|
|
| Pagina 130 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 128 129 130 131 132 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Eerste klasse
daarjuist gehoord dat de deal met de spaanse investeerders bij moeskroen niet doorgaat.de spelers worden vanavond nog op de hoogte gebracht.
|
| 23 Mar 2009, 19:35 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 25 Mei 2005, 13:14 Berichten: 174 Leeftijd: 41 Locatie: teralfene city WLM: [email protected] |
en de soap continues
_________________ COME ON YOU ONIONS!!! http://www.flemishreds.be |
| 23 Mar 2009, 19:42 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Da ze de soap mor rap beëindigen. Al dieje zever van Spaanse messiassen... Wie gelooft da nu?
En zelfs ALS één of andere buitenlander die nog nooit van Moeskroen gehoord heeft en zoals iedereen last heeft van de crisis, zonder enige aanwijsbare reden twee miljoen euro in een club wil pompen waar hij geen enkele band mee heeft... Dan is er nog acht miljoen euro te betalen hé... _________________ es da ier e fistjen... |
| 23 Mar 2009, 19:45 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 25 Mei 2005, 13:14 Berichten: 174 Leeftijd: 41 Locatie: teralfene city WLM: [email protected] |
Tja uitstel is geen afstel. ze hadden der daar al lang korte metten met moeten maken.
_________________ COME ON YOU ONIONS!!! http://www.flemishreds.be |
| 23 Mar 2009, 20:05 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Boris schreef: Da ze de soap mor rap beëindigen. Al dieje zever van Spaanse messiassen... Wie gelooft da nu? En zelfs ALS één of andere buitenlander die nog nooit van Moeskroen gehoord heeft en zoals iedereen last heeft van de crisis, zonder enige aanwijsbare reden twee miljoen euro in een club wil pompen waar hij geen enkele band mee heeft... Dan is er nog acht miljoen euro te betalen hé... 4 miljoen euro ! Ongelofelijk... Dat ze dat boelke daar maar opdoeken en in derde herbeginnen. Alleen is dat goed nieuw voor RSCA, das het enige spijtige dat ik vind ![]() |
| 23 Mar 2009, 20:07 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Jeroen schreef: Boris schreef: Da ze de soap mor rap beëindigen. Al dieje zever van Spaanse messiassen... Wie gelooft da nu? En zelfs ALS één of andere buitenlander die nog nooit van Moeskroen gehoord heeft en zoals iedereen last heeft van de crisis, zonder enige aanwijsbare reden twee miljoen euro in een club wil pompen waar hij geen enkele band mee heeft... Dan is er nog acht miljoen euro te betalen hé... 4 miljoen euro ! Ongelofelijk... Dat ze dat boelke daar maar opdoeken en in derde herbeginnen. Alleen is dat goed nieuw voor RSCA, das het enige spijtige dat ik vind ![]() Er is gewoon geen goede oplossing, behalve geld inpompen. Als ze het seizoen afmaken is het met een jeugdploeg, wat niet eerlijk is tov de ploegen die er nog tegen moeten. Als ze het niet afmaken heeft iedereen die er tegen verliest in de terugronde zogezegd nog een match te goed. _________________
|
| 23 Mar 2009, 20:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Net gelezen: Moeskroen trekt de stekker uit
tis ginder gedaan, die spaanse investeerders zijn afgehaakt _________________ www.spionkoplede.com |
| 24 Mar 2009, 12:04 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Mariner schreef: Net gelezen: Moeskroen trekt de stekker uit tis ginder gedaan, die spaanse investeerders zijn afgehaakt 't zal tijd worden zeker. Geen medelijden mee! _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 24 Mar 2009, 14:47 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Casual1919 schreef: Mariner schreef: Net gelezen: Moeskroen trekt de stekker uit tis ginder gedaan, die spaanse investeerders zijn afgehaakt 't zal tijd worden zeker. Geen medelijden mee! Ze hebben indertijd ook met ons korte metten gemaakt. Het enige nadeel is dat denjer er voordeel uithaalt. ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 24 Mar 2009, 15:28 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Charleroi dan 10 punten voorsprong, Kortrijk 9 en onderaan komen Tubize en Mons op 4 punten.
Tot zover het voordeel. Gotj nog ewa op a iejste vraa zitten. ![]() |
| 24 Mar 2009, 16:44 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
nonkel marcel schreef: Charleroi dan 10 punten voorsprong, Kortrijk 9 en onderaan komen Tubize en Mons op 4 punten. Tot zover het voordeel. Gotj nog ewa op a iejste vraa zitten. ![]() Mja, maar er is wel al nen degradant bekend hé. Plots strijden jullie volop tegen Roeselare voor rechtstreeks behoud, terwijl zonder het verdwijnen of het degraderen van Moeskroen de eindronde met de tweede klassers toch bijna niet meer te vermijden viel. |
| 24 Mar 2009, 16:46 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Het is een mes dat langs 2 kanten snijdt, maar 't is al te belachelijk te stellen dat we er alleen maar voordeel zouden uit halen. Uiteindelijk komen Mons en Tubize respectievelijk 3 en 2 punten dichter en is de kans dat we rechtstreeks zakken weer reeël. Persoonlijk zie ik Roeselare sowieso nog boven ons eindigen, op zich verandert de zaak Moeskroen in dat geval dus niets aan onze situatie.
|
| 24 Mar 2009, 16:48 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Gezien de situatie van Roeselare de laatste weken denk ik toch ook eerder dat het een nadeel is voor Dender. Het vuur lijkt er daar ook uit en bij Roeselare is de vlam toch serieus in de pan geslagen.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 24 Mar 2009, 17:05 |
|
|
Freak
Ik heb bij het bestuderen van de licentiedossiers van de clubs uit de hoogste voetbalklasse veel problemen gezien. Vorig seizoen kon ik op hetzelfde moment zeggen dat alles in orde was. Nu heb ik nog maar negen dossiers kunnen doorsturen naar de licentiecommissie", aldus Roland Tis in GvA.
"In de meeste gevallen gaat het toch om financiële problemen, in een paar gevallen gaat het om problemen van infrastructurele aard. Moeskroen is inderdaad een probleem, maar zij zijn zeker niet de enige." Clubs die de licentie niet halen, zullen verplicht degraderen naar de derde klasse. voetbalkrant. wie zit daar nog bij? |
| 24 Mar 2009, 17:35 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
waly 2 schreef: Ik heb bij het bestuderen van de licentiedossiers van de clubs uit de hoogste voetbalklasse veel problemen gezien. Vorig seizoen kon ik op hetzelfde moment zeggen dat alles in orde was. Nu heb ik nog maar negen dossiers kunnen doorsturen naar de licentiecommissie", aldus Roland Tis in GvA. "In de meeste gevallen gaat het toch om financiële problemen, in een paar gevallen gaat het om problemen van infrastructurele aard. Moeskroen is inderdaad een probleem, maar zij zijn zeker niet de enige." Clubs die de licentie niet halen, zullen verplicht degraderen naar de derde klasse. voetbalkrant. wie zit daar nog bij? Volgend jaar toch nog in een leuke reeks ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 24 Mar 2009, 17:37 |
|
| Pagina 130 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 128 129 130 131 132 … 500 Volgende |