|
|
| Pagina 120 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 118 119 120 121 122 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
Bericht Re: Eerste klasse
Bartos schreef: Jeroen schreef: Leko zou nochtans van goudwaarde kunnen zijn voor GBA. Maar ja, iemand die op een bal kan trappen hebben ze niet graag bij Brugge ![]() Leko is zelfs voor die pottestampers van Club Brugge niet goed genoeg, dat zegt genoeg zeker. Enkel nen deftige vrije trap heeft die, maar massa's te traag voor zelfs subtop (want dat is Club toch nog maximaal) in België. wie is er dan de top? Volgens mij enkel standard... _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 15 Jan 2009, 16:46 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Jeroen schreef: Nee, ik ben overtuigd dat die GBA heel wat kan bijbrengen. Wel voor een positie waar ze bij GBA al volk genoeg hebben. Zo speelt Haroun geloof ik meestal als aanvallende middenvelder en das daar nog één van de weinige die het nog goed doet. |
| 15 Jan 2009, 16:52 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
IendrachterForLife schreef: wie is er dan de top? Volgens mij enkel standard... Top binnen België (belangrijke nuance) zijn natuurlijk Standard en Anderlecht, daaronder dan misschien Racing Genk, AA Gent en Club Brugge zeker (niet alleen sportief, maar ook extra-sportief bedoel ik dan). Ook Cercle en Westerlo moeten, vooral sportief dan, daar geeneens zo gek veel meer voor onderdoen. |
| 15 Jan 2009, 16:54 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
Bartos schreef: IendrachterForLife schreef: wie is er dan de top? Volgens mij enkel standard... Top binnen België (belangrijke nuance) zijn natuurlijk Standard en Anderlecht, daaronder dan misschien Racing Genk, AA Gent en Club Brugge zeker (niet alleen sportief, maar ook extra-sportief bedoel ik dan). Ook Cercle en Westerlo moeten, vooral sportief dan, daar geeneens zo gek veel meer voor onderdoen. Naar mijn mening is enkel standard top. Anderlecht heeft extra sportief een mooie geschiedenis en complex maar standard kan op dat gebied ook wat adelbrieven voor leggen... En met het huidige spelpeil voor ogen samen met het extra sportieve steekt standard er toch bovenuit... _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 15 Jan 2009, 16:57 |
|
|
IendrachterForLife schreef: Bartos schreef: IendrachterForLife schreef: wie is er dan de top? Volgens mij enkel standard... Top binnen België (belangrijke nuance) zijn natuurlijk Standard en Anderlecht, daaronder dan misschien Racing Genk, AA Gent en Club Brugge zeker (niet alleen sportief, maar ook extra-sportief bedoel ik dan). Ook Cercle en Westerlo moeten, vooral sportief dan, daar geeneens zo gek veel meer voor onderdoen. Naar mijn mening is enkel standard top. Anderlecht heeft extra sportief een mooie geschiedenis en complex maar standard kan op dat gebied ook wat adelbrieven voor leggen... En met het huidige spelpeil voor ogen samen met het extra sportieve steekt standard er toch bovenuit... Standard lijkt op dit moment inderdaad Anderlecht voorbijgestoken te zijn en ik vind het schitterend wat ze realiseren, maar hoe graag ik ook Anderlecht op hun bek zie gaan, binnen België kan je toch moeilijk ontkennen dat die ook nog altijd top zijn hé. Niet meer zoals vroeger (maar ja, toen wonnen de Belgische ploegen nog Europese bekers), maar samen met Standard staan ze toch echt wel op eenzame hoogte in België. |
| 15 Jan 2009, 17:03 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
IendrachterForLife schreef: Bartos schreef: IendrachterForLife schreef: wie is er dan de top? Volgens mij enkel standard... Top binnen België (belangrijke nuance) zijn natuurlijk Standard en Anderlecht, daaronder dan misschien Racing Genk, AA Gent en Club Brugge zeker (niet alleen sportief, maar ook extra-sportief bedoel ik dan). Ook Cercle en Westerlo moeten, vooral sportief dan, daar geeneens zo gek veel meer voor onderdoen. Naar mijn mening is enkel standard top. Anderlecht heeft extra sportief een mooie geschiedenis en complex maar standard kan op dat gebied ook wat adelbrieven voor leggen... En met het huidige spelpeil voor ogen samen met het extra sportieve steekt standard er toch bovenuit... Standard en Anderlecht zijn voor mij top in België met Standard op dit moment op voorsprong. Maar wat velen vergeten is dat Standard dit nog maar twee seizoenen vol houd. Ik hoop dat ze het langer volhouden, wat normaal geen probleem mag zijn, maar toch nog even afwachten al zou het extreem moeilijk zijn om met het geld dat ze gaan vangen slecht te doen... _________________
|
| 15 Jan 2009, 17:20 |
|
|
