|
|
| Pagina 106 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 104 105 106 107 108 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: Rode Duivels
Bartos schreef: Smetje schreef: Bartos schreef: En blijkbaar is het dus helemaal niet zo dat de bond geen verantwoording aan Lokeren had af te leggen, want hij zou daar dus al een getekend contract gehad hebben, iets waarvoor hij nog serieus zal moeten dokken. Hij kan toch nooit een geldig contract bij Lokeren tekenen als hij nog onder contract ligt bij Kortrijk en Lokeren nooit Kortrijk vergoed heeft? Als gij uw handtekening onder een contract zet, is dat in principe altijd geldig hé. De andere kan dan wel een schadevergoeding eisen, maar ik veronderstel toch dat niemand Leekens gedwongen heeft om ergens zijn handtekening te zetten. Dan zal Leekens zelf een schadevergoeding aan Lokeren moeten betalen. Kortrijk en de bond staan hier mijns inziens buiten. |
| 05 Mei 2010, 10:05 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Smetje schreef: Bartos schreef: Smetje schreef: Hij kan toch nooit een geldig contract bij Lokeren tekenen als hij nog onder contract ligt bij Kortrijk en Lokeren nooit Kortrijk vergoed heeft? Als gij uw handtekening onder een contract zet, is dat in principe altijd geldig hé. De andere kan dan wel een schadevergoeding eisen, maar ik veronderstel toch dat niemand Leekens gedwongen heeft om ergens zijn handtekening te zetten. Dan zal Leekens zelf een schadevergoeding aan Lokeren moeten betalen. Kortrijk en de bond staan hier mijns inziens buiten. Inderdaad, ik zei ook dat Leekens zelf nog zal moeten dokken. Tenzij hij bij den bond kunnen bekomen heeft dat zij dat op zich nemen. Want in theorie moet bij contractbreuk altijd de betrokkene de schadevergoeding betalen, maar in de praktijk komen ze wel eens overeen dat hun nieuwe werkgever dit betaalt. Dick Advocaat moet bijvoorbeeld ook zelf de schadevergoeding betalen die België zal afdwingen, maar het zou me sterk verbazen dat de Russen dit niet op zich zouden nemen. Het is trouwens wat ik eerder al zei, de bond zal hier waarschijnlijk wel weinig schuld treffen, maar je kan toch moeilijk zeggen dat Leekens een haar beter is dan Advocaat als het aankomt op mensen bedriegen en beliegen en als het aankomt op over lijken gaan enkel voor het geld. |
| 05 Mei 2010, 10:12 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bartos schreef: Dick Advocaat moet bijvoorbeeld ook zelf de schadevergoeding betalen die België zal afdwingen, maar het zou me sterk verbazen dat de Russen dit niet op zich zouden nemen. De Russische bondsvoorzitter heeft gezegd dat zij niets gaan betalen aan België en dat het een zaak tussen Advocaat en België is. |
| 05 Mei 2010, 10:23 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Smetje schreef: Bartos schreef: Dick Advocaat moet bijvoorbeeld ook zelf de schadevergoeding betalen die België zal afdwingen, maar het zou me sterk verbazen dat de Russen dit niet op zich zouden nemen. De Russische bondsvoorzitter heeft gezegd dat zij niets gaan betalen aan België en dat het een zaak tussen Advocaat en België is. Tis wel enorm naïef om alles te geloven wat ge leest en wat er gezegd wordt hé. Dick Advocaat zei ook dat hij zeker bij België ging blijven. Ik peis trouwens niet dat ze alles wat er achter de schermen gebeurt aan uwe of aan mijne neus gaan komen hangen. |
| 05 Mei 2010, 10:28 |
|
|
Nationale Ploeg
Hopla, de Georges heeft zijn selectie bekendgemaakt.
