de Dendertopic - Pagina 117 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 115 116 117 118 119 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
boris clitoris schreef:
Titus schreef:
Er zijn nu eenmaal nog zwakkere ploegen in eerste. Ik denk hierbij aan Cercle, ze zijn toch wel verzwakt (Grondin en Mutavdiz weg) en Snelders is nu ook geen versterking om over naar huis te schrijven eh.

Met de sterke fysieke verdedigers van Tubize (Neels (kapitein trouwens) en M'Vemba) en daarbij counterspitsen zoals Stuckens en die Sylla zie ik ze -weliswaar niet met de vingers in de neus- zich redden.

Hier sla je de bal wel volledig mis hoor. Ik denk dat je een vergelijking maakt die er eigenlijk geen is.
Pakweg Snelders en Iachtchouk hebben toch pakken meer eerste-klasse-ervaring dan pakweg Neels en Sylla, die nota bene nog nooit in eerste speelden

Ze zullen inderdaad goeie spelers gekocht hebben, misschien wel de betere van 2de klassen, maar ze spelen komend seizoen wel in eerste klasse hoor. En er is nog altijd een heel groot verschil.

De spelers hebben inderdaad geen ervaring maar het zijn allebei fysieke sterke spelers (of in geval van Neels ook middenvelder), iets wat je nodigt hebt voor het fysiek zware spel als je onderaan hangt. Ook al heeft Cercle meer spelers met ervaring toch vind ik ze verzwakt. En ervaring is niet alles eh, waarom zou Sylla het niet kunnen maken in eerste?
Salou kwam ook maar van Kortrijk in tweede hoor en hij brak in zijn eerste seizoen ook meteen potten.

Als ze zakken zal het zeker niet alleen het gebrek aan ervaring zijn dat hen nekte. Er zijn genoeg voorbeelden van spelers die uit tweede komen en het meteen maken in eerste (Gillet,Salou en kijk maar naar ons van waar kwam Thiebaut eh als em bij ons in eerste speelde).

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

20 Jul 2007, 15:04
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
sjneer_fcd schreef:
bon kben benieuwd wa vo een reacties dak ga krijge

:goan:

20 Jul 2007, 15:20
Scholier

Zoals ek al gezegd em, ge kunt blijve memmen over die lichten en ons stadion, veel verander da toch ni. Wa kan ons da nu schelen dazze hoogtewerkers ga gebruike, we ga ga zien vo de voetbal zeh. Feitelek ist wel grappeg ma daar moete wijlen ons nix van aantrekken. Wij gaan gwn naar de matche ga zien, alles wazze verandere(zelf al ist me wa retard) is vooruitgang voor ons.

en ik em vazeleive ni gezeit dammen ons ga redde omda we nu tege westerlo gelijk gespeelt emmen. Kem gwn gezeit dakker hoop in em, tzou toch erg zen moeste as supporter al van op voorhand genen hoop emmen en al zeker zen dagge ga zakken, wa vo ne supporter zejje tein. Da zou tzelde zijn as da gijle zegt dagge geen kans maakt om in derde te winne, en veel ajoine emmek da oek ng ni wete zegge.
Westerlo was zwakker dan ons, en ge kunt zeggen dat ng ma voorbereiding is, ma da geld dan oek voor ons. En der zijn ng ploegen in eerste da zulle moete krabbe voor puntjes zeh, we zen ni alleen. Kben allang content dammen in eerste zitn, me of zonder lichte, me of zonder e schoon stadion. As supporter zieje vooral naat sportieve, al de rest late wen over aan ullen om op te kakken

20 Jul 2007, 16:10
Scholier

kzadder op letn volgende keer :boks:

20 Jul 2007, 16:18
Ancien

Leeftijd: 45
sjneer_fcd schreef:
Zoals ek al gezegd em, ge kunt blijve memmen over die lichten en ons stadion, veel verander da toch ni.

Ik mem daar nie op zodat er iets aan verandert. Ik neem gewoon elke mogelijkheid om te memmen, met beide handen aan. Net zoals jullie doen als het over den iendracht gaat.

sjneer_fcd schreef:
Westerlo was zwakker dan ons, en ge kunt zeggen dat ng ma voorbereiding is, ma da geld dan oek voor ons.

Als ze zwakker waren, en ge wint er nie van... zo geraak je dus in degradatienood. Believe me, i know...

20 Jul 2007, 16:33
Reserve

Leeftijd: 43
sjneer_fcd schreef:
kzadder op letn volgende keer :boks:

De nederlandse taal gaat erop vooruit....

En kom na nie zeggen dagge dialect schroift hein want door geloeif ik giën botten van...

De jeugdtaal... :fluit:

20 Jul 2007, 17:38
Scholier

ik schrijf oedak klap, een tussentaaltjen

20 Jul 2007, 17:48
Scholier

hahaha :roll:

20 Jul 2007, 17:49
nieuw in de eerste ploeg

WLM: [email protected]
sjneer_fcd schreef:

ocharme dieje jongen :knuf:
tis enen van denderdingskes e jonges, dus gemoe daar ni teveel opletten
ij kander mss uk ni aandoen :mrgreen:

20 Jul 2007, 17:51
nieuw in de eerste ploeg

WLM: [email protected]
Bomber schreef:
sjneer_fcd schreef:

as ge der uitziet gelek as dagge klapt emmek kompasje me al wie dat op a gezicht moe zien

hehe.. :mrgreen: :mrgreen:

20 Jul 2007, 17:52
Scholier

tisdat e, versjokt vo de doeid

20 Jul 2007, 17:52
Miniem

Om het in een tussentaalje te zeggen:
Bloast ane zak op man!

20 Jul 2007, 18:12
Nationale Ploeg

sjneer_fcd schreef:

ik ben noch van aalst en noch van denderleeuw maar het aalsters dialect dat hier soms getypt wordt dat is tenminste leebaar,en als ge typt zoals ge praat zijt ge zeker ene zonder tanden en ene die op nen boemeltrein zit, wazze,ga ga :zot:
probeer eerst in nederlands te typen,dan gaat u post toch al wa leesbaar zijn :grijns:

20 Jul 2007, 18:18
Nationale Ploeg

't is erg aan't worde,k zen zo is gaan lezen op da forum van hun. :roll:
Ze beweren dat de match van morgen voor ons de topmatch van het jaar is haha jonges toch ,en ene da denkt dat er binne paar weken slecht nieuws is voor ons :roll: als er ene slecht nieuws zal krijge zullen zij het zijn binnen dit en 2 jaar , ze denke da ze goe gaan blijve zitten met hun sponser die ook al fusioneert en ik weet van die personen dat het er zal veranderen :grijns: :fluit: te zot om los te lopen

20 Jul 2007, 18:48
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
sjneer_fcd schreef:

:fy:

20 Jul 2007, 18:55
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 115 116 117 118 119 711