|
|
| Pagina 11 van 21 |
[ 306 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 21 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
hahaha, ongelofelijk. Ik heb die trezebees, die ze daar webmaster noemen, eens een email gestuurd.
|
| 23 Jun 2005, 15:15 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
En nog het neigste van al, aangezien ik en bawa op hetzelfde werk zitten, hebben we hetzelfde ip-adres en kan hij nu ook niks meer op hun gastenboek zetten
. |
| 23 Jun 2005, 15:16 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bartos schreef: En nog het neigste van al, aangezien ik en bawa op hetzelfde werk zitten, hebben we hetzelfde ip-adres en kan hij nu ook niks meer op hun gastenboek zetten .MWOEHAHAHAHAA !!!!!! schitterend. En dan zijn wij de amateurs. De leiding van hun gastenboek is al even slecht als de leiding van onze club :) En dan hebben ze nog geen forum he :) |
| 23 Jun 2005, 15:18 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Wedden dat ik er op hun forum in ga slagen geband te worden vooraleer mijn eerste post een feit is
. |
| 23 Jun 2005, 15:19 |
|
|
Tja jongens, jullie hebben zelfs geen officieel forum meer hé. Bij FCD wordt alles goed gevolgd en niet alle berichten worden gewist hoor, maar als er een hevige discussie ontstaat, gaat men bannen of wissen. Dat doen ze hier toch ook? Er zijn toch al FCD'ers die hier een kaart hebben gekregen... Dat ge diene webmaster daar lastig valt, vind ik vrij stom, ge kloot er eigenlijk alleen u zelf mee!
Ik begrijp wel dat er zeggen "ik heb niks verkeerd gezegd" of "heb toch geen scheldwoorden gebruikt", maar soms kan een bericht aanleiding geven tot zulke berichten en dan wordt die hele discussie verwijderd. Ik ben een neutrale supporter en volg overal wat de gastenboeken en forums, maar het wordt soms TE erg en ook bij FCD bannen ze eigen supporters en ik heb begrepen dat dit altijd slechts voor bepaalde periodes is. Zulke controle is nu eenmaal nodig om te overleven, kijk naar RC Mechelen, Aalst, Torhout, Wevelgem, enz, die hebben allemaal geen officieel GB of forum meer om dezelfde reden dus ja... Trouwens, veel reacties van FCVDEH supporters komen er hier toch niet de laatste tijd? Als ge dat eens nakijkt, valt dat heel goed mee, ze blijven blijkbaar op hun territorium. Als jullie daar niks posten, komt er ook gene ambras hé mensen. En als ik dan een bericht van "ajointje" lees dat ze op het FCD gb niks over die "affaire" mogen zeggen, tja, gullie vult hier toch ook al meerdere pagina's? Trouwens, ze gaan blijkbaar op FCD elke discussie over Aalst uit de weg en als ge sommige berichten hebt gelezen, dan is het maar goed ook! Een onschuldig bericht van een Aalsterse supporter, kwam 2 pagina's later daar tot afspraken tot vechtpartijen enzo dus ja... Ze zijn er consequent en elk kwaad woord is daar al verwijderd. Maar een normale reactie op het hele gebeuren dat nu ruim de aandacht krijgt in de pers (= zaak Garré) dat kunt ge ze toch niet kwalijk nemen? Als buitenstaander is het echt niet leuk als je deze dingen allemaal leest, laat voetbal een feest zijn! |
| 23 Jun 2005, 20:55 |
|
|
Ancien
Dit is wel een heel subjectief gekleurde reactie hoor.
