|
|
| Pagina 114 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 112 113 114 115 116 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende |
Bericht Re: Eerste klasse
borre31 schreef: Stijn schreef: teletekst schreef: TUBEKE-MANAGER DERWA KRIJGT BERISPING Het Beroepscomité van de voetbalbond heeft Tubeke-manager Louis Derwa een berisping gegeven. Derwa kwam tijdens de match tegen Genk het veld op om te protesteren tegen anti-Waalse gezangen. "Derwa maakte me vriendelijk attent op de gezangen van de Genkse supporters ("Et les Wallons, c'est du caca...", red)", stond er in het rapport van ref Joeri Van de Velde. Volgens het comité had Derwa via de terreinafgevaardigde bij de vierde ref moeten klagen. Omdat hij een nobel motief had, kwam hij weg met de lichtste straf. Genk kreeg geen sanctie voor zijn fans. Jawadde jonges. Dat moet ge als supporter ne keer proberen, het plein opgaan met een nobel motief. ongelooflijk ![]() tzal nog ni ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 19 Dec 2008, 12:48 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Genk, what a joke.
Zonder Van Damme, Legear, Suarez en Frutos zo makkelijk een topper winnen. Had ik echt niet verwacht... Bulykin en Chatelle waren toch ook archislecht vond ik. Rnic was dan weer sterk (vooral in de eerste helft). Zalige invalbeurt van Kanu. Bij Genk valt toch op hoe erg die ploeg afhangt van Barda. Ik werk voor Belgacom TV, dus ik zie veel wedstrijden. Vorige week tegen Charleroi wou die ALLES zelf proberen en vandaag was het weer van dat. En als die dan zo slecht speelt als de laatste tijd. En dan zijn er mensen die hem in de top 3 van de Gouden Schoen willen zetten... _________________
|
| 20 Dec 2008, 1:54 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Sven KSK Opwijk schreef: Genk, what a joke. Zonder Van Damme, Legear, Suarez en Frutos zo makkelijk een topper winnen. Had ik echt niet verwacht... Bulykin en Chatelle waren toch ook archislecht vond ik. Rnic was dan weer sterk (vooral in de eerste helft). Zalige invalbeurt van Kanu. Bij Genk valt toch op hoe erg die ploeg afhangt van Barda. Ik werk voor Belgacom TV, dus ik zie veel wedstrijden. Vorige week tegen Charleroi wou die ALLES zelf proberen en vandaag was het weer van dat. En als die dan zo slecht speelt als de laatste tijd. En dan zijn er mensen die hem in de top 3 van de Gouden Schoen willen zetten... Als? |
| 20 Dec 2008, 14:11 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
AlostanA schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Genk, what a joke. Zonder Van Damme, Legear, Suarez en Frutos zo makkelijk een topper winnen. Had ik echt niet verwacht... Bulykin en Chatelle waren toch ook archislecht vond ik. Rnic was dan weer sterk (vooral in de eerste helft). Zalige invalbeurt van Kanu. Bij Genk valt toch op hoe erg die ploeg afhangt van Barda. Ik werk voor Belgacom TV, dus ik zie veel wedstrijden. Vorige week tegen Charleroi wou die ALLES zelf proberen en vandaag was het weer van dat. En als die dan zo slecht speelt als de laatste tijd. En dan zijn er mensen die hem in de top 3 van de Gouden Schoen willen zetten... Als? hij kuist de lenzen van de camera's ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 20 Dec 2008, 14:23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Club Brugge netjes ingepakt in Moeskroen 5 - 1 a.u.b.
Vrolijke Feestdagen Jacky ! ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 20 Dec 2008, 23:13 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Onderkroiper schreef: Club Brugge netjes ingepakt in Moeskroen 5 - 1 a.u.b. Vrolijke Feestdagen Jacky ! ![]() Idd, lang geleden da ik nog zo neig zitten wachten heb op beelden van studio1 ![]() |
| 20 Dec 2008, 23:25 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Diene Ciman...de Van Mieghem van Aalst??
