de Dendertopic - Pagina 94 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 92 93 94 95 96 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
El Falco schreef:
Vicky schreef:
Ik was vroeger ook lid van de anti-Persoons beweging, maar ik heb mijn mening moeten herzien. Ik heb uiteindelijk er eens met gebabbeld (Koen he, niet Mattis, want die wil me altijd slaan! :p) en hij valt wel mee ze. OK ja, wat hij zegt tegen supporters van EA moet je met een korrel zout pakken natuurlijk want hij zal wel op een goed blaadje willen staan. Maar ik vind het toch al lovenswaardig dat hij weet dat hij fouten gemaakt heeft en dat hij ze wil rechtzetten...

Vicky

wa nen onzin weer.. dus als dutroux bekend da em fouten eeft gemaakt maakt gaan we em ook nen betere mens vinde zeker.. tis ni tzelfde maar tkomt er gwn op neer dat ge nekeer moet leren een rechte lijn te trekken, persoons is nen hond al wast dat em nog geld op ons rekening stort. wa voor nen dester komde gij ier nu verkopen. :dom: eens nen hond, altijd nen hond, al wast da em zen haar afdeed of i love den iendracht begint te zinge.

kan ik alleen maar beamen, wat die heeft uitgestoken, dan moet ge daar geen respect meer voor tonen. Vicky, laat gij u zo snel inpalmen door ne gekrulde poedelkop ? nu stelt ge mij teleur ze ! :engel:

06 Jun 2007, 14:44
nieuw in de eerste ploeg

Vijanden nodig? Wilt ge daarmee iets zeggen mss?
Ik bekijk spelers enkel op hun sterkte en op hun karakter, persoons kan mss wel voetballen, maar voor derest is hij geen botte waart... Voor een paar zoete woordjes ga ik ni vallen

06 Jun 2007, 15:26
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Ik denk trouwens dat de samenwerking met Murcia niet lang zal duren, de JP heeft ginder 4,50 euro voor een pint moeten betalen :grijns: . Ik vraag me trouwens ook af of ze zulke zaken in de gazet publiceren als pakweg Vercauteren in het buitenland iets gaat drinken ;-) .

Maar gene nood, ondertussen heeft zatte (of zotte) JP ginder wel al de nieuwe De Bilde gevonden :lachen: .

06 Jun 2007, 18:08
Freak

Leeftijd: 42
Mss een idee om volgend seizoen Dender te volgen bij Man Bijt Hond ipv Opwijk, der zit daar "speciaal" volk genoeg, al gade per week me 5' zeker ni toekomen :grijns:

06 Jun 2007, 18:14
Iendracht.be - beheer

Verbechio schreef:
Mss een idee om volgend seizoen Dender te volgen bij Man Bijt Hond ipv Opwijk, der zit daar "speciaal" volk genoeg, al gade per week me 5' zeker ni toekomen :grijns:

De JP zal Man Bijt Hond niet vandoen hebben om een cultfiguur te worden volgend seizoen, maar enkele afleveringen van Man Bijt Hond en individuen als Koen de Kakker zouden ongetwijfeld snel nationale bekendheid genieten :grijns: .

06 Jun 2007, 18:22
forumlegende

Leeftijd: 69
Bartos schreef:
Verbechio schreef:

De JP zal Man Bijt Hond niet vandoen hebben om een cultfiguur te worden volgend seizoen, maar enkele afleveringen van Man Bijt Hond en individuen als Koen de Kakker zouden ongetwijfeld snel nationale bekendheid genieten :grijns: .

Koen de KAKKER :D :D :D :D :D

06 Jun 2007, 19:37
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
Koen de KAKKER :D :D :D :D :D

:haha: :haha: :haha:

06 Jun 2007, 20:05
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Bartos schreef:
Ik denk trouwens dat de samenwerking met Murcia niet lang zal duren, de JP heeft ginder 4,50 euro voor een pint moeten betalen :grijns:

MWOEHAHA !!!!

