|
|
| Pagina 123 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 121 122 123 124 125 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bericht Re: Eerste klasse
Nana Asare verlaat naar alle waarschijnlijkheid KV Mechelen voor RSC Anderlecht op het einde van het seizoen en Olivier Deschacht zou interesse hebben van een Engelse club.
De Ghanese linksachter zou naar Anderlecht gaan voor ongeveer 1 miljoen euro. Bij dat geld komt ook nog eens de transfer van Cor Gillis. De jonge verdediger maakte deze week de overgang van Anderlecht naar KV Mechelen. Natuurlijk is er ook een Russische club geinteresseerd maar Asare zou liever in België blijven. De club die de kapitein van Anderlecht wil toonde vorig jaar al belangstelling maar toen wou Deschacht niet gaan omdat ze zich op een degradatieplaats bevonden wat nu niet meer het geval zou zijn. Het zou dus wel eens om Wigan Athletic kunnen gaan. _________________
|
| 28 Jan 2009, 12:25 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
Sven KSK Opwijk schreef: Nana Asare verlaat naar alle waarschijnlijkheid KV Mechelen voor RSC Anderlecht op het einde van het seizoen en Olivier Deschacht zou interesse hebben van een Engelse club. De Ghanese linksachter zou naar Anderlecht gaan voor ongeveer 1 miljoen euro. Bij dat geld komt ook nog eens de transfer van Cor Gillis. De jonge verdediger maakte deze week de overgang van Anderlecht naar KV Mechelen. Natuurlijk is er ook een Russische club geinteresseerd maar Asare zou liever in België blijven. De club die de kapitein van Anderlecht wil toonde vorig jaar al belangstelling maar toen wou Deschacht niet gaan omdat ze zich op een degradatieplaats bevonden wat nu niet meer het geval zou zijn. Het zou dus wel eens om Wigan Athletic kunnen gaan. Hij had gehoopt op Aarsenal, maar ja... |
| 28 Jan 2009, 14:00 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Nieuwste aan winst van Tubeke.... Quiten Fortune (ex speler van o.a. Manchester United)
Dikke transfer ! _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 01 Feb 2009, 19:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
De_steve schreef: Nieuwste aan winst van Tubeke.... Quiten Fortune (ex speler van o.a. Manchester United) Dikke transfer ! Ik hoop voor hen dat het echt de ex-speler van Man U is en niet een naamgenoot... Wij hebben met ne zeker Zrilic ook eens zoiets voorgehad... Wat zou de echte Fortune bij Tubeke te zoeken hebben? Rare dinges zenne... |
| 01 Feb 2009, 21:50 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
DT schreef: De_steve schreef: Nieuwste aan winst van Tubeke.... Quiten Fortune (ex speler van o.a. Manchester United) Dikke transfer ! Ik hoop voor hen dat het echt de ex-speler van Man U is en niet een naamgenoot... Wij hebben met ne zeker Zrilic ook eens zoiets voorgehad... Wat zou de echte Fortune bij Tubeke te zoeken hebben? Rare dinges zenne... Kvond het in het begin ook zeer raar maar het gaat weldegelijk over DE fortune Wa ist volgende Barda naar Oudenaarde ![]() _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 01 Feb 2009, 22:05 |
|
|
Rode kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 05 Mar 2007, 18:31 Berichten: 40 Locatie: Denderleeuw Website: http://www.fcvdendereh.be WLM: [email protected] |
denderfan1 schreef: fc denderboy schreef: Blijven dromen jochies. Ooit geraken jullie wel weer bij de groten. Doe ze daar de groeten he, in derde klas ![]() fc denderboy laat het aub uit met je onozelheden volgend jaar in 2de dus nie te rap lachen é Ik lig altijd plat hoe ze daarop reageren ![]() _________________ FC Dender dé ploeg van de denderstreek!!!! |
