Champions League - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2415 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 161
 Champions League 
Auteur Bericht
forumlegende

Zeker vertrekken als hij kan! Wat zit em daar nog bij Anderlecht te klooien...

24 Nov 2005, 14:08
Daar hij maar zeer zorgvuldig z'n keuze maakt: bij Anderlecht zal hij niets meer bijleren, integendeel, maar bij een absolute topper tekenen, betekent evenwel ook niet dat hij speelt. Een goede subtopper zou niet slecht zijn, om dan door te groeien, want om op het allerhoogste niveau mee te draaien, zal hij nog véél moeten bijleren en ervaring opdoen.

24 Nov 2005, 14:11
Nationale Ploeg

Leeftijd: 41
Website: http://www.iendracht.be
WLM: [email protected]
poipeplekker schreef:
Daar hij maar zeer zorgvuldig z'n keuze maakt: bij Anderlecht zal hij niets meer bijleren, integendeel, maar bij een absolute topper tekenen, betekent evenwel ook niet dat hij speelt. Een goede subtopper zou niet slecht zijn, om dan door te groeien, want om op het allerhoogste niveau mee te draaien, zal hij nog véél moeten bijleren en ervaring opdoen.

Mja ik ben akkoord met poipeplekker, direct voor een topploeg tekenen zou niet goed zijn voor hem, zo een subtopper alla newcastle daar zou hij goed zijn denk ik

24 Nov 2005, 14:27
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
poipeplekker schreef:
Bwah, het kan rap gaan hoor, indien gij het vertrouwen krijgt van een bv. Mourinho, als ge ziet naar diene Hauth, nen geweldig loempe beenhouwer van een Duitse lummel, maar hij krijgt toch af en toe zen kans + hij speelt mee bij de Manschaft en Bayeren zat er gelijk zot achter  :ooo:  :zot: puur en alleen omdat em bij Chelsea speelt ze. Verder vallen foutjes bij Chelsea ook veel minder op, ik von dien Essien gisteren trouwens enorm overroepen, speelde verre van een goede match volgens mij, maar bij Chelsea (en zeker tegen Anderlecht) vallen zulke dingen amper op en kunde u dat al eens permiteren om een mindere match te hebben.

24 Nov 2005, 14:29
forumlegende

Mocht Kompany nen Ollander geweest zen e zat al lang be een topploeg...

24 Nov 2005, 14:33
Wat me gisteren nog opviel:

Duikvluchten van Valhelmson en co in de Belgische competitie worden heel dikwijls afgedaan als schwalbes (wat ze meestal ook zijn), terwijl dezelfde schwalbes in Europa toch "duidelijke fouten" zijn volgens de commentators.... :lachen:  :zot:

Die Huth, die speelt bij Chelsea toch ook maar bitter weinig eh, zo ne keer in één of ander "waardeloos" bekertje tegen een 4deklasser of zo. Wie zou Kompany er bij Chelsea trouwens achteraan uitspelen? Neen, laat hem maar groeien, het is in z'n carriere sowieso al erg snel gegaan.

24 Nov 2005, 14:47
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Engeland schreef:
zo een subtopper alla newcastle daar zou hij goed zijn denk ik

Ela ela, das ook nen topper zenne ;-) .

Voor de rest vind ik dat Kompany bij quasi elke Europese topploeg in de running zou zijn voor een basisplaats, enkel bij Chelsea is dat inderdaad wel wat anders omdat die met Terry en Carvalho (en dan hebben ze nog Gallas ook) misschien wel het beste verdedigingsduo hebben. Maar als ge kijkt dat bij Barcelona dienen Oleguer regelmatig meespeelt of Pavon en Bravo bij Real Madrid of Wes Brown en O'Shea bij Man Utd of Kolo Touré bij Arsenal, awel, dan vind ik dat Kompany minstens even goed is en al zeker meer groeimarge nog heeft dan die gasten. Ik heb het niet bepaald voor Anderlecht, en dan druk ik het nog zeeeeer licht uit, maar die Kompany vind ik een schitterende voetballer. En wees maar heel zeker dat ze er bij die topploegen die nonchalance en die positionele foutjes rap zouden uitkrijgen hoor, hij zou daar nog zo enorm veel bijleren. Ik vind dat hij een hele slechte beslissing genomen heeft vorig seizoen door nog een seizoen te blijven en zich hier steendood te vervelen tegen spitsen van het vierde knoopsgat.
Enkel zou Chelsea dus inderdaad wel een slechte keuze zijn omdat er mogelijk geen enkele ploeg ter wereld over betere centrale verdedigers beschikt.

24 Nov 2005, 15:01
Nationale Ploeg

poipeplekker schreef:
Wat me gisteren nog opviel:

Duikvluchten van Valhelmson en co in de Belgische competitie worden heel dikwijls afgedaan als schwalbes (wat ze meestal ook zijn), terwijl dezelfde schwalbes in Europa toch "duidelijke fouten" zijn volgens de commentators.... :lachen: :zot:

Die Huth, die speelt bij Chelsea toch ook maar bitter weinig eh, zo ne keer in één of ander "waardeloos" bekertje tegen een 4deklasser of zo. Wie zou Kompany er bij Chelsea trouwens achteraan uitspelen? Neen, laat hem maar groeien, het is in z'n carriere sowieso al erg snel gegaan.

bwa ik vind diene carvalho toch ook zwaar overoepen ze, dan vin ek kompany toch e stukske beter

24 Nov 2005, 17:19

Leeftijd: 37
binne 5minuukes est zover! klein, snel pronoke?

3-0, droogweg!

06 Dec 2005, 21:40

'k ga akkoord met Bartos en Roeckie wel...
die foutjes gaan eruit bij topclub, en ze zullen ook al niet opvallen, bovendien is gans die ploeg van Porto indertijd zwaar overroepen geweest, net als het nationale team van Griekenland.
Soms doet een goede coach wel degelijk uit ;)

06 Dec 2005, 21:47

Prono : 2-1

't staat tot 90ste minuut gelijk, 91ste, zuiver penalty, rood en 2-1

06 Dec 2005, 21:48

amai, zo'n kans, 3-1 door zijn ndan nog uwen bal verlieze! :zot:  :lachen:

06 Dec 2005, 21:56

Bomber schreef:
ge zou beter wa voor uw examen wiskunde leren of uwe percent zal weer uit geen 2 vijfers bestaan :boks:

das overmorge pas :grijns:  :kwijl:

06 Dec 2005, 22:08

1-0, sjieke goal wel!

06 Dec 2005, 22:31
Nationale Ploeg

Leeftijd: 41
WLM: [email protected]
hansken schreef:
1-0, sjieke goal wel!

ja idd, Bassegio doet die mee  :grijns:

Den dikke nek ...

06 Dec 2005, 22:39
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2415 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 161