|
|
| Pagina 121 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 119 120 121 122 123 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: Rode Duivels
Sven KSK Opwijk schreef: Timoilsjt schreef: Los van het spijtige resultaat van de rode duivels... Iemand op de reclame van TMF gelet na de match? Deze was ééntalig... IN HET TURKS!!! Geen ondertiteles of niks... Is Kanaal 2 geen Vlaamstalige zender? Hopelijk is dit een inbreuk tegen de taalwetgeving en worden ze hiervoor zwaar (financieel) gesanctioneerd! Als 't zo verder gaat wordt de terugmatch België-Turkije ééntalig in het Turks becommentarieerd... Ik denk eerder dat het eenmalig is omdat het Turkije - België was. Twas er nog over maar het zal wel om een 'stunt' gaan van Jim-Mobile zeker? Eerst was er toch een stuk reclame voor Jim Mobile in het Nederlands? En nadien in het turks, maar op dat bordje kwam op wat er gezegd werd. Zal wel zijn om op te vallen. |
| 07 Sep 2010, 23:49 |
|
|
Vaste Waarde
Stijn schreef: Dirk Deferme... droef. Zeer zeer droef. Die gaat met de week nog achteruit. hoe komt da feitelijk da de match tegen turkije werd uitgezonden op 2be en die tegen duitsland op Sporza? kdacht dat zulke kwalificatiematchen altijd in 'pakketten' werden verkocht? |
| 08 Sep 2010, 9:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Dat was in de tijd dat er nog gegadigden waren voor die paketten.
Ik kan mij niet voorstellen dat bij puntenverlies in de volgende match er uberhaupt nog veel matchen zullen worden uitgezonden. _________________ If you never try, you'll never know |
| 08 Sep 2010, 10:00 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik denk dat alle thuismatchen op Sporza komen. Uitmatchen zal een ander pakket of apart zijn.
|
| 08 Sep 2010, 10:29 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Timoilsjt schreef: Los van het spijtige resultaat van de rode duivels... Iemand op de reclame van TMF gelet na de match? Deze was ééntalig... IN HET TURKS!!! Geen ondertiteles of niks... Is Kanaal 2 geen Vlaamstalige zender? Hopelijk is dit een inbreuk tegen de taalwetgeving en worden ze hiervoor zwaar (financieel) gesanctioneerd! Als 't zo verder gaat wordt de terugmatch België-Turkije ééntalig in het Turks becommentarieerd... 't zou mss best zoin.... Deferme...... ![]() _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 08 Sep 2010, 11:06 |
|
|
forumlegende
Jongens toch, wie de prestatie van de Belgen hoopgevend noemt ... tja ... op gebied van inzet maar daar blijft het toch bij hoor.
Als je nooit de bal hebt, balbezit 67-33 ... dan kan je onmogelijk winnen. De Belgen hebben dan nog twee doelpunten in geschenkverpakking ontvangen, en dan vooral die tweede. Amai, die Turkse keeper is op z'n zachts zwak te noemen. Geen enkele mooie aanvallende combinatie die een kans opleverde. Of toch, één keer via Fellaini die de keeper omspeelde en de bal teruglegde. Tweede helft geen enkele kans, amper dreiging. Een Lukaku die gewoon nergens was, heeft geen enkele bal goed geraakt buiten de bal die op zijn hoofd viel na mistasten van die Turkse vliegenvanger. En dan de verschrikkelijk domme overtredingen van Kompany. De eerste springt hij in de rug van zijn tegenstander met veel te hoog gestrekt been (op een plaats waar dit niet nodig was) met terechte gele kaart als gevolg. Tweede charge in tweede helft was ook zuiver gele kaart. Een heel erg domme en dure overtreding. We hadden het al moeilijk met 11 .. laat staan met 10. De Turken speelden toch sneller en betere voetbal. OK, zonder echt grote kansen maar wel efficiënt en met de nodige dosis geluk.Geluk dwing je ook af in voetbal door dominant te spelen en dat hebben ze wel goed gedaan. De Turken waren gewoon beter. Jammer om dit zo te zeggen maar het is de realiteit. Het enige positieve punt is dat je voelt dat er weer een ploeg staat. Gillet speelde verdienstelijk maar was wel bij het eerste tegendoelpunt gaan vliegen. Ook Alderweireld was erg sterk tegen toch een toptalent als Arda. Heel opvallend is dat we aanvallend dus volledig onthoofd zijn. Alle hoop op Lukaku (die eigenlijk niet geselecteerd had moeten worden wegens geen niveau bij zijn club) had ik al voorspeld als nefast. Voorts zaten Benteke en Vossen in de tribune gisteren. OK Vossen is meer een type tweede spits en had weinig te zoeken alleen vooraan. Maar wat zijn de alternatieven voor een Lukaku ???? Om het EK nu al op te geven is het vroeg maar ik zie ons toch ook nog punten verliezen tegen Oostenrijk, Kazachtan en/of Azerbeidzjan. Doen we dat niet dan moeten we hopen dat Duitsland alles wint en dat wij afgetekend winnen thuis tegen de Turken maar dat zal niet evident zijn. |
| 08 Sep 2010, 17:27 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Wij waren niet goed, maar die Turken moeten over een hele campagne bekeken toch ook best te kloppen zijn.... lijkt mij uiteindelijk nog niet zo onmogelijk. Maar ze zullen eerst zelf eens veel slimmer moeten worden want je zegt wel dat de doelpunten die wij maakten weggevers waren, maar dat kan van de tegendoelpunten ook wel gezegd worden. Plus dat die laatste echt wel een dikke pietgoal is.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 08 Sep 2010, 18:49 |
|
|
Ik lees vandaag in de krant dat Leekens hoopt dat Duitsland en Turkije volgende maand gelijk spelen. Dat snap ik niet. We moeten toch niet naar de eerste plaats kijken zeker. Ik hoop dat Duitsland alles wint en dat wij dan tweede kunnen worden.