Sven KSK Opwijk schreef: Standard en Anderlecht zijn voor mij top in België met Standard op dit moment op voorsprong. Maar wat velen vergeten is dat Standard dit nog maar twee seizoenen vol houd. Ik hoop dat ze het langer volhouden, wat normaal geen probleem mag zijn, maar toch nog even afwachten al zou het extreem moeilijk zijn om met het geld dat ze gaan vangen slecht te doen... De sterkte van Standard is dat ze daar in hun bestuur met Luciano D'Onofrio ene lopen hebben die zowel qua transfers en qua voetbalverstand als ook op zakelijk gebied ongeveer tien keer beter is dan Van Holsbeeck, Devroe en Jos Vaessen tesamen. |
| 15 Jan 2009, 17:25 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bartos schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Standard en Anderlecht zijn voor mij top in België met Standard op dit moment op voorsprong. Maar wat velen vergeten is dat Standard dit nog maar twee seizoenen vol houd. Ik hoop dat ze het langer volhouden, wat normaal geen probleem mag zijn, maar toch nog even afwachten al zou het extreem moeilijk zijn om met het geld dat ze gaan vangen slecht te doen... De sterkte van Standard is dat ze daar in hun bestuur met Luciano D'Onofrio ene lopen hebben die zowel qua transfers en qua voetbalverstand als ook op zakelijk gebied ongeveer tien keer beter is dan Van Holsbeeck, Devroe en Jos Vaessen tesamen. Jaja, dat is inderdaad zo. Maar met die D"onofrio hebben ze toch ook al wat kemels binnen gehaald ze. En van Van Holsbeeck kun je even goed goede transfers opnoemen vind ik hoor. Devwoe, ja dat is een ramp hé. Die wisselen om het half seizoen van kijk op de transfermarkt. Eerst techniek, dan kracht, nu weer techniek, echt moeilijk om die visie te volgen. _________________
|
| 15 Jan 2009, 17:38 |
|
|
Sven KSK Opwijk schreef: Bartos schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Standard en Anderlecht zijn voor mij top in België met Standard op dit moment op voorsprong. Maar wat velen vergeten is dat Standard dit nog maar twee seizoenen vol houd. Ik hoop dat ze het langer volhouden, wat normaal geen probleem mag zijn, maar toch nog even afwachten al zou het extreem moeilijk zijn om met het geld dat ze gaan vangen slecht te doen... De sterkte van Standard is dat ze daar in hun bestuur met Luciano D'Onofrio ene lopen hebben die zowel qua transfers en qua voetbalverstand als ook op zakelijk gebied ongeveer tien keer beter is dan Van Holsbeeck, Devroe en Jos Vaessen tesamen. Jaja, dat is inderdaad zo. Maar met die D"onofrio hebben ze toch ook al wat kemels binnen gehaald ze. En van Van Holsbeeck kun je even goed goede transfers opnoemen vind ik hoor. Devwoe, ja dat is een ramp hé. Die wisselen om het half seizoen van kijk op de transfermarkt. Eerst techniek, dan kracht, nu weer techniek, echt moeilijk om die visie te volgen. Daar heb je gelijk in Sven, er is niet echt een duidelijke visie terug te vinden bij club... Hopelijk kan standard de volgende jaren bevestigen. Ze zullen wel veel geld scheppen en daardoor nieuwe spelers kunnen kopen, maar klikt het daarom?? Afwachten... _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 15 Jan 2009, 17:53 |
|
|
Nationale Ploeg
Bij Standard is het ook de vraag of het geld binnen de club blijft of verdwijnt naar een of andere louche organisatie/zakenman.
_________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 15 Jan 2009, 18:58 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Titus schreef: Bij Standard is het ook de vraag of het geld binnen de club blijft of verdwijnt naar een of andere louche organisatie/zakenman. Als het dan slecht loopt, kopen ze plots een paar klasbakken met de winsterop ofzo... Club Brugge is inderdaad serieus afgegleden naar een niveau dat zelfs niet bijzonder meer verschil van hun stadsgenoot. Racing Genk stelt natuurlijk dit jaar ook niets voor, waardoor ge een zeer brede subtop hebt. En op het einde van de rit haalt Brugge nog wel een 3de plaats binnen op die manier. Zo is het nu eenmaal in België als "topclub" moet je al een zeer tegenvallend jaar hebben wil je buiten de top 5 eindigen. En als het dan al tegenvalt heb je nog altijd de refs die wel een handje zullen toesteken. _________________ If you never try, you'll never know |
| 15 Jan 2009, 19:18 |
|
|
Genk heeft toch 2 top transfers gedaan in mijn ogen. Tom de Mul en Stijn Huysegems zullen zeker en vast een versterking zijn.
_________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 16 Jan 2009, 20:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Voor België lijken mij dat inderdaad toptransfers
![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 16 Jan 2009, 20:59 |
|
|
Bram schreef: Voor België lijken mij dat inderdaad toptransfers ![]() Ik bekeek het ook uit belgisch opzicht... _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 16 Jan 2009, 21:00 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Inderdaad. Met Barda, Huysegems, Vossen en De Mul hebben ze daar wel wat lopen vooraan.
Al is 300.000 euro wel een mooie som om een speler alleen maar 6 maanden te lenen ... |
| 16 Jan 2009, 23:42 |
|
| Pagina 120 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 118 119 120 121 122 … 500 Volgende |