Rode Duivels - Pagina 116 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 114 115 116 117 118 242
 Rode Duivels 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Bericht Re: Rode Duivels
Och jong, Leekens past perfect int kraam van den bond. Oudbollig!
Dat zie je ook aan al wie hij oproept (oa Simons, Haroun...)
Lang leve onze nationale ploeg :plat:

Iendracht nor 2e

02 Sep 2010, 9:42
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
de clerus schreef:
Och jong, Leekens past perfect int kraam van den bond. Oudbollig!
Dat zie je ook aan al wie hij oproept (oa Simons, Haroun...)
Lang leve onze nationale ploeg :plat:

Dattem Simons gaat opstellen da vindek der zeker over . Dan vindek Defour of zelfs Gillet nog een veel betere keuze opt midden.

02 Sep 2010, 16:55
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
En Vermaelen op de linksback... Onbetwiste titularis bij Arsenal als CV en hier altijd linksback.
En Haroun vervangen door Hazard :crazy:
hopelijk bewijst de georges ons morgen dat hij gelijk had zeker

02 Sep 2010, 18:48
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
ajoin_bart schreef:
En Vermaelen op de linksback... Onbetwiste titularis bij Arsenal als CV en hier altijd linksback.

Haroun vervangen door Hazard???

02 Sep 2010, 18:54
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
ajoin_bart schreef:

Mja, het is dat of Deschacht links achter, maar dan heb ik VEEL liever Vermaelen ze.

En Haroun: Leekens heeft daar niks van gezegd. Ik denk dat dat is om Hazard op scherp te zetten...

02 Sep 2010, 19:08
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Website: http://www.iendracht.be
heb wel ergens vertrouwen in Leekens anders, lijkt zich toch wel wat aangepast te hebben aan moderne tijdens en brengt realistisch voetbal.

02 Sep 2010, 19:48
forumlegende

Inderdaad, Leekens speelt het slim en stelde Hazard op scherp met zijn uitspraken.
Het moet maar eens gedaan zijn om steeds te zeiken over talent ... de resultaten mogen stilaan beginnen volgen en ook Leekens heeft dit begrepen.

Er zijn de laatste twee jaar veelvuldig echte backs getest en deze kwamen allemaal tekort. Wat moet je dan doen ? Ik vind zijn opstelling meer dan OK.
Simons werd overigens zeer onterecht door Advocaat aan de kant geschoven....net zoals een Deschacht nooit werd opgeroepen door Vandereycken...ook onterecht al je't mij vraagt. Soit, ik zeg hiermee niet dat beiden een basisplaats verdienen maar vooral Simons kan toch nog iets bijbrengen (als hij op niveau speelt bij zijn club uiteraard).

Defour heeft trouwens nog niet te veel goede wedstrijden voor de RD gespeeld .... geef mij maar een Fellaini en Vertonghen op dat middenveld...
Fellaini ... is die wel al voldoende fit ? Zal vanavond blijken welk niveau hij al haalt.

Voorts vind ik dat Vossen wel een speelkans verdient wanneer zou blijken dat Lukaku niet in de wedstrijd zit (is al een tijdje op zoek naar zichzelf). Vossen scoort heel erg vlot (niet alleen in de competitie) en ook op Porto speelde hij een erg goede wedstrijd en dat is toch al op een zeker niveau ...
Uiteraard kan je de présence van een Lukaku niet vergelijken met Jelle Vossen ... het zal afhangen van de wedstrijdomstandigheden.

Ik geef ze vanavond een goede kans om iets te rapen tegen duitsalnd met de wedstrijd thuis tegen Spanje (aan het begin van de vorige campagne) in het achterhood.

03 Sep 2010, 10:57
Ancien

Leeftijd: 38
Komaan, Simons is toch passé zeker. Als je die al in je basiself moet droppen na er een hele tijd niet bijgeweest te zijn. Bij PSV kwam die ook niet meer van de bank af.

Volgens mij krijgen ze vanavond zwaar op hun doos van de Mannschaft.

