|
|
| Pagina 97 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 95 96 97 98 99 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Rode Duivels
Voor mij begon het zaakje te stinken toen Advocaat zei dat hij de voorzitter steunde, en dat hij zou vertrekken als ze dienen zouden buitensmijten.
![]() |
| 15 Apr 2010, 11:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
het vaderlands voetbal in crisis, nu den bondscoach weg. En Coiske? die bleef lachen
![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 15 Apr 2010, 11:39 |
|
|
forumlegende
Alé jongens, het ziet er toch goed uit of niet ?
![]() |
| 15 Apr 2010, 11:40 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Jan schreef: Idd, als Advocaat vertrekt: ![]() Kloothommel ![]() _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 15 Apr 2010, 11:50 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Dani schreef: Alé jongens, het ziet er toch goed uit of niet ? ![]() Neenee, gij had commentaar op de spelers. Ik was er al op aant wachten tot je iets ging zeggen... _________________
|
| 15 Apr 2010, 12:01 |
|
|
Nationale Ploeg
Citeer: De KBVB maakt zich geen zorgen over de berichten in de Russische pers. "Voor ons is er geen probleem", zo reageert Philippe Collin van de KBVB bij Sporza. Belga "Dat artikel mag dan in Rusland zijn opgedoken, wij zijn officieel nergens van op de hoogte. Ik heb altijd het volste vertrouwen gehad in Dick Advocaat, hij heeft hier niks over gezegd." Intussen blijven dezelfde geruchten maar opduiken, is dat niet verontrustend? Collin: "De Russische, Turkse, Griekse en Ivoriaanse pers mogen schrijven wat ze willen, ik slaap nog altijd goed. Advocaat zal zijn contract bij ons naleven." Collin is dus niet van plan om de zaak uit te spitten. "Zeker niet", zegt de voorzitter van de Technische Commissie. "Waarom zou ik?" "Dan zou ik elke dag vanalles moeten onderzoeken. Of ik snel met Advocaat ga praten? Neen, dat is niet nodig. Advocaat werkt bij ons en blijft dat doen." "De pers brengt ons in moeilijkheden" "Maar ik vind dit wel vervelend eigenlijk", geeft Collin toe. "De pers brengt ons in moeilijkheden. Ik had verwacht dat de pers ons zou steunen om Advocaat te houden in plaats van hem naar Rusland te laten gaan. Ik zeg, als positivist, dat we een goeie coach moeten proberen te houden." Dat is uw job he, onnozelaar. |
| 15 Apr 2010, 12:46 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Dani schreef: Alé jongens, het ziet er toch goed uit of niet ? ![]() Jezus man Willen we nu gewoon afspreken dat ge gelijk hebt ? allé, weer een klap voor ons al geweldig impressionante imago _________________ If you never try, you'll never know |
| 15 Apr 2010, 12:48 |
|
|
forumlegende
Tja, als Advocaat nu ook vertrekt ... kan Stijnen opnieuw in de goal staan en zijn we nog verder van huis ...
|
| 15 Apr 2010, 13:31 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
Dani schreef: Tja, als Advocaat nu ook vertrekt ... kan Stijnen opnieuw in de goal staan en zijn we nog verder van huis ... ... Stijnen gaat deze zomer toch in op het bod van Roebin Kazan van vorig seizoen ALS de russische bond Advocaat haalt en hij zo opnieuw onder de Rode Duivels lat kan staan .. de Russische maffia, je moet ze niet onderschatten hoor ![]() |
| 15 Apr 2010, 14:03 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Bye bye Advocaat, heeft z'n contract verbroken.
![]() |
| 15 Apr 2010, 16:07 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
nonkel marcel schreef: Bye bye Advocaat, heeft z'n contract verbroken. ![]() Wat een absolute schande zeg. Ik hoop dat ze echt tot het uiterste gaan om dienen Hollander gans te pluimen. Dat beetje tijd dat hij dan bondscoach geweest is, hebben ze dan nog moeten zagen om hem eens naar bijvoorbeeld de loting te krijgen (terwijl ge als bondscoach niets anders te doen hebt), want hij was meer met AZ bezig. |
| 15 Apr 2010, 16:11 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Poetin zal z'n verbrekingsvergoeding wel met de glimlach betalen.
Zou onze bondsvoorzitter nog altijd ne smile op z'n gezicht hebben? ![]() |
| 15 Apr 2010, 16:13 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
nonkel marcel schreef: Poetin zal z'n verbrekingsvergoeding wel met de glimlach betalen. Zou onze bondsvoorzitter nog altijd ne smile op z'n gezicht hebben? ![]() Ik peis zelfs dat ge diene smile der nimmer afgeklopt krijgt jong .Ik ben eens curieus met wat ze nu gaan afkomen voor bondscoach. Ik vrees al voor ergens ne werklozen trainer gelijk Broos of Meeuws. Ofwel Wilmots promoveren naar hoofdtrainer, da zal hun misschien nog het minste kosten. |
| 15 Apr 2010, 16:14 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Langs ene kant spijtig want hij kon er wel iets van maken denk ik, maar langs den anderen kant zen we hier eindelijk van die soap verlost.
Heeft dienen hier me onzen Belgischen voetbalbond gelachen ja en terwijl ma geld in zijn zakken steken. Kzen is razend benieuwd naar wa onze Cois te vertellen heeft vnvnd op het nieuws. Die van Studio 1 kunnen hem zijnen eigen Swakiri overhandigen de zondag ![]() _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 15 Apr 2010, 16:17 |
|
|
Ideale moment voor Aad de Mos om over te nemen.
Bwa, den bond zal wel een mooie vergoeding krijgen (was het geen 1 miljoen EUR?), er kan weer iets aan af. |
| 15 Apr 2010, 16:17 |
|
| Pagina 97 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 95 96 97 98 99 … 242 Volgende |