|
|
| Pagina 103 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 101 102 103 104 105 … 161 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bericht Re: Champions League
2-1 Inter momenteel. Die Maicon is toch een schitterende voetballer hoor. Maakte vorig weekend tegen Juve een wereldgoal en ook nu weer scorend.
![]() |
| 20 Apr 2010, 21:55 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Inter Milan < Barcelona
maar Mourinho > Guardiola Ze zullen meer dan ontketend moeten zijn in Barcelona. _________________ If you never try, you'll never know |
| 20 Apr 2010, 22:11 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Forza Inter.
![]() |
| 20 Apr 2010, 22:22 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bram schreef: Inter Milan < Barcelona maar Mourinho > Guardiola Wat mij betreft alleszins op dit moment met grote voorsprong de twee beste trainers ter wereld. |
| 20 Apr 2010, 22:34 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ik weet dat gij fan van Pep zijt, ik ben niet overtuigd van zijn kunnen
![]() Uiteindelijk is dit nog altijd de verderzetting van een geweldig mooie erfenis, natuurlijk als er niets is om te veranderen dan moet ge ook niet veranderen We zullen de return afwachten, misschien dat hij dan met iets tactisch uit zijn hoed zal komen, maar ik denk dat het volledig zal afhangen van de genialiteit van Messi. _________________ If you never try, you'll never know |
| 20 Apr 2010, 22:49 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bram schreef: Ik weet dat gij fan van Pep zijt, ik ben niet overtuigd van zijn kunnen ![]() Uiteindelijk is dit nog altijd de verderzetting van een geweldig mooie erfenis, natuurlijk als er niets is om te veranderen dan moet ge ook niet veranderen We zullen de return afwachten, misschien dat hij dan met iets tactisch uit zijn hoed zal komen, maar ik denk dat het volledig zal afhangen van de genialiteit van Messi. Ik ben inderdaad een grote fan van Pep. Ik vind het te gemakkelijk te stellen dat hij gewoon een mooie erfenis verderzet. Als er al een erfenis was, dan was het een onwaarschijnlijk contingent jonge supertalenten, maar die heeft hij wel bijna zelf opgeleid als hoofd van de jeugdwerking. Toen hij overnam van Rijkaard hadden ze er anders wel een rotseizoen opzitten en hij brak met verschillende vedetten. In plaats van nen hoop vedetten maakte hij in een recordtempo een geoliede machine die nu al twee jaar zowat alles wegblaast. Ik denk dat er weinig ploegen zijn waar de hand van de trainer zo duidelijk is (misschien is Inter met Mourinho wel de andere) en dat voor iemand die pas nu zijn kans krijgt als trainer op het hoogste niveau. Niet iedereen hoeft het mij eens te zijn, maar voor mij zijt ge dan nen hele grote. En ja, toegegeven, ik ben fan van Barça en van Pep |
| 20 Apr 2010, 23:01 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Bartos schreef: Bram schreef: Ik weet dat gij fan van Pep zijt, ik ben niet overtuigd van zijn kunnen ![]() Uiteindelijk is dit nog altijd de verderzetting van een geweldig mooie erfenis, natuurlijk als er niets is om te veranderen dan moet ge ook niet veranderen We zullen de return afwachten, misschien dat hij dan met iets tactisch uit zijn hoed zal komen, maar ik denk dat het volledig zal afhangen van de genialiteit van Messi. Ik ben inderdaad een grote fan van Pep. Ik vind het te gemakkelijk te stellen dat hij gewoon een mooie erfenis verderzet. Als er al een erfenis was, dan was het een onwaarschijnlijk contingent jonge supertalenten, maar die heeft hij wel bijna zelf opgeleid als hoofd van de jeugdwerking. Toen hij overnam van Rijkaard hadden ze er anders wel een rotseizoen opzitten en hij brak met verschillende vedetten. In plaats van nen hoop vedetten maakte hij in een recordtempo een geoliede machine die nu al twee jaar zowat alles wegblaast. Ik denk dat er weinig ploegen zijn waar de hand van de trainer zo duidelijk is (misschien is Inter met Mourinho wel de andere) en dat voor iemand die pas nu zijn kans krijgt als trainer op het hoogste niveau. Niet iedereen hoeft het mij eens te zijn, maar voor mij zijt ge dan nen hele grote. En ja, toegegeven, ik ben fan van Barça en van Pep Volledig akkoord ! Al was wat Inter en Mourinho vandaag laten zien ook serieuze klasse. Wat een organisatie, Barcelona en vooral Messi vonden er geen antwoord op, en dat kunnen niet veel ploegen. |
| 20 Apr 2010, 23:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Bram schreef: Inter Milan < Barcelona maar Mourinho > Guardiola Ze zullen meer dan ontketend moeten zijn in Barcelona. hoe die gast in zijn eerste jaar al de vedetten (eto'o en deco etc) op straat zet, de ploeg vol eigen jeugd zet en ze dan fenomenaal laat voetballen versta ik niet dat ge kunt twijfelen aan de kwaliteiten van Guardiola?_________________ www.spionkoplede.com |
| 21 Apr 2010, 9:00 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Inter Inter!!
