de Dendertopic - Pagina 121 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 119 120 121 122 123 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Scholier

Leeftijd: 45
Website: http://www.fcvdendereh.be
jongens aalst was goe je ziet de waarheid mag gezegd worden.
meer inzet dan bij ons sneller op de bal nu was ik aant :kwijl: :kwijl:
jullie gaan zeker voor de prijzen dikke proficiat :dom:

21 Jul 2007, 21:28
Nationale Ploeg

merci voor goeie commentaar.
Maar ik vond jullie eerlijk gezegd ni zo heel sterk.
Andere matchen tegen ons vond ik er meer sterkte van uitgaan van jullie ploeg.Mankeert iets op het middenveld,te veel bal langs flank spelen doordat spelers geen andere oplossing vonden en geen acties via het midden kunnen opzetten.Het lijkt er wel op dat jullie meer opteren om snel te counteren in plaats van het spel te maken,daar ligt de meeste sterkte leek me

21 Jul 2007, 21:40
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
denderfan1 schreef:
jongens aalst was goe je ziet de waarheid mag gezegd worden.
meer inzet dan bij ons sneller op de bal nu was ik aant :kwijl: :kwijl:
jullie gaan zeker voor de prijzen dikke proficiat :dom:

haha :mrgreen:
wie laatst lacht... :grijns:

21 Jul 2007, 21:53
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 38
WLM: [email protected]
mo die van dender keren alleen maar met de wind, daarnet is wiste kijken op hun forum, net hetzelfde, ze gingen ons inpakken, en al wa da mogelijk was; maar nu moete ze zelf toegeve da we gewoon sterk waren.

ongelofelijk die 'supporters' van dender.

die manne moete eerst is leren om naar een match te kijken of een ploeg vooraleer commentaar te geven. (maja het is natuurlijk maar aalst hé :kwijl: )
tot na de match, dan is het groot aalst, ongelofelijk!

21 Jul 2007, 22:13
Rode kaart
Rode kaart

michael0473 schreef:
mo die van dender keren alleen maar met de wind, daarnet is wiste kijken op hun forum, net hetzelfde, ze gingen ons inpakken, en al wa da mogelijk was; maar nu moete ze zelf toegeve da we gewoon sterk waren.

die manne moete eerst is leren om naar een match te kijken of een ploeg vooraleer commentaar te geven. (maja het is natuurlijk maar aalst hé :kwijl: )

Ik denk dat daar niets mis mee is, mag toch gezegd worden of niet soms?

21 Jul 2007, 22:35
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Boeren eten boerenkool
En gaan naar een boerenschool
Dat hoort er allemaal bij
Op de boerderij ... :mrgreen:

Zo een triestig publiek daar bij Dender. En de ploeg is nog triestiger. En dan durven jullie Thiebaut nog doorsturen. Jullie konden hem nochtans goed gebruiken.

21 Jul 2007, 22:51
Scholier

Website: http://www.fcvdendereh.be
michael0473 schreef:

kweet nie é kan je nie lezen jullie waren beter das de waarheid :roll:

21 Jul 2007, 22:53
Ancien

nonkel marcel schreef:
michael0473 schreef:

Ik denk dat daar niets mis mee is, mag toch gezegd worden of niet soms?

Inderdaad, ik apprecieer de eerlijke commentaren van Dender-supporters en zie dit net niet als 'je gat keren met de wind'

22 Jul 2007, 2:36
Scholier

Kzal maar eerlijk zijn e mannen, aalst heeft mij godverdomme fameus verbaasd, en ik denk samen met mij vele andere dender-supporters. Dieje zwarte da bij ulle in de spits staat, amaaai sjapeau, tis ne goeje serieus. Kheb in de shake me e paar manne van oilsjt zitte klappe(we kosten redelek goe over de voetbal klappen onder kameraten)

Sorry dakket zeg en wsl zalk hier wel reacties op krijgen maja... Dender kan toch echt wel ietsken beter zeh, twas echt stront vandaag, keb mij daar opt einde meer zitten ergeren as iets anders, en alsk dan die voil ajoine(sorry voort taalgebruik) zag zingen, kregek ng meer last.

Ik haat oilsjt, eerlijk waar, ma z ebben e goe ploegsken aja, kzal maar eerlijk zijn

en voor ons zalt krabbe worde in eerste klasse, da hebk altijd al gezegd, ma tis ni omda we verlore(zo voelt het toch een beetje) zijn tegen ullen, da we ons eigen al moeten afschrijven. Alle matchen moeten eerst gespeelt worden. God weet stunte we in een paar van de eerste matchen en ge weet ni hoe het dan zal verderverlopen. Alleszinds kheb nog altijd moed en kzou zegge: nog veel succes(ma da menek ni) ma ge zult het wsl wel goed doen in derde.

