|
|
| Pagina 96 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 94 95 96 97 98 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
placietjen schreef: amai dikke transfer, hij zou wel een serieuze stap terug zetten maar bon dat is zijn zaak dan maar. zijn pa is idd redelijk Denderleeuw-aanhanger 't lijkt er wel op dat De Rijck hem niet meer kan doorzetten, een jaar of 2 geleden nog een heel groot talent... werd geruild met Goor (in die tijd niet zo slecht) en nu... 't is echt grappig als je hoort wat eerst de doelwitten van Dender waren en waar ze nu al beginnen naar zoeken: 't begon met Kujovic, dan Ristovic, nog een paar onbekende oostblokkers, dan werd het Deelkens, nu is het al Vaesen achtereen wordt het nog Ruben Persoons Enfin zoals Nuri zelf al aanhaalde: de prijzen zullen nog wel zakken, maar 't zal nodig zijn ook ! Vorige week kwamen er zelfs een Dender-aanhanger (neen, niet bawa ) triomfantelijk af tegen mij dat ze er ene van ons gekocht hadden . Jaja, dat De Petter al maar begint te vrezen, want de Maxime is erbij hé . |
| 13 Jun 2007, 12:44 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Bartos schreef: placietjen schreef: amai dikke transfer, hij zou wel een serieuze stap terug zetten maar bon dat is zijn zaak dan maar. zijn pa is idd redelijk Denderleeuw-aanhanger 't lijkt er wel op dat De Rijck hem niet meer kan doorzetten, een jaar of 2 geleden nog een heel groot talent... werd geruild met Goor (in die tijd niet zo slecht) en nu... 't is echt grappig als je hoort wat eerst de doelwitten van Dender waren en waar ze nu al beginnen naar zoeken: 't begon met Kujovic, dan Ristovic, nog een paar onbekende oostblokkers, dan werd het Deelkens, nu is het al Vaesen achtereen wordt het nog Ruben Persoons Enfin zoals Nuri zelf al aanhaalde: de prijzen zullen nog wel zakken, maar 't zal nodig zijn ook ! Vorige week kwamen er zelfs een Dender-aanhanger (neen, niet bawa ) triomfantelijk af tegen mij dat ze er ene van ons gekocht hadden . Jaja, dat De Petter al maar begint te vrezen, want de Maxime is erbij hé .Ik vraag mij echt af wat die daar gaat uitsteken maxime... hij kon hier met de reserven met moeite mee Het kan ook een zet zijn om een volgende kampioenen viering te ontlopen ![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 13 Jun 2007, 12:46 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Gaskonijn schreef: Ik vraag mij echt af wat die daar gaat uitsteken maxime... hij kon hier met de reserven met moeite mee Het kan ook een zet zijn om een volgende kampioenen viering te ontlopen ![]() Ik denk dat die ginder moeite genoeg zal hebben om zelfs bij de reserven in de ploeg te geraken. Ik vind het ook maar een hele rare zet in zijn carrière, maar ieder zijn keuze zeker, zolang den andere Seminck maar blijft, kan het me allemaal nie veel schelen . |
| 13 Jun 2007, 12:48 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Ik heb over Maxime hetzelfde gedacht. Als het is om bij de reserven van nen 1ste klasser hem in de kijker te spelen is, dan is het een verloren zaak. Hij is misschien nog jong maar hij gaat daar echt niet meekunnen, laat staan opvallen tussen de rest.
