|
|
| Pagina 98 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 96 97 98 99 100 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Rode Duivels
Vandaag stond nog in de kranten te lezen dat Dick Advocaat het voorstel van de Russische Bond serieus overwoog. Deze middag liet hij de KBVB weten dat hij per direct zijn contract als bondscoach van de Rode Duivels verbreekt.
De KBVB wil voorlopig niet reageren op het ontslag van Advocaat, maar laat wel weten verrast te zijn. Advocaat is momenteel aan de slag als trainer van AZ. "Bondsvoorzitter François De Keersmaecker is vandaag 15 april om 14u15 door bondscoach Dick Advocaat op de hoogte gebracht dat deze met onmiddellijke ingang zijn contract met de KBVB verbreekt", schrijft de bond in een perscommuniqué. "De voetbalbond zal met de raadsman contact opnemen en zich beraden over volgende stappen. De KBVB, die verrast werd door de mededeling, zal zich voorlopig van alle commentaar onthouden." |
| 15 Apr 2010, 16:17 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
nonkel marcel schreef: Ideale moment voor Aad de Mos om over te nemen. Das den enige die in staat is het nog rapper af te bollen. Alhoewel dat natuurlijk ook zo erg niet zou zijn .En de mannen van onzen bond hebben dan wel ne kop waarmee ge erom vraagt om uitgelachen te worden, maar hoe Advocaat dermee gerammeld heeft, das der toch echt wel wat over zeg. Vanaf den eersten dag voelde ge al dat die op zoek was naar een reden voor hier zo rap mogelijk weer weg te zijn. |
| 15 Apr 2010, 16:20 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bartos schreef: nonkel marcel schreef: Ideale moment voor Aad de Mos om over te nemen. Das den enige die in staat is het nog rapper af te bollen. Alhoewel dat natuurlijk ook zo erg niet zou zijn .En de mannen van onzen bond hebben dan wel ne kop waarmee ge erom vraagt om uitgelachen te worden, maar hoe Advocaat dermee gerammeld heeft, das der toch echt wel wat over zeg. Vanaf den eersten dag voelde ge al dat die op zoek was naar een reden voor hier zo rap mogelijk weer weg te zijn. Tis schandalig maar langs den andere kant, dien bond, dat is toch om mee te lachen hé .Ben is benieuwd naar nen opvolger. Hou u al maar klaar voor Dury, Broos en andere consoorten... _________________
|
| 15 Apr 2010, 16:30 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Mja, Advocaat had rap door dat in die bond geen énen met gezond verstand zit en de Belgische pers was ook al niet mals voor hem. Als je dan 20 keer meer kan verdienen in een land waar je op handen gedragen wordt en een kern ter beschikking hebt die toch wat meer talent dan Belgie heeft, dan kiest zo iemand eieren voor zijn geld, wat kan hem schelen wat ze hier in Belgie van hem denken...
Maar als mens is die toch zeer laag gevallen hoor, overal bij hoog en bij laag beweren dat hij zeker blijft en dan zoiets uitsteken. Schandalig. |
| 15 Apr 2010, 16:42 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
k zie het nu al voor mij ...
Jacky Matthijssen als bondscoach na de EK-voorronde match Belgie - Duitsland 1-8 ... mijn team speelde heel goed, ik zag heel veel goeie punten, alleen zet ik misschien volgende keer Sonck beter niet meer in doel ![]() |
| 15 Apr 2010, 17:08 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Advocaat is nen dikke loser
_________________ www.spionkoplede.com |
| 15 Apr 2010, 17:09 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Ik hoor ze bij de bond nog zeggen, we hebben een grote naam binnengehaald als bondscoach!
Advocaat _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 15 Apr 2010, 18:33 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Ik vraag me af waarom sommigen hier ook zo kankeren op Stijnen, al wat hij zei is toch de waarheid gebleken achteraf? Hij was het dat al een tijd geleden De Keersmaecker al een amateur durfde te noemen, achteraf heeft hij ook min of meer voorspeld wat vandaag gebeurd is... En hem een SLECHTE keeper noemen dat is er helemaal over. En nee ik ben geen bruggesupporter, wel wat sympathie.
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 15 Apr 2010, 18:49 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Laat Stijnen maar waar hij is...'t zal wel weer nen toffen type/trainer zijn vanuit eigen land. Met andere woorden: 0,0000.
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 15 Apr 2010, 19:26 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Den bond zou nu beter een advocaat onder de arm nemen.
![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 15 Apr 2010, 19:35 |
|
|
Freak
witzwet schreef: Laat Stijnen maar waar hij is...'t zal wel weer nen toffen type/trainer zijn vanuit eigen land. Met andere woorden: 0,0000. iedereen kan van stijnen zeggen wat hij wil, en dat het nen degoutante pé is tot daar aan toe. maar met voorsprong wel den beste Belgische keeper. Bailly en Proto zijn gewoon minder. |
| 15 Apr 2010, 19:45 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
T'is te hopen dat De Keersmaecker zijn lot aan dat van Advocaat verbindt.
![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 15 Apr 2010, 19:46 |
|
|
Ancien
En trainer, er mag komen wie wil zolang de mentaliteit niet verandert van de nationale ploeg, zullen ze altijd vroeger thuis zijn dan hun postkaarten als ze op een wk of ek aanwezig zijn. Als ze er ooit nog geraken tenminste. Dat ze een voorbeeld nemen aan de duitsers, die mogen nog een ploeg van 40-jarigen sturen, die geraken nog verder dan ons.
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 15 Apr 2010, 21:07 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
ik loop doorgaans niet hoog op met "de foetpalpont" maar, dit wens ik de keersmaecker ook nie toe... hoe ge zo publiekelijk vernederd kunt worden, da's wel heel erg pijnlijk en voorbij alle grenzen van de verbeelding.
conclusie: 1) dick advocaat's ouders hadden helemaal gelijk om hun baby onmiddelijk te straffen: hij is zijn voornaam namelijk meer dan waard. Ik zal advocaat ook levenslang herinneren als één van de meest hypocriete mensen die ik ooit van dicht of ver heb gekend. 2) wat de rode duivels betreft: terug naar af, en we stonden al helemaal nergens meer... |
| 15 Apr 2010, 21:17 |
|
|
forumlegende
Het probleem beste vrienden ligt niet zozeer bij Advocaat maar des te meer bij de top van onze (prachtig verwoordde) "foetpalpont".
Hoe ze destijds op hun knieën vielen om Advocaat het naar zijn zin te stellen geeft niet meteen een correct signaal naar de werknemer toe, die Advocaat wel was. Mijnheer Advocaat deed gewoon zijn zin en laat zich nu verleiden voor een pak geld, tja, wie zou daar niet kunnen aan weerstaan ? Het enige spijtige is dat hij niet een man van zijn woord is, en dat had ik persoonlijk niet verwacht van toch een zeer sterke en charismatische persoonlijkheid ... Wat Stijn Stijnen betreft : het is niet omdat hij een paar wedstrijden sterk staat (stond) te keepen dat je al meteen de beste van de klas bent. Persoonlijk vind ik dat Gillet in Italië toch ook iets mooiere adelbrieven kan voorleggen dan Stijntje Stijnen.. |
| 16 Apr 2010, 9:50 |
|
| Pagina 98 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 96 97 98 99 100 … 242 Volgende |