_________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 21 Apr 2010, 9:35 |
|
|
Mariner schreef: Bram schreef: Inter Milan < Barcelona maar Mourinho > Guardiola Ze zullen meer dan ontketend moeten zijn in Barcelona. hoe die gast in zijn eerste jaar al de vedetten (eto'o en deco etc) op straat zet, de ploeg vol eigen jeugd zet en ze dan fenomenaal laat voetballen versta ik niet dat ge kunt twijfelen aan de kwaliteiten van Guardiola?Ik zeg niet dat het een slechte trainer is hé (dat zou er wel over zijn) , ik ben enkel niet overtuigd dat zijn rol zo groot is in het succes van Barça. Want wie is die jeugd dan wel ? Messi en Busquets ? Dat kun je moeilijk een aderlating noemen tegenover Eto'o en Deco hé ? En bovendien schat ik Mourinho als trainer/tacticus inderdaad gewoon - veel - hoger in, daarvoor gaat Guardiola nog wel eens met beperktere mogelijkheiden (à la Porto) een paar bekers moeten binnenhalen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 21 Apr 2010, 19:00 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Hij wint in zijn eerste jaar wel ALLES he ! 6 bekers ! Wie doet hem dat na ?
|
| 21 Apr 2010, 19:02 |
|
|
Freak
Jeroen schreef: Hij wint in zijn eerste jaar wel ALLES he ! 6 bekers ! Wie doet hem dat na ? Dillen? ![]() |
| 21 Apr 2010, 19:08 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Bram schreef: Mariner schreef: Bram schreef: Inter Milan < Barcelona maar Mourinho > Guardiola Ze zullen meer dan ontketend moeten zijn in Barcelona. hoe die gast in zijn eerste jaar al de vedetten (eto'o en deco etc) op straat zet, de ploeg vol eigen jeugd zet en ze dan fenomenaal laat voetballen versta ik niet dat ge kunt twijfelen aan de kwaliteiten van Guardiola?Ik zeg niet dat het een slechte trainer is hé (dat zou er wel over zijn) , ik ben enkel niet overtuigd dat zijn rol zo groot is in het succes van Barça. Want wie is die jeugd dan wel ? Messi en Busquets ? Dat kun je moeilijk een aderlating noemen tegenover Eto'o en Deco hé ? En bovendien schat ik Mourinho als trainer/tacticus inderdaad gewoon - veel - hoger in, daarvoor gaat Guardiola nog wel eens met beperktere mogelijkheiden (à la Porto) een paar bekers moeten binnenhalen. Dat bedoel ik net hé, vedetten buiten en met die jeugd alles winnen met buitenaards voetbal. Guardiolais 2 jaar ver en al een pak prijzen, de toekomst zal uitwijzen wat hij bij een andere ploeg kan, maar heb daar weinig twijfel over, was al in zijn tijd heel intelligente speler ook. Trouwens Mourinho heeft met al de chelseamiljoenen niet kunnen waarmaken in de CL _________________ www.spionkoplede.com |
| 22 Apr 2010, 10:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Barca zal het niet makkelijk hebben tegen een sterk Inter , maar Barca blijft toch de beste ploeg voor mij..maar als Messi en Xavi uit de wedstrijd worden gehouden , maakt Inter veel kans
|
| 24 Apr 2010, 20:34 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Vierde man tijdens Barcelona - Inter ... Serge Gumienny
![]() |
| 26 Apr 2010, 15:18 |
|
| Pagina 103 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 101 102 103 104 105 … 161 Volgende |