de Dendertopic - Pagina 118 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 116 117 118 119 120 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Rode kaart
Rode kaart

Waar jullie jullie geld toch aan geven... :zot:

Derde keer, goede keer? Met vc2002 en Antwerp in ons bezoekersvak is het niet gelukt, misschien met gba? :cheer:

20 Jul 2007, 19:14
Scholier

kzou zegge, lees menne zever dan ni ast enige is waarop dagge kunt zagen

trouwens, kander mij ier iemand helpen, kben zo stom geweest om iemand(gunni) per ongeluk op den ignore-list te zetten, en kweet ni hoe dak da moe weg doen(as da gaat tenminste), wsl gaat er hier geen enen op willen antwoorden, ma tzou alleszinds sympathiek zijn

20 Jul 2007, 19:14
Scholier

het spijt me van harte, ik zal proberen van mooi algemeen nederlands te praten nu zodat jullie helemaal begrijpen waarover ik het heb

20 Jul 2007, 19:17
Rode kaart
Rode kaart

choco!

enfin, elk doet uiteraard wat em wil, 'k vind het gewoon opmerkelijk.
zonder vrijkaart zou het bij mij gene waar zijn, en neen ik kan je daarbij niet helpen. :mrgreen:

20 Jul 2007, 19:18
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Bomber schreef:
ik ga zo naar veel matchen ze, en 't ergste van al is danek meestal ni meer zie dan de kantien...

:grijns:

20 Jul 2007, 19:34
Vaste Waarde

WLM: [email protected]
gba gaat met ons ook mee morgen :mrgreen:

20 Jul 2007, 23:46
Vaste Waarde

homo's tot vanavond e :twisted:

21 Jul 2007, 8:42
Rode kaart
Rode kaart

Kleinzielige mannen die van den fc dender als je al eens durft antwoorden op hun onnozelheden die ze daar schrijven op hunne kinderachtige forum dan vlieg je daar direckt af zelfs de moderator Geeroms doet daar leuk aan mee zie zijn uitsprakken over de match van deze avond,schrijft hij dat het een flopmatch gaat worden en dat zij zelfs hun voetbalschoenen niet moeten aan trekken, waarop ik heb geantwoord de het voor een moderator niet past om dergelijke uitspraken te doen,dat hij zou moeten neutraal blijven, en dat hij zou moeten beschaamd zijn moderator te zijn :oops: het heeft 15 minnutjes op hunne forum gestaan en is dan kinderlijk verwijdert. Voor ons is het deze avond misschien een flopmatch MAAR VOOR DE KINDEREN VAN FC DENDER EEN HEEL SEIZOEN LANG !!! :cheer: :cheer: :cheer:

21 Jul 2007, 9:24
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
och trek u da ni aan,der is goe mee lache zonder iet te posten,ik doe da ook :grijns:

21 Jul 2007, 9:50
Scholier

Website: http://www.fcvdendereh.be
Gunni schreef:
och trek u da ni aan,der is goe mee lache zonder iet te posten,ik doe da ook :grijns:

we zullen wij vanavond nekee goe lachen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :grijns: :grijns: :grijns: :grijns: :grijns: :grijns: :grijns: :grijns: :grijns:
pronoken 6-0 :dans: :dans: :dans: :dans: :dans:

21 Jul 2007, 11:02
Ancien

denderfan1 schreef:
Gunni schreef:

we zullen wij vanavond nekee goe lachen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :grijns: :grijns: :grijns: :grijns: :grijns: :grijns: :grijns: :grijns: :grijns:

Ja en als het dan 6-0 is... wat dan? Wat wint ge daar dan mee? Het zal waarschijnlijk zoiets zijn, maar ik zie echt niet in welk plezier ge daar zult uit halen.

Als ge wint, zal het waarschijnlijk een heel belangrijke match met inzet geweest zijn.
En als ge verliest dan zal het "toch maar een oefenmatch" geweest zijn.
Want dat kunnen jullie wel goed, uw gat keren met de wind mee...

21 Jul 2007, 11:11
Rode kaart
Rode kaart

gooi diene denderfan van het forum zij doen juist het zelfde met de uitleg U bent verbannen. :dans: :dans: :dans: :dans: :dans:

21 Jul 2007, 11:19
Scholier

Website: http://www.fcvdendereh.be
Dannyp98 schreef:
gooi diene denderfan van het forum zij doen juist het zelfde met de uitleg U bent verbannen. :dans: :dans: :dans: :dans: :dans:

alé kmag mijn mening nie zeggen derbij geeroms is gene moderator op ons forum :no:
jullie doen tzelfde van ons 1ste klasse ploeg dus doen wij da ook van jullie 3de klasse ploegske
en moest het bij jullie zo goe gaan allemaal é
2jaar gelejen zaten we in dezelfde reeks 3de of zeje dat al vergeten :zot:
zie waar wij nu staan en kijk dan naar jullie bestuur en transfers moest alles zoals bij ons zijn é zaten jullie nu terug in 1ste zoals wij
en ons stadion da zal wel in orde komen jaloezie is nooit ver weg é :grijns: :grijns: :grijns: :grijns:

21 Jul 2007, 11:31
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 42
denderfan1 schreef:
Gunni schreef:

Het zou nogal erg zijn moest een eersteklasser niet met ruime voorsprong winnen van een club in derde.

21 Jul 2007, 11:37
Reserve

Leeftijd: 39
boris clitoris schreef:
denderfan1 schreef:
Gunni schreef:

Ja en als het dan 6-0 is... wat dan? Wat wint ge daar dan mee? Het zal waarschijnlijk zoiets zijn, maar ik zie echt niet in welk plezier ge daar zult uit halen.

Als ge wint, zal het waarschijnlijk een heel belangrijke match met inzet geweest zijn.
En als ge verliest dan zal het "toch maar een oefenmatch" geweest zijn.
Want dat kunnen jullie wel goed, uw gat keren met de wind mee...

ze zijn dat daar gewoon, anders hebben ze last van de stank van de rendac :mrgreen:

21 Jul 2007, 12:03
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 116 117 118 119 120 711