Ik ga niet ontkennen dat er daar door Aalstenaars deels uitgelokt is. Maar hoe jij het uitlegt houdt weinig steek. Bartos plaatste er bijvoorbeeld een drietal reacties, louter objectieve reacties. Om daar conflicten uit te laten voortbrengen, daarvoor moet ge al effenaf van kwade wil zijn, en wie van kwade wil is heeft veeeeel minder moeite om nu conflicten voort te brengen op basis van de zever van verschillende lieje-supporters. Bartos is zelfs volledig geband denk ik... zonder iets fout te doen. Zijn vriendelijke posts werden in eerste instantie verwijderd, om conflicten te vermijden, en wat is dan de reden van zijn ban? Omdat hij supporter is van Aalst? op basis daarvan bannen, dat zal wel redelijk zijn dat. En dat het hier kalm is tegenwoordig, dat komt omdat ze hier ook eens kuis gehouden hebben. Over de toeren en fratsen van Bawa kunnen we hier ook een boek schrijven (zijn aantal nicknames zijn hier ook al niet meer te tellen trouwens). Ge kunt u verdedigen, en geldige en ongeldige tegenargumenten geven, maar de manier waarop dat gastenboek bij jullie gemodereerd wordt, trekt op niets. Ik heb een vriendelijke mail gestuurd, en ik niet alleen denk ik. ik ben eens benieuwd of er daar antwoord en uitleg zal op komen. |
| 23 Jun 2005, 22:00 |
|
|
|
rivelinho schreef: Ik ga niet ontkennen dat er daar door Aalstenaars deels uitgelokt is. Wel, dat is het nu net. Er is hier al meermaals gebleken dat er niet de minste gastvrijheid is tov andersgekleurden die jullie NIET naar de mond praten (dus niet gelijk Vigorfrans, hoewel die ook regelmatig es een pikuur krijgt), meer zelfs: zelfs eigen Aalst-sups worden hier weggejaagd omdat ze er een andere mening op nahouden. Ik heb de indruk dat sommigen zich hier gewoon registreren om es goed hun gal te spuien op alles wat met FCVD te maken heeft, zoals dienen belachelijken Alostoanadinges. Met dat in het achterhoofd, lijkt het me duidelijk dat er op ons gastenboek geen zever van om het even welke Aalst-sup meer moet staan. Ik ben daar serieus radicaal in geworden, zeker omdat ik hier afgerekend en weggepest werd op basis van het gedrag van één van mijn medesups. En ik zal me daar in de toekomst op ons gastenboek en forum radicaal blijven tegen verzetten. Jammer voor zij die het wel goed menen, zoals bv Bartos, maar 't zijn nu eenmaal altijd de goei die het moeten bekopen voor het gedrag van een aantal rotte appels, die weliswaar in de minderheid zijn, maar toch nog met genoeg om de boel op stelten te zetten. Is z'n ban terecht? Neen. Maar dat waren die venijnige reacties aan mijn adres evenmin. Onze webmaster is jullie trouwens helemaal geen uitleg verschuldigd over hoe er bij ons gemodereerd wordt, ik heb die uitleg hier trouwens ook niet gehad. Bespaar haar dus jullie overbodige emails, ze heeft nu wel wat anders aan haar hoofd dan zo'n belachelijke futiliteiten. Zij bepaalt nog altijd hoe ons gastenboek gemodereerd wordt, en dat zijn jullie zaken niet. Zijn jullie niet akkoord? Blijf dan weg. Jullie voortaan op jullie forum, wij op het onze en daarmee basta. Er is hier een topic geopend waarin we beschimpt worden, in deze niet alleen trouwens, maar ach...wij waren het zeker weer die altijd fcd betrokken in elke topic. Wel, dat moeten jullie maar verdragen dat jullie op ons gastenboek es goed door het slijk gehaald worden. Het begint nu eenmaals serieus belachelijk te worden, hoe jullie constant in de media komen. Soit, ik wens hier geen woorden meer aan vuil te maken. Die belachelijke discussies beginnen serieus op mijn systeem te werken, en het seizoen is nog niet eens begonnen. |
| 23 Jun 2005, 22:57 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bartos schreef: En nog het neigste van al, aangezien ik en bawa op hetzelfde werk zitten, hebben we hetzelfde ip-adres en kan hij nu ook niks meer op hun gastenboek zetten .
'k wil toch wel reageren op uw reacties op ons forum hier... over het forum/gb van Denderleeuw ga ik niets zeggen. Eerst en vooral ik denk dat Bawa hier niet te veel te klagen heeft gehad... hij heeft net als enkele Aalst supporters eerst een gewone waarschuwing gehad, via PM. We hebben ook van in begin duidelijk gezegd dat alleman hier welkom was, en is. Het verhaalke houde echter niet op... daarop kreeg hij en een Aalst-supporter een gele kaart. Die van Aalst heeft zich hier sindsdien niet meer vertoond maar Bawa ging harder dan ooit te keer.Een ander punt van kretiek is dat we van Aalst-supporters meer zouden toelaten, wel dat is zo... en daar gaan we niet van afwijken het is een forum voor Aalst supporters EN niet officieel van de club, en in dat voortrekken gaan we zeker niet te ver mijns inziens. Ik daag u uit om een post te plaatsen als Racinger op forum van KV of als FC Antwerp supp op dat van den Beerschot etc. Maja op nu over Bawa verder te gaan... nadien bleek hij het dus nog altijd niet te snappen en hebben we hem tevergeeft toe minstens 3 pm's gestuurd over dat er een ban in de lucht hing. Daarop maakte hij zelfs enkele extra accounts aan, hij voelde beu wellicht al hangen. Al die accounts zijn nadien ook geband, wat niet meer dan normaal is denk ik. En dan Nuri is hier dus helemaal NIET geband hé... heeft zelfs nooit een waarschuwing gehad. Nu moogde veel over het beheer van het forum zeggen maar onredelijk kunde ons toch bezwaarlijk noemen vinnek ze. |
| 23 Jun 2005, 23:04 |
|
|
toevallige voorbijganger
'k Ben ook een FC-sup, en 'k moe zeggen dat we idd niet te slecht behandeld worden hier.