03 Sep 2010, 11:00
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
Kvind da er wel een paksken talent in die ploeg zit. Lukaku, Hazard, Dembele, Kompany, Vermaelen, Fellaini en ga zo maar door.
Die mannen spelen bij hun club allemaal op (top)niveau en breken ze altijd wel potten. Ma in de nationale ploeg zen da echt allemaal lammekes. Allemaal opt gemaksken zonder initiatief, zonder lef en me precies een ei in hun broek.
Den enigsten dat da wa complexloos speelt, is Hazard. Dembele deed da bij de jeugdploeg (Olympische spelen) maar das ook nu al veel minder vindek persoonlijk.
Al die mannen zijn bekanst vader (Hazard ook al) dus ze zullen wel ballen hebben zeker? Da ze het nu is tonen en iedereen onder de grasmat steken.

Vanavond trouwens is aandacht aan besteden: Belgen kunnen niet ingooien.Elke keer als we mogen ingooien, verliezen we den bal direct.

03 Sep 2010, 11:14
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 60
Ik vrees er ook voor, tegen Duitsland zullen er geen punten te rapen vallen volgens mij, tenzij er een mirakel gebeurd en da zie ik nie zitten. Sorry voor de RD maar ik verwacht toch een 0-3 overwinning voor Duitsland.

03 Sep 2010, 11:14
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Website: http://www.iendracht.be
Ik verwacht een goede match van onze belgen, maar geen punten.
Zo de typische: "net niet" match.

03 Sep 2010, 12:56
Nationale Ploeg

Leeftijd: 46
Bram schreef:
Ik verwacht een goede match van onze belgen, maar geen punten.
Zo de typische: "net niet" match.

Ik ga zelfs niet kijken, ben toch in Oostende vanavond en ga met de Engelsen om 21u00 naar Engeland - Bulgarije kijken :drank: :drank: :drank:

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!

03 Sep 2010, 13:39
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Gilles schreef:
Komaan, Simons is toch passé zeker. Als je die al in je basiself moet droppen na er een hele tijd niet bijgeweest te zijn. Bij PSV kwam die ook niet meer van de bank af.

Ik kan mis zijn maar als ge in de Bundesliga speelt zijt ge volgens mij allesbehalve passé.

03 Sep 2010, 16:27
Ancien

Leeftijd: 38
chunga schreef:
Gilles schreef:

Ik kan mis zijn maar als ge in de Bundesliga speelt zijt ge volgens mij allesbehalve passé.

Bij PSV het laatste jaar niet meer van de bank gekomen en dan naar een staartploeg in Duitsland. Je zag vorig jaar al bij de duivels dat hij te kort kwam. Advocaat is dan wel een grote eikel en een geldwolf, hij wist meteen wel wie hij nog kon gebruiken en wie niet.

03 Sep 2010, 17:32
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Gilles schreef:
chunga schreef:
Gilles schreef:

Bij PSV het laatste jaar niet meer van de bank gekomen en dan naar een staartploeg in Duitsland. Je zag vorig jaar al bij de duivels dat hij te kort kwam. Advocaat is dan wel een grote eikel en een geldwolf, hij wist meteen wel wie hij nog kon gebruiken en wie niet.
Ge hebt gelijk wat PSV betreft maar 't feit dat hij dan naar Nürnberg trekt toont toch dat hij nog ambitie heeft. En een staartploeg? Nogmaals onderschat het niveau van de Bundesliga niet, gewone clubtrainingen(om van de wedstrijden nog niet te spreken) zijn daar van een andere orde dan bij ons of in Nederland. Komt er ook nog eens bij dat we niet dik zitten in de verdedigende middenvelders en dat karakter en mentaliteit ook meetellen en hier is Simons toch een verademing naast al die Louis Vuitons janetten waar we er al genoeg van hebben. Dus daarom kan ik mij wel vinden in zijn selectie. Maar soit, ieder zijn mening natuurlijk ;)

03 Sep 2010, 17:49
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 114 115 116 117 118 242