|
|
| Pagina 97 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 95 96 97 98 99 … 161 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: Champions League
Als ge zo de commentaren hoort bij AZ is het precies of ze Standard 90 minuten lang voetballes gegeven hebben, en dat die 1e kans (nota bene in de 95ste minuut) hun dan fataal was.... das toch ook wel serieus bij de haren getrokken.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 11 Dec 2009, 12:35 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Bram schreef: Als ge zo de commentaren hoort bij AZ is het precies of ze Standard 90 minuten lang voetballes gegeven hebben, en dat die 1e kans (nota bene in de 95ste minuut) hun dan fataal was.... das toch ook wel serieus bij de haren getrokken. das waar. Ik vond Standard in den eersten helft beter als AZ ma in den tweeden helft, als het echt moest, konden ze geen vuist maken en creëerden ze amper kansen. In tegendeel, 2e helft waren beste kansen vr AZ. En de goal van Bolat, da kunde ni echt als een kans beschouwen e ![]() |
| 11 Dec 2009, 14:05 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Loting 1/8ste finales:
VfB Stuttgart - FC Barcelona Olympiakos - Bordeaux Inter Milaan - Chelsea Bayern München - Fiorentina CSKA Moskou - FC Sevilla Lyon - Real Madrid FC Porto - Arsenal AC Milan - Manchester United lekkere affiches, Mourinho ontmoet zijn Chelsea en AC Milan- Man utd is ook wel schoein affichken |
| 18 Dec 2009, 14:09 |
|
|
forumlegende
Met een beetje geluk naar Inter - Chelsea en zeker naar Chelsea - Inter!
Topvoetbal, love it! |
| 18 Dec 2009, 15:40 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Jean schreef: Met een beetje geluk naar Inter - Chelsea en zeker naar Chelsea - Inter! Topvoetbal, love it! Daarmee dat ge Eendracht-supporter zijt... En wat Chelsea betreft: "You aint got on history..." Laatst gewijzigd door salvador op 18 Dec 2009, 20:44, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 18 Dec 2009, 20:36 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Jean schreef: Met een beetje geluk naar Inter - Chelsea en zeker naar Chelsea - Inter! Topvoetbal, love it! naar EA - Rupel Boom en zeker naar Rubel Boom - EA! Topvoetbal, love it ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 18 Dec 2009, 20:39 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Bye bye Chelsea...
En Sevilla eruit thuis tegen CSKA Moskou?! |
| 16 Mar 2010, 23:38 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
salvador schreef: Bye bye Chelsea... En Sevilla eruit thuis tegen CSKA Moskou?! Idd |
| 16 Mar 2010, 23:48 |
|
|
forumlegende
Jan schreef: salvador schreef: Bye bye Chelsea... En Sevilla eruit thuis tegen CSKA Moskou?! Idd Als Chelsea supporter geef ik toe dat Inter de kwalificatie zeker verdient, de ploeg wordt wat oud zeker. Wel spijtig want ik had nog een Europese verplaatsing willen doen. De competitie winnen ze ook niet dus hopen op de beker. als den eendracht maar naar tweede kan, dan ben ik al content ![]() |
| 17 Mar 2010, 10:20 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Stuttgart krijgt ook voetballes van Barcelona.
![]() |
| 17 Mar 2010, 23:34 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Gilles schreef: Stuttgart krijgt ook voetballes van Barcelona. ![]() Echt fantastisch wat Barcelona liet zien. De rust aan de bal, de opbouw van achteruit, hoe ze zelfs onder druk achterin er blijven voetballend uitkomen zeg, echt niet te doen. Wat Iniesta en Messi (Messi zonder de twijfel den beste ter wereld momenteel, maar voor mij is Iniesta dan misschien wel den tweede beste ter wereld) daar bij momenten laten zien jongens. Ook Yaya Touré echt indrukwekkend sterk. |
| 18 Mar 2010, 12:53 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Gilles schreef: Stuttgart krijgt ook voetballes van Barcelona. ![]() Echt fantastisch wat Barcelona liet zien. De rust aan de bal, de opbouw van achteruit, hoe ze zelfs onder druk achterin er blijven voetballend uitkomen zeg, echt niet te doen. Wat Iniesta en Messi (Messi zonder de twijfel den beste ter wereld momenteel, maar voor mij is Iniesta dan misschien wel den tweede beste ter wereld) daar bij momenten laten zien jongens. Ook Yaya Touré echt indrukwekkend sterk. Heb er gisteren ook van genoten. Ongelooflijk sterk! Die mogen van mij de CL opnieuw winnen. |
| 18 Mar 2010, 12:54 |
|
|
Bartos schreef: Ook Yaya Touré echt indrukwekkend sterk. Als je dan ziet wat die jongen presteert is het toch ongelooflijk dat geen enkele Belgische 'topclub' hier potentieel inzag. ![]() |
| 18 Mar 2010, 13:53 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Gilles schreef: Bartos schreef: Ook Yaya Touré echt indrukwekkend sterk. Als je dan ziet wat die jongen presteert is het toch ongelooflijk dat geen enkele Belgische 'topclub' hier potentieel inzag. ![]() Ik denk dat Club Brugge hem toen kon halen, maar hij moest 3 miljoen euro kosten en dat vonden ze teveel. Achteraf bezien niet zo een goeie beslissing, want Yaya Touré was toen al met voorsprong de beste speler van onze competitie. Al is het toch verbluffend dat die nu gewoon absolute wereldtop is zeg. |
| 18 Mar 2010, 13:58 |
|
|
Bartos schreef: Gilles schreef: Bartos schreef: Ook Yaya Touré echt indrukwekkend sterk. Als je dan ziet wat die jongen presteert is het toch ongelooflijk dat geen enkele Belgische 'topclub' hier potentieel inzag. ![]() Ik denk dat Club Brugge hem toen kon halen, maar hij moest 3 miljoen euro kosten en dat vonden ze teveel. Achteraf bezien niet zo een goeie beslissing, want Yaya Touré was toen al met voorsprong de beste speler van onze competitie. Al is het toch verbluffend dat die nu gewoon absolute wereldtop is zeg. Juist, nu herinner ik mij dat ook. Eigenlijk hadden ze dat gewoon moeten doen, want het is zoals je zegt: hij was toen de beste speler van de competitie en 3 miljoen is dan toch geen geld als je ziet dat Boussoufa er 4 kostte dan zou Touré toch wel een absoluut koopje geweest zijn. |
| 18 Mar 2010, 14:10 |
|
| Pagina 97 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 95 96 97 98 99 … 161 Volgende |