan maar een type zoals Gert Verheyen, die kon amper een actie maken maar was wel constant in zijn prestaties ...

nonkel marcel schreef:
Jaja, Hazard, mooi om naar te kijken, maar rendement? 0,0
Verheyen was een boerepaard, maar haalde het maximum uit z'n vrij beperkte kwaliteiten en koppelde dat aan rendement.

Louis Van Gaal denkt aan Eden Hazard
Eden Hazard maakte donderdag het enige doelpunt in de wedstrijd tegen Liverpool. Of het Noord-Franse Lille nog lang kan profiteren van de diensten van de Rode Duivel is twijfelachtig. Hij staat nu ook in de belangstelling van Bayern München.

Hazard is vooral populair in Spanje. Daar werd onze landgenoot al gelinkt aan Sevilla en Real Madrid.

Volgens de Spaanse media zijn er echter kapers op de kust. Zo heeft ook Louis Van Gaal Hazard op zijn verlanglijstje staan. Bayern München stuurde dit seizoen al meermaals een scout naar Lille. :kont: :kont:

13 Mar 2010, 10:47
forumlegende

Jaja, en Defour naar Real, Dembele naar Juventus en Vertongen naar Barcelona ... keep on dreaming.

Veel transfergerushten maar weinigen die ook effectief naar een topclub verhuizen.

De Belg die bij een topclub een dragende en/of beslissende speler wordt moet nog geboren worden vrees ik.

13 Mar 2010, 16:01
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Vermaelen ? :?
Of is dat ook niet goed genoeg voor Dani ?

13 Mar 2010, 16:27
Freak

fellaini?

13 Mar 2010, 16:29
Ancien

Scifo, Gerets, Nilis?

13 Mar 2010, 16:56
Freak

Leeftijd: 45
Dani schreef:
Jaja, en Defour naar Real, Dembele naar Juventus en Vertongen naar Barcelona ... keep on dreaming.

Veel transfergerushten maar weinigen die ook effectief naar een topclub verhuizen.

De Belg die bij een topclub een dragende en/of beslissende speler wordt moet nog geboren worden vrees ik.

Vermaelen bij Arsenal is dragend en ijzersterk!

Vertongen bij Ajax, toch een Nederlandse topclub.

13 Mar 2010, 17:03
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 89 90 91 92 93 242