| 01 Feb 2009, 23:06 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
fc denderboy schreef: denderfan1 schreef: fc denderboy schreef: Blijven dromen jochies. Ooit geraken jullie wel weer bij de groten. Doe ze daar de groeten he, in derde klas ![]() fc denderboy laat het aub uit met je onozelheden volgend jaar in 2de dus nie te rap lachen é Ik lig altijd plat hoe ze daarop reageren ![]() Zeg manneken, volgens mij moest je al lang in bedje liggen van je lieve moeder _________________ Iendracht till i die!! |
| 01 Feb 2009, 23:10 |
|
|
Rode kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 05 Mar 2007, 18:31 Berichten: 40 Locatie: Denderleeuw Website: http://www.fcvdendereh.be WLM: [email protected] |
josken schreef: fc denderboy schreef: denderfan1 schreef: fc denderboy laat het aub uit met je onozelheden volgend jaar in 2de dus nie te rap lachen é Ik lig altijd plat hoe ze daarop reageren ![]() Zeg manneken, volgens mij moest je al lang in bedje liggen van je lieve moeder _________________ FC Dender dé ploeg van de denderstreek!!!! |
| 01 Feb 2009, 23:11 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
fc denderboy schreef: josken schreef: fc denderboy schreef: Ik lig altijd plat hoe ze daarop reageren ![]() Zeg manneken, volgens mij moest je al lang in bedje liggen van je lieve moeder En dan zeggen dat ons niveau laag is ![]() _________________ Iendracht till i die!! |
| 01 Feb 2009, 23:15 |
|
|
josken schreef: fc denderboy schreef: josken schreef: Zeg manneken, volgens mij moest je al lang in bedje liggen van je lieve moeder En dan zeggen dat ons niveau laag is ![]() Jij begon hé, Jos. ![]() _________________ FC Dender dé ploeg van de denderstreek!!!! |
| 01 Feb 2009, 23:16 |
|
|
forumlegende |
klein kind...
sjans da ik weet da ni ELKE "supporter" van FCV Dender EH zo is... _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 01 Feb 2009, 23:32 |
|
|
Dries schreef: klein kind... sjans da ik weet da ni ELKE "supporter" van FCV Dender EH zo is... :O _________________ FC Dender dé ploeg van de denderstreek!!!! |
| 01 Feb 2009, 23:36 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
fc denderboy schreef: denderfan1 schreef: fc denderboy schreef: Blijven dromen jochies. Ooit geraken jullie wel weer bij de groten. Doe ze daar de groeten he, in derde klas ![]() fc denderboy laat het aub uit met je onozelheden volgend jaar in 2de dus nie te rap lachen é Ik lig altijd plat hoe ze daarop reageren ![]() moest gij u mening zo is persoonlijk tegen mij komen verkondigen, kdenk da gij nog rapper "plat" gaat liggen as nu (en denk eerst is goe na wa ik hiermee juist wil zeggen e )_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 02 Feb 2009, 0:04 |
|
|
De "topploegen" weer met de hakken over de sloot
Brugge 0-2 tegen Denjer in de leste menieten, Anderlecht van 0-2 achter naar 3-2 winst en Genk verloren tegen Zulte-waregem Tubize Met 5-1 den boot in tegen Mechelen, 1ste klasse onwaardig ! _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 08 Feb 2009, 2:56 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
De_steve schreef: De "topploegen" weer met de hakken over de sloot Brugge 0-2 tegen Denjer in de leste menieten, Anderlecht van 0-2 achter naar 3-2 winst en Genk verloren tegen Zulte-waregem Tubize Met 5-1 den boot in tegen Mechelen, 1ste klasse onwaardig ! Omdat ze met 5-1 verliezen? Ik heb Tubize al goeie matchen zien spelen waarin ze duidelijk eerste klasse waardig zijn (op sportief vlak). _________________
|
| 08 Feb 2009, 14:46 |
|
| Pagina 123 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 121 122 123 124 125 … 500 Volgende |