|
|
| Pagina 110 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 108 109 110 111 112 … 161 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
Bericht Re: Champions League
Messi jawadde, kzou nog twijfelen tssen hem en moreels
![]() _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 14 Sep 2010, 23:24 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
borre31 schreef: Messi jawadde, kzou nog twijfelen tssen hem en moreels ![]() Barcelona ook _________________ www.spionkoplede.com |
| 15 Sep 2010, 10:36 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Die derde goal van Barcelona...
ik zat op NOS nor de samenvattingen te zien (2be mé eire stomme reclame atoid ) en daar was die derde goal te zien als ze vanuit de verdediging beginnen opbouwen, onwaarschijnlijk over hoeveel stationnekes dienen bal gegaan is voor messi scoort. Was zo mooi dat ik daarna op 2be keek om ze terug te zien en de moment waarop 2be start om die goal te tonen en Peter Morren zegt "hier begint het" was den bal zeker als 15 tot 20 keer rondgetikt, dat hebben we op 2be dus niet te zien gekregen. Was echt een aanval die mij deed kwijlen ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 15 Sep 2010, 11:28 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Mariner schreef: Die derde goal van Barcelona... ik zat op NOS nor de samenvattingen te zien (2be mé eire stomme reclame atoid ) en daar was die derde goal te zien als ze vanuit de verdediging beginnen opbouwen, onwaarschijnlijk over hoeveel stationnekes dienen bal gegaan is voor messi scoort. Was zo mooi dat ik daarna op 2be keek om ze terug te zien en de moment waarop 2be start om die goal te tonen en Peter Morren zegt "hier begint het" was den bal zeker als 15 tot 20 keer rondgetikt, dat hebben we op 2be dus niet te zien gekregen. Was echt een aanval die mij deed kwijlen ![]() Inderdaad, voor mij één van de mooiste goals van de laatste jaren, het moeten niet altijd afstandschoten of knappe dribbels zijn. Net buiten de backlijn zet Messi daar tussen een stuk of vier groene nog eens nen dubbelen één twee op zeg . |
| 15 Sep 2010, 12:47 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 23 Dec 2006, 14:46 Berichten: 112 Locatie: apeldoorn Website: http://www.agovvapeldoorn.com WLM: machiel agovv |
Chadli, van JL tot CL
Wie begin vorig seizoen had voorspeld dat AGOVV-aanvaller Nacer Chadli op 15 september 2010 in de Champions League tegen Inter Milaan zou spelen, had de lachers op z’n hand gekregen. Toch stond de voormalig speler uit de Jupiler League tegenover niemand minder dan Maicon. Chadli maakte in juli van dit de overstap van AGOVV Apeldoorn naar FC Twente. De buitenspeler tekende een contract voor drie seizoenen in Enschede. Hoewel de aanvaller volop in de belangstelling stond, duurde het lang voor een transfer een feit werd. Het was al lange tijd onrustig rond de 21-jarige, aangezien vele clubs uit binnen- en buitenland telkens interesse toonden, maar pas vrijdag was er een club die de transfersom wilde betalen. Met het vertrek van Chadli verliest AGOVV de man die in drie seizoenen in negentig wedstrijden 28 doelpunten maakte. Dinsdagavond kwam een voetbaldroom uit voor Chadli: een basisplaats in de Champions League met als tegenstander de regerend Europees kampioen Internazionale. Als rechtsbuiten wist hij wie hij zou treffen. De Braziliaan Maicon. "Maar daar ben ik niet bang voor”, sprak hij vooraf zelfverzekerd. “Hij heeft ook maar gewoon twee armen en twee benen. Al is ie misschien wel iets sterker dan ik.” Van krachtsverschil bleek na negentig minuten echter niets. FC Twente hield de Italianen op 2-2. http://www.youtube.com/watch?v=I4rlT3JjH7k (Voor wie het heeft gemist, hier de samenvatting van de NOS) |
| 15 Sep 2010, 19:58 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
dat ze nog wat meer onbekwame scheidsrechters op en langs de velden zetten zeg, het kan er alleen nog hilarischer op worden Ik weet dat er hier een paar supporters van de spurs zitten maar dit is toch wel zwaar Twente bepikken dat ze aant doen zijn. _________________ If you never try, you'll never know |
| 29 Sep 2010, 22:08 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Bram schreef: :kots: dat ze nog wat meer onbekwame scheidsrechters op en langs de velden zetten zeg, het kan er alleen nog hilarischer op worden Ik weet dat er hier een paar supporters van de spurs zitten maar dit is toch wel zwaar Twente bepikken dat ze aant doen zijn. Ja man, toch echt wel spijtig. Was voor de pauze een zeer genietbare match maar de scheids fluit de match helemaal kapot. 3 penaltys, 2 onterecht en 1 zeer licht ![]() _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 29 Sep 2010, 22:12 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