De 1ste ploeg van ne 4de klasser lijkt mij al meer dan hoog genoeg. _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 13 Jun 2007, 12:49 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
placietjen schreef: 't is echt grappig als je hoort wat eerst de doelwitten van Dender waren en waar ze nu al beginnen naar zoeken: 't begon met Kujovic, dan Ristovic, nog een paar onbekende oostblokkers, dan werd het Deelkens, nu is het al Vaesen achtereen wordt het nog Ruben Persoons ![]() Neen, Ivan "De Muur" Decorte wordt het zeker niet. Tja, peis dat ons bestuur ondertussen ook wel al zal weten wat de gangbare prijzen zijn in 1ste klasse... ![]() |
| 13 Jun 2007, 12:49 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Ik heb gehoord dat Man Bijt Hond volgend jaar FCV Dender zal volgen.
| 13 Jun 2007, 16:39 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Sven KSK Opwijk schreef: Ik heb gehoord dat Man Bijt Hond volgend jaar FCV Dender zal volgen. Dat zou wel eens schitterende televisie kunnen opleveren Koentje de kakker, de JP, paar heroïne verslaafden. Kzal mijnen videorecorder maar weer bovenhalen _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 13 Jun 2007, 16:46 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Sven KSK Opwijk schreef: Ik heb gehoord dat Man Bijt Hond volgend jaar FCV Dender zal volgen. vergeet alles kan beter, in de gloria, de eindejaarsconferences van Geert Hoste en Raf Coppens.... DAT wordt humor ! _________________ If you never try, you'll never know |
| 13 Jun 2007, 17:01 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Sven KSK Opwijk schreef: Ik heb gehoord dat Man Bijt Hond volgend jaar FCV Dender zal volgen. Dat wordt lachen! Hoe ben je dat te weten gekomen? |
| 13 Jun 2007, 17:11 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
marcel schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Ik heb gehoord dat Man Bijt Hond volgend jaar FCV Dender zal volgen. Dat wordt lachen! Hoe ben je dat te weten gekomen? Eerder iets voor een nieuwe reeks Jambers vind ik. |
| 13 Jun 2007, 17:16 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
en ooooo wat zien we daar, het heupflesje van de trainer!!!
|
| 13 Jun 2007, 17:22 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 25 Mei 2005, 13:14 Berichten: 174 Leeftijd: 41 Locatie: teralfene city WLM: [email protected] |
CeltiC1919 schreef: en ooooo wat zien we daar, het heupflesje van de trainer!!! ![]() _________________ COME ON YOU ONIONS!!! http://www.flemishreds.be |
| 13 Jun 2007, 18:06 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
marcel schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Ik heb gehoord dat Man Bijt Hond volgend jaar FCV Dender zal volgen. Dat wordt lachen! Hoe ben je dat te weten gekomen? Het gaat de ronde. Maarja, kan even goed een grap zijn hé. Maar tegen mij hebben ze gezegd op het einde van het seizoen dat ze een club gingen zoeken die hoger speelt. _________________
|
| 13 Jun 2007, 20:20 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Sven KSK Opwijk schreef: marcel schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Ik heb gehoord dat Man Bijt Hond volgend jaar FCV Dender zal volgen. Dat wordt lachen! Hoe ben je dat te weten gekomen? Het gaat de ronde. Maarja, kan even goed een grap zijn hé. Maar tegen mij hebben ze gezegd op het einde van het seizoen dat ze een club gingen zoeken die hoger speelt. ![]() |
| 14 Jun 2007, 13:56 |
|
|
chunga schreef: Sven KSK Opwijk schreef: marcel schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Ik heb gehoord dat Man Bijt Hond volgend jaar FCV Dender zal volgen. Dat wordt lachen! Hoe ben je dat te weten gekomen? Het gaat de ronde. Maarja, kan even goed een grap zijn hé. Maar tegen mij hebben ze gezegd op het einde van het seizoen dat ze een club gingen zoeken die hoger speelt. ![]() Nee, ik had dat vorig jaar gevraagd waarom ze niet bijvoorbeeld Aalst hadden genomen en da was daar ne gansen uitleg dat jullie al bekend zijn en dat dan een deel van de sterkte van de rubriek weg zou zijn. _________________
|
| 14 Jun 2007, 14:38 |
|
| Pagina 96 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 94 95 96 97 98 … 711 Volgende |