Eerste klasse - Pagina 119 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 117 118 119 120 121 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
Bericht Re: Eerste klasse
Sven KSK Opwijk schreef:
Bram schreef:
Is Mertens trouwens niet zo een supporter van Anderlecht ?
Brugge zou inderdaad wel getuigen van slechte carrièreplanning, iets wat hij tot hiertoe nochtans al voortreffelijk goed had gedaan.

Die jongen had hier zoals anderen inderdaad al correct aanhaalden niet dezelfde progressie kunnen maken. Toch niet voor het type speler als hij is. Al denk ik wel dat hij aan dat half jaar Eendracht Aalst veel zal overgehouden hebben.

Op het forum van Anderlecht zijn ze ook over hem bezig en daar zeggen ze inderdaad ook dat hij supporter is van Anderlecht.

Zou zelfs voor AA Gent nog bij Anderlecht hebben gespeeld, kan iemand dat bevestigen? Kon niet doorbreken bij AA Gent omdat Leekens hem te klein vond. Wie laat de Georges wel spelen? Mbark Boussoufa! Is toch even groot???

hij heeft vroeger wel degelijk nog bij anderlecht gespeeld ;)
stond hier vroeger zelfs nog in een interview denk ik kzal da eens opzoeken

14 Jan 2009, 18:22
forumlegende

Leeftijd: 35
http://www.iendracht.be/index.php/inter ... -2005-2006
gevonden ;)
gewoon onderaan naar de steekkaart kijken en daar staat onder andere als hoogtepunt van zijn carrière "mijn stap naar anderlecht op mijn 11de"

14 Jan 2009, 18:24
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
vroeger idd nog bij Anderlecht gespeeld, was denk ik al bij de duiveltjes bij de nationale selecties (en dus ook van de nationale reeksen van Anderlecht) het zat er toen dus al in.

Is inderdaad naar Gent gemoeten omdat hij te licht (fysiek) werd bevonden.

14 Jan 2009, 18:31
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Toch wel enorm spijtig dat die niet bij ons was gebleven. Als we niet dat dramatische doelpunt tegen Capellen tegenkregen was die waarschijnlijk (dacht ik) zelf gebleven. Groot gelijk natuurlijk dat hij niet in vierde wou spelen, zo'n talent !

14 Jan 2009, 19:06
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Website: http://www.iendracht.be
Gent wou hem niet lenen aan een 4de klasser hé.

14 Jan 2009, 19:14
Knaap

Jeroen schreef:
Toch wel enorm spijtig dat die niet bij ons was gebleven. Als we niet dat dramatische doelpunt tegen Capellen tegenkregen was die waarschijnlijk (dacht ik) zelf gebleven. Groot gelijk natuurlijk dat hij niet in vierde wou spelen, zo'n talent !

hij had anders wel een contract getekend bij eendracht voor het seizoen in vierde, maar op aanraden van de wispelaere heeft hij dat nietig laten verklaren waarop hij terugging naar gent en uitgeleend werd aan agovv en in zijn 2de seizoen bij agovv definitief overgenomen werd...

14 Jan 2009, 19:16
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
De Wispelaere had daar niets mee te maken.
Gent was gewoon dwaas dat we één van hun spelers een contract hadden aangeboden zonder hen daarover te raadplegen. De eis van Gent was duidelijk : contract verscheuren of de dag erna alle Gentenaars terug naar Gent... Wat moet ge dan doen... Ik denk dat ze er uiteindelijk hebben uitgekregen dat Dries bijtekende in Gent, en aan Aalst werd uitgeleend het volgende seizoen, indien we in derde nationale bleven, wat dus niet het geval was.

14 Jan 2009, 19:35
Nationale Ploeg

Stijn schreef:
Gent was gewoon dwaas dat we één van hun spelers een contract hadden aangeboden zonder hen daarover te raadplegen. De eis van Gent was duidelijk : contract verscheuren of de dag erna alle Gentenaars terug naar Gent... Wat moet ge dan doen... Ik denk dat ze er uiteindelijk hebben uitgekregen dat Dries bijtekende in Gent, en aan Aalst werd uitgeleend het volgende seizoen, indien we in derde nationale bleven, wat dus niet het geval was.

ik meen me in elk geval nog te herinneren dat hij tranen met tuiten huilde toen we alsnog verloren, die laatste competitiematch tegen Kapellen. En dat voor een "huurling" ....

14 Jan 2009, 19:45
Iendracht.be - beheer

Fillou schreef:
Stijn schreef:

ik meen me in elk geval nog te herinneren dat hij tranen met tuiten huilde toen we alsnog verloren, die laatste competitiematch tegen Kapellen. En dat voor een "huurling" ....

Bekijk de foto is met zijn "gouden schoen" op de officiele site... Echt gelukkig staat hij er niet op :D

14 Jan 2009, 19:49
Knaap

Stijn schreef:

ik heb dat hier alleszinds ergens gelezen op dit forum, kan mij wel niet herinneren welke topic dit was

edit: kheb de links nog gevonden:
viewtopic.php?f=4&t=841

14 Jan 2009, 20:02
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Ivan Leko van Brugge naar GBA.

Zou Brugge nu voluit voor Dries gaan?

15 Jan 2009, 15:48
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Smetje schreef:
Ivan Leko van Brugge naar GBA.

Zou Brugge nu voluit voor Dries gaan?

Ik versta GBA niet, ze zagen dat ze te veel centrale spelers hebben. Wat halen ze? Nog een centrale middenvelder? Dat begint daar wel zo wat topploeg op zijn retour te zijn met al die spelers hé :-D .

De Man, Goor, Vanden Bergh, Dheedene, Leko,...

15 Jan 2009, 15:56
Iendracht.be - beheer

Leko zou nochtans van goudwaarde kunnen zijn voor GBA. Maar ja, iemand die op een bal kan trappen hebben ze niet graag bij Brugge :D

15 Jan 2009, 15:57
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Jeroen schreef:
Leko zou nochtans van goudwaarde kunnen zijn voor GBA. Maar ja, iemand die op een bal kan trappen hebben ze niet graag bij Brugge :D

Leko is zelfs voor die pottestampers van Club Brugge niet goed genoeg, dat zegt genoeg zeker. Enkel nen deftige vrije trap heeft die, maar massa's te traag voor zelfs subtop (want dat is Club toch nog maximaal) in België.

15 Jan 2009, 16:33
Iendracht.be - beheer

Die heeft meer voetballend vermogen in zijn kleine teen dan gans Brugge.

Ze zetten die jongen trouwens ook steeds op rechts dan op zijn echte plek (klassieke spelverdeler). Maar voor de rest ploegen ze daar wel verder met Daerden, Clement en Geraerts op het middenveld :crazy:

Nee, ik ben overtuigd dat die GBA heel wat kan bijbrengen.

15 Jan 2009, 16:46
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 117 118 119 120 121 500