josken1 schreef: Bram schreef: :kots: dat ze nog wat meer onbekwame scheidsrechters op en langs de velden zetten zeg, het kan er alleen nog hilarischer op worden Ik weet dat er hier een paar supporters van de spurs zitten maar dit is toch wel zwaar Twente bepikken dat ze aant doen zijn. Ja man, toch echt wel spijtig. Was voor de pauze een zeer genietbare match maar de scheids fluit de match helemaal kapot. 3 penaltys, 2 onterecht en 1 zeer licht ![]() Den 2de penalty was toch wel geheel terecht? Voor de rest 2discutabele penalty's en als hij de derde fluit bij tottenham moest hij dat 5minuten vroeger voor twente ook gedaan hebben. |
| 29 Sep 2010, 22:21 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Iendrachter90 schreef: josken1 schreef: Bram schreef: :kots: dat ze nog wat meer onbekwame scheidsrechters op en langs de velden zetten zeg, het kan er alleen nog hilarischer op worden Ik weet dat er hier een paar supporters van de spurs zitten maar dit is toch wel zwaar Twente bepikken dat ze aant doen zijn. Ja man, toch echt wel spijtig. Was voor de pauze een zeer genietbare match maar de scheids fluit de match helemaal kapot. 3 penaltys, 2 onterecht en 1 zeer licht ![]() Den 2de penalty was toch wel geheel terecht? Voor de rest 2discutabele penalty's en als hij de derde fluit bij tottenham moest hij dat 5minuten vroeger voor twente ook gedaan hebben. Ja het was een lichte penalty en een lichte penalty is ook een penalty he Maar toch zijn er een pak scheidsrechters die dit niet zouden fluiten denk ik. _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 29 Sep 2010, 22:26 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Iendrachter90 schreef: josken1 schreef: Bram schreef: :kots: dat ze nog wat meer onbekwame scheidsrechters op en langs de velden zetten zeg, het kan er alleen nog hilarischer op worden Ik weet dat er hier een paar supporters van de spurs zitten maar dit is toch wel zwaar Twente bepikken dat ze aant doen zijn. Ja man, toch echt wel spijtig. Was voor de pauze een zeer genietbare match maar de scheids fluit de match helemaal kapot. 3 penaltys, 2 onterecht en 1 zeer licht ![]() Den 2de penalty was toch wel geheel terecht? Voor de rest 2discutabele penalty's en als hij de derde fluit bij tottenham moest hij dat 5minuten vroeger voor twente ook gedaan hebben. We hebben het niet over 1 fase dat hij heeft fout gefloten zoals afgelopen weekend, maar over 6 officals die gewoon 4 cruciale fases flagrant verkeerd hebben. ps: idd één van de 3 penaltys was inderdaad correct, zijne licht gegeven. _________________ If you never try, you'll never know |
| 29 Sep 2010, 22:42 |
|
|
Vaste Waarde
Ik ga toch nooit fan worden van Real Madrid ze.
Ook al wast maar omda ze de meest hatelijke supporters emmen. 'Ultras' noemen ze hun zelf. Plaats voor 90.000 man en maar 500 man dat staat te zingen en me een vlagsken staat te zwieren. En de rest kijkt en klaagt. |
| 19 Okt 2010, 22:24 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
voorbijganger schreef: Ik ga toch nooit fan worden van Real Madrid ze. Ook al wast maar omda ze de meest hatelijke supporters emmen. 'Ultras' noemen ze hun zelf. Plaats voor 90.000 man en maar 500 man dat staat te zingen en me een vlagsken staat te zwieren. En de rest kijkt en klaagt. Doet me soms denken aan nog een mauve witte ploeg hun legioen ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 19 Okt 2010, 22:31 |
|
|
Nationale Ploeg
Grappig voorval bij Ajax - Auxerre, wisselspeler van Auxere krijgt tijdens zijn opwarming geel & rood.
Op het veld was het toen al 10 tegen 10. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 19 Okt 2010, 22:36 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Gio schreef: voorbijganger schreef: Ik ga toch nooit fan worden van Real Madrid ze. Ook al wast maar omda ze de meest hatelijke supporters emmen. 'Ultras' noemen ze hun zelf. Plaats voor 90.000 man en maar 500 man dat staat te zingen en me een vlagsken staat te zwieren. En de rest kijkt en klaagt. Doet me soms denken aan nog een mauve witte ploeg hun legioen ![]() Ja, den Beerschot, tzijn mannen _________________
|
| 19 Okt 2010, 22:56 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Sven KSK Opwijk schreef: Gio schreef: voorbijganger schreef: Ik ga toch nooit fan worden van Real Madrid ze. Ook al wast maar omda ze de meest hatelijke supporters emmen. 'Ultras' noemen ze hun zelf. Plaats voor 90.000 man en maar 500 man dat staat te zingen en me een vlagsken staat te zwieren. En de rest kijkt en klaagt. Doet me soms denken aan nog een mauve witte ploeg hun legioen ![]() Ja, den Beerschot, tzijn mannen Ik wist dat die reactie ging komen ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 20 Okt 2010, 2:25 |
|
| Pagina 110 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 108 109 110 111 112 … 161 Volgende |