Beker van Belgie - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 703 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 47
 Beker van Belgie 
Auteur Bericht
Miniem

Bericht Re: Beker van Belgie
@ Bartos door een verschil van 25" komt mijn post nogal onozel over.... ;)

15 Jan 2009, 13:55
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
RCM_1904 schreef:
@ Bartos door een verschil van 25" komt mijn post nogal onozel over.... ;)

Jaja, leg het nu maar uit :D .

15 Jan 2009, 14:14
forumlegende

Iemand overigens een flagrante off-side goal gezien in één van de bekerwedstrijden van gisteren ?

Ik zal jullie eens laten raden ..

15 Jan 2009, 14:20
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Dani schreef:
Iemand overigens een flagrante off-side goal gezien in één van de bekerwedstrijden van gisteren ?

Ik zal jullie eens laten raden ..

Ik heb het ook gezien, ik denk in de match van Kortrijk toen Coulibaly kon scoren door een slechte pass van de keeper.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

15 Jan 2009, 14:53
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

zei ik ook direct toen ik die goal zag

15 Jan 2009, 15:38
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 36
WLM: [email protected]
Bomber schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Tis gruun, tis wit, tis beter als Madrid, tis de Racing!!!

Amai, gisteren zo tegen Mechelen en vandaag Mechelen naar de overwinning proberen schreeuwen. Oververdiende overwinning voor Racing. Arm Zulte, wat waren die zwak. Alleen Berrier was op niveau, wat een speler trouwens :love:

Van hoeveel ploegen zijt gij eigenlijk supporter? Ge doet mij aan de Yeti denken :plat:

De yeti :D ik ben hem al paar keer tegen gekomen en hij draagt atlijd nen andere sjaal e :wadde:

15 Jan 2009, 16:48
nieuw in de eerste ploeg

hij is misschien kleurenblind

15 Jan 2009, 16:49
Junior

tsjoep schreef:
jongens toch , de keeper van de racing bezig gezien , ne mens zou jaloers zijn als je ziet welke keeper dat we wij hebben..... :worship:

Zoek eens op hoe ze hem bij racing vonden na de match tegen Hamoir (?). Twee ballen tussen de benen in één wedstrijd.
Clepkens is juist een goed voorbeeld van het feit dat je een (goede) doelman vertrouwen moet blijven geven, ook na enkele mindere prestaties.

15 Jan 2009, 23:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Een typische lijnkeeper ook hé, goede reflexen... in principe moet ge in 3de niet meer kunnen dan dat.

15 Jan 2009, 23:51
Nationale Ploeg

Als ik de 2 laatste wedstrijden van Racing voor den beker bekijk, dan krijg ik gewoon de indruk dat wij gewoon een ploeg hebben, met kwaliteiten voor een andere reeks dan waar we competitie in spelen.
Die combinaties die ze tegen 1ste klassers op de mat leggen, die lukken gewoon nooit in competitie. Racing zit dus met een groot probleem. :hmm:

Nu wacht ons dus Lierse. We maken wel vorderingen, van een staartploeg (GBA), naar een middenmoter (Z W) en nu dus tegen een topploeg.

Voor de beker telt het volgens mij niet in welke klasse je speelt, maar wel of je tegen een ploeg in vorm of niet speelt. Vertrouwen zal ik dit seizoen wel nooit krijgen in onze bekercampagne, als je ziet wat we weeral overleefd hebben. Een onterecht afgekeurde goal, een penalty die men kon blazen (ondanks dat ik Nzolo ver van slecht fluiten vond). Maar een van de grensrechters, die sloeg wel alles, de eerste helft laat die elk randje buitenspel-geval van ZW doorgaan, de 2de helft vlagt die alle soortgelijke fases van Racing af. In de eerste verlenging vlagde hij weleens een offside af van ZW maar ik zag aan zijn gezicht dat hij er spijt van had. (misschien had hij niet door dat er al weer gedraaid was). Je voelt echt dat je steeds meer tegenkanting krijgt als "kleine" club. Ik vraag me ook stilaan af waarom ze bij penalty's nog een doelman in de goal zetten, als die er dan eentje stoppen, moet die hernomen worden. Zowel ZW als Racing hadden zo 1, alleen vond ik het raar dat in Studio 1 enkel die Bossut stopte in beeld werd gebracht en niet die van Clepkens. Op ene meer of minder kwam het toch ook niet meer aan.

Voor wie nog geïnteresseerd moest zijn >> http://www.sporza.be/cm/lmc/voetbal/bel ... /1.432280#

15 Jan 2009, 23:57
Iendracht.be - beheer

Bram schreef:
Een typische lijnkeeper ook hé, goede reflexen... in principe moet ge in 3de niet meer kunnen dan dat.

De Veirman bewijst toch dat ge wel meer moet kunnen ? Die is goed op zijn lijn, maar komt op hoge ballen, uitkomen,... veel tekort...

15 Jan 2009, 23:58
forumlegende

Inderdaad gasten : het derde doelpunt van Kortrijk was meters buitenspel.

16 Jan 2009, 10:43
Nationale Ploeg

Zo'n spontane pitch invasion, lang geleden dat ik dat nog eens gezien had.

http://www.youtube.com/watch?v=ykrysF-Mgfo&NR=1

16 Jan 2009, 21:08
Nationale Ploeg

Gisteren op MNM een hilarisch interview van voetballeek Peter van de Veire met onze Franstalige doelman Michaël Clepkens.

http://www.mnm.be/artikel/1762/Racing-M ... rwedstrijd

:haha: "De Kakkers, dat ze al maar beginnen te zweten!" :lol:

16 Jan 2009, 21:24
Reserve

Leeftijd: 39
vond de presentator of Stubru gedurfd: en we hebben hier aan de telefoon de 2 trainers van de beide clubs. Niemand minder dan Regi Van Acker van KV Mechelen en Peter Maes van Racing Mechelen :lol:

16 Jan 2009, 23:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 703 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 47