|
|
| Pagina 14 van 47 |
[ 703 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 47 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Beker van Belgie
Pieter schreef: vond de presentator of Stubru gedurfd: en we hebben hier aan de telefoon de 2 trainers van de beide clubs. Niemand minder dan Regi Van Acker van KV Mechelen en Peter Maes van Racing Mechelen ![]() Zou de Regi dat wel gemerkt hebben? Hij lag pas om 4 u. in bed en om 7 u. belde StuBru al. ![]() _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 16 Jan 2009, 23:33 |
|
|
Nationale Ploeg
Aan Peter van de Veire mogen ze ook eens het verschil uitleggen tussen een strafschop en een doelpunt. Hij had het over 22 doelpunten (?).
![]() _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 16 Jan 2009, 23:37 |
|
|
forumlegende |
Gruunwit schreef: Aan Peter van de Veire mogen ze ook eens het verschil uitleggen tussen een strafschop en een doelpunt. Hij had het over 22 doelpunten (?). ![]() een strafschop is ook een doelpunt e technisch gezien ma dan had hij hem wel misteld dus hij was zoiezo fout _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 16 Jan 2009, 23:52 |
|
|
Nationale Ploeg
Allez seffens eens vertrekken naar RC Mechelen - Lierse, een pronostiek ga ik niet doen, maar ik hoop dat we de terugwedstrijd kunnen redden. Met een gelijkspel of een kleine nederlaag kan ik wel leven vanavond.
Jammer dat de loketten vanavond gesloten zijn anders zouden er wel meer dan 5000 toeschouwers zijn, maar we klagen niet zolang het aantal elke ronde toeneemt. ![]() _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 28 Jan 2009, 19:38 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Ik had de racing veel liever zien uitkomen tegen Roeselare ofzo. Want Lierse is ook wel een ploeg doe ik genoeg sympathie toedraag in de beker.
|
| 28 Jan 2009, 20:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
SMS van Gruunwit 1 - 0 voor de Racing uit een hoekschop dat er in feite géén was .
![]() Goal Calicchio Is nu ook de Eindstand _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 28 Jan 2009, 23:06 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Onderkroiper schreef: SMS van Gruunwit 1 - 0 voor de Racing uit een hoekschop dat er in feite géén was . ![]() Goal Calicchio Is nu ook de Eindstand Was wel hoekschop ze. Het was wel een doelpunt voor Lierse. 0-0 was mss meer terecht geweest maar Racing wint. Onderkroiper, ik heb weer een ticket voor u dus. En dat van volgende week in Lier hou ik ook wel bij... _________________
|
| 29 Jan 2009, 3:38 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Sven KSK Opwijk schreef: Onderkroiper schreef: SMS van Gruunwit 1 - 0 voor de Racing uit een hoekschop dat er in feite géén was . ![]() Goal Calicchio Is nu ook de Eindstand Was wel hoekschop ze. Het was wel een doelpunt voor Lierse. 0-0 was mss meer terecht geweest maar Racing wint. Onderkroiper, ik heb weer een ticket voor u dus. En dat van volgende week in Lier hou ik ook wel bij... Dat is prachtig Sven want ik heb er vraag naar en zal hiervoor tickets in ruil krijgen van Den Iendracht Periode begin jaren 1960 ticket van 30 Fr / 40 Fr / 50 Fr Ik kreeg ook een 30 tal tickets van Denderfan1 allemaal tickets van FC Dender doch goed ruilmateriaal en er zat ook een bekerticket in van vorig jaar een type dat ik nog niet had . ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 29 Jan 2009, 13:55 |
|
|
forumlegende
Blijkbaar hebben er wel supporters van RC Mechelen stadioverbod gehadna de wedstrijd van vorig jaar in het PC-stadion...gisteren ook gezien iemand gezien op canvas ?
|
| 29 Jan 2009, 14:52 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Dani schreef: Blijkbaar hebben er wel supporters van RC Mechelen stadioverbod gehadna de wedstrijd van vorig jaar in het PC-stadion...gisteren ook gezien iemand gezien op canvas ? Ja, die kerel die op het hek heeft gehangen. ![]() |
| 29 Jan 2009, 14:56 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
kan ook de match op Racing geweest zijn natuurlijk.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 29 Jan 2009, 18:55 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Neeneen, hij zei wel degelijk dat het op van op het veld was van Eendracht Aalst om op de hekkens te hangen...
|
| 29 Jan 2009, 21:49 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 05 Jul 2007, 11:03 Berichten: 111 Leeftijd: 45 Locatie: denderhoutem Website: http://www.fcvdendereh.be |
Onderkroiper schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Onderkroiper schreef: SMS van Gruunwit 1 - 0 voor de Racing uit een hoekschop dat er in feite géén was . ![]() Goal Calicchio Is nu ook de Eindstand Was wel hoekschop ze. Het was wel een doelpunt voor Lierse. 0-0 was mss meer terecht geweest maar Racing wint. Onderkroiper, ik heb weer een ticket voor u dus. En dat van volgende week in Lier hou ik ook wel bij... Dat is prachtig Sven want ik heb er vraag naar en zal hiervoor tickets in ruil krijgen van Den Iendracht Periode begin jaren 1960 ticket van 30 Fr / 40 Fr / 50 Fr Ik kreeg ook een 30 tal tickets van Denderfan1 allemaal tickets van FC Dender doch goed ruilmateriaal en er zat ook een bekerticket in van vorig jaar een type dat ik nog niet had . ![]() graag gedaan greetz _________________ fcv dender for ever |
| 29 Jan 2009, 22:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Ze zouden die topic hier beter Beker van Vlaanderen noemen:
3 Westvlaamse clubs (Cerkel, Roeselare en Kortrijk) 3 Antwerpse clubs (Racing, Mailnwa en Lierse) 1 Oostvlaamse (Gent) en 1 Limburgse (Genk)... Géén enkele Brusselse, Brabantse of Waalse club... Spijtig dat wij er niet meer bij zijn, een competitie zonder Waalse clubs, dat moet ons toch liggen! |
| 29 Jan 2009, 22:48 |
|
|
salvador schreef: Ze zouden die topic hier beter Beker van Vlaanderen noemen: 3 Westvlaamse clubs (Cerkel, Roeselare en Kortrijk) 3 Antwerpse clubs (Racing, Mailnwa en Lierse) 1 Oostvlaamse (Gent) en 1 Limburgse (Genk)... Géén enkele Brusselse, Brabantse of Waalse club... Spijtig dat wij er niet meer bij zijn, een competitie zonder Waalse clubs, dat moet ons toch liggen! Wij fixeren ons dit seizoen op de gewone competitie ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 29 Jan 2009, 22:49 |
|
| Pagina 14 van 47 |
[ 703 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 47 Volgende |