|
|
| Pagina 112 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 110 111 112 113 114 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
placietjen schreef: nonkel marcel schreef: Hierbij valt natuurlijk op te merken dat JPVDV zuipt, dwaze taal verkondigt, maar ook al iets gepresteerd heeft in z'n leven (meerdere titels), terwijl de meesten op dit forum hier bij de eerste 2 zaken zijn blijven hangen. Het kunnen allemaal geen zuurpruimen en grijze muizen zijn zoals jullie trainer, nietwaar. Inderdaad marcel, de andere die hier de revue al gepasseerd hebben waren 'namen en zakkenvullers'. Met de grijze muis werden we kampioen. benieuwd wie de grijze muis in eerste zal zijn of zeg ik liever rode lantaarn? Nogmaals proficiat met de titel, maar ALS jullie zich nie kunnen handhaven in eerste, dan is jullie verval ingezet (en ge hebt al een schoon vb gehad aan ons hé) Bovendien komt EA dan langzaam terug en wie zal dan weer de grijze muis zijn? ![]() _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 14 Jul 2007, 17:25 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
witzwet schreef: benieuwd wie de grijze muis in eerste zal zijn of zeg ik liever rode lantaarn? Nogmaals proficiat met de titel, maar ALS jullie zich nie kunnen handhaven in eerste, dan is jullie verval ingezet (en ge hebt al een schoon vb gehad aan ons hé) Bovendien komt EA dan langzaam terug en wie zal dan weer de grijze muis zijn? ![]() .....uiteindelijk valt op termijn toch alles weer in zijn natuurlijke plooi en ik heb een donkerbruin vermoeden dat dat geen 10 jaar gaat in beslag nemen |
| 14 Jul 2007, 17:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
over het "succes" van de clubs spreek ik mij hier niet uit...
maar zo ziet ge maar dat het niet altijd de grootste nekken zijn die het eerst opgemerkt worden. Dat JP maar goed zen oogjes open trekt, het zal zijn 1ste en enige jaar 1ste klasse worden. edit: vervang jaar misschien door verblijf ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 14 Jul 2007, 21:01 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 05 Jul 2007, 11:03 Berichten: 111 Leeftijd: 45 Locatie: denderhoutem Website: http://www.fcvdendereh.be |
man man wat een jaloerse reacties wij kunnen er niet aandoen dat jullie in 3de klas zitten é
fc zal er staan dit jaar gewoon in blijven zou prachtig zijn en dan kunnen we groeien de eerste helft tegen brugge was met de basiself en da was zeeer goe dus ![]() _________________ fcv dender for ever |
| 15 Jul 2007, 13:29 |
|
|
Iendracht.be - beheer
denderfan1 schreef: man man wat een jaloerse reacties wij kunnen er niet aandoen dat jullie in 3de klas zitten é fc zal er staan dit jaar gewoon in blijven zou prachtig zijn en dan kunnen we groeien de eerste helft tegen brugge was met de basiself en da was zeeer goe dus ![]() Tis van beide kanten, tis belachelijk dat jullie zeggen "we zullen er staan" want dat kunt ge nu onmogelijk weten, maar langs de andere kant is evenzeer debiel als EA supporters hier komen verkondigen dat het zonder twijfel een retour naar tweede zou worden .. |
| 15 Jul 2007, 13:52 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 05 Jul 2007, 11:03 Berichten: 111 Leeftijd: 45 Locatie: denderhoutem Website: http://www.fcvdendereh.be |
Jeroen schreef: denderfan1 schreef: man man wat een jaloerse reacties wij kunnen er niet aandoen dat jullie in 3de klas zitten é fc zal er staan dit jaar gewoon in blijven zou prachtig zijn en dan kunnen we groeien de eerste helft tegen brugge was met de basiself en da was zeeer goe dus ![]() Tis van beide kanten, tis belachelijk dat jullie zeggen "we zullen er staan" want dat kunt ge nu onmogelijk weten, maar langs de andere kant is evenzeer debiel als EA supporters hier komen verkondigen dat het zonder twijfel een retour naar tweede zou worden .. jeroen me a kannek klappen ze kvind da ook we worden door iedereen afgemaakt is da normaal kdenk het nie maja we weten natuurlijk nie wat we moeten verwachten vantjaar
en khoop voor jullie da je rap terug bent maja tis bij alle twee de clubs nog veeel werk _________________ fcv dender for ever |
| 15 Jul 2007, 14:02 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ik denk dat Dender hun kern veel te licht zal uitvallen voor eerste klasse, en hoop dat ze het niet zullen halen..