![]() _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 21 Dec 2008, 12:30 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
ge pakt de woorden uit menne mond! wa voor ne loser is da
ok tis daar uit eiremoei dat em moe spelen ma ten nog_________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 21 Dec 2008, 12:32 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
met die eerste goal daar,efkes laten lopen zegt hij
peis dat hij terug beginnen blowen is,want wat de dienen allemaal uitsteekt ![]() |
| 21 Dec 2008, 14:43 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
AlostanA schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Genk, what a joke. Zonder Van Damme, Legear, Suarez en Frutos zo makkelijk een topper winnen. Had ik echt niet verwacht... Bulykin en Chatelle waren toch ook archislecht vond ik. Rnic was dan weer sterk (vooral in de eerste helft). Zalige invalbeurt van Kanu. Bij Genk valt toch op hoe erg die ploeg afhangt van Barda. Ik werk voor Belgacom TV, dus ik zie veel wedstrijden. Vorige week tegen Charleroi wou die ALLES zelf proberen en vandaag was het weer van dat. En als die dan zo slecht speelt als de laatste tijd. En dan zijn er mensen die hem in de top 3 van de Gouden Schoen willen zetten... Als? Ik doe de statistieken voor de voetbalwedstrijden. Balverlies, balrecuperatie, fouten voor, fouten tegen, corners, balbezit... Elke week een andere match. Dit weekend bijvoorbeeld had ik Beerschot - Tubize en vorige week Westerlo - Cercle Brugge. _________________
|
| 22 Dec 2008, 1:33 |
|
|
forumlegende
Gasten als Ciman moeten een steengoeie manager hebben denk ik...net als die resem 'spitsen' die bij ons nu en vroeger de revue passeren...
|
| 22 Dec 2008, 10:20 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
tympanum2 schreef: Gasten als Ciman moeten een steengoeie manager hebben denk ik...net als die resem 'spitsen' die bij ons nu en vroeger de revue passeren... En gelijk hebt ge want die managers zijn de pest van het voetbal. Ne goeie verkoper verkoopt u ook een stofzuiger,zelfs al heb je er geen nodig. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 22 Dec 2008, 11:05 |
|
|
Na Bailly trekt nu ook linksachter Dante naar Monchengladbach. Hopelijk kan Standard hun spelers wa houden voor Europees voetbal...
| 24 Dec 2008, 10:16 |
|
|
Tsjechische verdediger Mazuch prioriteit voor Anderlecht
Anderlecht onderhandelt met Fiorentina over de 19-jarige Tsjechische verdediger Ondrej Mazuch (1m89, 88 kg). Sporting zou de belofteninternational voor zes maanden willen lenen, maar verwierp de vraag van Fiorentina om Bouba Saré in de deal te betrekken. Mazuch geldt als een grote belofte van het Tsjechische voetbal en werd anderhalf jaar geleden voor 2,8 miljoen euro door Fiorentina van FC Brno gekocht. In Firenze komt de verdediger echter weinig aan spelen toe. Sparta Praag zou interesse hebben hem opnieuw naar Tsjechië te halen, maar Anderlecht geniet zijn voorkeur. Gisteren zette ook al de Hondurese verdediger Victor Bernardez zijn handtekening. Hij tekende een contract van zes maanden. (bla) _________________
|
| 24 Dec 2008, 13:51 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00 Berichten: 299 AOL: rollo29 |
tympanum2 schreef: Gasten als Ciman moeten een steengoeie manager hebben denk ik...net als die resem 'spitsen' die bij ons nu en vroeger de revue passeren... Frankie had nie echt een manager nodig om iedereen van zijn voetbalkwaliteiten te overtuigen hé. ![]() _________________ iendracht! |
| 25 Dec 2008, 10:34 |
|
| Pagina 114 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 112 113 114 115 116 … 500 Volgende |