|
|
| Pagina 94 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 92 93 94 95 96 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bericht Re: Eerste klasse
Jeroen schreef: Jup, Gillet zijn slechtste positie is den back. Die hoort centraal op het middenveld thuis. Inderdaad. In eerste klasse of als back-up Europees, akkoord. Maar aangezien hij positioneel heel zwak is... _________________
|
| 03 Sep 2008, 14:57 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Dani schreef: Ik begrijp niet goed wat er fout is aan Deschacht. Ik ben geen Anderlechtfan maar als ik al eens een wedstrijd meepik dan speelt die toch altijd zijn wedstrijd. Misschien wil het Anderlechtpubliek meer show? Onbegrijpelijk dat Vandereycken alweer zinnens is om met 4 centrale verdedigers te spelen tegen Estland terwijl je met Deschacht en Gillet potentiele backs hebt. Zal hij het dan nooit leren? Denk niet dat de Anderlecht supporters iets tegen Deschacht hebben, maar de rest van België kan er niet mee leven ![]() |
| 03 Sep 2008, 20:24 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Deef schreef: Dani schreef: Ik begrijp niet goed wat er fout is aan Deschacht. Ik ben geen Anderlechtfan maar als ik al eens een wedstrijd meepik dan speelt die toch altijd zijn wedstrijd. Misschien wil het Anderlechtpubliek meer show? Onbegrijpelijk dat Vandereycken alweer zinnens is om met 4 centrale verdedigers te spelen tegen Estland terwijl je met Deschacht en Gillet potentiele backs hebt. Zal hij het dan nooit leren? Denk niet dat de Anderlecht supporters iets tegen Deschacht hebben, maar de rest van België kan er niet mee leven ![]() Wat??? Anderlecht supporters niets tegen Deschacht??? _________________
|
| 03 Sep 2008, 20:55 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Sven KSK Opwijk schreef: Deef schreef: Dani schreef: Ik begrijp niet goed wat er fout is aan Deschacht. Ik ben geen Anderlechtfan maar als ik al eens een wedstrijd meepik dan speelt die toch altijd zijn wedstrijd. Misschien wil het Anderlechtpubliek meer show? Onbegrijpelijk dat Vandereycken alweer zinnens is om met 4 centrale verdedigers te spelen tegen Estland terwijl je met Deschacht en Gillet potentiele backs hebt. Zal hij het dan nooit leren? Denk niet dat de Anderlecht supporters iets tegen Deschacht hebben, maar de rest van België kan er niet mee leven ![]() Wat??? Anderlecht supporters niets tegen Deschacht??? Diene speelt altijd zijn match. Daar is geen twijfel over. |
| 04 Sep 2008, 7:32 |
|
|
Deef schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Deef schreef: Dani schreef: Ik begrijp niet goed wat er fout is aan Deschacht. Ik ben geen Anderlechtfan maar als ik al eens een wedstrijd meepik dan speelt die toch altijd zijn wedstrijd. Misschien wil het Anderlechtpubliek meer show? Onbegrijpelijk dat Vandereycken alweer zinnens is om met 4 centrale verdedigers te spelen tegen Estland terwijl je met Deschacht en Gillet potentiele backs hebt. Zal hij het dan nooit leren? Denk niet dat de Anderlecht supporters iets tegen Deschacht hebben, maar de rest van België kan er niet mee leven ![]() Wat??? Anderlecht supporters niets tegen Deschacht??? Diene speelt altijd zijn match. Daar is geen twijfel over. Als dat al de mentaliteit is van Anderlecht... Pfff, de verboersing slaat toe bij mijn favoriete club. Gelukkig is er nog Opwijk, mijn licht in donkere dagen... _________________
|
| 04 Sep 2008, 8:30 |
|
|
Sven KSK Opwijk schreef: Deef schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Deef schreef: Dani schreef: Ik begrijp niet goed wat er fout is aan Deschacht. Ik ben geen Anderlechtfan maar als ik al eens een wedstrijd meepik dan speelt die toch altijd zijn wedstrijd. Misschien wil het Anderlechtpubliek meer show? Onbegrijpelijk dat Vandereycken alweer zinnens is om met 4 centrale verdedigers te spelen tegen Estland terwijl je met Deschacht en Gillet potentiele backs hebt. Zal hij het dan nooit leren? Denk niet dat de Anderlecht supporters iets tegen Deschacht hebben, maar de rest van België kan er niet mee leven ![]() Wat??? Anderlecht supporters niets tegen Deschacht??? Diene speelt altijd zijn match. Daar is geen twijfel over. Als dat al de mentaliteit is van Anderlecht... Pfff, de verboersing slaat toe bij mijn favoriete club. Gelukkig is er nog Opwijk, mijn licht in donkere dagen... Gij kijkt al uit naar de dag dat Opwijk in eerste speelt he .Ok hij speelt sober, maar de blunders van hem op een seizoen kan je toch op 1 hand tellen. Het is ook weer iemand dat je op zijn gezicht moet kunnen zien he... |
| 04 Sep 2008, 8:34 |
|
|
Deef schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Deef schreef: Diene speelt altijd zijn match. Daar is geen twijfel over. Als dat al de mentaliteit is van Anderlecht... Pfff, de verboersing slaat toe bij mijn favoriete club. Gelukkig is er nog Opwijk, mijn licht in donkere dagen... Gij kijkt al uit naar de dag dat Opwijk in eerste speelt he .Ok hij speelt sober, maar de blunders van hem op een seizoen kan je toch op 1 hand tellen. Het is ook weer iemand dat je op zijn gezicht moet kunnen zien he... Nee, voor mij is het zo ideaal. Is tegen elkaar in den beker zou al cool zijn Blunders op 1 hand tellen? Van Kompany zeggen ze ook dat hij blunders maakt, maar bij Deschacht zijn die ALTIJD fataal. Dien maakt ook altijd de meest verschrikkelijke fouten op de meest foute momenten. Ik kan hem niks kwalijk nemen, het is de trainer die hem opstelt. Maar dan nog is altijd die interviews achteraf. Maarja, ik kan er niets van zeggen, ik heb hem toegevoegd op facebook ![]() _________________