Maar Zijn zijn daar allemaal supergemotiveerd, de laatste 5 ploegen in Eerste Klasse zijn de laatste jaren gewoon niks waard, en als een ploeg in alle voorspellingen op de laatste plaats komt, dan gebeurt dat meestal niet |
| 15 Jul 2007, 14:05 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
denderfan1 schreef: jeroen me a kannek klappen ze kvind da ook we worden door iedereen afgemaakt is da normaal kdenk het nie maja we weten natuurlijk nie wat we moeten verwachten vantjaar Ik denk dat het wel lichtjes normaal is dat jullie "afgemaakt" worden. Als ze voor het seizoen een pronostiek moeten geven van eerste klasse, zijn de nieuwe ploegen altijd degradatie kandidaat nummer een. Reken bij jullie nog eens bij dat jullie ploeg voor de meesten nog niet echt versterkt lijkt (of het nu zo effectief is, ga ik mij niet over uitspreken, daarvoor heb ik geen zin om mij te verdiepen in jullie spelerskern) en dat jullie nog werken moeten doen aan het stadion. Jullie hebben ook nog geen eerste klasse verleden (itt Mechelen). Hierdoor worden jullie door heel België wel omschreven als de vogel voor de kat. |
| 15 Jul 2007, 14:07 |
|
|
Freak
ik heb hier nog geen reactie gelezen na de 0-3 van gisteren tegen brugge.awel nekken ging het niet?
|
| 15 Jul 2007, 14:39 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
waly 2 schreef: ik heb hier nog geen reactie gelezen na de 0-3 van gisteren tegen brugge.awel nekken ging het niet? Hoe meer ze zwijgen hoe liever ik het heb. |
| 15 Jul 2007, 14:58 |
|
|
Scholier
de eerste helft was met de basis elf en da was echt goe gelijk opgaand en goeie kansen gehad
tweede helft veel wissels en geen kansen gekregen op basis van eerste helft is iedereen tevreden ![]() _________________ fcv dender for ever |
| 15 Jul 2007, 15:06 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
waly 2 schreef: ik heb hier nog geen reactie gelezen na de 0-3 van gisteren tegen brugge.awel nekken ging het niet? neen, we speelden tegen voetballers mét een contract. de eerste helft van gisteren laat het beste vermoeden, we hadden meer en betere kansen dan club. in de 2de helft veel wissels en daaruit bleek dat de kern van club uiteraard veel sterker is in de breedte. 3-0 is evenwel zwaar overdreven. Dat we overal op voorhand afgemaakt worden, is op zich niet meer dan logisch en ik lig daar ook niet wakker van. STVV verloor gisteren met 3-0 van Deinze, ik denk dat er dus nog wel wat andere ploegen zijn met nen hoop werk voor de boeg. |
| 15 Jul 2007, 15:20 |
|
|
forumlegende |
maja
brugge is nu ook ni nen tegestander da et de laatste jaren goe gedaan eeft enzo e dus kzou toch is napeizen of et dan wel ZOO goed was uwen eersten helft(ok kwasr ni ma toch .... brugge...) |
| 15 Jul 2007, 15:36 |
|
|
Scholier
Dries schreef: maja brugge is nu ook ni nen tegestander da et de laatste jaren goe gedaan eeft enzo e dus kzou toch is napeizen of et dan wel ZOO goed was uwen eersten helft(ok kwasr ni ma toch .... brugge...) nu komen zeggen dat brugge genen goeie tegenstander is hahahahahahahaha goe zeker
je hebt gelijk wetteren en oudenaarde enzo zijn veeel beter ![]() _________________ fcv dender for ever |
| 15 Jul 2007, 15:39 |
|
|
forumlegende |
kpeis toch daje ni goe kunt lezen
ebbek gezegd da wetteren en oudenaarde beter zijn misschien? ik zeg gewoon da aangezien brugge de laatste jaren echt ni zo goe gepresteerd eeft als andere jaren daje u daar beter misschien ni aan zou spiegelen(ook al heeft brugge grote faam) |
| 15 Jul 2007, 16:28 |
|
| Pagina 112 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 110 111 112 113 114 … 711 Volgende |