Eerste klasse - Pagina 109 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 107 108 109 110 111 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
Freak

Bericht Re: Eerste klasse
Het gaat coach Jan Ceulemans voor de wind bij Westerlo. Zijn ploeg staat knap op een gedeelde tweede plaats en speelt dit weekend de topper tegen Anderlecht. Toch heeft de 'Caje' zijn ambitie bijgesteld. "In juni 2010 stop ik als coach van een eersteklasser" , aldus Ceulemans in de Corelio-kranten.

"Ik amuseer mij, maar nu heb ik een job van zeven dagen op zeven. Dat wil ik op deze manier geen 5 jaar meer doen. Als mijn contract afloopt is het juni 2010, zal het wel genoeg geweest zijn."

"In het leven moet je keuzes maken en ik vind dat er nog andere dingen in het leven zijn. In 2010 ben ik 53 jaar, dat is een mooie leeftijd. Ik zou wel graag actief blijven in het voetbal. Ik mik op een club op een lager niveau, waar ik niet meer dan drie keer per week op het veld moet staan", besluit Ceulemans. (adv)

Stel je voor ... :EA:

21 Nov 2008, 15:35
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
"...niet meer dan drie keer per week op het veld moet staan"

Schroevers Moorsel stelt zich kandidaat met training op dinsdag en donderdag en matchke op zondag. :lol:

21 Nov 2008, 16:28
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
the_red_ant69 schreef:

Schroevers Moorsel stelt zich kandidaat met training op dinsdag en donderdag en matchke op zondag. :lol:

Ik was het ook aan het denken, als hij niet meer dan drie keer per week op het veld wil staan, moet hij in de nationale reeksen alleszins al niet gaan zoeken.

21 Nov 2008, 16:32
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Bartos schreef:
the_red_ant69 schreef:

Ik was het ook aan het denken, als hij niet meer dan drie keer per week op het veld wil staan, moet hij in de nationale reeksen alleszins al niet gaan zoeken.

Zelfs de meeste 1ste provincialers trainen al drie maal (Wolvertem bijvoorbeeld is met een training op dinsdag, donderdag en vrijdagavond)

21 Nov 2008, 16:34
Iendracht.be - beheer

Sven KSK Opwijk schreef:
Bartos schreef:
the_red_ant69 schreef:

Zelfs de meeste 1ste provincialers trainen al drie maal (Wolvertem bijvoorbeeld is met een training op dinsdag, donderdag en vrijdagavond)

Toen ik indertijd in het KKVS speelde, was het al tweemaal training en ene keer match per week.

21 Nov 2008, 16:41
Nationale Ploeg

Gisteren op Canvas de documentaire over 100 jaar Anderlecht gezien, blijft toch een club met een indrukwekkende geschiedenis hoor.

27 Nov 2008, 12:48
forumlegende

Inderdaad, weet dat daar met Robby Rensenbrink de Christiano Ronaldo van de jaren 70-80 speelde !

Die was overigens absolute uitblinker in de verloren WK-Finale van 1978.

Voor de Belgische ploegen is in 1993 de tijd blijven stilstaan. Toen speelde Antwerp de allerlaatste finale op Europees niveau.

Al geloof ik sterk dat Standard ook ver kan geraken maar tot in de finale....dat is volgens mij net een brug té ver.

27 Nov 2008, 14:21
Iendracht.be - beheer

Dani schreef:
Al geloof ik sterk dat Standard ook ver kan geraken maar tot in de finale....dat is volgens mij net een brug té ver.

Mja, met wat meeval kan het altijd wel. Het voordeel aan de UEFA Cup is dat heel wat ploegen uit de grote Europese competities de voorkeur geven aan de competitie en niet met hun sterkste ploeg aantreden in de UEFA Cup. En zo kunnen ambitieuze ploegen uit kleinere landen wel eens heel ver geraken in de UEFA Cup. Zenith had nu ook niet bepaald een wereldploeg (zo staat Lombaerts daar b.v. vast in de ploeg), maar won vorig seizoen wel de UEFA Cup. En de Rangers, die vorig seizoen de finale verloren, hebben al helemaal geen betere ploeg dan Standard. En de voorbije jaren zagen we toch een ploeg als CSKA Moskou de UEFA Cup winnen, een ploeg als Sporting Lissabon in de finale geraken en ploegen als AZ en Steaua Boekarest op een zucht van de finale stranden.
Enige voorwaarde voor Standard om een kans te maken, is wel de ploeg bij mekaar houden nu. Als ze met nieuwjaar nog enkele basisspelers verliezen, zal het heel moeilijk worden om dit niveau aan te houden.