06 Jun 2007, 20:40
forumlegende

Leeftijd: 38
rivelinho schreef:
Bartos schreef:
Ik denk trouwens dat de samenwerking met Murcia niet lang zal duren, de JP heeft ginder 4,50 euro voor een pint moeten betalen :grijns:

MWOEHAHA !!!!

:haha:

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

07 Jun 2007, 10:31
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Amateurteam neemt Spaanse tweedeklasser over
In het Spaanse voetbal heeft een merkwaardige overname plaatsgevonden. Club Granada 74, dat net promotie heeft afgedwongen van de regionale Andalusische liga naar de Spaanse vierde klasse, heeft de tweedeklasser Ciudad de Murcia opgekocht. Daarmee heeft de ploeg de facto ook startrecht in de Spaanse Segunda Division. Met de overname is een bedrag tussen 17 en 20 miljoen euro gemoeid, melden diverse media.

Thuisduels
De man achter de deal is de vice-voorzitter van Granada, Carlos Marsa, een schatrijke kunsthandelaar en bouwpromotor. Voorlopig is het nog onduidelijk waar Granada 74 volgend seizoen zijn thuiswedstrijden zal afwerken. De burgemeester van de Zuid-Spaanse stad, José Torres Hurtado, heeft immers al laten weten dat de club het stedelijk stadion niet mag gebruiken. Daar zal immers derdeklasser FC Granada spelen. (belga/hln)

Nu wordt veel duidelijk, tjah amateurteams ondereen eh.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

07 Jun 2007, 15:09
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Titus schreef:
In het Spaanse voetbal heeft een merkwaardige overname plaatsgevonden. Club Granada 74, dat net promotie heeft afgedwongen van de regionale Andalusische liga naar de Spaanse vierde klasse, heeft de tweedeklasser Ciudad de Murcia opgekocht. Daarmee heeft de ploeg de facto ook startrecht in de Spaanse Segunda Division. Met de overname is een bedrag tussen 17 en 20 miljoen euro gemoeid, melden diverse media.

Thuisduels
De man achter de deal is de vice-voorzitter van Granada, Carlos Marsa, een schatrijke kunsthandelaar en bouwpromotor. Voorlopig is het nog onduidelijk waar Granada 74 volgend seizoen zijn thuiswedstrijden zal afwerken. De burgemeester van de Zuid-Spaanse stad, José Torres Hurtado, heeft immers al laten weten dat de club het stedelijk stadion niet mag gebruiken. Daar zal immers derdeklasser FC Granada spelen. (belga/hln)

T zou dus goe kunnen dat den deal afspringt. Misschien wil de nieuwe voorzitter totaal geen samenwerking meer met Dender.

07 Jun 2007, 15:48
Iendracht.be - beheer

Smetje schreef:
T zou dus goe kunnen dat den deal afspringt. Misschien wil de nieuwe voorzitter totaal geen samenwerking meer met Dender.

Hij zou dom moeten zijn. Reken al maar eens uit. 4,50 euro voor een pintje, als de JP ne keer of twee per seizoen langskomt, zijn die mannen stinkend rijk.

07 Jun 2007, 15:51
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 40
Bartos schreef:
Smetje schreef:

Hij zou dom moeten zijn. Reken al maar eens uit. 4,50 euro voor een pintje, als de JP ne keer of twee per seizoen langskomt, zijn die mannen stinkend rijk.

:haha: :haha: :haha:
Wss heeft hij een miljoen extra gegeven omdat hij wist dat de JP paar keer ging afkomen :D slimmen deal van dienen mens :zat: :zat:

07 Jun 2007, 16:05
nieuw in de eerste ploeg

tzou in elk geval de mop vant jaar zijn, als da zo is lig ik alvast weer nen avond strike :grijns:

07 Jun 2007, 16:05
Reserve

Titus schreef:

Thuisduels

Wij werken samen met Real Murcia dat de promotie afdwong naar de primera division. Niet met Ciudad de Murcia. Het gaat hier dus weldegelijk over een andere ploeg.

07 Jun 2007, 16:37
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 92 93 94 95 96 711