|
|
| Pagina 11 van 95 |
[ 1414 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 95 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
De match thuis tegen Wevelgem City (met een arrogante Bodart waarmee onze trainer dan ook ruzie had) begon met een verrassing van formaat. Opwijk begon met het aanvalsduo Kalukembi Koffi en Kamal Boujeamoui. Dat wou dus zeggen dat EN Grégory Capidis EN Mathias Van Steenberghe op de bank moesten starten.
De spelers kwamen op de tonen van Eye Of The Tiger het plein op en de wedstrijd kon van start gaan! En wat voor een start! Nog geen 50 seconden ver in de match en (een overigens schitterende) De Buyser kon na een mooie 1-2 met Kamal de score openen. Helaas spatte zijn mooi schot op de lat uiteen. Wevelgem beseft dat het menens was en mikte ook hun eerste kans op het kader. Kamal Boujemaoui mikte nog eens in het zijnet en op de paal, terwijl ook Koffi de wekelijkse gewoonte verder zette. Met de rust dus nog 0-0 en de supporters hadden schrik voor het scenario van het gehele seizoen. De tweede helft bracht niet veel soelaas. Weer een gemiste kans en iets meer dreiging van Wevelgem. Maar dan kwam het moment van De Buyser. Kamal kon zijn eigen afgedwongen kansen niet afwerken, de bal belandde bij De Buyser net buiten het strafschopgebied. Die kapte zich vrij en kon de 1-0 op het bord zetten. Wat als een bevrijding had kunnen werken werkte echter verlammend. Opwijk kroop achteruit en Wevelgem kon drukken zonder evenwel kansen te creeëren. Bij een bal in het strafschopgebied haakte Sven Buelens echter zijn tegenspeler en Wevelgem kon zijn gelijkmaker noteren. 75' gespeeld en de 1-1 stond op het bord. Maar dan was het aan Sven Gheeraert om te reageren. Amper een minuut de gelijkmaker kreeg KSK Opwijk een vrije trap op rechts op zo een 25 meter. Gheeraert legde de bal goed en kon de vrije trap met zijn linkervoet in de rechterwinkelhaak schilderen. De ingevallen Van Steenberghe kreeg nog de kans om 3-1 te maken maar de bezoekende doelman lag goed in de weg. 2-1 was het resultaat en of dat verdiend was! Opwijk wint eindelijk nog eens en dit tegen een titelkandidaat. De ploegen in vierde A zijn nog niet klaar met dit Opwijk. _________________
|
| 01 Okt 2007, 18:04 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
hadden jullie niet gewonnen zou stef zelf opgestapt zijn??
lijkt me toch absurd da die zelf zoiets zegt, terwijl het maar aan 1 ding ligt, en dat is de afwerking
mss da em (terug?) iets van tienen heeft gehoord waar hun trainer ver buiten ligt? (kdacht toch da het tienen was da vorig seizoen al interesse had in VDV als trainer?) _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 01 Okt 2007, 18:36 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Te lezen op Voetbalkrant:
In vierde klasse C speelden Patro Maasmechelen en Tessenderlo 1-1 gelijk. Na de match werd scheidsrechter Frederic Godelaine belaagd door boze thuissupporters. Voor deze partij stond Patro Maasmechelen op een tweede plaats in de stand. De partij tegen Tessenderlo eindigde op een 1-1 gelijkspel. De thuissupporters zagen in scheidsrechter Frederic Godelaine de zondebok. De ref, die pas zijn tweede partij in vierde klasse C floot, werd belaagd door woedende thuissupporters. Tijdens het tumult kreeg hij een brandende sigaret in het oog. Hij moest verzorgd worden in het ziekenhuis. Afhankelijk van het rapport van de controleur en Godelaine zelf, wacht Maasmechelen allicht een zware sanctie. We zijn weer eens trendsetter geweest... ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 01 Okt 2007, 18:36 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
hansken schreef: hadden jullie niet gewonnen zou stef zelf opgestapt zijn?? lijkt me toch absurd da die zelf zoiets zegt, terwijl het maar aan 1 ding ligt, en dat is de afwerking mss da em (terug?) iets van tienen heeft gehoord waar hun trainer ver buiten ligt? (kdacht toch da het tienen was da vorig seizoen al interesse had in VDV als trainer?) Dat zei hij toch... Hij was heel tevreden over het spel maar hij zei: ik zie niets dat ik kan veranderen en verbeteren, misschien kan een andere trainer dat wel. Nee dat was Sint Niklaas vorig jaar. _________________