|
| 04 Sep 2008, 10:22 |
|
|
Sven KSK Opwijk schreef: Deef schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Deef schreef: Diene speelt altijd zijn match. Daar is geen twijfel over. Als dat al de mentaliteit is van Anderlecht... Pfff, de verboersing slaat toe bij mijn favoriete club. Gelukkig is er nog Opwijk, mijn licht in donkere dagen... Gij kijkt al uit naar de dag dat Opwijk in eerste speelt he .Ok hij speelt sober, maar de blunders van hem op een seizoen kan je toch op 1 hand tellen. Het is ook weer iemand dat je op zijn gezicht moet kunnen zien he... Nee, voor mij is het zo ideaal. Is tegen elkaar in den beker zou al cool zijn Blunders op 1 hand tellen? Van Kompany zeggen ze ook dat hij blunders maakt, maar bij Deschacht zijn die ALTIJD fataal. Dien maakt ook altijd de meest verschrikkelijke fouten op de meest foute momenten. Ik kan hem niks kwalijk nemen, het is de trainer die hem opstelt. Maar dan nog is altijd die interviews achteraf. Maarja, ik kan er niets van zeggen, ik heb hem toegevoegd op facebook ![]() Er lopen daar andere konijnen rond he (Goor? ) |
| 04 Sep 2008, 15:06 |
|
|
Deef schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Deef schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Deef schreef: Diene speelt altijd zijn match. Daar is geen twijfel over. Als dat al de mentaliteit is van Anderlecht... Pfff, de verboersing slaat toe bij mijn favoriete club. Gelukkig is er nog Opwijk, mijn licht in donkere dagen... Gij kijkt al uit naar de dag dat Opwijk in eerste speelt he .Ok hij speelt sober, maar de blunders van hem op een seizoen kan je toch op 1 hand tellen. Het is ook weer iemand dat je op zijn gezicht moet kunnen zien he... Nee, voor mij is het zo ideaal. Is tegen elkaar in den beker zou al cool zijn Blunders op 1 hand tellen? Van Kompany zeggen ze ook dat hij blunders maakt, maar bij Deschacht zijn die ALTIJD fataal. Dien maakt ook altijd de meest verschrikkelijke fouten op de meest foute momenten. Ik kan hem niks kwalijk nemen, het is de trainer die hem opstelt. Maar dan nog is altijd die interviews achteraf. Maarja, ik kan er niets van zeggen, ik heb hem toegevoegd op facebook ![]() Er lopen daar andere konijnen rond he (Goor? )Tegenwoordig zijt ge al is content als er al is GEEN konijn op da plein staat. Ongelooflijk, over tien jaar kon ik nooit denken dat ik zo negatief kon zijn over Anderlecht. En toen liepen er eigenlijk al voetballers bij die niet bij Anderlecht zouden passen.. _________________
|
| 04 Sep 2008, 15:41 |
|
|
Ik vond dat er beterschap inzat vorige zaterdag, dus we leven op hoop he...
|
| 04 Sep 2008, 16:09 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Als ge ziet wat Wasilewski op zijn rechterflank allemaal al niet gekost heeft aan Anderlecht dan denk ik dat er op Deschacht niet veel te zeggen valt...
|
| 04 Sep 2008, 18:14 |
|
|
Stijn schreef: Als ge ziet wat Wasilewski op zijn rechterflank allemaal al niet gekost heeft aan Anderlecht dan denk ik dat er op Deschacht niet veel te zeggen valt... Daarmee dat ik zeg dat ge al content moet zijn als er geen konijnen op dat plein staan. _________________
|
| 04 Sep 2008, 20:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Sven KSK Opwijk schreef: Stijn schreef: Als ge ziet wat Wasilewski op zijn rechterflank allemaal al niet gekost heeft aan Anderlecht dan denk ik dat er op Deschacht niet veel te zeggen valt... Daarmee dat ik zeg dat ge al content moet zijn als er geen konijnen op dat plein staan.[/quote] Uit de mond van Waseige klonk het zo: "Den ene dak ies ne speler keblesseer, den andere dak ij ies zo fries as ne konijn op de plein") ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 04 Sep 2008, 22:47 |
|
|
Nationale Ploeg
Tom Colpaert is blijkbaar de nieuwe teammanager van KSV Roeselare. In een ver verleden speelde hij ooit nog met RC Mechelen in 1ste Nationale, zal seizoen 1989/90 geweest zijn.
Ik herinner me nog dat RCM in de aanloop van dat seizoen op oefenstage ging naar Kasterlee. Als fanatieke supporter, ging ik daar dus ook naar toe. Hadden de spelers daar in de namiddag een paar uur "ontspanning" en ging ik ze dan ook opzoeken. Tom Colpaert vroeg me toen of ik wat kon tafeltennissen, ik antwoordde daar positief op, maar had hem toch een beetje onderschat, want die was daar echt wel goed in. Alle hoeken van ... gezien dus. ![]() _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 12 Sep 2008, 10:44 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
ludovic buysens heeft ierjust gescoord tege anderlecht, ni slecht bezig die jongen!
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 13 Sep 2008, 18:38 |
|
| Pagina 94 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 92 93 94 95 96 … 500 Volgende |