Keepers: Logan Bailly Jean-François Gillet Silvio Proto Verdedigers: Toby Alderweireld Laurent Ciman Olivier Deschacht Vincent Kompany Nicolas Lombaerts Daniel Van Buyten Thomas Vermaelen Middenveld/verdedigergevallen: Guillaume Gillet Jan Vertonghen Jelle Van Damme Centrale Middenvelders: Thomas Buffel Steven Defour Bernd Thijs Christophe Lepoint Flankspelers: Mehdi Carcela Kevin De Bruyne Kevin Mirallas Jonathan Legear Flankspitsnummertiengevallen: Eden Hazard Moussa Dembele Echte spitsen: Christian Benteke Romelu Lukaku Wat vinden we daarvan? |
| 11 Mei 2010, 12:42 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
De Jean schreef: Hopla, de Georges heeft zijn selectie bekendgemaakt. Keepers: Logan Bailly Jean-François Gillet Silvio Proto Verdedigers: Toby Alderweireld Laurent Ciman Olivier Deschacht Vincent Kompany Nicolas Lombaerts Daniel Van Buyten Thomas Vermaelen Middenveld/verdedigergevallen: Guillaume Gillet Jan Vertonghen Jelle Van Damme Centrale Middenvelders: Thomas Buffel Steven Defour Bernd Thijs Christophe Lepoint Flankspelers: Mehdi Carcela Kevin De Bruyne Kevin Mirallas Jonathan Legear Flankspitsnummertiengevallen: Eden Hazard Moussa Dembele Echte spitsen: Christian Benteke Romelu Lukaku Wat vinden we daarvan? Ciman speelde echt een goed jaar, heeft mij verwonderd want was vorig jaar archislecht. Legear vind ik raar, want speelde afgelopen zaterdag zijn eerste match in twee maanden. Maar speelde ervoor erg goed. Benteke is samen met Lukaku de enige diepe spits die opvalt in België de laatste maanden. De Bruyne is een talentje, misschien is het net te vroeg om hem op te roepen. En Lepoint, mja, niet echt mijn ding maar misschien wel nuttig... _________________
|
| 11 Mei 2010, 13:04 |
|
|
Nationale Ploeg
------------------------------Gillet--------------------------------
Ciman-----Vermaelen-----Kompany-----Lombaerts ------------------Vertonghen------------------------------------- Legear-----------------------Defour-----------De Bruyne ----------------------Lukaku-----Benteke-------------------- ...? Ge kunt er wel veel kanten mee uit, met die selectie. Ik ben niet ontevreden. Stel mij enkel vragen bij Proto (maja, who cares), Ciman (maja, er moet iemand RB spelen) en Mirallas (maja, is toch derde keus op rechts). |
| 11 Mei 2010, 13:05 |
|
|
De Jean schreef: ------------------------------Gillet-------------------------------- Ciman-----Vermaelen-----Kompany-----Lombaerts ------------------Vertonghen------------------------------------- Legear-----------------------Defour-----------De Bruyne ----------------------Lukaku-----Benteke-------------------- ...? Ge kunt er wel veel kanten mee uit, met die selectie. Ik ben niet ontevreden. Stel mij enkel vragen bij Proto (maja, who cares), Ciman (maja, er moet iemand RB spelen) en Mirallas (maja, is toch derde keus op rechts). Ik zou toch eerder Hazard de voorkeur geven op Legear of De Bruyne en Dembele de voorkeur op Benteke. Verder speelde Ciman een gans jaar centraal achterin en na zijn seizoen bij Club Brugge op de rechtsachter zou ik hem daar toch liever niet zien spelen precies. |
| 11 Mei 2010, 13:19 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ciman op de rechtsachter zou inderdaad een drama zijn, zijn seizoen bij club in het achterhoofd. Zou Hoefkens daar zijn plan niet kunnen trekken ?
|
| 11 Mei 2010, 13:25 |
|
|
Nationale Ploeg
Trouwens, iets waar ik ni bij stilstond, Stijnen is er ni bij.