Ik kom het forum hier regelmatig lezen, aangezien ne mens wel wil weten hoe het eraan toegaat bij de 'aartsvijanden' he. En ja, de ban van bawa was helemaal terecht. Die deed hier een beetje té belachelijk. Anderzijds moet 'k ook onze webmaster verdedigen. Ge moogt niet vergeten dat het daar over de officiële site van de club gaat, en dat die dus zwaar gemodereerd moet worden. Het is ook geen forum, maar een gastenboek, wat er toe leidt dat iedereen zowat verplicht is om àlle berichten te lezen. Soms was 'k écht beschaamd om wat er daar te lezen was. Zo'n dingen komen echt niet goed over voor de occasionele bezoeker van de site (waaronder soms ook potentiële nieuwe supporters). Onze webmaster doet haar werk dus goed. Moest ullen forumbeheerder da ook gedaan hebben op het officieel forum zou het nu niet verdwenen zijn. |
| 24 Jun 2005, 0:58 |
|
|
Tja, als mensen bannen enkel en alleen omwille van hun favoriete ploeg goed werk leveren is ...
Ik heb haar trouwens inderdaad 1 mail gestuurd, een bijzonder deftige mail, waarin ik gewoon een woordje uitleg vraag ivm mijn ban, aangezien ze daar niet op wenst te antwoorden, zal ze zelf het antwoord niet kennen, veronderstel ik. Ik vind het nogal triest dat je tracht orde te houden door zomaar iedereen die niet naar je mond klapt deraf te zwieren. En ik denk, poipeplekker, dat zelfs jij zal moeten toegeven dat in vergelijking met hoe wij op jullie gastenboek behandeld worden jullie hier als echte koningen onthaald werden. Ik was beschaamd in jullie plaats als ik zag wat voor vulgaire praat de FCD-fans daar gisteren uitkraamden. Soit, ik vind het gewoon triest dat de FCD-fans hier steeds door het merendeel met respect behandeld zijn, zowel op dit als vorige fora welkom geweest zijn en wij nu moeten horen dat er na enkele giftige reacties hier geen enkele Aalstfan, al gelijk wat hij te zeggen heeft, nog welkom is op jullie gastenboek of forum. |
| 24 Jun 2005, 8:16 |
|
|
|
Sorry Bartos, maar alles wat je hier aanhaalt, kan ik net zo goed jullie aanwrijven. Hier is ook niet de minste gastvrijheid tov anderen die jullie niet naar de mond praten, het pestgedrag van sommigen daarentegen wordt hier zonder meer getolereerd. Wat jullie ook maar al te graag vergeten, is dat die giftige reacties op ons gastenboek er ENKEL komen omdat meerdere vermomde Aalst-sups er gewoon hun plezier in hebben om onder 85 verschillende nicks te komen stoken. En natuurlijk zijn er bij ons dan van die dommerikken die daar inlopen. Hier wordt er meer getolereerd van Aalst-fans, wel accepteer dan dat dat op ons gastenboek en forum hetzelfde is voor de FCVD-fans. Discussies met Aalst-fans hier, op sport25, op ons gastenboek,...escaleren toch altijd, daarom vind ik het een goede beslissing om streng te modereren. En aub, dat constant gekanker op onze webmaster: ze heeft vandaag haar laatste examen na een zware examenperiode, ze heeft wel wat andere dingen aan haar hoofd dan wat gemelk over ons gastenboek.
