Champions League - Pagina 107 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2415 berichten ]  Ga naar pagina 1 105 106 107 108 109 161
 Champions League 
Auteur Bericht
Junior

Leeftijd: 39
Website: http://www.facebook.com/9300records
Bericht Re: Champions League
Spelers Anderlecht zeker op stage geweest in Holland ???? :D

24 Aug 2010, 23:32
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Gruunwit schreef:
salvador schreef:
Als je er 3 overtrapt, tja, dan kan het niet, hé...
Spijtig...

Ze kunnen nu investeren in een deftig penaltypunt, daar is geen 15 miljoen euro voor nodig.
Normaal kan je dat toch niet noemen, dat 3 van de technisch sterkste spelers hun penalty over trappen en niet een klein beetje hé. :crazy:
Allé komaan, die van Partizan hadden er nochtans geen moeite mee.
Verkoopt zoveel show niet, als ge u les na 120 minuten nog niet geleerd hebt natuurlijk....

24 Aug 2010, 23:32
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Gruunwit schreef:
salvador schreef:
Als je er 3 overtrapt, tja, dan kan het niet, hé...
Spijtig...

Ze kunnen nu investeren in een deftig penaltypunt, daar is geen 15 miljoen euro voor nodig.
Normaal kan je dat toch niet noemen, dat 3 van de technisch sterkste spelers hun penalty over trappen en niet een klein beetje hé. :crazy:

dat daar ne put zit , daar waar de penaltystip hoort te liggen... da kan idd niet he zeg
in plaats van te orakelen over nieuwe stadions of laat staan de grap van WK 2018, zouden ze beter eerst eens zorgen dat hun veld wat op orde ligt... dat is toch niet zo moeilijk zeker, met de middelen die ze daar hebben?! wat een loterij is, nog meer een loterij maken... tja dat hadden ze daar toch zelf in de hand...

en bovendien... partizan heeft er gewoon ook meer ingetrapt. een niet zo onbelangrijk detail in het spelletje dat voetbal heet.

deze ploeg verdient het niet in de champions league te zitten...zo simpel is het. als ge bij zoveel overwicht NOG niet kunt scoren tegen een ploeg die zo mogelijk NOG slechter is dan BATE Borisov, tja dan ist verhaal ten einde he ... alli, gaan ze echt wachten tot ze eens tegen een andere belgische club loten om door te kunnen doorstoten naar de CL of hoe zit het eigenlijk? hoeveel chance moet ge eignelijk hebben om tegen zo'n matige en ongeinspireerde ploeg als partizan te MOGEN uitkomen...

op eigen veld 2 goalen slikken tegen deze ploeg ... jawatte

sebiet zowaar nog medelijden met supporters van anderlecht...maar hehm, 't is voor hen ook beter om maar ene keer ontgoocheld te zijn, ipv nog eens drie keer...

dat ze zich maar concentreren op ploegen die hun wel iets beter liggen... eupen, lierse, lokeren...

24 Aug 2010, 23:46
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Suarez speelde toch een dijk van een tweede helft zeker... (y)

Anderlecht verdiende de kwalificatie toch wel, vond Partizan Belgrado nog zwakker. Al speelden beide ploegen serieus onder het CL-Niveau.

Als je ziet hoeveel slechte passes Gillet geeft, hoe hij zijn man laat lopen bij de tweede goal. Dat ze daar is werk maken van een deftige rechtsback he.

25 Aug 2010, 0:02
Nationale Ploeg

Leeftijd: 48
Het kan de besten overkomen
http://www.youtube.com/watch?v=txj4FfU18oQ :lol:

25 Aug 2010, 0:02
Nationale Ploeg

Jeroen schreef:
Suarez speelde toch een dijk van een tweede helft zeker... (y)

Anderlecht verdiende de kwalificatie toch wel, vond Partizan Belgrado nog zwakker. Al speelden beide ploegen serieus onder het CL-Niveau.