En tspijt me van harte als mijn taaltje weer ni goed is en azzek weer gene structuur in mijn tekste gebracht em, ma kem gezopen, dus das een excuus e :D tsjuuuus

22 Jul 2007, 3:20
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
sjneer_fcd schreef:
Kzal maar eerlijk zijn e mannen, aalst heeft mij godverdomme fameus verbaasd, en ik denk samen met mij vele andere dender-supporters. Dieje zwarte da bij ulle in de spits staat, amaaai sjapeau, tis ne goeje serieus. Kheb in de shake me e paar manne van oilsjt zitte klappe(we kosten redelek goe over de voetbal klappen onder kameraten)

Sorry dakket zeg en wsl zalk hier wel reacties op krijgen maja... Dender kan toch echt wel ietsken beter zeh, twas echt stront vandaag, keb mij daar opt einde meer zitten ergeren as iets anders, en alsk dan die voil ajoine(sorry voort taalgebruik) zag zingen, kregek ng meer last.
Ik haat oilsjt, eerlijk waar, ma z ebben e goe ploegsken aja, kzal maar eerlijk zijn

en voor ons zalt krabbe worde in eerste klasse, da hebk altijd al gezegd, ma tis ni omda we verlore(zo voelt het toch een beetje) zijn tegen ullen, da we ons eigen al moeten afschrijven. Alle matchen moeten eerst gespeelt worden. God weet stunte we in een paar van de eerste matchen en ge weet ni hoe het dan zal verderverlopen. Alleszinds kheb nog altijd moed en kzou zegge: nog veel succes(ma da menek ni) ma ge zult het wsl wel goed doen in derde.

En tspijt me van harte als mijn taaltje weer ni goed is en azzek weer gene structuur in mijn tekste gebracht em, ma kem gezopen, dus das een excuus e :D tsjuuuus

tja sfeer hebben jullie nie en zult ge ook nooit hebben :dans:

22 Jul 2007, 4:13
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
As ge da ier ne kiér leest wat die ventjes van Lieje allemoal posten, zouje nog moeten peizen dat den Nuri, allias Marcel, nog den slimsten van de hoeip es.

As da nie eirg es !

Ik vin die hoeigteweirkers toch al een serjeeze verbetering zelle, vrieger moest alleman (lees alle 6) een pillamp meepakken.

22 Jul 2007, 9:49
Nationale Ploeg

Leeftijd: 41
Website: http://www.iendracht.be
WLM: [email protected]
Dirk schreef:
As ge da ier ne kiér leest wat die ventjes van Lieje allemoal posten, zouje nog moeten peizen dat den Nuri, allias Marcel, nog den slimsten van de hoeip es.

As da nie eirg es !

Ik vin die hoeigteweirkers toch al een serjeeze verbetering zelle, vrieger moest alleman (lees alle 6) een pillamp meepakken.

:dans: :grijns: :dans:

22 Jul 2007, 10:32
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Citeer:
We zien dat allang in, ons bestuur ook, maar het moet betaalbaar blijven. Trouwens superbosko, met extreem negativisme gaan we er ook niet geraken. En dat vc2002 wat volk meehad en het bij ons wat minder was, zegt genoeg over hoe we tegen die match aankijken: voor hen de match van het seizoen om zich te meten met ons, voor ons een gewone oefenmatch tegen een derdeklasser na een zeer zware trainingsweek. Niets meer, niets minder.

Ik kon het zo voorspellen als we een goed resultaat afkwamen er zo'n reactie ging komen.

Winnen we daar, dan zaten ze op hun tandvlees na drie weken training. Ik denk dat ge eerder niet meer gaat kunnen als ge slechts drie dagen training hebt hoor

Pakken we daar een massa volk en ambiance mee, dan ist voor ons de wedstrijd vant seizoen en zien ze het daar gewoon maar als een oefenwedstrijd zonder belang.

Wel dat is het ook, maar als ge zoveel volk meebrengt dan zijt ge een ploeg die leeft !

Ook grappig gisteren waren de "1ste klas" medewerkers achter den toog, amai :shock:

Enfin, kheb mij goe geamuseerd gisteren :D

22 Jul 2007, 14:39
Vaste Waarde

Ik geloof toch ook dat dender beter moet kunnen dan gisteren, anders gaan we er elke week nog veel plezier aan beleven vrees (lees: hoop) ik.....

En als ze nu al last hebben van een "zware trainingsweek" voor het begin van het seizoen....

En als ze iedere week evenveel ambiance gaan maken....

Ach ja, misschien vond JP het gras gewoon weer te droog of zo :mrgreen:

En aan de dender"fans" die zo graag beweren dat dit dè match van het jaar is voor ons: ik denk dat jullie er ons dit seizoen nog veel mooiere gaan bezorgen :fluit:

22 Jul 2007, 14:51
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
CeltiC1919 schreef:
En aan de dender"fans" die zo graag beweren dat dit dè match van het jaar is voor ons: ik denk dat jullie er ons dit seizoen nog veel mooiere gaan bezorgen :fluit:

:lachen: :lachen:

22 Jul 2007, 14:56
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 119 120 121 122 123 711