Eerste klasse - Pagina 121 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 119 120 121 122 123 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Bericht Re: Eerste klasse
Het is weer van dat. Volop crisis bij Anderlecht, en terecht. Die Boussoufa die achteraf nog een toertje maakt in het stadion om de supporters te bedanken. ZUM KOTSEN!!!

17 Jan 2009, 2:27
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
Sven KSK Opwijk schreef:
Het is weer van dat. Volop crisis bij Anderlecht, en terecht. Die Boussoufa die achteraf nog een toertje maakt in het stadion om de supporters te bedanken. ZUM KOTSEN!!!

Ja die boussouffa is een eikel, 'k heb echt een hekel aan da gastje he :stom:

Mijn hart is wit en zwart !

17 Jan 2009, 10:12

De beoordeling van gisteren :D

Schollen: Het bewijs dat het bestuur van Anderlecht zeker niet mocht geloven in hem en dat ze geld moesten gegeven hebben voor Proto terug te halen. Is goed voor derde keeper, zelfs tweede is te hoog gegrepen. gSB kan weer een andere lieveling zoeken, deze is afgeschreven.

Rnic: Mja, komt beter uit de matchen door de ongelooflijke slechte en lelijke stijl van Wasilewski. Is iets minder slecht en heeft een iets minder lelijke stijl. Rare beslissingen soms en durfde in de tweede helft niet meer meegaan.

Bernardez: Rare momenten afwisselen met goede interventies. Een goede back-up, niets meer. Maar misschien toch op zoek gaan naar een jong alternatief voor die rol.

Kruiswijk: Is echt een goede verdediger en toont al het goede aan dat over hem werd gezegd. Goed uitvoetballen met een paar goede interventies. Laat die maar staan, in combinatie met Juhasz is dat een goede centrale verdediging...

Deschacht: Ik sukkel met overgewicht, ik ben nog trager als een melaatse slak en ik ben zuiver rechtsvoetig en toch kan ik mij niet van de indruk ontdoen dat ik een betere linksback zou zijn. Op de duur ga je nog beginnen denken dat ze Van Damme meer missen als Frutos.

Gillet: Ik weet het niet. Loopt rond als een kip zonder kop, loopt in ieders weg, breekt slecht uit, schiet van overal,... Maar hij scoort verdomme toch weer. Echt een rare speler.

Polak: Gaat mee ten onder met de ploeg. Met hem en Biglia heb ik echt medelijden. Ze hebben het potentieel om hoger mee te kunnen en ik gun niemand meer een transfer naar een mooie club als die twee.

Biglia: Als die een actie zou hebben speelt hij bij een topclub in een topcompetitie. Recupereert alles, lijdt amper balverlies, heeft een goede passing en een goed inzicht. Als hij zelfs al is begint te infiltreren zoals 1 maal bij die kopbal in de eerste helft dan wil dat ofwel zeggen dat hij hem echt goed voelt dat hij alles wil proberen ofwel dat hij het niet meer ziet zitten en gewoon alles zelf probeert. Ik durf het niet zeggen...

Chatelle: Heeft zijn krediet van vorig seizoen al lang opgebruikt maar hij blijft er op teren. Vorig jaar vond ik hem ook niet super maar dan was hij soms beslissend. Heeft geen goede voorzet en Nyoni (EEN LINKERFLANKAANVALLER die op linksback speelt) heeft geen enkele keer problemen had met Gelovige Thomas.

De Sutter: Moet te vroeg presteren in een systeem dat hem niet ligt. Het is aandoenlijk om hem te zien zwoegen, maar ik verwacht meer van een spits bij RSC Anderlecht. Als ik iemand wil zien werken, ga ik wel naar de arbeiders kijken en niet naar het voetbal.

Boussoufa: Lijkt beter te spelen maar hij moet leren voorzetten te geven op de hoogte van zijn medemaats en niet op die van zichzelf. En altijd dat veinzen, na drie keer hebben ze dat door ze Mbark. En dan dat applausje na de match: ZUM KOTSEN!!!

Legear: Was overduidelijk niet fit en moest dan nog op links invallen... Loopt al minder met oogkleppen op en als hij nu nog kan voorzetten komt het misschien ooit goed.

Losada: salonvoetballer met een venijnige kant als iemand een klein foutje op hem maakt. Dat ze die hebben binnen gehaald als vervanger van een technicien als Hassan. Ook een slachtoffer van het systeem.

Bulykin: Verdient geen beoordeling. Is zo lenig als een breekijzer en zo snel als een lego-autootje en moet op de rechterflank spelen. Faut le faire...

Jacobs: DE-GOU-TANT! Kent maar twee systemen: 4-3-3 of 3-1-6 als ze achterstaan op het einde. Is tactisch een nul en als motivator een -1 denk ik. Hij laat Iakovenko opwarmen en twee minuten daarna laat hij Bulykin invallen waarmee alle wissels op zijn. Waarom doet hij zo een dingen??? Ik verdenk Iakovenko ervan dat hij Jacobs zijn vriendin/vrouw anaal heeft gepakt voor Ariel zijn ogen want anders word je zo niet behandeld...