No offence, Bartos. Ge weet dat ik niets tegen jou heb, maar ik ben na mijn wedervaren hier serieus radicaal geworden. |
| 24 Jun 2005, 8:59 |
|
|
Die giftige reacties op jullie gastenboek kwamen er na het bericht over Garré hoor, daar had nog geen Eendrachtfan iets over gezegd.
En ik vind nog altijd dat er een verschil is tussen streng modereren of gewoon pertinent supporters van een bepaalde club met of zonder reden sowieso bannen (ik zal vantiennegen wel niet de enige geweest zijn zeker, anders zou het nog erger zijn eigenlijk). Ok, misschien blijft het zo wat rustiger, maar wij hebben de rust hier gekregen gewoon door bawa te bannen, door dus degene die echt provoceert eruit te halen. Want vergeet ook niet, poipeplekker, dat er hier veel negatieve reacties kwamen door de provocaties van bawa ook hé. Jou hebben we dus bij voorbeeld nooit geband en dat is zelfs nooit aan de orde geweest, gewoon omdat we vonden en vinden dat er met jou over voetbal geklapt kan worden en dat je het steeds deftig houdt. Ik bedoel maar dat jullie webmaster hier dus geen onderscheid in maakt en dan ben je dus niet echt goed bezig hé. Maar soit, je hebt gelijk dat zij daar de baas is en ondanks alles ga ik toch een poging doen me op jullie forum te registreren . Benieuwd of ik er ga toegelaten worden . |
| 24 Jun 2005, 9:08 |
|
|
Kijk, ik wil hier niemand tegen de schenen schoppen, dat ik geen enkel probleem heb met jou, dat weet je zelf ook, hé poipeplekker. Maar na de afschuwelijke reacties die ik gisteren op jullie gastenboek las, ben ik wel wat verbitterd dat ik voor ne niemendal geband ben eigenlijk.
|
| 24 Jun 2005, 9:10 |
|
|
|
Bartos schreef: Die giftige reacties op jullie gastenboek kwamen er na het bericht over Garré hoor, daar had nog geen Eendrachtfan iets over gezegd. Die giftige reacties van Aalst-zijde zijn echter al veel langer aan de gang. Het spelletje is begonnen nadat Aalst-sups nicks van FCD-en Atom-sups begonnen te misbruiken om zo wrevel te veroorzaken tussen FCD -en Atom-sups. Trouwens, je moet leren accepteren dat er op ons gastenboek ook over Aalst gepraat wordt, hier gebeurt net hetzelfde over FCVD. Als ik hier moet reageren op elke uithaal naar en leugen over FCVD, dan zijn we hier weer vertrokken voor 730 pagina's gepingpong van irrelevante discussies. Wij blijven hier nu weg, de discussies tussen FCVD -en Aalst-sups zijn verdwenen, maar daarom is het hier nog niet rustiger geworden. Maar da's ons probleem niet. Het enige dat mij interesseert, is dat het rustig is op ons gastenboek en forum, maar dat wil niet zeggen dat we jullie daarom moeten doodzwijgen. Die reacties van FCVD-sups aan jullie adres op ons gastenboek mag je gerust zien als een afrekening na jarenlang gezever, denigrerende en dikkenekkerige praat aan ons adres. Ik keur ze geenszins goed, maar ik kan ze wel begrijpen. Dat je verbitterd bent omwille van je -wellicht tijdelijke- ban, kan ik begrijpen, maar onze webmaster heeft gewoon de rust willen bewaren op ons gastenboek. Je bent zeker niet de enige. En ik vrees dat eenzelfde principe zal toegepast worden op ons forum. Enfin, ik zal voor de rest hier geen reacties meer neerpennen, kwestie van consequent te blijven. Ik heb daar eerlijk gezegd ook helemaal geen behoefte meer aan. Ik weet de mensen met wie ik wel nog kan babbelen, wel te vinden via PM. :wink: Laatst gewijzigd door poipeplekker op 24 Jun 2005, 9:49, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 24 Jun 2005, 9:38 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Ale, sinds gisteren kan ik ook niet meer posten op het gastenboek van FCdinges:
Ik reageerde gewoon op iemand die beweerde dat we normaal in vierde moesten starten omdat onze voorzitter beschuldigd wordt. Mijn letterlijke post hierop was: "Als ik u beschuldig van een bankoverval moet gij toch ook niet direct in den bak gaan zitten he zeveraar." Blijkbaar genoeg voor een definitieve ban ![]() |
| 24 Jun 2005, 9:49 |
|
| Pagina 11 van 21 |
[ 306 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 21 Volgende |