Als je ziet hoeveel slechte passes Gillet geeft, hoe hij zijn man laat lopen bij de tweede goal. Dat ze daar is werk maken van een deftige rechtsback he.

Jij hebt duidelijk de correcte analyse van Bossie betreffende het 2de doelpunt niet gezien. Bij het 2de doelpunt loopt Suarez als een kip zonder kop weg van de 2de paal, terwijl Anderlecht nog niet in balbezit was. Suarez had moeten voorkomen dat Cléo daar moederziel alleen stond, Gillet dekte daar wel een bezoekende speler;

25 Aug 2010, 0:08
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Ik vond vooral Boussoufa opnieuw onzichtbaar vandaag. Als het er echt om gaat, laat die het toch al te dikwijls afweten. Ik denk dat hij wel weet waarom hij bij Anderlecht blijft, in een topcompetitie gaat het gewoon te snel voor hem.

25 Aug 2010, 0:12

Website: http://www.iendracht.be
Bartos schreef:
Ik vond vooral Boussoufa opnieuw onzichtbaar vandaag. Als het er echt om gaat, laat die het toch al te dikwijls afweten. Ik denk dat hij wel weet waarom hij bij Anderlecht blijft, in een topcompetitie gaat het gewoon te snel voor hem.
Diene vond ik de 2de helft dan weer goed, mocht meer naar de flanken uitvallen en samen met de invalbeurt van Legear leverde dat tenminste eens echte dreiging op.
Want sorry, maar Suarez was echt wel een dikke scheet in een fles hoor, rendement echt wel beneden het vriespunt. Liet wel zien dat hij kan voetballen maar wat ben je er mee als ploeg als ge u keer op keer vastloopt of de bal slecht inspeelt ?
'k zeg het, het enige goede dat ik hem weten doen heb is eens ver mee terugplooien en knap een bal uit eene zijn voeten halen.
't is bovendien Suarez die hun stip daar ommaaid bij zijn penalty waardoor die losliggende zoden er gekomen zijn :hmm:

neeje, echt en aangezien Deferme hem een sterke match vond spelen blijf ik ook zeker bij die mening :)
Juhasz vond ik vanachter wel zeer sterk, moest regelmatig Deschacht bijstaan, en redde daar een paar keer de meubelen. Al de rest was zeer wisselvallig of ronduit slecht.

25 Aug 2010, 0:18
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bram schreef:
neeje, echt en aangezien Deferme hem een sterke match vond spelen blijf ik ook zeker bij die mening :)

Dienen Deferme, das echt wel schandelijk hé zeg. De enige reden dat diene mag opdraven als commentator is dat daar de chef sport is, want naast dat hij gewoon enorm irriteert en nen enorme mottige kop heeft (gelukkig hebt ge van da laatste gene last van als ze enkel commentaar geven) heeft hij er vooral echt geen ballen verstand van.

25 Aug 2010, 0:23
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Laat ons eerlijk zijn, als je niet voorbij dit Partizan Belgrado kan geraken heb je niets te zoeken in de Champions League? Na de 0-2 was het natuurlijk hopeloos maar toch komen ze terug tot 2-2 (ik heb de afgekeurde goal van Lukaku niet kunnen bekijken).

Boussoufa heeft nog maar eens bewezen dat hij op dit niveau niets heeft te zoeken. Biglia was de beste man bij Anderlecht (nog maar eens, wat alle kritiek hier ook mag zijn) maar mist ook een strafschop. Drie strafschoppen in de tribune is schandalig.

Soit, hadden ze er in willen zitten hadden ze gewoon wat op niveau moeten spelen. Maar slapen van Mazuch, Kouyaté, Proto en Gillet zorgen er mede voor dat we er niet bij zitten.

Heel erg ontgoochelend.

25 Aug 2010, 2:06
Nationale Ploeg

Leeftijd: 46
http://www.2dehands.be/sport-fitness/ba ... 63736.html

:D

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!