17 Jan 2009, 10:30
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Boussoufa was anders wel met voorsprong de beste van 't plein zé. Anderlecht speelde niet slecht trouwens, héél wat kansen gehad.

Maar als ge niet door hebt dat Schollen maar een middelmatige keeper is en dan halen ze nog Cordier als backup, dan is't helemaal om te lachen (die kon zelf niet mee bij FC Brussels !!)

Als je dan ziet dat Standard Bolat binnenhaalt, weet je direct waar het voetbalverstand zit ;)

17 Jan 2009, 11:25

Jeroen schreef:
Boussoufa was anders wel met voorsprong de beste van 't plein zé. Anderlecht speelde niet slecht trouwens, héél wat kansen gehad.

Maar als ge niet door hebt dat Schollen maar een middelmatige keeper is en dan halen ze nog Cordier als backup, dan is't helemaal om te lachen (die kon zelf niet mee bij FC Brussels !!)

Als je dan ziet dat Standard Bolat binnenhaalt, weet je direct waar het voetbalverstand zit ;)

Ja, hij was inderdaad beter maar zijn voorzetten zijn zeker niet goed genoeg...

Ik heb dat al lang door... Er zijn er andere... Bolat is toch ook nog niet goed genoeg dixit Böloni.

17 Jan 2009, 14:46
Iendracht.be - beheer

Neen, maar die gaat in de toekomst wel iets kunnen betekenen voor Standard. Cordier of Schollen gaan er volgens mij niet echt op verbeteren.

17 Jan 2009, 14:47
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 36
WLM: [email protected]
Mbark Boussoufa heeft een nieuwe sponsor. Mister Sleepy zal matrassen leveren zodat hij zijn schwalbes op voorhand kan uit proberen.... :D

Sorry ik kon het mij nie laten... :whistle:

17 Jan 2009, 16:04
Iendracht.be - beheer

:plat:

Citeer:
Frutos is out voor de rest van het seizoen
wo 21/01/09 - Nicolas Frutos zal dit seizoen niet meer in actie komen. De aanvaller wordt geopereerd aan zijn achillespees. Er moet rekening gehouden worden met een afwezigheid van 3 tot 6 maanden.
"In onderling overleg hebben Frutos, de medische staf en het bestuur van Anderlecht beslist dat, in het belang van de speler en de club, Frutos geopereerd zal worden."
(Belga)
"Verder zullen er geen verklaringen afgelegd worden", laat Anderlecht weten.

Door de medicatie tegen zijn virus had Frutos opnieuw vocht in zijn achillespees gekregen.

Dinsdag was gebleken dat er zelfs een scheurtje in zit. "Ik heb geen zin in een nieuwe operatie", zei Frutos in Sud Presse Sports.

"Maar als ze me ervan overtuigen dat ze me tegen het begin van volgend seizoen kunnen oplappen, zal ik het toch doen."

"Het is ongelofelijk wat een medicament bij een mens kan aanrichten", zuchtte de aanvaller ook in Het Laatste Nieuws.

Als ze hem nu nog niet buiten gooien weet ik het ook niet meer :D

21 Jan 2009, 12:36
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

hij mag dan (heel soms dan wel) belangrijk zijn voor anderlecht, dit is toch nimeer rendabel? hoeveel geld da diejen al heeft gekregen om ziek/geblesseerd thuis te zitte :hmm:

21 Jan 2009, 13:14

Hoe graag ik hem ook zie spelen: Dit kan niet meer. Je kan hem blijven verdedigen en al wat je wilt. Je weet dat hij het niveau aankan om zelfs Europees mee te draaien maar het is over...

21 Jan 2009, 17:58
Nationale Ploeg

Ja, als je 2 matchen speelt en nadien er 10 gebleseerd zijt :crazy:

21 Jan 2009, 18:56

De_steve schreef:
Ja, als je 2 matchen speelt en nadien er 10 gebleseerd zijt :crazy:

Bij Frutos wordt daar altijd wel zo een spel van gemaakt maar er zijn er nog zo een natuurlijk. Daerden en Van Heeren bijvoorbeeld. Maarja, alleen de spelers van topclubs worden geviseerd hé :D

21 Jan 2009, 18:58
Iendracht.be - beheer

Daerden heeft verre van de capaciteiten als Frutos, en Van Heerden willen ze zelfs nu niet op het plein zetten als hij fit is, de dommerikken :D

21 Jan 2009, 19:14
Nationale Ploeg

Foley speelt vanaf Juni bij Cercle Brugge

Rare transfer, speelde toch niet slecht be de buffalo's

21 Jan 2009, 22:16
Freak

De_steve schreef:
Foley speelt vanaf Juni bij Cercle Brugge

Rare transfer, speelde toch niet slecht be de buffalo's

Dat is een topspits volgens mij.
Doet me echt heel vaak terugdenken aan Peter Lassen.

22 Jan 2009, 3:54
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 119 120 121 122 123 500