ander nieuws - Pagina 107 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1889 berichten ]  Ga naar pagina 1 105 106 107 108 109 126
 ander nieuws 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 46
Bericht Re: ander nieuws
El Corredor schreef:

1 ding mis ik hier wel in uw analyse...

dat die sportclubs er geen punt van maken om te foefelen met hun facturen en factuurbedragen... :D

soit, ik vond de reportage ook een scheet in een fles, net zoals dat artikel vandaag in Voetbalmagazine. En dat die Steven Martens verrast is over zwart geld en dergelijke, zegt veel over zijn gebrekkige kennis van ons belgisch voetbal.

Weet ik El Corredor, maar daarvoor verwijs ik naar eerdere commentaren - is dat enkel een probleem bij voetbalclubs? Dat foefelen is zeker aan te pakken, maar het is toch geen verrassing?

Bovendien: nauwelijks controle behalve als je een ambetante controleur hebt zoals die bij die ploeg in Mortsel en als er dan controle is, scherm je eerst met dat sponsorcontract dat beide partijen wel schoon ondertekend hebben... Het moet al een serieuze carroussel zijn dan vooraleer er iets gaat bewegen of dat er beide partijen iets ten laste zal worden gelegd (bewijs het maar hé)... Dat is gewoon de realiteit...

12 Dec 2012, 14:25
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Mja, geen probleem van maken. ?
Ze waren 1) toch wel zeer voorzichtig, toch meer dan ik had verwacht 2) redelijk goed georganiseerd.... 2 contracten en bewaren op locatie 3) hebben nooit zelf voorgesteld om te sjoemelen met facturen in de reportage, ze makers hebben zelf met voorstellen moeten komen.

Als fiscus is dit trouwens praktisch onmogelijk om op te rollen. Het personeel dat ge daarin moet steken is ontelbaar. Het sop zal nooit de kool waard zijn.
Als je ziet dat de officieuze controletijd die ze krijgen voor het controleren van een multinational Vennb + BTW (en RSZ ) tegenwoordig 3 werdagen is * 2 controleurs .... dan spreken we over voorbereiding, controle en follow-up.

Wat ga je nodig hebben wil je zaken als die van de reportage uit de wereld helpen:

- het allerhandigste is natuurlijk 1 van de partijen die niet kan zwijgen
- in het andere geval heb je rekeinguitsreksels nodig van alle betrokken partijen, spelers, club en sponsors. Bij de spelers zou je dat moeten gaan koppelen aan een controle van hun betalingsgedrag / afbetaling huis, grote aankopen. Bij de club ga je huiszoekingen moeten gaan doen bij de correcte personen en het best vanal nog op dezelfde moment bij de verschillende partijen....

12 Dec 2012, 15:02
Freak

Leeftijd: 45
Bram schreef:
Mja, geen probleem van maken. ?
Ze waren 1) toch wel zeer voorzichtig, toch meer dan ik had verwacht 2) redelijk goed georganiseerd.... 2 contracten en bewaren op locatie 3) hebben nooit zelf voorgesteld om te sjoemelen met facturen in de reportage, ze makers hebben zelf met voorstellen moeten komen.

Als fiscus is dit trouwens praktisch onmogelijk om op te rollen. Het personeel dat ge daarin moet steken is ontelbaar. Het sop zal nooit de kool waard zijn.
Als je ziet dat de officieuze controletijd die ze krijgen voor het controleren van een multinational Vennb + BTW (en RSZ ) tegenwoordig 3 werdagen is * 2 controleurs .... dan spreken we over voorbereiding, controle en follow-up.

Wat ga je nodig hebben wil je zaken als die van de reportage uit de wereld helpen:

- het allerhandigste is natuurlijk 1 van de partijen die niet kan zwijgen
- in het andere geval heb je rekeinguitsreksels nodig van alle betrokken partijen, spelers, club en sponsors. Bij de spelers zou je dat moeten gaan koppelen aan een controle van hun betalingsgedrag / afbetaling huis, grote aankopen. Bij de club ga je huiszoekingen moeten gaan doen bij de correcte personen en het best vanal nog op dezelfde moment bij de verschillende partijen....

als ze bijvoorbeeld 1 controleur zouden zetten die alle spelers controleert via een indiciaire afrekening... :D

das nog nen job die ik zou willen doen. Ik begin in de Denderstreek :D

12 Dec 2012, 15:27

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Feit, maar ook niet simpel hé.
Ge hebt natuurlijk nu de mogelijkheid en zeker met de opheffing van het bankgeheim en de omgekeerde bewijslast, maar toch....