25 Aug 2010, 8:16
Ancien

Sven KSK Opwijk schreef:
Laat ons eerlijk zijn, als je niet voorbij dit Partizan Belgrado kan geraken heb je niets te zoeken in de Champions League? Na de 0-2 was het natuurlijk hopeloos maar toch komen ze terug tot 2-2 (ik heb de afgekeurde goal van Lukaku niet kunnen bekijken).

Boussoufa heeft nog maar eens bewezen dat hij op dit niveau niets heeft te zoeken. Biglia was de beste man bij Anderlecht (nog maar eens, wat alle kritiek hier ook mag zijn) maar mist ook een strafschop. Drie strafschoppen in de tribune is schandalig.

Soit, hadden ze er in willen zitten hadden ze gewoon wat op niveau moeten spelen. Maar slapen van Mazuch, Kouyaté, Proto en Gillet zorgen er mede voor dat we er niet bij zitten.

Heel erg ontgoochelend.

Inderdaad, erg voor het Belgisch voetbal, dit Partizan moest normaal geen probleem zijn voor Sporting maar te veel spelers acteerden op het nationale competitieniveau.
Ik denk dat ze in de Europaleague wel ver kunnen geraken, maar dit weegt niet op tegen de vele miljoenen euro's die ze aan hun neus zien voorbij gaan.

25 Aug 2010, 8:42
Ancien

Leeftijd: 38
Sven KSK Opwijk schreef:

Heel erg ontgoochelend.

Ik vond Biglia ook goed spelen, zeker de eerste helft. Ik begrijp wel niet waarom je zegt dat Proto bij de minderen zat? Hij redde jullie van de 1-3 anders was het na 90' al over en uit en hij pakt toch nog eens 2 strafschoppen ook waardoor jullie er langer inbleven dan gedacht. Kouyaté was ronduit slecht, Gillet maakt een wereldgoal maar was ook maar pover voor de rest.

En ja, zoals al aangehaald, die commentaar. :plat:
Deschacht en Suarez de besten. :plat:

Suarez had veel goeie wil, inzet en al wat je wil, maar liep zich steeds vast en als hij dan toch is over zijn man raakte, was de laatste pas steevast slecht. Deschacht ging mee centraal dekken terwijl zijn man het veld breedmaakte en moederziel alleen stond. :plat:

Soit, als je niet kan winnen van zo een ploeg heb je in de CL niets te zoeken, want normaal kom je gewoon al niet terug in de wedstrijd want de 1-2 van Lukaku was een van de vele blunders van die "keeper".

25 Aug 2010, 9:12
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Gilles schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:

Heel erg ontgoochelend.

Ik vond Biglia ook goed spelen, zeker de eerste helft. Ik begrijp wel niet waarom je zegt dat Proto bij de minderen zat? Hij redde jullie van de 1-3 anders was het na 90' al over en uit en hij pakt toch nog eens 2 strafschoppen ook waardoor jullie er langer inbleven dan gedacht. Kouyaté was ronduit slecht, Gillet maakt een wereldgoal maar was ook maar pover voor de rest.

En ja, zoals al aangehaald, die commentaar. :plat:
Deschacht en Suarez de besten. :plat:

Suarez had veel goeie wil, inzet en al wat je wil, maar liep zich steeds vast en als hij dan toch is over zijn man raakte, was de laatste pas steevast slecht. Deschacht ging mee centraal dekken terwijl zijn man het veld breedmaakte en moederziel alleen stond. :plat:

Soit, als je niet kan winnen van zo een ploeg heb je in de CL niets te zoeken, want normaal kom je gewoon al niet terug in de wedstrijd want de 1-2 van Lukaku was een van de vele blunders van die "keeper".

Neenee, ik zeg niet dat hij slecht was maar hij gaat samen met Kouyaté en Mazuch niet vrijuit bij dat eerste doelpunt en Mazuch en Gillet niet bij dat tweede, dat bedoel ik...

25 Aug 2010, 10:06

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
http://www.youtube.com/watch?v=aQAk13IlP7Y :D

25 Aug 2010, 11:05
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2415 berichten ]  Ga naar pagina 1 105 106 107 108 109 161