|
| 08 Sep 2010, 19:01 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Smetje schreef: Ik lees vandaag in de krant dat Leekens hoopt dat Duitsland en Turkije volgende maand gelijk spelen. Dat snap ik niet. We moeten toch niet naar de eerste plaats kijken zeker. Ik hoop dat Duitsland alles wint en dat wij dan tweede kunnen worden. Daarmee zijt ge niks. Ge moet al bij de 4 beste tweedes zijn ofzo om mee te mogen. Dan mogen ze nu praktisch geen punt meer verliezen, en dan nog. _________________
|
| 09 Sep 2010, 12:45 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Sven KSK Opwijk schreef: Smetje schreef: Ik lees vandaag in de krant dat Leekens hoopt dat Duitsland en Turkije volgende maand gelijk spelen. Dat snap ik niet. We moeten toch niet naar de eerste plaats kijken zeker. Ik hoop dat Duitsland alles wint en dat wij dan tweede kunnen worden. Daarmee zijt ge niks. Ge moet al bij de 4 beste tweedes zijn ofzo om mee te mogen. Dan mogen ze nu praktisch geen punt meer verliezen, en dan nog. De eerste ploeg is niet gelijk aan de beloften,waar idd de 4beste tweedes enkel doormogen; Hier is het beste 2de plaats zich rechtstreeks en de rest moet tegeneen spelen nog is. |
| 09 Sep 2010, 12:51 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
Iendrachter90 schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Smetje schreef: Ik lees vandaag in de krant dat Leekens hoopt dat Duitsland en Turkije volgende maand gelijk spelen. Dat snap ik niet. We moeten toch niet naar de eerste plaats kijken zeker. Ik hoop dat Duitsland alles wint en dat wij dan tweede kunnen worden. Daarmee zijt ge niks. Ge moet al bij de 4 beste tweedes zijn ofzo om mee te mogen. Dan mogen ze nu praktisch geen punt meer verliezen, en dan nog. De eerste ploeg is niet gelijk aan de beloften,waar idd de 4beste tweedes enkel doormogen; Hier is het beste 2de plaats zich rechtstreeks en de rest moet tegeneen spelen nog is. Is dit het spelletje: maak met deze woorden een volwaardige zin? |
| 09 Sep 2010, 13:05 |
|
|
Urzua schreef: Iendrachter90 schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Daarmee zijt ge niks. Ge moet al bij de 4 beste tweedes zijn ofzo om mee te mogen. Dan mogen ze nu praktisch geen punt meer verliezen, en dan nog. De eerste ploeg is niet gelijk aan de beloften,waar idd de 4beste tweedes enkel doormogen; Hier is het beste 2de plaats zich rechtstreeks en de rest moet tegeneen spelen nog is. Is dit het spelletje: maak met deze woorden een volwaardige zin? gewoon na hier is het een : zetten, en van plaats plaatst maken en op het einde de nog is laten vallen en die zin klopt! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 09 Sep 2010, 14:37 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Ging het aantal EK deelnemers niet evenveel worden als het aantal WK deelnemers?
Of is dat voor een volgend EK? _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 09 Sep 2010, 15:58 |
|
|
Bart Van den Neste schreef: Ging het aantal EK deelnemers niet evenveel worden als het aantal WK deelnemers? Of is dat voor een volgend EK? Bij het EK basket stijgt het aantal deelnemers. Bij voetbal nog niets van gehoord. |
| 09 Sep 2010, 16:36 |
|
|
Smetje schreef: Bart Van den Neste schreef: Ging het aantal EK deelnemers niet evenveel worden als het aantal WK deelnemers? Of is dat voor een volgend EK? Bij het EK basket stijgt het aantal deelnemers. Bij voetbal nog niets van gehoord. vanaf campagne EK 2016 zal de eindronde met 24 gespeeld worden (8 extra deelnemers dus) _________________ If you never try, you'll never know |
| 09 Sep 2010, 17:53 |
|
| Pagina 121 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 119 120 121 122 123 … 242 Volgende |