27 Nov 2008, 14:47

Zienaa schreef:
Gisteren op Canvas de documentaire over 100 jaar Anderlecht gezien, blijft toch een club met een indrukwekkende geschiedenis hoor.

Als supporter van Anderlecht is het puur om depressief van te worden...

27 Nov 2008, 15:38
Nationale Ploeg

Kan ik wel geloven, zeker als ge die nog recente beelden zag van Koller en Radzinski.

27 Nov 2008, 17:50
Freak

Zienaa schreef:
Kan ik wel geloven, zeker als ge die nog recente beelden zag van Koller en Radzinski.

Dat is bij Aalst dan weer anders.
Niemand neemt mij serieus als ik beweer dat wij met Aalst ooit onze gouden tijden nog eens zullen herbeleven (nuja, in de meeste andere gevallen neemt men mij ook niet serieus maar dat is een andere discussie). Maar als je het boek 'De Vloek van Blavier' eens kan lezen zie je dat Aalst een club is waarbij het jaren goed gaat en dan weer slecht, weer goed, weer slecht ...

Toen we in Doornik naar 4de waren verbannen was het eerste wat mijn grootvader (dit jaar 65jaar supporter) zei ; "Dat is eens niet slecht, over enkele jaren staan we weer tussen de mensen. Zo gaat het altijd met Aalst"

27 Nov 2008, 19:02
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Website: http://www.iendracht.be
ooit nog eens een uitschieter zoals er elk jaar wel een ploeg in 1ste is, dat kan maar daar gaat geen europees voetbal meer aan vast hangen zoals het in 1994 wel nog was.
Dus die tijden zie ik ons niet direkt herbeleven. 1ste klasse daar geloof ik in, laat ons hopen dat we tegen ons 100-jarig bestaan terug die plek kunnen in nemen.

27 Nov 2008, 19:20

Zienaa schreef:

Als je nog maar het seizoen 2004-2005 zag met spelers à la Kompany, Tihinen, Baseggio (in zijn goeie periode), Zetterberg, Aruna, Jestrovic, Wilhelmsson, Vanden Borre, Seol, Mornar...

Nu heb je alleen Juhasz, Polak, Biglia en Suarez die mij echt kunnen bekoren met Van Damme en Frutos er misschien ook nog bij.

27 Nov 2008, 19:34
Freak

De Vlaamse voetballiga is een feit. Vanmiddag werd in de gebouwen van de KBVB beslist dat de Vlaamse clubs zich voortal zullen profileren in een Vlaamse vereniging, en dat onder de koepel van de Belgische Bond.

27 Nov 2008, 19:35
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Bartos schreef:
Dani schreef:

Mja, met wat meeval kan het altijd wel. Het voordeel aan de UEFA Cup is dat heel wat ploegen uit de grote Europese competities de voorkeur geven aan de competitie en niet met hun sterkste ploeg aantreden in de UEFA Cup. En zo kunnen ambitieuze ploegen uit kleinere landen wel eens heel ver geraken in de UEFA Cup. Zenith had nu ook niet bepaald een wereldploeg (zo staat Lombaerts daar b.v. vast in de ploeg), maar won vorig seizoen wel de UEFA Cup. En de Rangers, die vorig seizoen de finale verloren, hebben al helemaal geen betere ploeg dan Standard. En de voorbije jaren zagen we toch een ploeg als CSKA Moskou de UEFA Cup winnen, een ploeg als Sporting Lissabon in de finale geraken en ploegen als AZ en Steaua Boekarest op een zucht van de finale stranden.
Enige voorwaarde voor Standard om een kans te maken, is wel de ploeg bij mekaar houden nu. Als ze met nieuwjaar nog enkele basisspelers verliezen, zal het heel moeilijk worden om dit niveau aan te houden.

CSKA, Steau, Sporting Lissabon,... zijn toch nog steeds een serieus trapke hoger dan Standard hoor (zowel qua budget als spelers). Maar hoe ze nu bezig zijn maken ze natuurlijk wel een meer dan redelijke kans tegen die ploegen (als je tegen Sevilla, Liverpool, en Everton kan winnen). En eens men na nieuwjaar nog in de uefa cup zit, wil elke ploeg toch zo ver mogelijk geraken ? Bayern speelde ook niet bepaald met zijn reserven toen ze er tegen (Getafe ?) uitvlogen hé ...

29 Nov 2008, 22:04
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 107 108 109 110 111 500