Ik het de indruk dat de fiscus zelf nog niet te happig is om die "mogelijkheden" te benutten. Het is ook een kwestie van gigantisch veel tijd in steken hé.

Waar gij als 1 persoon een heel jaar werk zou steken in het voetbal, wil ik anders wel 4 bedrijven selecteren uit de denderstreek en die eens op de rooster leggen. Indien goed gedaan zult ge er een veelvoud vinden dan hetgeen jij zou oprapen. Ge moet zelfs niet de meest capabele mensen op zo een case zetten, gewoon de meest courante administratieve zaken opvragen: alle bewijzen van export, facturen die niet voldoen aan de vormvereisten, verkeerde aftrekposten, .....

Crombé weet dat ook wel, hij moet natuurlijk verontwaardigd zijn, maar uiteindelijk moet hij ook die feiten onder ogen zien. Zonder meer en beter personeel zal het er daar niet op beteren.
Als ge ziet wat de BBI procentueel ophaalt tegenover de rest vd diensten weet ge ook wel genoeg.

12 Dec 2012, 16:03
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Ik ben zeiker da DavidSeal supporter es. :D
http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/ ... t_manifest

17 Dec 2012, 17:55
Vaste Waarde

http://www.eendracht-aalst.be/nieuws/fa ... op-toppers

18 Dec 2012, 16:19
Ancien

England4ever schreef:
http://www.eendracht-aalst.be/nieuws/fanshop-nieuws/item/323-ontdek-de-nieuwe-fanshop-toppers

Ik goan mè een groejer kas moeten oanschaffen vèr mèn sjallen-verzoamelink.

18 Dec 2012, 18:03
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Ge zetj beter mé nen langeren nek ;)

18 Dec 2012, 19:11
Ancien

Dirk schreef:
Ge zetj beter mé nen langeren nek ;)

Aanen nek lupt deir tot oan a veiroeifd :lol: (sorry Dirk mor deize veirzet mostek binnenkoppen ;) )

18 Dec 2012, 19:24
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
goal !!

18 Dec 2012, 19:56
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Geweljege goal!! (y)
http://www.sporza.be/cm/sporza/extra/op ... cao_Futsal

19 Dec 2012, 15:12

Leeftijd: 11
jammen schreef:
England4ever schreef:
http://www.eendracht-aalst.be/nieuws/fanshop-nieuws/item/323-ontdek-de-nieuwe-fanshop-toppers

ik atoid nieve sjaals en tein emmek e stik in mijn wezen en vergeet ik ze op café, op den bus of ik verlies ze gewoon :stom: ik ben dor echt primus in, man man zo al een pak sjaals verloren :cry:

20 Dec 2012, 14:34
forumlegende

Probeert ze anders eens rond uwen nek te hangen :D

20 Dec 2012, 15:01

Leeftijd: 37
Mariner schreef:
jammen schreef:
England4ever schreef:

ik atoid nieve sjaals en tein emmek e stik in mijn wezen en vergeet ik ze op café, op den bus of ik verlies ze gewoon :stom: ik ben dor echt primus in, man man zo al een pak sjaals verloren :cry:

Kben de mijnen ook nog altijd "kwijt" na da trouwfeest van de joren :stom:

20 Dec 2012, 15:14

Leeftijd: 68
hansken schreef:
Mariner schreef:
jammen schreef:

Kben de mijnen ook nog altijd "kwijt" na da trouwfeest van de joren :stom:

Er zen binnekert weir nieve !!!

20 Dec 2012, 15:29
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1889 berichten ]  Ga naar pagina 1 105 106 107 108 109 126