|
|
| Pagina 93 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 91 92 93 94 95 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Tom schreef: Nu ja, Persoon z'n Melanie is ni mis Iemand zin om er zich achter te schieten ? Blijkbaar inmiddels z'n ex. |
| 05 Jun 2007, 23:41 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
marcel schreef: Ik peis dat jullie allemaal ewa te veel zuipen. Mja, Persoons gaat graag uit in Aalst, spreekt voor zich dattem wat terughoudender geworden is. ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 05 Jun 2007, 23:41 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
placietjen schreef: marcel schreef: Ik peis dat jullie allemaal ewa te veel zuipen. Mja, Persoons gaat graag uit in Aalst, spreekt voor zich dattem wat terughoudender geworden is. ![]() En voor jou. ![]() |
| 05 Jun 2007, 23:42 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
ik heb met Persoons nog niet te veel persoonlijk contact gehad, laat staan dat hij bij mij zou komen en een klapke doen
en eerlijk gezegd, ik zit er niet op te wachten ook ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 05 Jun 2007, 23:46 |
|
|
marcel schreef: Tom schreef: Nu ja, Persoon z'n Melanie is ni mis Iemand zin om er zich achter te schieten ? Blijkbaar inmiddels z'n ex. hansken is oek nog is in aalst uitgeweest! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 05 Jun 2007, 23:48 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
hansken schreef: marcel schreef: Tom schreef: Nu ja, Persoon z'n Melanie is ni mis Iemand zin om er zich achter te schieten ? Blijkbaar inmiddels z'n ex. hansken is oek nog is in aalst uitgeweest! ![]() Toen hij u zag had hij geen oog meer voor haar ofzo??? _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 05 Jun 2007, 23:53 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Ik was vroeger ook lid van de anti-Persoons beweging, maar ik heb mijn mening moeten herzien. Ik heb uiteindelijk er eens met gebabbeld (Koen he, niet Mattis, want die wil me altijd slaan!
) en hij valt wel mee ze. OK ja, wat hij zegt tegen supporters van EA moet je met een korrel zout pakken natuurlijk want hij zal wel op een goed blaadje willen staan. Maar ik vind het toch al lovenswaardig dat hij weet dat hij fouten gemaakt heeft en dat hij ze wil rechtzetten...
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 06 Jun 2007, 11:43 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
marcel schreef: Tom schreef: Nu ja, Persoon z'n Melanie is ni mis Iemand zin om er zich achter te schieten ? Blijkbaar inmiddels z'n ex. Is zij dan zo een die hard supportster van Dender dat zij hem heeft laten zitten omdat em naar Mechelen vertrekt? ok ni echt geloofwaardig _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 06 Jun 2007, 12:07 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 31 Mei 2007, 11:07 Berichten: 409 Leeftijd: 40 Website: http://foto.iendracht.be WLM: [email protected] |
Het is trouwens ondertussen terug aan met Persoons en zijn Melanie
![]() |
| 06 Jun 2007, 12:16 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Dank u voor de info (waar volgens mij niemand in geïnteresseerd is, maar soit...) Wel tof dat je je daarom registreert...
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 06 Jun 2007, 12:18 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 31 Mei 2007, 11:07 Berichten: 409 Leeftijd: 40 Website: http://foto.iendracht.be WLM: [email protected] |
Hehe,
Ben al tijdje geregistreerd hoor
Niet echt interessante eerste post geef ik toe (en neen ik ben geen dendersupporter) |
| 06 Jun 2007, 12:20 |
|
|
Ben je dan Persoons zijn Melanie zelf?
|
| 06 Jun 2007, 12:23 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Vicky schreef: Ik was vroeger ook lid van de anti-Persoons beweging, maar ik heb mijn mening moeten herzien. Ik heb uiteindelijk er eens met gebabbeld (Koen he, niet Mattis, want die wil me altijd slaan! ) en hij valt wel mee ze. OK ja, wat hij zegt tegen supporters van EA moet je met een korrel zout pakken natuurlijk want hij zal wel op een goed blaadje willen staan. Maar ik vind het toch al lovenswaardig dat hij weet dat hij fouten gemaakt heeft en dat hij ze wil rechtzetten...Vicky wa nen onzin weer.. dus als dutroux bekend da em fouten eeft gemaakt maakt gaan we em ook nen betere mens vinde zeker.. tis ni tzelfde maar tkomt er gwn op neer dat ge nekeer moet leren een rechte lijn te trekken, persoons is nen hond al wast dat em nog geld op ons rekening stort. wa voor nen dester komde gij ier nu verkopen. eens nen hond, altijd nen hond, al wast da em zen haar afdeed of i love den iendracht begint te zinge._________________
|
| 06 Jun 2007, 13:02 |
|
|
Nationale Ploeg
Vicky schreef: Ben je dan Persoons zijn Melanie zelf? ![]() Vicky 't is misschien Persoons zijn kop haar die een eigen leven begint te leiden ... |
| 06 Jun 2007, 13:21 |
|
|
El Falco schreef: Vicky schreef: Ik was vroeger ook lid van de anti-Persoons beweging, maar ik heb mijn mening moeten herzien. Ik heb uiteindelijk er eens met gebabbeld (Koen he, niet Mattis, want die wil me altijd slaan! ) en hij valt wel mee ze. OK ja, wat hij zegt tegen supporters van EA moet je met een korrel zout pakken natuurlijk want hij zal wel op een goed blaadje willen staan. Maar ik vind het toch al lovenswaardig dat hij weet dat hij fouten gemaakt heeft en dat hij ze wil rechtzetten...Vicky wa nen onzin weer.. dus als dutroux bekend da em fouten eeft gemaakt maakt gaan we em ook nen betere mens vinde zeker.. tis ni tzelfde maar tkomt er gwn op neer dat ge nekeer moet leren een rechte lijn te trekken, persoons is nen hond al wast dat em nog geld op ons rekening stort. wa voor nen dester komde gij ier nu verkopen. eens nen hond, altijd nen hond, al wast da em zen haar afdeed of i love den iendracht begint te zinge.Rustig El Falco... Ik zeg ni dat ik nu ineens een grote Persoons fan ben he, maar ik vind gewoon dat sommige dingen gerelativeerd mogen worden... Maar ja, supporters hebben nu eenmaal vijanden nodig he... Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 06 Jun 2007, 14:03 |
|
| Pagina 93 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 91 92 93 94 95 … 711 Volgende |