|
| 01 Okt 2007, 19:07 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
Sven KSK Opwijk schreef: (met een arrogante Bodart waarmee onze trainer dan ook ruzie had) .... ik heb hem nooit anders geweten! |
| 01 Okt 2007, 19:17 |
|
|
Rupelboom schreef: 0-1 en verdiende overwinning en 15 op 15 nu 2 thuismatchen tegen berchem en lyra.Proberen 4 op 6 te halen en het ziet er goed uit. knap bezig!!! ![]() |
| 01 Okt 2007, 19:18 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
boris clitoris schreef: Te lezen op Voetbalkrant: In vierde klasse C speelden Patro Maasmechelen en Tessenderlo 1-1 gelijk. Na de match werd scheidsrechter Frederic Godelaine belaagd door boze thuissupporters. Voor deze partij stond Patro Maasmechelen op een tweede plaats in de stand. De partij tegen Tessenderlo eindigde op een 1-1 gelijkspel. De thuissupporters zagen in scheidsrechter Frederic Godelaine de zondebok. De ref, die pas zijn tweede partij in vierde klasse C floot, werd belaagd door woedende thuissupporters. Tijdens het tumult kreeg hij een brandende sigaret in het oog. Hij moest verzorgd worden in het ziekenhuis. Afhankelijk van het rapport van de controleur en Godelaine zelf, wacht Maasmechelen allicht een zware sanctie. We zijn weer eens trendsetter geweest... ![]() ![]() _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 02 Okt 2007, 9:39 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 30 Sep 2005, 23:31 Berichten: 186 Locatie: Aartselaar |
Nee, die eer is enkel weggelegd voor de echte trendsetters, niet voor na-apers
![]() |
| 02 Okt 2007, 15:14 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
CeltiC1919 schreef: Rupelboom schreef: 0-1 en verdiende overwinning en 15 op 15 nu 2 thuismatchen tegen berchem en lyra.Proberen 4 op 6 te halen en het ziet er goed uit. knap bezig!!! ![]() Als ze die 2 matchen goed doorkomen zal er weinig aan te doen zijn blijkbaar, _________________ www.spionkoplede.com |
| 02 Okt 2007, 15:27 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Ik ben niet vergeten dat RupelBoom ons flink geholpen heeft op weg naar de titel, voor mij mogen ze gerust volgen... Succes, steenbakkers...
|
| 03 Okt 2007, 19:58 |
|
|
salvador schreef: Ik ben niet vergeten dat RupelBoom ons flink geholpen heeft op weg naar de titel, voor mij mogen ze gerust volgen... Succes, steenbakkers... idem hier, alhoewel ze ons het seizoen daarvoor wel eens een bittere zetpil gegeven hebben (van 0-2 naar 3-2 in het slotkwartier) heb ik het altijd een sympathieke ploeg gevonden! .....we mogen ook eens WEL met een ploeg overeenkomen hé! |
| 03 Okt 2007, 20:07 |
|
|
............ en dan wil ik natuurlijk ook Opwijk niet vergeten, de enige ploeg die mij ooit claustrofobie in openlucht heeft doen ervaren
![]() |
| 03 Okt 2007, 20:08 |
|
|
CeltiC1919 schreef: ............ en dan wil ik natuurlijk ook Opwijk niet vergeten, de enige ploeg die mij ooit claustrofobie in openlucht heeft doen ervaren ![]() Héhé, soms moet ge op schandalige wijze uw accomodatie tot het uiterste benutten .
Zelfs ik had toen ook geen plaats, nog nooit meegemaakt op KSK. Is een moment dat mij altijd zal bijblijven. _________________
|
| 03 Okt 2007, 20:14 |
|
|
Sven KSK Opwijk schreef: CeltiC1919 schreef: ............ en dan wil ik natuurlijk ook Opwijk niet vergeten, de enige ploeg die mij ooit claustrofobie in openlucht heeft doen ervaren ![]() Héhé, soms moet ge op schandalige wijze uw accomodatie tot het uiterste benutten .Zelfs ik had toen ook geen plaats, nog nooit meegemaakt op KSK. Is een moment dat mij altijd zal bijblijven. tjonge jonge, als ge daar moest pissen was't wel e probleemken |
| 03 Okt 2007, 20:16 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Ik wil ook Boom naar derde zien komen. Misschien nog eens aan zien als EA nen zondag es nie moet selen. Tijdens de eindrondematchen was het super.
|
| 03 Okt 2007, 20:16 |
|
| Pagina 11 van 95 |
[ 1414 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 95 Volgende |