|
|
| Pagina 12 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 161 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
|
tympanum2 schreef: Tis ook nog nooit geprobeerd eh... Dat Anderlecht het vanavond maar es probeert... Alle registers open en domweg in de val van Chelsea lopen, 0-5 en iedereen content, want ze hebben het geprobeerd! :wink: |
| 23 Nov 2005, 12:51 |
|
|
Reserve
Lid geworden op: 17 Okt 2005, 1:11 Berichten: 322 Locatie: Denderleeuw |
Dat brugge voor realistisch voetbal koos, vond ik zeker geen slechte keuze. De registers opentrekken en met 5-0 verliezen is niet goed. Wat zei ceulemans ooit (in een dubbel interview met vercauteren). Het verschil tss 1-0 en 5-0 maakt veel uit, als is het maar voor het vertrouwen van de spelers. Hij verklaarde daarmee waarom ploegen in 1ste tegen anderlecht ook na een achterstand niet voluit speelden. Hij merkte er ook bij op dat 5-0 verliezen altijd meer druk legt voor de volgende match (op trainer en spelers). In dat opzicht dus geen slechte keuze, ook voor het verdere verloop in de Belgische compitie. Anderlecht zal het volgens mij vanavond niet anders doen.
|
| 23 Nov 2005, 15:13 |
|
|
forumlegende
Inderdaad, dan hebben ze geprobeerd te winnen, en niet geprobeerd eervol te verliezen...Al da schade beperken is zeker ni goed voor 't voetbal, want dan wordt er weer gedacht "ach, we hebben just verloren"
waarna ze bij de vedetten gaan smeken om hun truitje te mogen hebben... Pas op, ik vond Brugge zeker ni slecht spelen met soms goeie driehoekskes en technisch vond ik ze ook echt goed, maar het is da geloof in eigen kunnen moest wa hoger geweest zijn. |
| 23 Nov 2005, 15:52 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:39 Berichten: 67 |
Citeer: Inderdaad, dan hebben ze geprobeerd te winnen, en niet geprobeerd eervol te verliezen...Al da schade beperken is zeker ni goed voor 't voetbal, want dan wordt er weer gedacht "ach, we hebben just verloren" waarna ze bij de vedetten gaan smeken om hun truitje te mogen hebben... Pas op, ik vond Brugge zeker ni slecht spelen met soms goeie driehoekskes en technisch vond ik ze ook echt goed, maar het is da geloof in eigen kunnen moest wa hoger geweest zijn. volledig akkoord. Moe wordt ik van dat broekschijtvoetbal van zowel brugge als a'lecht in champions league. Met 2 spitsen spelen is echt niet pretentieus overkomen volgens mij. Om maar te zeggen, iets meer geloof in eigen kunnen kan nooit kwaad. |
| 23 Nov 2005, 20:23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
buite eerste kwartier vond ik anderlecht echt niet slecht!
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 23 Nov 2005, 23:49 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Chelsea spaarde zich in de tweede helft of Anderlecht kreeg er minstens nog 3 rond de oren.
|
| 24 Nov 2005, 9:23 |
|
|
|
Anderlecht ging alle registers eens opentrekken, na 14 minuten kon Chelsea beginnen met de cooling-down.
Nog een sjans dat Chelsea na de 0-2 vol op de rem ging staan en de handrem optrok, of 't was 0-5 geweest. Ge zag die van Chelsea denken: "hier ze sukkelaars, ge krijgt den bal, doet er ook eens iets mee" :lachen: ![]() |
| 24 Nov 2005, 9:48 |
|
|
forumlegende
Tja, die eerste goal is nen uitschuiver van den back, voorzet en binnen. En dan nog een dekkingsfout bij die corner, wordt altijd afgestraft natuurlijk.
Deschacht en Zewlakow zen echt te zwak voor woorden, net las Vanderhaeghe en Mpenza, diejen is just nog goed ver zwette piet te spelen! ![]() |
| 24 Nov 2005, 10:11 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
't probleem is, van Deschacht en Zewlakow weten ze wel dat het enorm zwakke spelers zijn (zelfs op nationaal niveau) maar van Mpenza en Vanderhaege denkt men bij Anderlecht dus dat ze de hoofdvogel hebben afgeschoten hé!
Haal daar gisteren Wilhelmson weg en Chelsea won op de zelfde manier al met 0-5 zonder door te duwen. Ze moesten effenaf moeite doen om nadien niet te gaan voetballen. |
| 24 Nov 2005, 10:41 |
|
|
forumlegende
Ze hebben het wel cadeau gekregen ook, dat wat net niet mocht gebeuren gebeurde natuurlijk wel, na een kwartier al 0-2 achter...En waarom eens niet doorgaan tot het 0-5 of meer :grijns: is? Even orde op zaken stellen!
|
| 24 Nov 2005, 10:44 |
|
|
|
Op internationaal vlak is het "not done" om een zwakke tegenstander compleet af te slachten, maar in dit geval had ik dat nu es niet erg gevonden. Gon en bloive gon, en de nekken van Anderlecht compleet vernederen....
![]() |
| 24 Nov 2005, 11:01 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:14 Berichten: 1736 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst Website: http://www.iendracht.be WLM: [email protected] |
Gisteren ook gezien dat onze nationale toptalenten niet veel voor stellen é :hmm:
Van Den Borre mag die eerste goal op zen buik schrijven en voor derest veel slechte passen. Kompany kon het tempo niet aan maar is er toch stillekes aan beginnen doorkomen in de tweede helft maar dat was omdat chelsea op zen sokken was aant spelen. Maar akkoord hij is een tijdje in blessure geweest ... _________________ IENDRACHT 4-EVER |
| 24 Nov 2005, 12:17 |
|
|
forumlegende
Kompany was zeker ni slecht, goei en slimme paskes, altijd rustig...spijtig van die kiekens die links en rechts van hem speelden!
|
| 24 Nov 2005, 12:37 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:14 Berichten: 1736 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst Website: http://www.iendracht.be WLM: [email protected] |
tympanum2 schreef: Kompany was zeker ni slecht, goei en slimme paskes, altijd rustig...spijtig van die kiekens die links en rechts van hem speelden! Hij is aant flirten met Chelsea, het zou spijtig zijn dat hij daar moest naartoe gaan want dan zou hij zitten verkommeren peisk :kwaad: _________________ IENDRACHT 4-EVER |
| 24 Nov 2005, 12:43 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Engeland schreef: tympanum2 schreef: Kompany was zeker ni slecht, goei en slimme paskes, altijd rustig...spijtig van die kiekens die links en rechts van hem speelden! Hij is aant flirten met Chelsea, het zou spijtig zijn dat hij daar moest naartoe gaan want dan zou hij zitten verkommeren peisk |
| 24 Nov 2005, 14:00 |
|
| Pagina 12 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 161 Volgende |