|
| 11 Mei 2010, 13:31 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
De Jean schreef: Trouwens, iets waar ik ni bij stilstond, Stijnen is er ni bij. Laat dat omhooggevallen jonk maar in brugge! ![]() _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 11 Mei 2010, 13:34 |
|
|
De Jean schreef: Trouwens, iets waar ik ni bij stilstond, Stijnen is er ni bij. Ik dacht dat hij zelf laten weten had nog steeds niet te willen opgeroepen worden. |
| 11 Mei 2010, 13:36 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bartos schreef: De Jean schreef: ------------------------------Gillet-------------------------------- Ciman-----Vermaelen-----Kompany-----Lombaerts ------------------Vertonghen------------------------------------- Legear-----------------------Defour-----------De Bruyne ----------------------Lukaku-----Benteke-------------------- ...? Ge kunt er wel veel kanten mee uit, met die selectie. Ik ben niet ontevreden. Stel mij enkel vragen bij Proto (maja, who cares), Ciman (maja, er moet iemand RB spelen) en Mirallas (maja, is toch derde keus op rechts). Ik zou toch eerder Hazard de voorkeur geven op Legear of De Bruyne en Dembele de voorkeur op Benteke. Verder speelde Ciman een gans jaar centraal achterin en na zijn seizoen bij Club Brugge op de rechtsachter zou ik hem daar toch liever niet zien spelen precies. Ciman speelde zo ongeveer 2/3 van de matchen op rechtsachter en is enkel omwille van blessures terug centraal gaan spelen. Ik denk, met deze selectie, dat Leekens voor dit zal kiezen (het is niet mijn favoriete ploegopstelling voor alle duidelijkheid): -----------------------------------J. Gillet------------------------------------- --G. Gillet --------- Kompany------- Lombaerts ----- Van Damme- ------------------------Defour ------------ Vertonghen------------------- Legear --------------------------Dembélé ------------------Hazard---- -------------------------------------Lukaku---------------------------------- Van Buyten en Vermaelen zijn bij de groep maar zullen niet spelen. Nu nog Biglia naturaliseren en in de plaats van Vertonghen. Dan kan die op linksachter, en we zitten goed met De Rode Duivels ![]() _________________
|
| 11 Mei 2010, 15:57 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Sven KSK Opwijk schreef: Bartos schreef: De Jean schreef: ------------------------------Gillet-------------------------------- Ciman speelde zo ongeveer 2/3 van de matchen op rechtsachter en is enkel omwille van blessures terug centraal gaan spelen. Ik denk, met deze selectie, dat Leekens voor dit zal kiezen (het is niet mijn favoriete ploegopstelling voor alle duidelijkheid): -----------------------------------J. Gillet------------------------------------- --G. Gillet --------- Kompany------- Lombaerts ----- Van Damme- ------------------------Defour ------------ Vertonghen------------------- Legear --------------------------Dembélé ------------------Hazard---- -------------------------------------Lukaku---------------------------------- Van Buyten en Vermaelen zijn bij de groep maar zullen niet spelen. Nu nog Biglia naturaliseren en in de plaats van Vertonghen. Dan kan die op linksachter, en we zitten goed met De Rode Duivels ![]() Ik vind da eigelijk nog ni zo'n slecht ploegsken, alhoewel ik mss wel vermaelen ipv lombaerts zou zetten |
| 11 Mei 2010, 16:31 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Sven KSK Opwijk schreef: Bartos schreef: De Jean schreef: ------------------------------Gillet-------------------------------- Ciman-----Vermaelen-----Kompany-----Lombaerts ------------------Vertonghen------------------------------------- Legear-----------------------Defour-----------De Bruyne ----------------------Lukaku-----Benteke-------------------- ...? Ge kunt er wel veel kanten mee uit, met die selectie. Ik ben niet ontevreden. Stel mij enkel vragen bij Proto (maja, who cares), Ciman (maja, er moet iemand RB spelen) en Mirallas (maja, is toch derde keus op rechts). Ik zou toch eerder Hazard de voorkeur geven op Legear of De Bruyne en Dembele de voorkeur op Benteke. Verder speelde Ciman een gans jaar centraal achterin en na zijn seizoen bij Club Brugge op de rechtsachter zou ik hem daar toch liever niet zien spelen precies. Ciman speelde zo ongeveer 2/3 van de matchen op rechtsachter en is enkel omwille van blessures terug centraal gaan spelen. Ik denk, met deze selectie, dat Leekens voor dit zal kiezen (het is niet mijn favoriete ploegopstelling voor alle duidelijkheid): -----------------------------------J. Gillet------------------------------------- --G. Gillet --------- Kompany------- Lombaerts ----- Van Damme- ------------------------Defour ------------ Vertonghen------------------- Legear --------------------------Dembélé ------------------Hazard---- -------------------------------------Lukaku---------------------------------- Van Buyten en Vermaelen zijn bij de groep maar zullen niet spelen. Nu nog Biglia naturaliseren en in de plaats van Vertonghen. Dan kan die op linksachter, en we zitten goed met De Rode Duivels ![]() fellaini is in augustus terug , en waar is witsel? |
| 11 Mei 2010, 16:51 |
|
| Pagina 106 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 104 105 106 107 108 … 242 Volgende |